Jump to content

Jautājumi par BMW benzīna dzinējiem


Iesacejs69
 Share

Recommended Posts

Iesacejs69
15 minutes ago, Racer said:

Kas tieši ir veiktspēja tavā skatījumā (bez uzbrauciena, vienkārši interesanti)?

Te bisku garaaks monologs.

Piem., N53 pilna grieze praktiski no tuksgaitas liidz 6k rpm. Pilna jauda 6..7k rpm. Nulle reakcijas laiks. Subjektiivi - sajuuta,it kaa matoram spararats nebuutu. Bet 1 kapeikas 300hp no 3 litriem,atmosfeera.

B58. Pilna grieze (450/500Nm) praktiski jau no tuksgaitas. Pilna jauda (330/360hp) 5..7k rpm. Cieshams turbolags - vismaz 260..300 Nm ir pieejami uzreiz/momentaa.

Nu,tie taadi kvantitatiivie raadiitaaji. Subjektiivi - ar tiem dzinejiem/auto ir jaabrauc. Un tad jaaveertee..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kļička laba - iesācējs. Interesanti, kurš pirmo reizi iemācīja forumā jaunu tēmu izveidot... Ja vēl kāds pamācītu diaktriskās zīmes lietot, translits sen vairs nav inčīgi. Ķīrzaks jau sen to saprata un notinās.

Man nav pretī padiskutēt par dažādām lietām, elektriķis es nu nekāds, tik cik zinu plus mīnus atšķirt, no auto lietām gan šo to saprotu, bet tāpēc es katram pretimnācējam negāžos virsū ar jautājumu, kas ir virzulis, un kas ir klanis.

Ok, kad beidzot sapratu, kā tas motors strādā, gribējās sev ordeni piešķirt, labi, ka toreiz nebija internets :D

Labots - aoma
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kaspar tad Tev būs kāds elektro auto jāpamēģina grieze no paša sākuma līdz beigām. Lineāri plūdeni. Bez liekām vibrācijām utt. Model 3 performance. Mm 

 

Ps. Jau ilgi lasu tavus rakstus bloga patīk kā izglīto un dalies ar savu pieredzi. 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, DJWoX said:

Kaspar tad Tev būs kāds elektro auto jāpamēģina grieze no paša sākuma līdz beigām. Lineāri plūdeni. Bez liekām vibrācijām utt. Model 3 performance. Mm 

 

Ps. Jau ilgi lasu tavus rakstus bloga patīk kā izglīto un dalies ar savu pieredzi. 

Taa grieze elektroauto ir maksimaalaa liidz briidim,kad tiek sasniegta max jauda. Tad grieze kriit un tas trolejbuss brauc max jaudas rezhiimaa. Tipiski jau pie kaadiem 100km/h grieze saak krist,pie 200 labs benziins aiziet garaam.

Paldies par feedback, censhos :)

man kaa elektronikjim galiigi nekada kaifa ne no elektroauto,ne gadzetiem.. diemzheel,bet fakts. Ieksdedzes dzineejam tomeer ir savs sharms..

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, kreizā Kāja said:

Tā tiešām ir???? Kaut kā nelīmējas bilde kopā

Pavisam nebūtu pret ja to kā gan tas tā sanāk te ar shēmām un diagrammām izskaidrotu

Shovakar dj t jaaklausaas 😛

bet par Tesla teemu - peedeejaa weekendaa uz PL baanja viens kaut ko meegjinaaja liidzi tureet ap 180..200,peec paardesmit km meta malaa laadeeties. Pie taafiem aatrumiem yiem gludekljiem reaalais range cik.. 100? Bisku virs? :D

Link to comment
Share on other sites

Elementāri Vatson, nevajag nekādas diagrammas, dīzelim ir grieze, benzīnam aboroti. Nez kāpēc ar dīzeļiem rallijos nepiedalās..

Elektromotors vopšķē maksimālo dod no vietas, kā pieaug apgriezieni, efektivitāte var sasniegt pat nullī, Tai pat laikā vecs amerikānis ar smieklu gāzi....

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, aoma said:

Elementāri Vatson, nevajag nekādas diagrammas, dīzelim ir grieze, benzīnam aboroti. Nez kāpēc ar dīzeļiem rallijos nepiedalās..

Elektromotors vopšķē maksimālo dod no vietas, kā pieaug apgriezieni, efektivitāte var sasniegt pat nullī, Tai pat laikā vecs amerikānis ar smieklu gāzi....

Nu,nav gluzhi taa. Benziini ir dazhaadi. Ir shujmashiinas,ir atmosfera un ir adekvaati turbodzineeji.

Tas pats mineetais B58 ar saviem 500Nm pie 3 litru tilpuma un minimaali forseets ir stāstielja griezes liimenii. 

Panjemsim tipisku stāstieli un bmw benziini zemo rpm diapazonaa buus ar lielaaku griezi..

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Iesacejs69 teica:

Te bisku garaaks monologs.

Piem., N53 pilna grieze praktiski no tuksgaitas liidz 6k rpm. Pilna jauda 6..7k rpm. Nulle reakcijas laiks. Subjektiivi - sajuuta,it kaa matoram spararats nebuutu. Bet 1 kapeikas 300hp no 3 litriem,atmosfeera.

B58. Pilna grieze (450/500Nm) praktiski jau no tuksgaitas. Pilna jauda (330/360hp) 5..7k rpm. Cieshams turbolags - vismaz 260..300 Nm ir pieejami uzreiz/momentaa.

Nu,tie taadi kvantitatiivie raadiitaaji. Subjektiivi - ar tiem dzinejiem/auto ir jaabrauc. Un tad jaaveertee..

Aha, super! Kā nelaiķis Juris Kņākis (pazinu personīgi - gudrs džeks) teica par vāciešu ideoloģiju - jaudas parametri mums palīdz pārdot mašīnās, bet grieze uzvarēt sacensībās... :) 

 

P.S. Man bembji vispār nepavelk, piedod, attiecīgi neorintējos abreavitūrās - iedod linku, kas ir N53 un B58 - tumša bilde. :D 

Link to comment
Share on other sites

Tas, protams. Kad gāju skolā, pirmās turbīna, parādījās dīzeļiem smagajai un lauksaimnieības tehnikai, ne vieglajiem, mums bija labs pasniedzējs, pastāstīja par attīstību ārzemes, arī par kompresordzinējiem, ka benzīnam var būt turbo utt. Baigi līdzi jaunumiem nesekoju, bet pamatprincips jau nav mainījies - benzīnam dzirksteli, dīzelim kurināmo, elektromotoram štromu :)

Link to comment
Share on other sites

90, sākumā atdzinu no fāterlandes sēdinātu Ford exort ar 1.8 turbo, pa Pūres kalnu līdz Balgales pagriezienam reāli 260, uz spidometra bij 300, to drausmīgo pārbrauktuvi uz 150 paņēma, ka pat nejutu, tai pat laikā volgai būtu visus riteņus aplauzis.

Tad es sapratu, ka savā žigulī vairs iekšā nesēdīšos un un par nopelnīto atļāvos sev paņemt pirmo golfu, kuram nevienā robā nevarēja trāpīt :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , kreizā Kāja teica:

Gan jau @Racer domā kādu 1997 gada 4-cilindru turbo Celica ar līdzīgu jaudu 🤣

Boni, tu vari tēlot cik gribi ka saproti par ko ir runa, bet tā āža kāja jau izlien... Pieļauju, ka es tev arī par celiku daudz ko pastāstītu (karlosa sainsa versija vēlāk un tā). Tu gribi kaut ko dikti pierādīt, es vnk jautāju, jo zinu, ka iegūšu info un izvērtēšu cik noderīga. :)

 

P.S. Tirgo labāk kažokus un samovārus...

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
32 minutes ago, aoma said:

Tas, protams. Kad gāju skolā, pirmās turbīna, parādījās dīzeļiem smagajai un lauksaimnieības tehnikai, ne vieglajiem, mums bija labs pasniedzējs, pastāstīja par attīstību ārzemes, arī par kompresordzinējiem, ka benzīnam var būt turbo utt. Baigi līdzi jaunumiem nesekoju, bet pamatprincips jau nav mainījies - benzīnam dzirksteli, dīzelim kurināmo, elektromotoram štromu :)

Pilniigi nepareizi. Iesaku palasiit,kaa attiistiijusies dzineeju teema. Gan stāstielji,gan benziininstraadaa pilniigi savaadaak. Nee,ok,virzulji tiem ir,es te vairaak par darba rezhiimiem.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
26 minutes ago, kreizā Kāja said:

Es to N53 vismaz kaut kad izskatīju kā iegādes variantu, atmetu gan, bet tomēr. Pietika ar pāris sarunām ar to īpašniekiem lai būtu skaidrs ka man to točna nevajag.

Jaa,tas nav dzineejs cilveekiem ar ierobezhotu budzetu,bez sajeegas. Sore par skarbumu. Musu platuma graados,diemzheel,pamataa ir nojaataakie eksemplaari,kas max leeti nopirkti no valstiim,kur kaadu iemeslu deelj MOT nevar vairs iziet.. un servisu liimenis.. skarbi suudiigs,kaa jau visur. Bet kaa dzineejs - visu laiku viskrutaakais BMW izstraadaajums.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Racer teica:

daudz ko pastāstītu

Mans 80' to sapņu auto ,Vai vari pateikt pēc šīs bildes modeli? :)

Ekrānuzņēmums (487).png

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Edis7 teica:

Mans 80' to sapņu auto ,Vai vari pateikt pēc šīs bildes modeli?

Izskatās pēc Lancia Delta. Bet nu cik teikuši cilvēki, kam tādas bijušas. Gāja jau labi kamēr nesaplīsa. Ik pa pāris dienām :D Un dārgi bija tādas Deltas Intergrāles uzturēt, ļoti dārgi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Iesacejs69 teica:

sveces: tikai BMW [pat ne OEM]; N53: 16.0/pcs

Nu vispār jau BMW pats tās sveces nemaz neražo. Bet izmanto NGK. Bet nu tas tā, fleimam. :D Tā kā ja ņem sveces no NGK pēc atbilstošā motora specenes, nu es neticu, ka tur būs atšķirība. Vismaz man, kad es nomainiju tikko kā nopirku [jo hvz ko un kad iepriekšejais saiminieks darijis], nepamanīju vispār nekādu atšķirību. 

 

PS. paņēmu to kābeli pasūtīju. Tagad vēl tikai kompis būs jānopērk pilnai laimei, lai būtu kur piespraust. :D 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
(labots)
1 hour ago, x_rays said:

Nu vispār jau BMW pats tās sveces nemaz neražo. Bet izmanto NGK. Bet nu tas tā, fleimam. :D Tā kā ja ņem sveces no NGK pēc atbilstošā motora specenes, nu es neticu, ka tur būs atšķirība. Vismaz man, kad es nomainiju tikko kā nopirku [jo hvz ko un kad iepriekšejais saiminieks darijis], nepamanīju vispār nekādu atšķirību. 

 

PS. paņēmu to kābeli pasūtīju. Tagad vēl tikai kompis būs jānopērk pilnai laimei, lai būtu kur piespraust. :D 

ak tu netici, ka tur ir atskjiriiba?

nu, tad velti ash 5 minuutes [kolji pats nespeeji atrast/palasiit]:

https://n53series.blogspot.com/2021/07/originals-vs-oem-sveces.html

https://n53series.blogspot.com/2021/07/originals-vs-oem-sveces-part-2.html

https://n53series.blogspot.com/2021/08/originals-vs-oem-sveces-part-3.html

 

nee, man nav gruuti ar karotiiiti visu iebarot! nee!

 

p.s. blogaa ir mineetas atskjiriibas, kas ir sveceem, ko zem viena koda tirgo BMW pats un to, ko it kaa no dilera noliktavaam, BMW iepakojumaa tu vari nopirkt no lielajiem tirgotaajiem [alja Handler/eparts, utjpr].

Protams, ka peerkot NGK ''peec specenes'' ir veel citas sveces.

Un veel ir 4.kategorijas sveces, kas patiesiibaa nemaz nav NGK, bet ir rupji viltojumi. Un taadas, piem., vienu laiku bija pat Senson [kas, kaa zinaam, ir it kaa specializeets BMW kantoris]. Peec atklaataakas sarunas ar vinju manageri [svechu ceeena bija tikai par 50 centiem leetaaka kaa dilerim, lists ap 15.50 EUR/gab.; tas radiija ticiibu, ka sveces ir ''iistaas''], atzina - esot nopirkushi stock atlikumus no kaut kaada liela PL vairumnieka.

Taatad, meegjinot ietaupiit 50 centus, tu vari nopirkt ne vienkaarshi suudiigaakas. Ne vienkaarshi ''analogu'', bet viltojumu! 3 ''grupas'' suudiigaaku izstraadaajumu!

Labots - Iesacejs69
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Iesacejs69 teica:

Pilniigi nepareizi. Iesaku palasiit,kaa attiistiijusies dzineeju teema

Bet tu palasi ar ko darbojas krievu tanks, alusbundža noteikti varētu pastāstīt sīkāk, man ir bijusi saskare ar lauksaimniecības versiju, armijas variantam bākā varēja liet soļerku, benzīnu, spirtu, petroleju, terpentīnu, karoč visu, kas deg.

Kaut vienu kuģa dzinēju dzīvē esi redzējis? Mierīgi varētu cilindrā pavingrot.

Nu kur tu tik borzīgs, vienam "brīnumam" izdevās kaut kādu figņu atrast un tagad baigais specs pa iekšdedzes dzinējiem? 😕

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
(labots)
9 minutes ago, aoma said:

Bet tu palasi ar ko darbojas krievu tanks, alusbundža noteikti varētu pastāstīt sīkāk, man ir bijusi saskare ar lauksaimniecības versiju, armijas variantam bākā varēja liet soļerku, benzīnu, spirtu, petroleju, terpentīnu, karoč visu, kas deg.

Kaut vienu kuģa dzinēju dzīvē esi redzējis? Mierīgi varētu cilindrā pavingrot.

Nu kur tu tik borzīgs, vienam "brīnumam" izdevās kaut kādu figņu atrast un tagad baigais specs pa iekšdedzes dzinējiem? 😕

es saprotu, ka tu pirms gadiem 40 pabiji CCCP armijaa. pabrauci ar tanku, padzeeri krievu snjabi, pabuchoji pakalju gjediem. bet, tie varonju laiki un tavas varonibas ir pagaajushas. pirms 40 gadiem. ja veelies, izveido teemu ''mani jauniibas dienu varonjdarbi''. un tur plaaties, cik uziet.

sheit ir teema par BMW dzineejiem, par kuriem tu nejeedz NEKO.

par kugju dzineeejiem - jaa, taadu pirms nedeljas skatiijos PL, Gdanjskaa. un kur tu peedejo reizi biji? pirms 40 gadiem, CCCP armijaa? Lepni.

 

 

kugja_dzinejs.jpg

 

un arii tankus redzeeju. pirms nedeeljas PL dienvidos; pirms meenesha PL augspusee, vienaa privaataa saimnieciibaa, laukos. es gandriiz katru nedelju klainjoju uz PL/DE. un? taa nav shiis teemas teema

Labots - Iesacejs69
Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 gadiem es vēl tehnikumu nebiju beidzis un ar tanku dzīvē neesmu braucis, tikai pa gabalu redzējis. Izkāp vienreiz tak no savām bmw rozā brillēm. Pēdēja laikā sākuši mēslus ražot, bet nu tur vairāk pie pie vainas visas tās slimās izmešu normas, arī dīzeļi sen vairs nav dīzeļi, bet kaut kādi safisti monstri, kur bieži pat neatmaksājas remontēt.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
3 minutes ago, aoma said:

Pirms 40 gadiem es vēl tehnikumu nebiju beidzis un ar tanku dzīvē neesmu braucis, tikai pa gabalu redzējis. Izkāp vienreiz tak no savām bmw rozā brillēm. Pēdēja laikā sākuši mēslus ražot, bet nu tur vairāk pie pie vainas visas tās slimās izmešu normas, arī dīzeļi sen vairs nav dīzeļi, bet kaut kādi safisti monstri, kur bieži pat neatmaksājas remontēt.

ar pilnu atbildiibu varu apgalvot - nevienaa peedeejaas desmitgades BMW tu pat braucis neesi. nerunaajot par to, ka tev taads buutu piedereejis. un nerunaajot par to, ka tu buutu nodarbojies ar sho jauno BMW serviceeshanu un/vai remontu.

Taadeelj, luudzu beidz sho bomaaru floodu.

Es saprotu, ka te un tev ir viedoklis ''panjem mashiin pa 500 eur, ielej otrabotk un kaut kaad bendz un brauc uz nebeed'' vai ''raut tik to PDF aaraa'', bet sore, to, luudzu - citaas teemaas.

Link to comment
Share on other sites

BMW bija otrā mašīna, ko atdzinu no Minhenes, toreiz visticamāk tēvam vēl pa kuli mētājies. Iedzer tēju, nomierinies, servisētājs... Ja godīgi, BMW nav mans, nepatīk, pēdējais ko pabraucu, 19 gada 730, sajūtas kā kosmosa kuģī, bet man gribās pašam vadīt :)

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
2 minutes ago, aoma said:

BMW bija otrā mašīna, ko atdzinu no Minhenes, toreiz visticamāk tēvam vēl pa kuli mētājies. Iedzer tēju, nomierinies, servisētājs... Ja godīgi, BMW nav mans, nepatīk, pēdējais ko pabraucu, 19 gada 730, sajūtas kā kosmosa kuģī, bet man gribās pašam vadīt :)

tu dzen PILNIIGU suudu, piedod. ja neesi braucis, ja neko nejeedz [pat teoreetiski/literatuuras liimenii], ja tava sajeega ir beigusies ar autobuuvi pirms 30 gadiem - tad ko te lien un plaaties ar tankiem un kugiem???

kaadaa sakariibaa?

ar ''pabraucu'' es nedomaaju blakusseedetaaja benkjii ap 2 kvartaaliem, bet - kaadus 10kkm, pa dazhaadiem apstakljiem, lai vispaar saprastu, kas taa par mashiiinu. tu apbrauci ap maaju ar vienu no daudziem BMW modeljiem [kuri savstarpeeji radikaali atskjiras], bet tev ir Viedoklis. taapat kaa par tankiem, kugjiem, rakjeteem. visu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Iesacejs69 teica:

BMW

O, vēlviens kvēlais..😁

Klau, profesionāli. Kāpēc tāds speciālists tērē laiku forumā, nevis nodarbojas ar lietu? Ja jau tik labs esi, gan jau no klientiem atkauties nevari. Vai arī esi tik gudrs jau, ka vairs īsti nevienam vajadzīgs neesi?

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Ja iesācej, tu kaut ko saprastu no mašīnām, tad nebūtu ieciklējies uz vienu marku un modeli. Šādi servisiņi ir pilns - automātu nerādiet, frančus neremontēju, ja jālien iekšā kompī, ieteikšu meistaru. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
4 minutes ago, aoma said:

Ja iesācej, tu kaut ko saprastu no mašīnām, tad nebūtu ieciklējies uz vienu marku un modeli. Šādi servisiņi ir pilns - automātu nerādiet, frančus neremontēju, ja jālien iekšā kompī, ieteikšu meistaru. :D

jaa, es straadaaju tikai ar BMW.

par teemu, kaa/ko/kad/kaapec daru shiem auto - man nepatiik lieliities. jo tad, kad shaadi veci perdelji ''a es tankaa esmu bijis'' iepaziist manu pashreklaamas dalju, vieniigais, ko taa izsauc - skaudiibu un nenoviidiibu. Bet man to nevajag.

bet atkal - tu no auto jeedz tik daudz, ka nejeedz, ka automaatu remonteeshana, kodeeshana, progarmmeeshana, konfigureeshana, diagnostika, dzineeju diagnostika ir PILNIIGI atskjiriigas teeemas. un shiis lietas veic PILNIIGI atskjiriigi cilveeki, izmantotjot pilniigi atskjiriigu apriikojumu. Jaa, iedomaajies - musdienu auto ir sasodiiti kompliceeti.

Ai, jaa, aizmirsu - tankaa var liet visu, bet kugja dzineejaa - pavingrot.

 

Bet, par dzineejiem runaajot. Veel vakar tu plaatijies, ka par tiem ko jeedzot. Uz manu iebildi, ka viss ir radikaali mainiijies, peeksnji apraaavies un paargaaji uz kugjiem un tankiem. Kaa tur palika, speciaalist? :D

17 minutes ago, Stasss said:

O, vēlviens kvēlais..😁

Klau, profesionāli. Kāpēc tāds speciālists tērē laiku forumā, nevis nodarbojas ar lietu? Ja jau tik labs esi, gan jau no klientiem atkauties nevari. Vai arī esi tik gudrs jau, ka vairs īsti nevienam vajadzīgs neesi?

a varbuut ir noticis briinums - es esmu nopelniijis tik daudz naudas un/vai taa sakaartojis procesus, ka man atliek laiks arii sheit patuseet?

un varbuut man gribaas elpot tiiraaku gaisu, nevis cereet nenoraut plaushu veezi, elpojot nopistu stāstielju atgaazes, ko visiem taa patiik dariit? un varbuut paliidzot savest kaartiibaa benziina dzineejus, paliidzot kaa risinaat teemu ''a ko dariit, a vai vispaar pirkt benziinu'' es kaa temu kaut par 1 mikronu uzlaboju?

un varbuut vispaar shii ir mana sirdslieta un es visu neveerteeju naudaa?

 

tev shis viss izklausiijaas neiespeejami? ticu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Iesacejs69 teica:

tev shis viss izklausiijaas neiespeejami? ticu.


Izklausas ļoti labi, bet nesanāk diemžēl dzīvē redzēt nopietnus speciālistus (jebkādā jomā), kuriem ļoti patiktu pašapliecināties kaut kādā foruma vidē..

Link to comment
Share on other sites

Te viss skaidrs - puikam, noskatoties jūtūbi ir izdevies pašrocīgi izdarīt sīku remontu, nebija jādzen uz servisu, tagad jūra līdz ceļiem. Vēl viens Lainere? :D

Neplāties jau gan, tikai varbūt uzmanības trūkums piemīt. Labi, beidzu barot. :)

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
8 minutes ago, Stasss said:


Izklausas ļoti labi, bet nesanāk diemžēl dzīvē redzēt nopietnus speciālistus (jebkādā jomā), kuriem ļoti patiktu pašapliecināties kaut kādā foruma vidē..

nu, zini.. lasot, piedod, tavu un veel paaris pilsonju suudu, man arii shii veelme saak zust.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Iesacejs69 teica:

nu, zini.. lasot, piedod, tavu un veel paaris pilsonju suudu, man arii shii veelme saak zust.

 

Un labi ka tā. Viena pašpasludināta prātvēdera mazāk.👍

 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, kreizā Kāja said:

Nesteidzies, kovidtēmā Marrtins vēl nav atgriezies no atvaļinājuma, nu nevar atstāt tukšu vakanci

Nu pastāsti kaut vai kāpēc nedarbojies ar Bmw dīzeļa dzinējiem, vai kāpēc parastas irīdija sveces maksā 5 eur, kāpēc Bmw ekonomē uz sānu kontaktiem, ja reiz pat bomžu Hondai orģinālās ir ar 3 kājiņām. Nu ir tak par ko parunāt!

ar neizglitotiem pamulkjiem man nav par ko runaat. piedod.

 

pilsonji shii foruma dailjstāstieeji. Luudzu, apmeklejiet citas teemas. Ticu, ka tur kaads cieniis juus tanku un  30 gadus veco superauto staastus, kuros lejiet otrabotku un citus suudus.

Sho teemu atstaasim modenaakiem auto un tiem, kas speej tos uztureet.

Liels paldies jau ieprieksh.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

p.s. ar BMW diizelja dzineejiem [vairs] nenodarbojos sekojoshu iemeslu delj:

a. jau vairaaki [man personiski pazistami] diizelju speci/diagnosti tepat LV ir nomirushi no plaushu veezha [vecuma grupa - liidz 40]. es negribu iet vinju peedaas;

b. nospiedosh vairaakums [90+%] sho auto ir vienkārši nopisti. dzineeji straadaa limp mode, jo visas probleemas tiek risinaatas nevis ar remontu, bet elementu ''atsleegshanu''. Tipiski tiek iznjemti flapi; izraveets EGR; izraveets DPF; izraveets spiediena deltas sensors, tiek raveetas aaraa arii Lambda zondes. Shaadus dzinejus nevar ''saremonteet'' ar shamanisma metodeem.

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Zheli noskatos uz savu 520d, jo drīz miršu ar plaušu vēzi 😁 

Cik man tur atgaazees - 114g uz 100, tiešām baisi 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
2 minutes ago, Zin... said:

Zheli noskatos uz savu 520d, jo drīz miršu ar plaušu vēzi 😁 

Cik man tur atgaazees - 114g uz 100, tiešām baisi 😁

tu esi absoluuta dolbajoba piemeers.

 

1. MP nemeera pie mums vispaar;

2. tas, ko noraadi, ir ideaalaa kaartibaa KAARTIIBAA esosha dzineeja CO izmeshu apjoms, kam nav NEKAADS sakars ar sho probleeemu.

 

Bet, man naz zheel, ka taada biomasa apspraagst. Goda vaards. Vieniigais, kas uztrauc mani - man, aiz juusu meesliem braucot, tie suudi jaaelpo.

labaa zinja - jus pashi tos meeslus saelpojieties visvairaak :)

p.s. un luudzu nesaaciet raudaat, ka es pilsoni nosaucu par dolbajobu. ibo. pirms 24h biju iemetis linku ar visu info. pilsonis nespeeja veltiit 5min sava bezgala plashaa horizonta paplashinaashanai.

  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Tātad tu zini kāda stāvoklī ir mans dzinējs labāk par mani? :))

Nu pasaki, kurā gadā man tā mašīna, cik km uz odometra un kas mainīts dzinējam? 

 

Un muti pievaldi, visgudrais, iemācies komunicēt kā cilvēks ar cilvēku nevis ar triisstavigiem un apmiršanu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
4 minutes ago, Zin... said:

Tātad tu zini kāda stāvoklī ir mans dzinējs labāk par mani? :))

Nu pasaki, kurā gadā man tā mašīna, cik km uz odometra un kas mainīts dzinējam? 

 

Un muti pievaldi, visgudrais, iemācies komunicēt kā cilvēks ar cilvēku nevis ar triisstavigiem un apmiršanu

Ar biomasu jaakominicee tiem atbilstoshaa liimenii.

Tev nav ne mazaakaas sajeegas par sava auto dzineeja staavokli. Par mp ajomu izpluudee - nrvienam nav sajeegas.

Un,ja neesi ieguldiijis 2k jaunaa oem DPF,vari nespreegaat. Vecais sen ir beidzies.

Esi ieguldiijis? Ak nee???

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Vēlreiz, tu zini kāds man mašīnai ir nobraukums, ka man būtu jāmaina dpf? Tu zini kāds man ir dzinēja stāvoklis? Stikla bumba uz galda tev stāv? 

 

Biomasa viņam. 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
8 minutes ago, Zin... said:

Vēlreiz, tu zini kāds man mašīnai ir nobraukums, ka man būtu jāmaina dpf? Tu zini kāds man ir dzinēja stāvoklis? Stikla bumba uz galda tev stāv? 

 

Biomasa viņam. 

DPF ir jaamaina peec cbs datiem. Ideaala profila gadiijumaa intervaals sastaada 200kkm. Muusu apstaakljos shis intervaals kriit straujaak. Krietni straujaak.

Attieciigi,ja vien tavam auto nav reaals nobraukums ap/zem 100..150kkm,dpf bija jaabuut mainiitam. Es ceru,ka nesaaksi demagogjiju,ka ir 100kkm pa 15 gadiem nobraukts un tu brauc ideaalos apstaakljos (braukshanas profils)? Ja brauc uk,tad ir veel skarbaak.

Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt man mašīnai ir 5 gadi nevis 15.

Braucu uk un 80% pa šoseju un nē, nav sasniegti tavi cipari. Ko nu?

 

Jāskrien dpf mainīt taapt? Jeb teiksi, ka varbūt odometra griezts? (kad mašīna tika pirkta, vēl garantija bija un 30k nobraukums) 

Link to comment
Share on other sites

  • rubb locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...