Jump to content

Jautājumi par BMW benzīna dzinējiem


Iesacejs69
 Share

Recommended Posts

Iesacejs69
3 minutes ago, raivix95 said:

Kaut kāds murgs - 100 un 1 dažādi softi, katrs spēj parādīt tikai kaut kādu daļu no datiem. Prieks, ka zviedriem ir kārtība tajās lietās.

nee, ne gluzhi. ir oficiaalais riiks, kas paraada it kaa to, kas paredzeets.

un tad ir inzhenieru riiki, kas paver plashaakas iespeejas. arii taadas, kas nah nav vajadziigas diilerim.

 

bet, te ir arii komercija - ja lokaalias diileris netiek galaa, vinjsh peerk Online sesiju no BMW AG, un taa inzhenieri piesleedzas remote rezhiimaa.

vienkārši BMW ir miljons reizhu sarezgjiitaaks par japaanjeim un co. Arii konfigureeshanas iespeejas - nesaliidzinaamas. Taa ir pilniigi cita pasaule.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Iesacejs69 teica:

NEVIENU no shiem diileris nedriikst izmantot :D Taada, diemzheel, ir kaartiiba

Kaut ko tādu atminos teica viens uk blogeris, bmwdoctor, manuprāt.

 

PS. beidzot būtā viens normāls tehnisks topiks. A to visi vankšķ, ieskaitot mani, par kautkādu debīlu vīrusu vai grūto dzīvi lv :D labāk parunāt par bmw kā normāliem cilvēkiem :D

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Vot, tēma man

Draudzene paņēma e90 320i 2011.

Nezinajam vēl, ka bēdu ielaja tas dzinējs. 

 

Dzinējam 110km, iepriekšējais saimnies mīksto lika. Līdz vienā dienā draudzenei dzenis tāds, ka dīzelis mierīgi atpūšas skaņas ziņā. Dzinējs tika nomainīts uz 60km nobrauktu, bet tur arī bēdu ieleja sākas, atkal missfire un vibrācijas, bet serviss atzina savu vainu, ka iedevuši laikam slikti dzinēju un sāka visu mianit. Nomainīta kjeede un tie plastmasas mēsli caur ko kjede iet, nomainīti gredzeni, nomainiti vārsti, ecu mocīts, vanos sistēma mainīta un tāpat brivgaita vibrācija un retu reizi parādās check engine un pazūd. Kompis neko neuzrāda. Ko vēl? 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
7 minutes ago, Zin... said:

Vot, tēma man

Draudzene paņēma e90 320i 2011.

Nezinajam vēl, ka bēdu ielaja tas dzinējs. 

 

Dzinējam 110km, iepriekšējais saimnies mīksto lika. Līdz vienā dienā draudzenei dzenis tāds, ka dīzelis mierīgi atpūšas skaņas ziņā. Dzinējs tika nomainīts uz 60km nobrauktu, bet tur arī bēdu ieleja sākas, atkal missfire un vibrācijas, bet serviss atzina savu vainu, ka iedevuši laikam slikti dzinēju un sāka visu mianit. Nomainīta kjeede un tie plastmasas mēsli caur ko kjede iet, nomainīti gredzeni, nomainiti vārsti, ecu mocīts, vanos sistēma mainīta un tāpat brivgaita vibrācija un retu reizi parādās check engine un pazūd. Kompis neko neuzrāda. Ko vēl? 

 

nu, jaaizveic diagnostika. jaaizveic kaadam, kas ceert teemu.

tie dzineeji, protams, nav taads cukurs kaa 6 cilindru, bet lielaakaa probleema [atkal] - totaals nejeegshanas sindroms.

Vibraacija tuksgaitaa - tipiski redzama samazinaata mehaaniskaa 3. un 4. cilindru efektivitaate.

Ja simprotms pazuud atsleedzot VVT [izraujot sensora stekeri], iemesls ir HVA.

Jeb, prasti sakot - iepluudes vaarstu kompensatori.

Jaaliek jauni OEM kompensatori, regulaari jaamaina elljas un probleemas pazudiis.

 

Diemzheel, par HVA probleemu [aarpus mana bloga] neviens pat nerunaa.

Link to comment
Share on other sites

Bija 4. cilindra kļūda, nomainīja gredzenus, pazuda

 

Interesanti kā pazūd un parādaas check engine

 

Raustīšanās tikai tukšgaitā, braucot konfekte

 

Pārbaudīts oficiālajos un neofc servisos ar visiem izrakstiem, klusums no kompja 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
(labots)
10 minutes ago, Zin... said:

Bija 4. cilindra kļūda, nomainīja gredzenus, pazuda

 

Interesanti kā pazūd un parādaas check engine

 

Raustīšanās tikai tukšgaitā, braucot konfekte

 

Pārbaudīts oficiālajos un neofc servisos ar visiem izrakstiem, klusums no kompja 

nu, bakstaas bez sajeegas.

nevis gredzenos, bet HVZ [visticamaakais] probleema.

 

ko nozimee ''klusums''? nav taads klusums! Live data ir pieejami VISU laiku! Cita teema - vai ''diagnosts'' tos saprot.

 

Ja ir INPA, vari atsuutiit datus, varam guut apstiprinaajumu/noliegumu teemai.

 

p.s. papildus teema - nezinu gandriiz nevienu servisu, kas peec remontiem veiktu dzineeja paaradapteeshanu. Ariii taa ir svariiga operaacija.

 

p.p.s. man kljuudu kodi nozimee 0.1% info, ne vairaak. 99.9% ir freeze frame dati, live dati, testa bloki. Tas viss kopaa sniedz info par dzineeja un visu sisteemu labsajuutu. Ja diagnosts skata skljuudas, tas nav diagnosts. Tas ir meerkakjis ar kompi.

Labots - Iesacejs69
Link to comment
Share on other sites

Labi, jautājums pa rubli - atp*sties no tā 2.0 pēc iespējas ātrāk kaut tur parlasīts pus dzinējs vai nē? 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, Zin... said:

Labi, jautājums pa rubli - atp*sties no tā 2.0 pēc iespējas ātrāk kaut tur parlasīts pus dzinējs vai nē? 

 

Manupraat, labs dzineejs. Par to, kas tur sadariits, man nav ne jausmas..

Vieniigais interesantais varetu buut - kuros servisos tad tev visus tos ''remontus'' veica.

 

biezaakaa izdruka [ar nulles jeegu] bija no Bavaria auto, ne? DIS RU valodaa :D

 

4 minutes ago, Prodigy said:

Kaspich 👋 😃

:neko_nezinu: 😛

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Vieniigais interesantais varetu buut - kuros servisos tad tev visus tos ''remontus'' veica.

 

biezaakaa izdruka [ar nulles jeegu] bija no Bavaria auto, ne? DIS RU valodaa

Tas ir UK

 

BMW servisi ofic, bmw neofic - 1 angļu, viens poļu, bet ļoti liels , kas diezgan ņemas 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
1 minute ago, Zin... said:

Tas ir UK

 

BMW servisi ofic, bmw neofic - 1 angļu, viens poļu, bet ļoti liels , kas diezgan ņemas 

aa, ok, jautaajumu vairs nav :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , kreizā Kāja teica:

laimei vajadzētu šeit vēl Mercedes

Man Mercedes w140 4.2 dzinējs lv 🥰

Divi gadi tik pagāja līdz neviens nezināja kas tur un visi kratījās nost. 

Tāpat neviens neuzzināja 

Pirms 3 minūtēm , Iesacejs69 teica:

aa, ok, jautaajumu vairs nav :D

Nu cepuri nost, ka pēc pa saviem līdzekļiem jaajaas un njemas. Tomēr būtu jāsaprot ko dara. 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
10 minutes ago, kreizā Kāja said:

Pilnai laimei vajadzētu šeit vēl Mercedes un Audi speciālistus, tur arī bēdu leja. Pirms laba laika, bija paziņu lokā sapirkušies, spļaudījās dikti neganti. Motori, rūsē, alumīnījs, čuras vēl kas, kaut kur ne uz to pusi attīstība aizgājusi, ne pēc tiem zaķiem dzenas.

domaa, kaads baigi te raujas? :D

reti kursh specs var atljauties ciiniities reputaacijas testos, baudiit profesionaalu moderu ''veerteejumu'', utjpr.

es jau arii biju banots uz nedeelju. kaapeec? Taadeelj, ka uzrakstiiju postu par gaazi/adaptaacijaam. moders no taa neko nesaprata, taapeec riikojaas, kaa nu prata.

manupraat, skumji, bet - taa nu te ir.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Manupraat, labs dzineejs.

teiksim tā. angļi saka, ka tas dzinējs ir pilnīga kaka, jo atskiribā no 6 cilindru dzinejiem ir razots anglijā [ this is not an engine this is a fckn bullshit] 

 :D un neiesaka nemt neko no bmw ar 4 cilindriem :D

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, x_rays said:

teiksim tā. angļi saka, ka tas dzinējs ir pilnīga kaka, jo atskiribā no 6 cilindru dzinejiem ir razots anglijā :D un neiesaka nemt neko no bmw ar 4 cilindriem :D

viss jau ir relatiivi. jaa, man arii ir argumenti, kaadeelj izveeleties 6 cilindru dzineejus, bet - buusim reaali: auto ar R6 dzineeju maksaa pamatigi vairaak.

F/G seerijai jau dominee 4 cilindru dzineeji.

Un jaunaakiem BMW vispaar pat X30i ir 4 cilindru dzineejs. :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Iesacejs69 teica:

auto ar R6 dzineeju maksaa pamatigi vairaak

ja mēs runājam par relatīvi vecu [pirms F] , tad pa lielam nav būtiskas starpības cenā. Ok jaunajiem tas var būt ļoti stipri citādāk. 

 

Klau, ja Tavi iniciāļi ir RC, tad iespejams, es Tevi zinu personīgi, un Tu mani arī.

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , kreizā Kāja teica:

Pēc R4 dzinējiem, kad braucu ar V6 arī no sākuma domāju ka labs, kad noklemmēja un nākošais bija atkal R4, vairs negribu neko dzirdēt par 6-cilindru dzinējiem

Puišel tu vispār necērt zivi par ko te runa šajā topikā. Kādi vēl v6 bmw. nolaidies pie zemes. Ka tik verbālo caureju palaist. Aizej izslaukies. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , kreizā Kāja teica:

Kas tev teica ka man jebkad ir Bmw bijis?

nu a skuja tu lien un kakā topikā par bmw benzīna dzinējiem? :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Nu diskusija aizgāja par tēmu 4 vs 6 cilindri,

Tā diskusija šajā topikā pat sākusies nebija, kamēr tu te nesāki savu hondu iepīt ne pa tēmu :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , kaads teica:

pag, vēl jau nonāks līdz audi 80 ar gāzi :)

tā ir klassika. un ja vēl paleti var ielikt :D

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Zin... teica:

retu reizi parādās check engine un pazūd. Kompis neko neuzrāda.

Tu to nopietni? Kas tas tad tas par kompi? Normals pat ķīnas hlams paradis kas bij pa štellem. Ok varbūt ne tik detalizēti kā @Iesacejs69 minētajos softos, bet tomēr virzienu parādīs kur rakt. 

Link to comment
Share on other sites

Vo vēl viena lieta @Iesacejs69 ir tāda herņa kā ABS pumpis. Tad nu viņš laiku pa laikam mēdz iepīkstēties un parādīt uz paneļa ziemsvētku eglīti. Un pazust pēc kāda laika. Tad nu tā. Ir 2 dažādi part numuri kuri teoretiski der. Oriģinālais ir 3451 676 9162 , dabuju tadu ar p/n 3451 676 3959, bet servisnieks teica lai nočekoju vai toč der. Es mekleju gugļoju bet ta ari neko konkretu pagaidam neatradu. ari nav mirstama vaina bet gribas lai viss ir čotka.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
6 hours ago, x_rays said:

Tu to nopietni? Kas tas tad tas par kompi? Normals pat ķīnas hlams paradis kas bij pa štellem. Ok varbūt ne tik detalizēti kā @Iesacejs69 minētajos softos, bet tomēr virzienu parādīs kur rakt. 

kungi, jaasaprot elementaara lieta: ir OBD standarts, kas kaut kaadu totalo minimumu reportee par dzineeju.

un ir BMW EDIABAS sisteema, kas ir tieshi BMW un ljauj lasiit kljuudas, config datus, live datus, izveikt testamoduljus u.c. lietas.

Kjiinas suudi u.c., kas straadaa pa OBD, BMW gadiijumaa neredz NEKO!

https://n53series.blogspot.com/2018/12/obd-ii-vs-ediabas.html

 

 

6 hours ago, x_rays said:

Vo vēl viena lieta @Iesacejs69 ir tāda herņa kā ABS pumpis. Tad nu viņš laiku pa laikam mēdz iepīkstēties un parādīt uz paneļa ziemsvētku eglīti. Un pazust pēc kāda laika. Tad nu tā. Ir 2 dažādi part numuri kuri teoretiski der. Oriģinālais ir 3451 676 9162 , dabuju tadu ar p/n 3451 676 3959, bet servisnieks teica lai nočekoju vai toč der. Es mekleju gugļoju bet ta ari neko konkretu pagaidam neatradu. ari nav mirstama vaina bet gribas lai viss ir čotka.

luudzu nomaini savu ''servisnieku''! Tu, taapat kaa vinjsh, riikojies PILNIIGI bez jebkaadas sajeegas! BMW taa nevar remonteet! Tavs auto tiek vienkārši NOPISTS! Tev mistama vaina nav EML un abu VANOS + VVT atrubiishana DME. Mirstama vaina nav pilniigs ABS/DSC sisteemas kresh. Tu par ko runaa?/ Tavs auto ir GAISMAS gadu attaalumaa no perfekta! Tu brauc ar luuzni, bet visu laiku skandini ''nav jau nekas iipash, bet - gribu, lai perfekti''. Tu aizbrauc uz normaalu/specializeetu servisu vienreiz!

Prichom tur ABS pumpja mainja, ja nav skaidrs, kur probleema? Un  nee, pumpi nevar taapat mainiit! Tas ir jaaapiekode konkreetam auto!

Pumpja elektronika satur VIN, config datus par konkreeto auto!

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
8 hours ago, kreizā Kāja said:

Nu diskusija aizgāja par tēmu 4 vs 6 cilindri, es ar tad padalījos ka prieki no 6 cilindriem ātri aizmirsās dēļ tā ka jaunāks 4 cilindru dzinējs bij jaudīgāks un foršāks, pie tam, noskrējis vsirāk bez pievilšanas, pie tam vēl kādas - noklemēja Siguldā no kalna bremzējot ar motoru, ātrums labs, slapja šoseja, sniedziņš 5 cm un na tev bitīt' matos. Īpaši bīstami nesanāca, bet varēja gan.

puika, luudzu beidz dziit dumumu. dzineejs noklemmeeja, jo tu, alnis buudams, to vai nu uzcepi, vai pazuda elljas spiediens. Deelj sava tizluma izbrakjet veselu dzineeju klasi? Piedod, bet - luudz, sho klaunaadi stum citaas temaas.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
6 minutes ago, kreizā Kāja said:

Muļķis vai? Nezini ka tā ir šo dzinēju iedzimta kaite? Dubultā eļļošana vienā brīdī noklājas maza caurumiņa aizaugšanas dēļ un pēc laika kapu svētki, tas ir V6, večukiņ! Tur vēl ir arī eļļas gredzenu bēres citām versijām kas arī ir varen skumjas.

Bmw gadījumā tur ir cens, nodokļi, svars, ekoloģija, vairāk neražos problēma + 50% gāzi dārgāk uzlikt! 🤣

klau, beidz, luudzu, dziit sho dumumu.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Iesacejs69 teica:

Mirstama vaina nav pilniigs ABS/DSC sisteemas kresh

Ja tur būtu krešs tad tas būtu visu laiku. A tā var nebūt nekas tad parādās, tad atkal nav. Pa manam tur iespejams kāds bezkontakts/ zaļais iemeties kādā devējā, pat ne pats pumpis, jo manuprat tad tas būtu konstanti visu laiku.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
3 minutes ago, x_rays said:

Ja tur būtu krešs tad tas būtu visu laiku. A tā var nebūt nekas tad parādās, tad atkal nav. Pa manam tur iespejams kāds bezkontakts/ zaļais iemeties kādā devējā, pat ne pats pumpis, jo manuprat tad tas būtu konstanti visu laiku.

wat?

ko, luudzu?

 

nee, ok, ja tu esi taads specs, ka zini, kad ir kresh, kad nav - nah tad tava lamata ir tik nozheelojamaa staavoklii?

DSC blokam tu pat kljudas neesi bijis speejiigs nolasiit. DME taas lasa kaut kaads choms ar hvz ko :D

sore par kritiku, bet tev ir jaasper aknaas. tu peldi kaut kaadaa pilniigaa sviestaa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Iesacejs69 teica:

nee, ok, ja tu esi taads specs, ka zini, kad ir kresh, kad nav - nah tad tava lamata ir tik nozheelojamaa staavoklii?

DSC blokam tu pat kljudas neesi bijis speejiigs nolasiit. DME taas lasa kaut kaads choms ar hvz ko

es neesu specs. es tik izsaku savus pieņēmumus. kritiku pieņemu arī. 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
12 minutes ago, jema said:

@Iesacejs69 - tev draugi ir?

oi. juutigaas dveesles aizskaaru? rubb - tevi arii?

katraa zinjaa, juutiigaas dveesles un tie, kuriem buutiski, lai pieglaimotos - domaaju, ka nee.

11 minutes ago, x_rays said:

es neesu specs. es tik izsaku savus pieņēmumus. kritiku pieņemu arī. 

lai izteiktu pienjeemumus, bisku kaut kas tomeer buutu jazina.

DSC sisteemai ir 2 tipveida probleemu grupas:

a. ABS sensori [saals/zobgredzeni/gultnju briivkustibas, vadi];

b. pasha DSC bloka probleemas [mikrovadinju savienojumi starp PCB un stekeri].

bloks ir jaapiekodee [obligaati], jo satur info par dizneeju, kaarbu, kruiiza sisteemaam [parastaa/ACC/parastaa ar bremzeeshanu, utjpr.], u.c. datus.

 

Shii mezgla diagnostiku saak ar DIAGNOSTIKU, jopta!

p.s. piedodiet juutiigaas dveesles - es neveidoju sheit teemu, lai ieguutu pachota punktus vai ''draugus''. Jums pat nav nojausmas, ko noziimee vaards ''draugs''. Nee, tas nav lists FB. Ja kaadam interesee kas vairaak par ''draugoshanos'' - laipni luugtum.

p.s. rubb - tu mums taads ''draugs'' visiem esi. Hulji profila bildee seedi pinkains + viens pie alus kausa? ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Shii mezgla diagnostiku saak ar DIAGNOSTIKU, jopta!

tas pats ķīniešu "kompis" uzradija ka vaina ir abs pumpī. Kā jau teicu, uz to brīdi man nekas cits nebija pieejams ko piespraust. Visi jau nav tik advancēti. Tāpēc arī saku paldies par informāciju, kura man nebija iepriekš.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
2 minutes ago, x_rays said:

tas pats ķīniešu "kompis" uzradija ka vaina ir abs pumpī. Kā jau teicu, uz to brīdi man nekas cits nebija pieejams ko piespraust. Visi jau nav tik advancēti. Tāpēc arī saku paldies par informāciju, kura man nebija iepriekš.

ienistalee kompii ISTA. Nospied pogu ''Calculate test plan''. Izveelies savu ABS/DSC problemu. Nospied ''start''. Softs paaries uz testa bloku; buus diagrammas, sheemas, soli pa solim instrukcija, ko/kaa/kaapeec paarbaudiit.

Preciizi sapratiisi, kas jaadara. Tad arii buus skaidrs: vai pumpis, vai vaarsts, vai vadi, vai vaina pavisam kur citur!

AIZMIRSTI tos suuda alternatiivos ''kompjus''!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

Iisaa piebilde par BMW dzineejiem [teema - lejam hvz, kaadu ellju, utml.].

 

ikdienaa paarvietojos ar: N53B30O0 un B58B30M0

 

elljas: LL1/LL4 sinteetika 5W30 un OEM filtri + nomainja ap 100 EUR. Elljas mainja ik pa 15.000km [braucu lielaakoties garos gabalus].

 

sveces: tikai BMW [pat ne OEM]; N53: 16.0/pcs; B58: 26.0/pcs. Jaamaina ik pa ap 25..30.000km.

aizdedzes spoles: N53 relatiivi biezhi jaamaina, videejais resurss ap 50.000km; cena ap 30.0/pcs.

 

Jaa, shaadas ir izmaksas BMW advanceetaakajiem dzinejiem. Ar taam jaareekjianaas.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

Nuu,BMW nav leetaakais paarvietoshanaas liidzeklis. Bet,ja ir buutiska veiktspeeja,ne tikai paarvietoshanaas fakts.. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nu bmw nav vienīgais, kas nav lētākais pārvietošanās līdzeklis ar būtisku veiktspēju.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Nuu,BMW nav leetaakais paarvietoshanaas liidzeklis. Bet,ja ir buutiska veiktspeeja,ne tikai paarvietoshanaas fakts.. 

Kas tieši ir veiktspēja tavā skatījumā (bez uzbrauciena, vnk interesanti)?

Link to comment
Share on other sites

  • rubb locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...