Jump to content

Hidrauliskais vārsts


Jurkins
 Share

Recommended Posts

Labs vakars visiem parastā ikdienišķā tēmā bez koronavīrusiem un gejiem.

Hidraulikā saprotu krietni mazāk nekā elektronikā, bet nu kaut ko jau bubinu. Tas ir arī ar darbu saistīts, bet vispār pašam interesanti. Tātad ir vārsti, kuri shēmtehniski tiek zīmēti šādi.IMG_20210706_165027.thumb.jpg.344a09af0e63929e04a0bfd3e1387c1c.jpg

Nav īsti skaidrības, kas tas trešais "eļļas ceļš" (pats kreisais), kurš jebkuras spoles ieslēgšanas gadījumā palaiž eļļu no "barošanas maģistrāles" caur vēl kaut kādu vārstu un tikai tad attiecīgi vai nu uz izpildmehānismu (cilindrs, motors) uz vienu vai otru pusi. Kam tas ir paredzēts? Tas nav atsevišķs devaiss, bet tajā pašā korpusā iekšā.

Link to comment
Share on other sites

Minu, iespējams ir paredzēts bremzēšanaj, ja kustināmais objekts ir masīvs, tad ar inerci dauzīs cilindru

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Hmm, varbūt. Bet būtu interesanti saprast kā šis strādā. Elektriskas vadības šim nav. Aizvērtā stāvoklī notur atspere. Parādās spiediens/plūsma. Šis verās vaļā. Bet tur tik daudz papildus maģistrāļu...

Link to comment
Share on other sites

Neko nesaprotu. Vai tie visi, kas izskatās pēc elektriskajiem vadiem un savienojumiem patiesībā ir trubiņas un trojņiki, vai tur kaut kas ir arī no elektrības?

Link to comment
Share on other sites

Tur viss ir trubiņas. Uz elektrību attiecas tikai tie uzraksti tipa 200YV3... Tās ir elektromagnētu spoles, kas bīda tā vārsta "serdi". Un pat tur tā spole tikai iesāk apmēram kā šoferis stūri ar pastiprinātāju.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...