Jump to content

bmw 3.sērija Vs. Volvo s60


Recommended Posts

Pirms 1 minūtes , Betmenis teica:

Es to visu varu pats izdarīt,un pret kalnu apstājoties,piemēram krustā pie luksafora raut roceni?kam tad tāda jezga vajadzīga,nekas tāds nekad nav darīts.

Ko nu dirss atkal, visi kas lika tiesības psrs laikos, to eksāmenu  lika, atkal dīvānu valodze

 

Link to comment
Share on other sites

Redzi veci man sievietes patīk, es ar jums pediņiem neko neaspriežu! 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

Tas jau auto hold.

 

Auto Hold manuprāt ir tieši, lai pret kalnu neripo atpakaļ. Sen neesu spaidījis tās pogas, bet man liekas ja es izslēdzu autoholdu, tad automātiskā noraušana/atlaišana darbosies, bet viņš atlaidīs uzreiz un uz atpakaļu paripot varēs.

 

Just now, Betmenis teica:

es kaut kur minēju eksāmenus?

Un ko tad tu ja 5 min jāgaida pie luksafora, tad visulaiku turi bremzes nospestas?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Betmenis teica:

es kaut kur minēju eksāmenus?eksāmenā tā bija prasība,bija jālieto,citādi visādi uz tās estakādes varētu iztikt arī bez.

Ko ērgli, nodedzināji moskvičam sajūgu?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Auto Hold manuprāt ir tieši, lai pret kalnu neripo atpakaļ. Sen neesu spaidījis tās pogas, bet man liekas ja es izslēdzu autoholdu, tad automātiskā noraušana/atlaišana darbosies, bet viņš atlaidīs uzreiz un uz atpakaļu paripot varēs.

nu ne tikai... auto hold ir paredzēts lai varētu braukt pa korķiem ar tomātu un visu laiku neturēt kāju uz bremzēm... un tā īsti nav roķene. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:
Pirms 6 minūtēm , Regisss teica:

 

Auto Hold manuprāt ir tieši, lai pret kalnu neripo atpakaļ.

Nē, autohold ir domāts, tam lai tu aiz kaifa nesāc slīdēt krustojumā, pret kalnu automāts jau to darīs bez tavas maisīšanās

 

Just now, Betmenis teica:

berz sajuga jau arī var pabraukt,tiesa,ne jau nodedzināta,bet tāda kas neizspiežas.

Daunis esi galīgs, nu teorijā jā var piemeklēt ātrumus un likt bez sajūga ja kārbā ir sinhronizatori, bet huij tu gaz 21 varēsi nostartet , bez sajūga

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

auto hold ir paredzēts lai varētu braukt pa korķiem ar tomātu un visu laiku neturēt kāju uz bremzēm...

Tas pats jau ar manuālo. Piespied bremzi, tiklīdz apstāsies tā viņš turēs tik ilgi kamēr neatlaid sajūgu un nesāc mazliet kustēties uz priekšu. Ja piefiksēs ka ripo atpakaļ, tad pieturēs ilgāk.

Nu vismaz man tā darbojas. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tu paturi nospiestu sajūga pedāli 3 minūtes, es nerunāju jau par to ka izspiedēja gultnis pa kurvi griežas! Tu atkal runā par lietā,, kur tu nehuja nejēdz, nedari tā!

Link to comment
Share on other sites

Var, bet sākt nevar, tev lasīšanas problēmas?

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Betmenis teica:

var arī bez,ar gaziku tikai tā,

Var arī ar pliku dibenu pa smilšpapīru šļūkt... bet cik ilgi? :D 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , MasteR's teica:

normālu var pasūtīt ar manuālo kārbu?

Porsche GT versijas, Corvette ar pat 7 pakāpju manuālo.

 

pirms 1 stundas , MasteR's teica:

Fuj, tas pats ar 4.seriju.

200% piekrītu, liekas, ka BMW tagad dizaineri speciāli dara ko viņi dara, ņirgājās par auto dizainu. 😄

 

 

Vispārīgi, nezinu cik lielai specifikai un atpalicības jābūt, lai tagad izvēlētos manuāli . Tikai un vienīgi, ja plāns ir kā svētdienas mašīnai ar "fiilingu".

 

Par tēmu - autoram, BMW izskatās labāks pirkums šajā gadījumā.

 

P.s snjukurs ir tīrs piemērs ka Krievijas iedzīvotāji aptuveni tagad dzīvo. Jūs gribētu tādu dzīvi?

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

dicas lapas ABSOLUUTA suuda. boot forums paarveerties par ko trakaaku kaa calis.lv

jums pashiem kauns nav? nu, hulji juus rakstiet suudu, ja jeega par teemu nulle?

 

par to BMW.

 

NEKAVEEJOSHI vecamie darbi:

a. kjeedes mainja N47 stāstielim, izmaksas ap 1500 EUR

b. DPF mainja. Peec nobraukuma spriezhot, tas bija jaadara kaadus 50kkm atpakalj, esmu gatavs uz kaadu stuku sadereet, ka jau ir notikusi krpshanaas ar jauna DPF regjistreeshanau. Vecais suds - vai nu urbts, vai ''skalots'', vai kas cits gaterots; izmaksas: 2000 EUR

c. ik peec 80kkm ir jaaveic apkope 8HP kaarbaa - jaamaina filtrs un ellja. Shii operaacija izlaista vismaz 2 reizes, tb., tas jau buutu jaadara 3.reizi. Izmaksas 500 EUR.

 

Par b punktu. Pie shaadiem nobraukumiem pilnigi noteikti buus probleemas ar sprauslaam, kas jauno DPF sajaas diezgan aatri. Bet tam jau arii nav noziimes, jo es neesmu dzirdejis nevienu keisu, kad cilveeki peec iegaades shos 4K ieguldiitu.

 

Sveiciens shejienes komuunai. Variet turpinaat sho suuda stumshanu. Iipash sveiciens rubb. Taadu mu&aku, kaa tas ''moderators'', jaapameklee ;)

  • Atbalstu 3
  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Betmenis teica:

gazikiem tak tā vispār bija norma,sajūgu braucot varēja nespaidīt.viss slēdzās bez jebkādiem krakšiem.

Ei nu ei? Esi braucis?

Normāli bija starpgāzīte, pārslēdzotoes uz leju. Citādi krakšķis gandrīz garantēts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pēc jebkuriem Iesācēja postiem auto sakarā ir uzreiz skaidrs, ka ar 10 gadus vecu auto uzreiz ir jābrauc uz Tolmetu, jo nekas cits tur vairs nesanāk.

 

Link to comment
Share on other sites

Tā nu gan nav. Viņš vēlas pateikt, ka korekti būtu veikt tam auto apkopi, lai nebūtu pārsteigumu un pēc tam citiem stāstītu, ka viņam sūdu placī iesmērēja. Pērkot salīdzinoši modernu auto, pie tam, tipa premium, jārēkinās, ka apkopes nebūs lētas.

Bet pie mums pamatā pierasts, ka jāpaņem krutākais auto pa pēdējo naud, līzē, neparedzot, ka pat degviela būs jāielej. Pēc tam tik runā - sliktas auto, slikts placis, slikts kredītdevējs un tml.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kādiem 10. 200k sasniedzu jau sešos gados. 😄

 

Bet labi, by default, man tam bembim jau 2x motors bijis jāmaina pēc specu stāstiem un par VW vispār nerunāshu tam arī DSG kārba pret sienu bija jāmet jau 3x.

 

Vienīgi piekrītu, ka tiem gadiem uz ķēdi ir jāskatās, jā

Just now, ju teica:

Tā nu gan nav. Viņš vēlas pateikt, ka korekti būtu veikt tam auto apkopi, lai nebūtu pārsteigumu

Tak viņam ir copy paste mantra par to ķēdi, dpf un kārbu. Un, by default, viņaprāt, tak neviens to nedara un neviens nezinot par to. Vienīgi viņš uz pasaules to zin un veic. Un ja kāds ņemas ar galvu tam ko viņš saka, tiks noliets no galvas līdz kājām ar vēmekļiem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , Zin... teica:

Vienīgi viņš uz pasaules to zin un veic.

Un parasti vēl šiem beigās ir piebilde - tieši tāpēc es braucu ar vecu lūzni, kuram nekas no tā nav jādara 😀

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, Stasss said:

Un parasti vēl šiem beigās ir piebilde - tieši tāpēc es braucu ar vecu lūzni, kuram nekas no tā nav jādara 😀

 

jaa, brauc ar nopisteni, draaz ciema negliitaako sieviskji, velc sapliisushas panckas, nelabo zobus, jo nah ieguldiit naudu.

ir kaada iipasha vieta, kur vairojas shaadi talanti?

 

dlja osobo tupih paskaidroju:

 

kjeedes N un B seerijas dzineejiem plist. masveidaa. taas ir ajamaina regulaari. ja nemaini un paartruuks - dzineejam kapi. donors taapat maksaa 4 ciparu summmu un arii tam buus kjeede jaamaina.

tas pats par kaarbu. tu vari braukt liidz briidim, kameer ir sitieni, kameer izsliid. un tad remonteet. tad buus evakuatrors, kaadu meenesi bez auto, 1k par remontu un.. ar 50% iespeejamiibu, ka buus jaaremontee veelreiz, 100%, ka kaarba nekad vairs nespeegsies kaa ieprieksh.

 

par DPF> taa nav ekologjija. taas ir pasha brauceeja plaushas vispirms. nopirkt auto un sapist plaushas - nu tur jaabuut iipasham dolbajobam.

 

regisiit - nu, nelasi manus postus, ak jutigaa dveesle.

25 minutes ago, Zin... said:

Kādiem 10. 200k sasniedzu jau sešos gados. 😄

 

Bet labi, by default, man tam bembim jau 2x motors bijis jāmaina pēc specu stāstiem un par VW vispār nerunāshu tam arī DSG kārba pret sienu bija jāmet jau 3x.

 

Vienīgi piekrītu, ka tiem gadiem uz ķēdi ir jāskatās, jā

Tak viņam ir copy paste mantra par to ķēdi, dpf un kārbu. Un, by default, viņaprāt, tak neviens to nedara un neviens nezinot par to. Vienīgi viņš uz pasaules to zin un veic. Un ja kāds ņemas ar galvu tam ko viņš saka, tiks noliets no galvas līdz kājām ar vēmekļiem.

 

jaa, Lotars uzlika jaunu DPF.

no desmitiem tuukstoshu BMW stāstielju, kuriem tas [DPF mainja] buutu jaadara, viens cilveeks to izdariija.

un veel 2..3 nepaziistami peedeejo gadu laikaa. Tu esi viens no vinjiem? nee.

nu, tad ko te sljupsti?

 

tev skjiet normaali, ka tu brauc ar savu nopisteni, es elpoju taa MP. man nee. es tachu nekakaaju tavas miskates salonaa, piem.

  • Patīk 4
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Galvenais auto specs aizgāja atpūisties. Arī PM viņš visnotaļ izpaudās. Nākošreiz viņs ies atpūsties permanenti.

  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pieņemu, ka topikstarteris tā arī neuzzinās atbildi uz savu jautājumu (jautājuma jēga, ir cits stāsts)... :mrgreen2:

 

pirms 10 stundām , jema teica:

Visi kas ir pret automātiem, nekad ar viņiem dzīvē nav braukuši!

Vot padalīšos... variet par mani ierēkt, bet ikdienā braucu ar "nemotora mazmašīnīti" Hjū Getz... jau 14-to gadu... tāpēc, ka savulaik tādu paņēmu un tagad vienkārši nevaru atļauties nomainīt... manuālis, prasts līdz riebumam... esmu braucis ar pietiekami moderniem Touareg, Passat, X3, C180, Corolla automātiem... varbūt vēl kādu... visiem viņiem ir lags no pedāļa nospiešanas brīža līdz motora reakcijai... sūdīgākajā variantā (Touareg), nervozi sāc spaidīt gāzes pedāli, līdz pie trešās reizes auto pamostās un ar kaucošām riepām mēģina paātrināties... varbūt kaut kāda adaptīvā fīča vainīga vai tml., bet nu i nah...

Jā, visi uzskaitītie automāti jaudas ziņā izliek Getzu vienos vārtos, toties esmu pieradis pie momentānas motora reakcijas uz gāzes pedāļa nospiešanu, un muskuļu atmiņa automātiski ar kreiso kāju izspiež sajūgu, lai pārslēgtu ātrumus...

Un jā, automāts ir kruta fīča, ideāli piemērota lielākajai daļai autovadītāju, bet ne visiem... ja būs iespēja, izvēlēšos manuāli, lai gan tagad arvien vairāk sāk spiest uz visādiem hibrīdiem un elektriskajiem, kam, principā, nav manuālo kārbu...

pirms 9 stundām , Betmenis teica:

Ziemā,pa nakti vilkt vispār neprāts,var piesalt pie diskiem un jautrība no rīta garantēta.

yeah, right... vienmēr nolieku auto uz rocenes, neatkarīgi no laikapstākļiem... vajag uzturēt auto labā tehniskā kārtībā, nevis ieviest dīvainus paradumus...

 

Labots - Athlons
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Athlons teica:

bet ne visiem..

Nu es jau arī runāju par to ka 99% brauc lēnām un apdomīgi par LV ceļu atlikumiem! Nu ka ar Getz var kaut ko līdzināt, nebiju gan iedomājies, bet versija ir dzīvot spējīga, tas gan. Tik kur jums visiem tās milisekundes ir tik svarīgas? Pat Getz šoferis to norāda!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Athlons teica:

visiem viņiem ir lags no pedāļa nospiešanas brīža līdz motora reakcijai...

Pabrauc ar auto kam ZF 8niece kārba (no 2011.g. šķiet - daudz variacijas, versijas tur)… ;) tām un jaunajām VAG sausajām DSG 7niecēm (2021 un jaunākas) ir vismazākā šī aizture… salīdzinoši. Protams emmām, AMG, RS, Quadrifoglio utt. ir vēl savādākas tās kārbas - vēl daudz asāk saregulētas ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ar laiku iemācās paatrināties neizmantojot to srano kikdauvnu un viss ir ok, jā nedomājot nospiež to pedāli grīdā tas gaidīšanas moments tiešām ir ļoti iztekts, tāpat kā vecajie turbo motieriem ar lielapgriezienu turbīnām, tā izteiktā bedre :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

lasu jau divas lapas, bet veljoprojām nesaprotu, kur tēmas autors prasījis par atstomātu vs 3 pedāļiem.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu nekas, tulīt mēs par gāzi sāksim :biggrin:

  • Patīk 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , jema teica:

Tik kur jums visiem tās milisekundes ir tik svarīgas?

emmm... komforts? nospied un ir? patīkami, pat Getzam bez raķešpaātrinājuma...

visi automāti nav vienādi, taču atmiņā paliek, parasti, sliktākā pieredze... it kā milisekundes, bet, ja paspēj nofiksēt brīdi, ka kaut kas nenotiek, tad to milisekunžu ir par daudz... tik senils vēl neesmu, lai nejustu...

Link to comment
Share on other sites

Manuālim 2 labumi:

1. Visticamāk, ja nu kas notiksies, to pārlasīs mājai tuvākajā servī

2. Var iestumt, ja beidzies aķis

 

Ko es aizmirsu?

 

Man pašam 2 auto, viens ar automātu, otrs ar manuāli. Nav problēmu braukt ar vienu vai otru. Arī sastrēgumā nejūtu, ka man manuālis, tur kaut kā viss notiek automātiski, nepiedomājot. Vismaz abas kājas izkustās :D

 

Par bembi, ieliec bmwpower, varbūt kāds ir braucis skatījies, var ko pateikt.

Tā kā no NL, tad tam nobraukums varētu būt patiess, jo pēc tam jau csdd arī rādīsies nobraukuma info no NL (vajadzētu). Arī vari pajautāt paŗdevējam VIN, un kāds numurs bija NL, var jau tagad pārbaudīt.

Tam ķīniešu auto nevar zināt, ar DE mums nav nobraukuma informācijas apmaiņa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , Athlons teica:

nospied un ir? patīkami, pat Getzam bez raķešpaātrinājuma...

Getzam ir - nospied un ir?! Kas ir? Paātrinājums tur toč nav 🤪

  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Regisss teica:

Getzam ir - nospied un ir?! Kas ir? Paātrinājums tur toč nav 🤪

:biggrin: esi mēģinājis? Vēl pasaki, ka uz šosejas nevienu nevar apdzīt... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Athlons teica:

:biggrin: esi mēģinājis? Vēl pasaki, ka uz šosejas nevienu nevar apdzīt... 

Nevar jau arī 🤪

ļoti labi zinu kā ir braukt ar 80zs manuāli pēc ikdienas 265zs tomāta 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Maz jau ticams ka autors pārdomās un ņems ko citu, ganjau nopirks tāpat to bembi (nu ja vispār kautko nopirks un nav tik slapjie sapņi).

Auto atlasīts maksimums pēc principa - pirmais izlaiduma gads no tās sērijas (lai lētāk), liels nobraukums priekš tā gada (lai lētāk), BMW, ādas salons un citi blingi (lai krutāk). 

Pa lielam tur ir atlasīts auto ar lielāko blingu, pa zemāko cenu, tehniskais stāvoklis, tad jau redzēs kā paveiksies.

Kautkādas Toyotas ar mazo nobraukumu tur ieteikt nav jēgas.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pats tas bembis nemaz nav tas slikts modelis, bet jā, gan jau jāskatās kāda vēsture un, lai normāls serviss apskata tā dziļāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 59 minūtēm , Regisss teica:

Nevar jau arī 🤪

ļoti labi zinu kā ir braukt ar 80zs manuāli pēc ikdienas 265zs tomāta 😁

Tur jau tā problēma. Tie kas pabrauc ar jaudīgiem aparātiem, pēc tam ar ko mazjaudīgu braukt nemāk. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

šķiet realāks izskatās volvo s60...salīdzinājumā ar bmw +/- kvalitāte,brauksana līdzīga,bet volvo būs lētāks apkopē un ekonomiskāks...pirms pirkt auto protams javeic diagnostika servisā...un nav jau baiga izvēle lidz 12,000 eiro...piem.pirms aptuveni 1,5 gada tāds volvo bija noperkams par 10,000 eiro....

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...