Jump to content

Benzīna zālespļāvējs negribīgi startējas, vadi absūbējuši?


edzha90
 Share

Recommended Posts

Netaupīja, netaupīja dzelzi gan? Tikai bez 12 un 14 utml. atslēgu stulbuma iztikt nevarēja ...🙂

Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , jacobs teica:

12 un 14 utml. atslēgu stulbuma

Kas tas par stulbumu? Tagad taču arī ir gan 12 gan 14 atslēgas. Tāpat kā 11 un 13.

Atceros vienīgi, ka padomju laikos 13mm skrūves parādījās, bet atslēgu sākumā nebija. Tika pārvīlētas 12mm atslēgas, lai derētu 13mm skrūvēm.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Didzis teica:

Zāles pļāvējs izrūsēs, bet skrūves varēsi pārskrūvēt jaunajā, bet vai ir vērts.

Ja ir nerūsējošās skrūves ieskrūvētas nerūsējošā tērauda detaļā vai uzgrieznī, tad to izskrūvēšana ir nopietns pārbaudījums. Būs cietusi arī vītne.

Pirms 2 minūtēm , e = d teica:

15 atslēgas krievam toč nebija.

Parādījās reizē ar žiguļiem, jo klaņu šāles bija pievilktas ar 15 mm uzgriežņiem.

Link to comment
Share on other sites

Daiļais

A autors zāles pļāvēju pielaida? Es ieteiktu noņemt gaisa filtru un iepilināt dažus pilienus benzīna ieplūdes kolektorā un negaidot uzraut starteri. Ja dzirkste ir, tad vajadzētu vismaz uzsist.

Labots - Daiļais
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , ivo teica:

Kas tas par stulbumu

Kad man jāskrūvē, piemēram M10 un vajag 17 atslēgu uzgriežņiem, bet 14 skrūvei. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Vai nav tā ka M10 ar smalkāku vītni izmanto 14 atslēgu un ar parasto 17? 

Bet nu ja mēģina saskrūvēt dažādu vitņu uzgriezni/skrūvi, tad jau tā arī būs, ka vienā galā 14, otrā 17.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Tārps teica:

skrūves ieskrūvētas nerūsējošā tērauda detaļā vai uzgrieznī, tad to izskrūvēšana ir nopietns

Nezinu tādu problēmu, izņemot īpašus gadījumus, kur tad lieto misiņa uzgriežņus.Tāpat nezinu cik tūkstošus esmu saskrūvejis. Vispār jau inox skrūves  vītni arī meistari parasti iesmērē, ja nezinājat.🙂

Mēs, Andri, par Didža krievlaikiem diskutējam.🙂

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , jacobs teica:

Kad man jāskrūvē, piemēram M10 un vajag 17 atslēgu uzgriežņiem, bet 14 skrūvei. 

Tas ir nevis stulbums, bet viltīga optimizācija, lai pietiktu ar vienu instrumentu komplektu. Ja tev vajadzēs gan uzgrieznim, gan skrūvei to 17, tad bez diviem instrumentu komplektiem neiztikt.

(just kidding)

Link to comment
Share on other sites

Ne, krievu laikos to izdomāja nedataisītie racionalizatori, lai tēraudu ekonomētu uz visa pārējā rēķina.

Līdzīgi kā kanalizācijas aku vākus tikai ar diviem izciļņiem, lai tantes iekšā veļās.

Link to comment
Share on other sites

Nez kā ir kad saskrūvē nerūsējošās skrūves kopā ar melno metālu un viss slapjā vidē? Man kaut kā nesena pieredze , kur vajadzēja nerūsējoša tēraudā traukā (autoklavā), kur karsts ūdens, ielikt vienu detaļu (paliktnim paaugstināt kājas). Nu vis tai bija no nerūsējošā , bet pa rokai nebija skrūvēs no nerūsošā. Kad pēc pāris nedēļām nopirku , tad tas melnās, kuras mainīju , bija galīgi nekorodējušas. Laikam bija izveidojies galvaniskais pāris , kur tas nerūsējošais ar zemāku potenciālu, bet melnais ar lielāku. Rezultātā '' galvaniskais  elements'' kurš sagrauza tas melnās skrūves. Varbūt Jakobam ir kas sakāms par šo?

Link to comment
Share on other sites

Kazarms
pirms 2 stundām , binary teica:

Tas ir nevis stulbums, bet viltīga optimizācija, lai pietiktu ar vienu instrumentu komplektu. Ja tev vajadzēs gan uzgrieznim, gan skrūvei to 17, tad bez diviem instrumentu komplektiem neiztikt.

(just kidding)

By the way, motocikliem bieži tieši tā tas arī. Uzgrieznis un skrūve ir dažādu izmēru, lai pietiktu ar tām dažām knapajām atslēdziņām, kas līdzi komplektā.  

Link to comment
Share on other sites

biomass979
6 hours ago, Daiļais said:

A autors zāles pļāvēju pielaida? Es ieteiktu noņemt gaisa filtru un iepilināt dažus pilienus benzīna ieplūdes kolektorā un negaidot uzraut starteri. Ja dzirkste ir, tad vajadzētu vismaz uzsist.

Ja uz ziemu atstājis bendžu bākā,tad var gadīties ka  tās  gumiju memrānas saiet dēlī!Simtomi Ir kad ierūcas noslāpst vai neiet vispār!

Divi partner pļaujamie  ar  Briggs & Stratton dzinējiem,darbojas kopš 2010 gada otrs 12g. tik vaina memrānās....A un statervāka skrūves izjājas ,dabu pārdzīt vītni, jā pati panna plaisā,bet ja laikus plaisu galos ieurbj caurumiņus ,tad vis ok!

Labots - biomass979
Link to comment
Share on other sites

Sāk ataust atmiņā kaut kādas diskusijas forumos par 95. benzīna (ne)izmantošanu dārza tehnikā. Varbūt papļāpājiet par to? Varētu būt interesantāk nekā par skrūvēm :crazy:

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Nezinu, pēc kādām tehnoloģijām agrāk kalēji kala skrūves un uzgriežņus, bet tie reāli labi izmantojami arī šodienas apstākļos. It kā visu laiku izskatās viegli aprūsējuši, bet nekad neieēdās un nelūzt, vītni neaprauj, viegli atskrūvējami. Laukos garāžā atradu kasti ar vecajām skrūvēm un četrkantu uzgriežņiem (agrāk tur bija kalēja smēde), reāli jau gandrīz visa manta izmantota - eņģēm, pirts remontam, minitraktoram, inventāram u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

biomass979
6 minutes ago, binary said:

Sāk ataust atmiņā kaut kādas diskusijas forumos par 95. benzīna (ne)izmantošanu dārza tehnikā. Varbūt papļāpājiet par to?

Kopš 20 g. ņemu tikai 98 ! Jā jašķaid ,tad tikai sarkano STIHL 

Labots - biomass979
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms
Pirms 14 minūtēm , binary teica:

Sāk ataust atmiņā kaut kādas diskusijas forumos par 95. benzīna (ne)izmantošanu dārza tehnikā.

Ja ir vecāka tehnika, īpaši ar karburatoru un degvielu neplāno izlietot pārs nedēļu laikā, tad no 95tā tiešām vajadzētu izvairīties. Gumijām karburatorā 10% spirta saturs ne visai patīk.  

Eku, Bandītam manuālī stāv rakstīts:

image.png.0c13e6438da14d7c66c9074e06ffee49.png

 

Lietot var ar līdz 10% etanola (kas tagad ir 95 benzīns), bet labāk nevajag. 

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

martinno

Tieši tāpēc arī moto ar karbjiem ir neliela problēma, ja nelieto regulāri :)

Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Ar 98to problēmas nav novērotas. Pavasarī, pēc 5 mēnešu nekustināšanas, atliek tikai biki pagriezt starteri, lai satek benzīn, paturēt 3 min un pielec uz pusotru apgriezienu. Ižam ar kurbuli pavasarī tas pats. Atļauj satecēt degvielai un sper tik klāt. Ar 95to gan parasti pavasaris sākas ar dīžu bakstīšanu un gumiju maiņu :D 

Link to comment
Share on other sites

Pagājušā rudens beigās salēju pļāvējā un trimmerī pa 150ml alkilāta benzīna ,par kuru uzzināju šeit pat forumā . Pavasarī 15+ gadus veco tehniku pielaidu ar otro rāvienu. Pirms tam bija vairāk vai mazāk čakars ar pielaišanu.

Labots - Jainit
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

es arī otro gadu tikai 98, apnika trimmerim trubas no bākas mainīt. mauriņniekā kopš dzimšanas tikai 98 liets un sestdien ar cepuri varēja uzmest un jau rūca, pēc visas ziemas stāvēšanas.

Link to comment
Share on other sites

Man ar ieteica liet tikai 98. Tā aī daru. Pēc ziemas kādas 5 reizes prasījās uzraut, bet pēc tam aizgāja.

Link to comment
Share on other sites

Es gan vecā zālespļāvējā (~10g) ar B&S motoru leju 95. Šopavasar pielēca ar pirmo rāvienu. Nu jā, karburatora membrānu gan nomainīju pirms 5 gadiem (no Ali).

Link to comment
Share on other sites

A mans, a mans 2009 gada MTD ar NE B&S motoru katru pavasari prasa, lai babinku ar matu fēnu ~5 min. pasilda. Un tad visu sezonu ar pirmo. Der arī pirmo pusdienu karstā saulē paturēt, bet šogad tādas dienas vēl īsti nav bijušas. Ar pagājušogad pirkto AL-KO, tur vienkāršāk. Uzrauj pāris reizes, pagaidi 15sek un tad ar pirmo. Viņam nav tā sarkanā prieka puļķa. Pēc tam lec, pat ja auklu velk diezgan laiski.

Link to comment
Share on other sites

AlCohol
Pirms 5 minūtēm , ggg97 teica:

A mans, a mans 2009 gada MTD ar NE B&S motoru katru pavasari prasa, lai babinku ar matu fēnu ~5 min. pasilda. Un tad visu sezonu ar pirmo. Der arī pirmo pusdienu karstā saulē paturēt, bet šogad tādas dienas vēl īsti nav bijušas. Ar pagājušogad pirkto AL-KO, tur vienkāršāk. Uzrauj pāris reizes, pagaidi 15sek un tad ar pirmo. Viņam nav tā sarkanā prieka puļķa. Pēc tam lec, pat ja auklu velk diezgan laiski.

štilu ar brigu tā visu sezonu, auksts vai silts, laiski parauj un rūc. arī zāģis (ms251) no pirmā jau rūc.

Link to comment
Share on other sites

Vasarnieks

Un kāds no jums ir arī mēģinājis liet gan 95, gan 98 un ir novērojis atškirību? Es savā pļāvējā katru pavasari leju svaigu 95to, rudenī caur karbuli un bāku iztukšoju. Laivu motoriem esmu tieši pretēju efektu redzējis, nolaižot degvielu gumijas paliek cietas kā akmens.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Vasarnieks teica:

, nolaižot degvielu gumijas paliek cietas kā akmens.

Benz/eļļas izturīgajām gumijām tā nevajadzētu notikt, ne ar ne bez benz. PVH un caurspīdīgās ūdens šļaukas, kuras nav tam paredzētas gan "nemīl" ne benz. ne dīzeli, kļūst cietas vienas sezonas laikā.

Link to comment
Share on other sites

Kazarms
pirms 2 stundām , Vasarnieks teica:

Un kāds no jums ir arī mēģinājis liet gan 95, gan 98 un ir novērojis atškirību?

Atšķirība ir tikai un vienīgi, ja stāv ilgstoši tehnikā. Ja lej un tērē, tad nekāda atšķirība, iet kā arī 95to, tā 98to. 

 

pirms 2 stundām , Vasarnieks teica:

Laivu motoriem esmu tieši pretēju efektu redzējis, nolaižot degvielu gumijas paliek cietas kā akmens.

Gumijas atšķiras, bet jā, ir arī šads efekts novērots, piemēram, ar pludiņkameras gumijas blīvi, tikai neatceros tieši kuras tehnikas karburatorā. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kazarms said:

Atšķirība ir tikai un vienīgi, ja stāv ilgstoši tehnikā. Ja lej un tērē, tad nekāda atšķirība, iet kā arī 95to, tā 98to. 

Divtaktniekos sajauktu eļļas/benzīna maisījumu nedrīkst turēt pēc definīcijas - pat attiecīgā instrumenta instrukcijās tas ir rakstīts. Ar ilgstoši manā izpratnē ir viens mēnesis.

 

Četrtaktniekos - vienalga.

 

Nezinu kas jums par tik cimperlīgiem aparātiem bijuši - nekad neesmu iesprindzis uz to vai A95 vai A98. Leju to kas tuvējā tankštellē ir, arī ja tankštelle ir galīgi noname. Nav bijušas problēmas ne ar zāģiem, ne pļaujamajiem. Sezonas beigās visiem aparātiem degvielu vai nu izrūcinu, vai nu izleju ārā. Vienmēr viss bijis OK.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , rubb teica:

Sezonas beigās visiem aparātiem degvielu vai nu izrūcinu, vai nu izleju ārā.

Man zālespļāvējam kā reiz rakstīts, ka bāku pirms uzglabāšanas "jāpielej līdz lūpai".

Ja izmanto "Stabilized Fuel", tad to arī jāpielej.

Ja neizmanto "Stabilized Fuel", tad jāizrūcina, tad jāsajauc degvielu ar stabilizatoru, to jāsalej bākā un tad dažas minūtes jāpadarbina.

Tas kaut kādam John Deere aparātam.

NOTE: Filling the fuel tank reduces the amount of air in the fuel tank and helps reduce deterioration of fuel.

Link to comment
Share on other sites

Palasot šo topiku var saprast, ka jūs pat no nabaga zālespļavēja uzturēšanas varat uzpūst veselu ziloni.

Pēc šeit aprakstītā visai manai tehnikai mājā vajadzēja būt jau reizes piecas mirušai.. Bet tā iet gadus 5, 10, 20, pat 30, un par tādiem brīnumiem kā saēstas gumijas, šļaukas pat dzirdējis neesmu. 

Tā kaut kāda modernā laikmeta problēma apieties ar tehniku kā ar slimu sievasmāti?

  • Patīk 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Fūūūū...! Es jau domāju, ka es vienīgais pokujists esmu. @Stasss atgrieza dvēseles mieru.😁

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Stasss teica:

kā ar slimu sievasmāti?

Sievasmāte: Dēls, vai priekš tevis es savu meitu esmu par labu sievu izaudzinājusi, vai es neesmu nopelnījusi ka mani apglabā pēc nāves Kremļa sienā? Otrā dienā, jaunais vīrs, sievasmāte dari ko gribi, rīt bēres 16.00!:diablo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

katru gadu al-co trimmerim degvielas trubas mainu, pagājušo gadu pat bākas korķis sadilis jau bija. rada gabals, kurš tirgo dārza un meža tehniku arī tieši pateica par to 95to.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AlCohol teica:

to 95to

Es dīzeli gāžu iekšā. Tāpēc laikam viss ķedā

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

20.05.2022. , 10:49, AndrisBB teica:

Vai nav tā ka M10 ar smalkāku vītni izmanto 14 atslēgu un ar parasto 17? 

Vītnes soli nenosaka, galvas izmērs, rekur laba RU tabula vītnēm, laikam pie M14 vīnes tur ir kļūda default solī, bet tā visu sapratni dot!

 

 

urbju-diametri-vitnu-iegriesanai.jpg

Link to comment
Share on other sites

Makitas ūdens sūknis ar četrtaktu motoru 98 beņu ne pa ko neņem pretī, rīstās nevienmērīgi strādā, ap griezienus nevar pacelt, ielej 95 un cita dziesma. Zāģim, pļaumašīnai, trimerim vienalga kādu beņu gāz iekšā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es jau nesaku ka nosaka, bet cik es redzu, tad ja M10 uzgrieznis/skrūve ar 14 atslēgu, tad arī vītne 1.25

Ganjau kāds izdomāja, lai rūpnīcā/servisā nevarētu saputrot un 'uzmocīt' nepareizo uzgriezni uz 1.5 skrūves.

 

Šeit gan izskatās ka tas būs vienkārši japāņu standarts. M10 ar 1.25 vītni un 14mm atslēgu.

(tapēc manam 70to gadu Honda mopēdam neviens uzgrieznis nederēja :D )

 

Thread Size
Spanner Size
mm
Pitch
M = mm dia.
Std. ISO
Jap.
Std.
Fine
Jap.
4
5
6
7
8
9
10
12
14
16
18
7
8
10
11
13
14
17
19
22
24
27
-
-
-
-
12
-
14
-
-
-
-
0.70
0.80
1.00
1.00
1.25
1.25
1.50
1.75
2.00
2.00
2.00
-
-
-
-
1.00
-
1.00
1.50
1.50
1.50
1.50
-
-
-
-
1.25
-
1.25
-
-
-
-
Thread Size
Spanner Size
mm
Pitch
Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...