Jump to content

tālruņa iegāde deficīta apstākļos


Recommended Posts

Tā nu sanāca, ka savajadzējās iphone 13 pro ar 128 vai 256GB - bija iecere to uzdāvināt novembra sākumā.

Ierasti atvēru salidzini.lv, sapratu, ka cenas daudz maz vienādas un saklikšķināju pasūtījumu kādā no manuprāt uzticamiem veikaliem.

Klusums. Pēc dienām trijām sapratu, ka esmu naivs un lietas tā nenotiek, jo pieprasījums ir lielāks nekā piedāvājums - ja gribu dabūt to ātrāk, tad, iespējams, jāpasūta visos iespējamos internetveikalos, jāpaņem no pirmā, kuram ir un pārējos jāuzmet. Īsti neiet kopā ar manu vērtību sistēmu ...

Varbūt kāds var pastāstīt - kā tiek sadalīta āboļu raža pa internetveikaliem, jeb lielākas cerības ir uz mobilajiem operatoriem? Amazon.de tāpat biju iegājis, bet arī tur dala kurvīšus :( 

Neesmu āboļu fans (atzīstu, Air M1 buks ir labs :)), tāpēc gribēju pavaicāt rūdītiem āboļu produkcijas patērētājiem - kā labāk rīkoties? Iespējams, ka jāzina pareizie ārzemju veikali, jeb ir vēl kādi citi varianti?

Palielās, kurš ir dabūjis un kā ...

Link to comment
Share on other sites

Parasti pērku pie operatora. Ja capital un operatori raksta, ka pieejams pasūtīšanai, tad to arī nozīmē- naudu paņemsim, kad būs, nezinām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Boņs teica:

Iespējams, ka jāzina pareizie ārzemju veikali, jeb ir vēl kādi citi varianti?

Apskatot veikalus te pie manis, 1TB versija ir dabonama uzreiz. Pārējie starp 3. un 23. novembri, atkarībā no krāsas un atmiņas. Nav jau tā ka baigi būtu jāgaida.

Pašā āboļveikalā apmēram tas pats

Order today. Delivers to SE1††

22 Nov - 29 Nov — Free

 

Ja jau Ābolveikalā nev dabonams ātrāk par novembra vidu, tad vari necerēt dabūt kautko ātrāk no operātoriem un vēljomazāk no internetveikaliem. 

 

 

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pa tādu cenu es nežīdotos caur salidzini, bet ņemtu no operatora, capitala vai ideala...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 39 minūtēm , kaads teica:

negribi gadījuma mani adoptēt ? :D 

Sīkais sēž uz Pocophones, nez vai dēļ tāda kāds piesakās uz adopciju :D 

P.S. Ļoti labs aparāts par to cenu, vien jāiztīra bloatware.

Link to comment
Share on other sites

Viņam pro, man pašam iepriekšējais X3 NFC modelis - abi labi priekš dienišķajām vajadzībām.

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

1TB versija ir dabonama uzreiz

tur laikam kinooperatoram ir jābūt 🤔 vai arī visu jābliež raw formātā

Link to comment
Share on other sites

Skatos, tam ir arī ProRes formāts. Nu ja filmē 4K uz ProRes 4444 XQ - aizpildīsies ļoti ātri, tur jau 1 minūte būs tuvu gigabaitam. Bieži montējamo materiālu vispirms pārveidoju uz ProRes 422LT - stipri mazāks un pilnīgi pietiek, kā arī montāžas softam nav jāmocās ar mp4, mov, vai hvz ko, kas apstrādes procesu palēnina, sevišķi, ja daudz specefektu.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , raivix95 teica:

Ābolu es pavisam noteikti pirktu tikai no mobilā operatora

jo?

Link to comment
Share on other sites

Tikai atcerieties, ka šim ābolim bez neautorizēta servisa svētības nevar nomainīt oriģinālās detaļas pret oriģinālām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Faustit teica:

Tikai atcerieties, ka šim ābolim bez neautorizēta servisa svētības nevar nomainīt oriģinālās detaļas pret oriģinālām.

Jau 12. šķiet tā bija :(

 

Vai tiešam neviens vēl nav ticis pie 13.?

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ivo teica:

jo?

Jo garantijas laikā neradīsies liekas problēmas. Pirkumam operators viennozīmīgi. Ābolu pirkt  feniņ*isēju veidā, manuprāt dumji.

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , raivix95 teica:

Ābolu es pavisam noteikti pirktu tikai no mobilā operatora

Ne tikai ābolu, jebkuru jāpērk pie operatora, nevis šķībača no Ali, vai vietējās internetbodes, kas preci ieved hvz no kurienes. Sākot jau ar savu pirmo Motorola 90-tajos, visi pirkti tikai pie operatora un nav nācies vilties.

 Un ne tikai mobilos. Savu Canon, Sony un DJI foto/video tehniku tikai pie attiecīgajiem dīleriem.

Edited by raiviic
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, raiviic teica:

jāpērk pie operatora, ..., vai vietējās internetbodes, kas preci ieved hvz no kurienes. ... un nav nācies vilties.

Ja jau tas ir arguments, tad arī es varu padalīties savā pieredzē. Visus telefonus esmu pircis internetveikalos, kopš tie Latvijā ir populāri. Un - nav nācies vilties.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , TOoMoOT teica:

Visus telefonus esmu pircis internetveikalos, kopš tie Latvijā ir populāri. Un - nav nācies vilties.

Ok, neviens tel. nav super 100% treciendrošs,mitrumizturīgs u.t.t., kā arī lietotāji mēdz būt dažādi, nav runa par nepieciešamo garantijas/negarantijas remontu. Tad padalies lūdzu ar info,kurš  internetveikals nodrošina savu pircēju ar pagaidu tel. remonta laikā?    

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , raiviic teica:

jebkuru jāpērk pie operatora

Nesanāk tā. Pats labprāt nopirktu pie operatora. Nav vairs tie laiki, kad katram operatoram bija bez maz vai visi modeļi pieejami. Operatori tirgo tikai to, ko viņi tirgo. Izvēle nav liela. Kaut kā gribas pašam telefonu izvēlēties, nevis, lai operators izvēlas tavā vietā.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Edis7 teica:

,kurš  internetveikals nodrošina savu pircēju ar pagaidu tel. remonta laikā?  

Pieņemu, ka retorisks jautājums, jo neviens internetveikals, laikam, to nepiedāvā?
Kā jau minēji, lietotāji atšķiras. Man tas nekad nav bijis kritērijs. Vienmēr pašam mājās stāv kāds pavecāks modelis rezervei, ja nu kas. Nekad gan nav nācies izmantot, bet tas ir cits stāsts.
Nāk gan prātā cits arguments, kas būtu par labu operatoram. Lietotājs, kurš ar tehnoloģijām ir uz Jūs, var pie operatora vērsties pēc palīdzības nomigrēt kontaktus un uzstādīt telefonu. (tā tācu ir, vai ne?)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , TOoMoOT teica:

Pieņemu, ka retorisks jautājums, jo neviens internetveikals, laikam, to nepiedāvā?
Kā jau minēji, lietotāji atšķiras. Man tas nekad nav bijis kritērijs. Vienmēr pašam mājās stāv kāds pavecāks modelis rezervei, ja nu kas. Nekad gan nav nācies izmantot, bet tas ir cits stāsts.
Nāk gan prātā cits arguments, kas būtu par labu operatoram. Lietotājs, kurš ar tehnoloģijām ir uz Jūs, var pie operatora vērsties pēc palīdzības nomigrēt kontaktus un uzstādīt telefonu. (tā tācu ir, vai ne?)

Tā gluži nebūs. Tel. piem. man vispirms ir sakaru līdzeklis, kurš ne vienmēr tiek ekspluatēts "siltumnīcas" apstākļos.  Iespējamu problēmu gadījumā man vispirms būs svarīgi 7/24h,ko operators nodrošina, bet ne *ist feniņus internetveikalā, sry tas nav mans, es tel. lietoju saziņai, bet meklēt +1k eur eur ābolu un "meklāt kur lētāk" man tas nav saprotams.     

Link to comment
Share on other sites

Ko jūs ar tiem telefoniem dariet ka tik ļoti jānes uz tām garantijām?

Nav ne jausmas cik kopumā telefoni bijuši, bet nu ik pa laikam nomainu, kad apnīk vai kāds cits iemesls. Nekad nav bijusi vajadzība nest uz garantijām.

Pērku kur nu tanī brīdī izdevīgāk, nekādus čekus vai kastes neglabāju (nu labi, pirmos 3 mēnešus paglabā, bet pēctam jau tāpat izmet vai pazūd, īpaši čeki) un viss kārtībā :D

 

Īstenībā nekad neesu neko nesis uz garantiju :D un gadžetus man patīk pirkt, īpaši nestresoju. Ja kautkas salūzt, tad parasti pats salauzis.

 

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Edis7 teica:

Iespējamu problēmu gadījumā man vispirms būs svarīgi 7/24h,ko operators nodrošina

Kurš ir tas operators? Kurš nodrošina problēmu risinājumu telefonam 24/7?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Ko jūs ar tiem telefoniem dariet ka tik ļoti jānes uz tām garantijām?

Pēdējais garantijas rem. bija šī gada augusta mēn. kad tel. aķīts uzpūtās. Var mēģināt norakstīt uz "karstu laiku"  LV teritorijā 

 

Pirms 7 minūtēm , vvv teica:

Kurš ir tas operators? Kurš nodrošina problēmu risinājumu telefonam 24/7?

tele2, uz remonta laiku pagaidu tel.bija, iespējams šobrīd sakarā ar pandēmiju šāda lieta vairs nepastāv, nemācēšu neko tuvāk nokomentēt
 

Link to comment
Share on other sites

Tik nesaki, ka tele2 24 stundas diennaktī pieņem telefonus garantijas servisā.

Operatora salons būs sasniedzamāks, tas tiesa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , vvv teica:

Tik nesaki, ka tele2 24 stundas diennaktī pieņem telefonus garantijas servisā

Protams ka nē, un aķīts arī neuzpūtās 3sekundēs, Ja nav saprotams,tālākais ir >>> sazinies ar  operatoru, izstāsti problēmu,vienojies par tev ērtu vietu un laiku lai esošo probl. atrisinātu.

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu @TOoMoOT,  pieredzes ir dažādas - laikam vien savu pirmo Ercson GH688 pirku pie operatora, visi citi ir bijuši no veikaliem/internetveikaliem LV, EU vai pat Ķīnā.

Pa šiem 20+ gadiem kādi desmit ir nomainīti un nevienam nav bijis garantijas gadījums.

Labprāt ņemtu pie operatora, ja būtu :(

LMT vismaz godīgi pasaka, ka nav, pārējie pārējie divi "operatori" piedāvā samaksāt un pat nekautrējas pasolīt piegādi 28h laikā.

 

Link to comment
Share on other sites

Ko tu fleitē. Lai varētu izrakstīt rēķinu apmaksai noliktavā jābūt atlikumam virs 0

Tas ka tu savā delīrijā runāji ar veļasmašīnu, nevis operatoru, ir jau tava problēma 

Link to comment
Share on other sites

Rēķinu vari izrakstīt precei, kurai atlikums ir nulle vai virs nulles. Pavadzīmi izrakstot, precei jābūt atlikumā.

Link to comment
Share on other sites

Kapēc noliktavā jābūt atlikumam vairāk par 0?

Kad dzīvju LV un strādāju tirdzniecībā, tad visulaiku tika tirgotas preces, kuru reāli nav. Ja kāds nopērk, tad pasūta.

Link to comment
Share on other sites

INTRASERVERNET
pirms 11 stundām , AndrisBB teica:

Apskatot veikalus te pie manis, 1TB versija ir dabonama uzreiz. Pārējie starp 3. un 23. novembri, atkarībā no krāsas un atmiņas. Nav jau tā ka baigi būtu jāgaida.

Pašā āboļveikalā apmēram tas pats

Order today. Delivers to SE1††

22 Nov - 29 Nov — Free

 

Ja jau Ābolveikalā nev dabonams ātrāk par novembra vidu, tad vari necerēt dabūt kautko ātrāk no operātoriem un vēljomazāk no internetveikaliem. 

 

 

 

Gluzhi tie datumi nav pareizi. Kad pirku no Apple veikala MacBook Pro (CTO), piegade tika noradita pec 3 - 4 nedeljas. Bet datoru sanemu pec 4 dienam.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , kaads teica:

Rēķinu vari izrakstīt precei, kurai atlikums ir nulle vai virs nulles. Pavadzīmi izrakstot, precei jābūt atlikumā.

Tas ir atkarīgs no grāmatvedības programmas.

Ir programmas, kuras pieļauj izrakstīt preci, kaut atlikums ir 0, vai par ar mīnusa zīmi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , kaads teica:

Rēķinu vari izrakstīt precei, kurai atlikums ir nulle vai virs nulles. Pavadzīmi izrakstot, precei jābūt atlikumā.

Pilnīgas muļķības.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Diezgan ikdienišķa parādība ka preces krājumos aiziet negatīvos daudzumos, dažnedažādu iemeslu pēc:

- Kļūdas pēc pārdod vairākas reizes

- Kautko citu pārdod ar nepareizu kodu, citai precei aizejot mīnusos

- Saņemot tiek nogrāmatoti zem nepareiza krājuma

- Viena prece ir zem ntajom kodiem, it īpaši ja dažādi piegādātāji

- Piegādātājs atved vairāk nekā reāli pavadzīmē un neviens neievēro

- Darbinieki žuļijās, pārdod kādam paziņam dārgāku preci zem lētākas preces koda

utt

 

Lielos veikalos tā ir parasta parādība, ka kautkas ar negadīviem daudzumiem, tapēc jau nesāks netirgot to preci. Kautkad vēlāk izlabo un viss.

 

 

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

es minēju variantu, kā būtu pareizi darāms. tas kā izdara, ir cits stāsts. Protams  inventarizācijas laikā vai pamatot nesakritību, tiek laboti noliktavas daudzumi arī citā laikā. 

Link to comment
Share on other sites

Nu tapēc jau tev saka ka tās ir muļķibas ka nevar pārdot preci kas ir ar negatīvu daudzumu. Nav nekādu iemeslu kapēc nevarētu, nedz no praktiska, nedz juridiska viedokļa.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Nu tapēc jau tev saka ka tās ir muļķibas ka nevar pārdot preci kas ir ar negatīvu daudzumu. Nav nekādu iemeslu kapēc nevarētu, nedz no praktiska, nedz juridiska viedokļa.

Redzi, jau pirms no iegādes internetveikalā un pirms ābola pirkuma veidojas liekas probrlēmas, kurā brīdī var/nevar pārdevējs izprakstīt preces pavadzīmes rēķinu,dažādi jurid. viedokļi tam,u.t.t. Nesaprotu, kādēļ lai nejātos ar šīm "svarīgām" detaļām bet sazinoties ar operatoru pasūtīt tel. no viņa . Un kad operators ir fiziski piegādājis tel, apmaksas summu lai pieskaita klāt pie tekošā rēķina.      

Edited by Edis7
Link to comment
Share on other sites

Kautkāda izdomāta problēma te, var vai nevar pārdot un izrakstīt pavadzīmes, kāds tam sakars ar IPhoniem kā tādiem :D

 

Nevienam nav tagad to iphonu 13. Šodien biju pusdienlaikā iegājis Ābolveikalā, paspaidīt ir ko, bet nopirkt nav. Būs novembrī, ja pasūta tagad, ja nepasūta tagad, tad mazas cerības dabūt līdz Ziemassvētkiem.

Pie operatoriem ar nav, uzmetu aci O2, Vodaphone, CarphoneWarehouse, nevienam nav, datumus sola apmēram tādus pašus - novembra sākums/vidus, atkarībā no modeļa/krāsas/atmiņas. (ja pasūta tagad).

1TB zilais Pro bija, to var dabūt uzreiz veikalā.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...