Jump to content

Vai tiešām šādi no auto bākas isvērpē ūdeni?!


pangrol 10000V
 Share

Recommended Posts

  • pangrol 10000V changed the title to Vai tiešām šādi no auto bākas isvērpē ūdeni?!

Neesmu ķīmiķis, bet man šķiet, ka mūsu pusē benzīnā ir visvisādas piedevas, kas dara visu ko, tajā skaitā arī neļauj bākā uzkrāties kondensātam.

Link to comment
Share on other sites

Toties biopiedeva - spirts ir tā viela, kura kāreiz "pievelk" ūdeni. Ziemā bākai vēlams būt pilnai.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , alusbundza teica:

un dzeramo spirtu liet bākā ir debīlisma kalnugals ......

Loģiski. Tas jālej rīklē..

  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, alusbundza teica:

un dzeramo spirtu liet bākā ir debīlisma kalnugals

Jālej metilspirts, tad debīliķi izsprāgs?😉

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , ggg97 teica:

bākai vēlams būt pilnai.

Neesu novērijis ka kautkas būtu noticis ar pustukšū bāku. Man pa pagājušo gadu apm 1.5k jūdes (2.5k km).

Ar 50L bāku, sanāk ka bijušas 3 - 4 uzpildes pa visu gadu. Nu varbūt 5, ja pieņem ka līdz galīgi tukšam jau neizbrauc.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , AndrisBB teica:

Neesu novērijis ka kautkas būtu noticis ar pustukšū bāku. Man pa pagājušo gadu apm 1.5k jūdes (2.5k km).

Tā tomēr ir padzīvojušu auto problēma, pie tam, ja īpašnieks nav sevišķi rūpīgs un laicīgi neveic apkopes un nemaina filtrus. Kondensāts bākā uzkrājas ar laiku. Un Bristolē noteikti lēnāk kā Latvijā. Kāda tur ir gada zemākā temperatūra? Vai vispār mēdz noslīdēt zem nulles? Un gan jau arī uz odometra cipars Tavam auto ir stipri mazāks, kā vidējam Latvijas auto.

Link to comment
Share on other sites

Mans auto ar LPG, tādēļ bezīnu leju ļoooti reti. 95. Nav novērota ūdens problēma. Nekas ziemā Zosēnos neaizsalst. Vienmēr viss darbojas (auto "lec" momentā). Šķiet, ka ūdens/spirta/ziemas problēma vairāk ir tautas folklora.

Link to comment
Share on other sites

es domāju un uzskatu, ka tas viss ir blēņas.Kas bākā var uzkrāties, ja pat jau vecajam Golf2 jau sūknis no iedobes bākas dibenā visu izsūca, tā ka nebija kam nosēsties.viss kas bija uzreiz filtrā aizgāja. Nosēsties varētu ja degvielu sūktu no virsas.

 

Link to comment
Share on other sites

Nav tautas folklora. No 1994. līdz 2012. strādāju autoservisā. Redzēju simtiem auto, kur bākā ūdens un rūsa. Šī iemesla dēļ nokauti, gaudojoši sūkņi, nokauti mehāniskās iešprices dozatori, it sevišķi KE Jetronic alumīnija dozatori, kuri bija īpaši jūtīgi pret ūdeni, ar mēsliem piedzītas gan mehāniskās, gan elektriskās sprauslas. Protams, ne jau visos gadījumos pie vainas bija tikai kondensāta veidošanās bākā. Degvielas pārvadāšanas/uzglabāšanas kultūra 90-tajos gados un 0-to sākumā daudziem degvielas tirgotājiem bija krimināla. Tāpat savu ieguldījumu deva cauras benzīnbākas, laistīšanās ar benzīnu sētmalē, izmantojot sarūsējušas un cauras mucas, degvielas filtru nemainīšana. Filtrs tomēr var sevī uzņemt tikai zināmu daudzumu mēslu. Labākajā gadījumā tas vienkārši vairs nelaiž cauri degvielu. Auto neiet, sūknis gaudo, īpašniekam beidzot pielec, ka jānomaina filtrs. Parasti tā nenotika. Lielākoties sūknis jau bija nokauts, filtrējjošais elements saplīsis un visi mēsli dozatoros un sprauslās.

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...