Jump to content

Mainu: dzelzceļa vagonus/sliedes


Kaspars12
 Share

Recommended Posts

Laba diena!

 

Varbūt kādam glabājas un netiek lietoti koka/plastmasas vagoni, lokomotīves, sliedes un citi elementi. Labprāt samainītu pret kādu šokolādi/kvasu/alu u.c.

Sliežu/riteņu platums ir robežas starp 22-31mm.

 

 

thumb_show.php?i=5rabphyxk&view

Link to comment
Share on other sites

Man šķūnī ir pāris šaursliežu dzelzsceļa sliedes. Domāju likt armatūrai, bet diez vai vajadzēs.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Topika virsraksts precīzi un pilnībā ataino tēmas saturu, ko tad īsti autors vēlētos nopirkt.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Man šķūnī ir pāris šaursliežu dzelzsceļa sliedes. 

Rekomendēju pielietot

Sliede.jpg

Link to comment
Share on other sites

Es zinu, kur kādas 5-6 sliedes mētājas. Nauda kešā, izvešana uz paša atbildību :D

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • rubb changed the title to Mainu: dzelzceļa vagonus/sliedes

Ja gadījumā nekas nesanāks ar LDZ dzelceļa vagoniņiem/sliedītēm, tad vēl viens variants ir IKEA. Tur var nopirkt komplektu ar visām ceļazīmēm. 

Link to comment
Share on other sites

Arī bija. Vai nesaucās Piko? Barbloks - liels trafs, pa kura sekundārajiem tinumiem ar kloķi varēja griezt savienojošos kontaktus, tādejādi regulējot spriegumu. Visu to pasākumu šarmēja fonā esošais ozona smārdiņš.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man toreiz bija ļoti maz gadu 5-6, nosaukumu toč neatceros, bet barbloks nodzīvoja ilgus gadus, izmantoju kā aķu lādētāju, plus vēl pāris ne tik smukām lietām :)

Labots - aoma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nē, tas vācu gan jau nebija liels trafiņš. Neliela pelēka kastīte ar kloķi. Bija divas lokomotīves - tipa tvaika un tipa elektriskā. Tā tvaika skrēja ātrāk 😁. Super komplektiņš pat šiem laikiem. Galvenais kvalitatīvi nostrādāts līdz pēdējam sīkumam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Jurkins teica:

ē, tas vācu gan jau nebija liels trafiņš. Neliela pelēka kastīte ar kloķi. Bija divas lokomotīves - tipa tvaika un tipa elektriskā.

Tad Tev ir bijis cits - manējs svēra kādus 4-5 kg un bija nopietns trafs ar taisngriezi un kloķi, kas kas mainīja polaritāti un voltāžu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Arnis2002 teica:

ebay tagad nevar tādu atrast?

pēc kādiem atslēgvārdiem meklēt?

Pilns ebajs. Piķo train seti. Gan jauni, gan lietoti.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemaldos, manējs bija ap 1970. Kolhozs bij iepircis sīkajiem.

 

Kad vēlāk sāku mācīties teķī, un sapratu, kad ar šito, paburoties, bez 220, ar auto aķi, var arī zivis sist, tēvs utilizēja :)

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , aoma teica:

manējs svēra kādus 4-5 kg

Tur bija varianti. Komplektam līdzi nāca tāds salīdzinoši neliels pārslēdzis, pie kura varēja pieslēgt plakanās bačas un ar kuru varēja mainīt polaritāti un 2 "ātrumi" laikam tikai bija. To smago tīkla barbloku mēs pirkām atsevišķi, jo plakanās bačas ātri sēdās. Mums tas bija kautkur 70 beigas, 80 pats sākums. Universālveikalā "Liedags" Slokā pirkām.

Labots - ggg97
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man bija pilns komplekts, bačas tur nebija paredzētas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , aoma teica:

bet tas barošanas bloks bija zelts, +- vienkārši regulējama voltāža, plus līdzstrāva, nevienu netīšām nosist nevarēja

Ja no 220V strādāja, tad tas ir parasts autotrafs, kurs galvaniski netika atsaistīts no 220 :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Es savu bērnības sapni ieraudzīju, vecāki bērnībā man arī pirka vācu līmējamos modelīšus, nopirku, nav bijis mierīga laika salīmēt, paskatījos, tagad tā ir vesela industrija, cenas nav mazas, tas gan, bet bērnības sapņi ir jāpiepilda. :diablo:

20220204_222736.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jema, kur tad biji pazudis? Es jau nodomāju, ka uz Uhaņu aizbraucis.😃

Link to comment
Share on other sites

Kaut kas līdzīgs jau arī bija, 3 mēneši slimnīcā uz gultas nogulēju, knapi tiku ārā, jo viss vēl nav sadzijis. Nevar gulēt ēst gribās :diablo:

Link to comment
Share on other sites

Jā, nekādi joki... Un slimnīcās ne tā interesantākā kompānija. Bet labi, ka jau mājās.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, jema teica:

tad tas ir parasts autotrafs

Autotrafs, ja Tu domā tādu, kuram primārais un sekundārais tinums savienots virknē, tad tāds tas noteikti nebija. Vācieši (tolaik) nebija bērnu slepkavas. 

Link to comment
Share on other sites

Bija gan, lai slepkavotu bērnus vajadzēja sēŗiju ar notikumiem, kuri jau tik bieži nenotika:biggrin:

Vislabākie ka iekšā bija termo drošinātāji uz bipolārām plāksnēm ar caurejošu tinumu

 

Link to comment
Share on other sites

Enerģētikā autotransformatoram ir šāda shēma.

 

 

 

300px-Tapped_autotransformer.svg.png

Un ja to apakšējo vadu kontaktligzdā iespraustu fāzē, tad sliedītes būtu zem fāzes sprieguma un sāktos disko.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Tieši tāda arī tur bija, tik tur bija trafs jau uz lentas,  un rezumē iekšā bija 2 trafi, mehāniski tika paņemts španis vai nu no labā vai kreisās puses. Un selēna diodes ar radiātoriem stāvēja, tādas pelēkas, tas ir ko es atceros, nu piedod ja ko ne līdz galam 40 gadi ir pagājuši

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...