janukas Ierakstīts Jūlijs 15, 2021 Share Ierakstīts Jūlijs 15, 2021 Situācija tāda, telefons bija iegādāts pie LMT ar apdrošināšanu pret bojājumiem. Telefona kritiena rezultātā tika sasists displejs un aizmugurejā daļa. Telefons tikai sataisīts oficiālajā LMT servisā. Kādu laiku pēc tam uz telefona nokļuva mitrums un telefons vair nelādējas ar vadu, ka pieliek lādēties, tad jūt deguma smaku. Tā kā telefonam ir IP68 ūdenizturības sertifikāts, tad mitrumam nevajadzētu nodarīt kaitējumu. Vai būtībā sanāk, ka ir nekvalatatīvi veikts remonts un servisam par to jāuzņemas atbildība? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Jūlijs 15, 2021 Share Jūlijs 15, 2021 uzjautā servisam. Citu neko nevar zināt, manai kristāla lodei ir atvaļinājums šonedēļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!