Jump to content

Pirmais auto


Recommended Posts

AndrisBB
Pirms 8 minūtēm , Xirx teica:

Prestiža nekāda, bet praktisks gan.

Var jau arī Folkswāgenu, Audi vai Bīmeri ar tādu bagāžnieka vāku atrast.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu jā pirmais auto bij ar 1.8 benžu, varēja izālēties. Īstenībā ar mazmotoriem pat pabraukt nemāku. Kad biju Vācijā, izālējos pa bāņiem ar Leonu FR. Bija labi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Brainless

Tikai golf 2. GTM forumā ir džeks, kurš var plašāk pastāstīt.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 11 minūtēm , M@R$$ teica:

Leonu FR

Ar kuru tad no Leoniem FR tur būtu ar ko ālēties? Tur tak labākajā gadījumā 1.8 vai 2.0 ar knapiem 190 zirgiem.

Ja tu runā par Cupra, tad cita runa.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, raivix95 said:

Tas auto ir aktuāls joprojām.

 

Feislifta atjaunotais modelis. 136kw. Ne tik veiksmīgs dzinējs kā 120kw, bet mazliet dinamiskāks. Aizmugurē vietas šiem ir ļoti maz. Bērniem vairāk kā vajag, bet pieaugušam paknapāk. Parkinga sensori ja strādā, tad, iespējams, drīz nestrādās. Pie apskates obligāti pavirinam visus logus - kāds noteikti ķersies vai čīkstēs (visticamāk pasažiera). Motors ies, ja dosi iekšā. Ja sēņosi - tīrīsi vakuuma sistēmu un ieplūdi katru svētdienu. Pie apskates klausāmies spararatu un sprauslas - ja grab un tarkšķ, tad ejam prom. Obligāti aizslēdzam un užsaujam pa spārnu - ja sirēna nekauc, tad remontiņš ap 150 eirām. Durvju slēdzenes šiem klājas nost alfabēta secībā, sākot ar bagažnieku. Pie labā spārna, iespējams, pusass jau rīvē degvielas trubu. Un plaukta šarnīrus šiem apmaina pirms katras skates.

un ko saki par s80?shkiet pilseta bus puikam janomaina 5krekli kamer noparkosies,tobish dzirdets,ka menevreshana loti problematiska...

SS.LV Volvo S80, Cena 6 950 €. Volvo S80 , 2.4 D5 dizelis/automats ЛР). Авто закону техническое - Sludinājumi

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Visi volvo parkingos griežas kā lokomotīves. Tas ir priekšpiedziņas upuris. Atī riteņu bāze gara. S80 ir mājas izmēra limuzīns, bet gaužām ekonomisks. Brīžam šķiet, ka uz gaisa vien iet. S80-tajiem izteikti rūsē aizmugures arkas un bagažnieka vāki. Universāļus tas neskar, tiem vāki plastmasas. Redzamība pa aizmugures logu principā nekāda, pats parasti bakstos šaurākās vietās - iesācējam būs grūti.

 

Edited by raivix95
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Vispār jau interesanti ka kā pirmo auto izvēlas tādas govis kā s80. Es pat tagad tādu nepirktu, pilsētā čakars lielāks nekā labums. Nu ja ģerevņā dzīvo, tad jau cits stāsts.

Bet savādāk, nopērk Golfu un miers, mazliet kantaina forma, viegli noparkoties utt.

Eiropā Golfu uzskata pa palielu ģimenes hetčbeku, bet te uzreiz vajag s80 vai minivenu :D

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

itanium
1 stundu atpakaļ, Leo teica:

s80

Ja tiks glabāts savā privātmājas teritorijā vai arī apsargājamā stāvvietā - normāls auto. Ja nē, lukturus ātri vien nočieps. Ja būsi papildus piestiprinājis, tad nenočieps, bet stiklu tāpat izsitīs😅

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

viegli noparkoties utt.

Taču mūsdienās tā nav vairs tāda problēma - ir taču palīgierīces. 

Man pēdējie 3 auto ir 480+ cm garumā, papildus vietu novērtēju.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 2 minūtēm , itanium teica:

Taču mūsdienās tā nav vairs tāda problēma - ir taču palīgierīces. 

Ko dod palīgierīces ja fiziski nav vietas?

Nu varbūt LV nav tik traki, ielas/ceļi pati un vispārībā vietas vairāk, tapēc var tikt cauri ar lielākiem braucamajiem. 

Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 43 minūtēm , itanium teica:

Ja tiks glabāts savā privātmājas teritorijā vai arī apsargājamā stāvvietā - normāls auto. Ja nē, lukturus ātri vien nočieps. Ja būsi papildus piestiprinājis, tad nenočieps, bet stiklu tāpat izsitīs😅

Taču mūsdienās tā nav vairs tāda problēma - ir taču palīgierīces. 

Man pēdējie 3 auto ir 480+ cm garumā, papildus vietu novērtēju.

Nemaldini tautu. Ne visiem s80 ir viegli izņemamie lukturi. Pirmai paaudzei līdz feisliftam 2007 noteikti nav. Tālāk nemācēšu teikt.

Link to comment
Share on other sites

Müller
pirms 21 stundām , Leo teica:

Iesakiet auto gimenes parstavim :) Bus  pirmais auto,velams automats...cena 5000,maximums 8000eiro...

BMW 535d e60, pa 8k var atrast normalu. Bet apkope tapat bus jataisa. tur summa vel klat jarekina. Pa 8k neko labaku neatrast, ar chipu iet ~5.5s lidz simtam. Ja budzets ierobezots, var paskatities BMW 330d e46 sakot no 2003. gada kur gaja 150kw motors, vins ar chipu iet apmeram 6s lidz simtam. jebkura gadijuma ieteiktu piekraat 535d. Ari peec 200 labi uznjem atrumu, tas kas vajadzigs 👍

  • Kādas šausmas! 3
Link to comment
Share on other sites

dzincha
Pirms 32 minūtēm , Müller teica:

Ari peec 200 labi uznjem atrumu, tas kas vajadzigs 👍

Tas lai no mentiem var aizmukt?

Link to comment
Share on other sites

pirms 22 stundām , Leo teica:

Bus  pirmais auto,velams automats.

Pirmais auto vispirms nepieciešams lai iemācītos braukt. +/-1K pirkumam un ne vairāk. Kad vismaz pēc 1y būs minimāla braukšanas un servisu apkopes d. prakse, tad skaties 5-8K cenu kategoriju.  Tā būs racionālāk.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , dzincha teica:

lai no mentiem var aizmukt?

lai no meitenēm var aizmukt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Edis7 teica:

Pirmais auto vispirms nepieciešams lai iemācītos braukt.

Braukt jau nu vajadzētu mācēt, pirms koras likt. Blīvi apdzīvotās vietās tas ir sarežģīti, bet man, kā dziļos laukos mītošam, sencis uzticēja gaziku līdz siena pļavai, kad jau varēju ar kājām pedāļus aizsniegt, nevienā autoskolā to neiemācīs.

Link to comment
Share on other sites

Neesmu gaišreģis_nezinu,no cik gadiem foruma biedrs  piesēdies pie stūres, ja  biedrs jautāja 5-8K par pirmo auto, tad arī izteicu savu viedokli.

Pirms 7 minūtēm , aoma teica:

Braukt jau nu vajadzētu mācēt, pirms koras likt.

 

Link to comment
Share on other sites

Biedrs biezs, var atļauties, tik nezin, cik nevainīgu cilvēku pēc tam cietīs.

Link to comment
Share on other sites

itanium
pirms 2 stundām , raivix95 teica:

Pirmai paaudzei līdz feisliftam 2007 noteikti nav. Tālāk nemācēšu teikt.

Tad varbūt arī nesaki? Links bija uz otro paaudzi, kam ir.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Müller teica:

vins ar chipu iet apmeram 6s lidz simtam

Tas ir ļoti svarīgs aspekts 1. auto.

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

kreizā Kāja

Arī bez čipa gada nodoklis būs ~ 400 EUR, bet tuvāko 5 gadu laikā papildus izmaksas tieksies uz ~ 15 000 EUR vai vairāk. Tas tā, autors varbūt nemaz nenojauš ka iegādes izmaksas ilgtermiņā šādam autiņam sastāda krietni vien mazāk par pusi no kopējām izmaksām.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
pirms 12 stundām , Edis7 teica:

Pirmais auto vispirms nepieciešams lai iemācītos braukt. +/-1K pirkumam un ne vairāk. Kad vismaz pēc 1y būs minimāla braukšanas un servisu apkopes d. prakse, tad skaties 5-8K cenu kategoriju.  Tā būs racionālāk.

Da beidz. Turīgajam latvietim šis ir no go. Vajag paņemt līzingu 10 gadiem, palikt galīgi bez naudas, lai, kad auto slotiņas vajadzēs jaunas, varētu pačīkstēt, ka valdība slikta, algas mazas un nodokļi lieli.

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , aoma teica:

Braukt jau nu vajadzētu mācēt, pirms koras likt.

 

Tas ja tev ir tādas iespējas, bet tie kas dzīvo pilsētā, visbiežāk ir apdalīti, jo tas tev nav pa lauku nomaļu ceļu mācīties ar auto braukt vai pa pļavu, jo ne visi spēj mašīnu sākumā dzirdēt/just.

 

Man pirmais autiņš bija veca Mazda un labi vien bija, jo braukt "mācēju" jau pirms tiesību likšanas, bet kad sanāca uzreiz mācīties pa Rīgu braukt, tad kājas stīvas un slapja mugura, jo tas nav lauku vientuļais ceļš.

Pēc tiesību nolikšanas parkošanās bija izaicinājums jo dzīve bieži noparkoties nākas šaurā vietā, tad nu sanāca kādu piespiest, vai aizķert, tādēļ tik priecājos, ka bija vecs autiņš + 1. ziemā dēļ "prasmes" braukt, paspēju kupenā pasēdēt pāris reizes, bet manuprāt tas nav nekas briesmīgs jo pieredze veidojās braucot.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

itanium

Un kāpēc uzreiz līzings vai īpašuma pārdošana? Tjipo neviens nevar auto par 8k bērnam nopirkt?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Īsti arī nav saprotams kapēc ir jāmāk braukt pirms liek tiesības? Kāda tad jēga no tā instruktora un braukšanas stundām?

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc ir jāmācās staigāt, ja uzreiz var kāpt uz slēpēm?

Ar vellapēdu tak ar neviens tiesības nedos, ja neproti līdzsvaru noturēt.

pirms 2 stundām , AVilks teica:

bet kad sanāca uzreiz mācīties pa Rīgu braukt, tad kājas stīvas un slapja mugura

Man laimējās, kad biju nolicis pravas mazpilsētā (ments bija pazīstams ar manu senci, kā padzirdēja uzvārdu, pie sevis noteica, tev jau nu jābūt piedzimušam ar visiem pedāļiem), arī Rīgu varēja izbraukt aizmiegtām acīm, ja trāpīji uz zaļā, mierīgi tā varēji arī šķērsot, vēlāk gan nācās paradumus manīt :)

Edited by aoma
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 7 minūtēm , aoma teica:

Kāpēc ir jāmācās staigāt, ja uzreiz var kāpt uz slēpēm?

 

Nu tapēc tak iet autoskolā, lai iemācītos braukt un varētu kārtot eksāmenu. Loģiski ka nemākot braukt diezko lielas jēgas eksāmenu likt nav.

Nēnu ja autoskolu uzskata kā formalitāti un nodokli topošajiem braucējiem, tad tā nav vieta kur mācīties bet tik formalitāte un iespēja samaksāt naudu.

 

Tagad gan skatos ka beidzot vairs nebūs jāmokās pa visādiem autoplačiem un manevrus būs jāmācās/jāliek uz koplietošanas ceļiem.

Link to comment
Share on other sites

Offtop. Mēs teķī likām reizē kādi 20 purni, kabīnē milicis un stažors, pārējie kulbā. 200 metrus pabrauc - nākamais, likām uzreiz C kategoriju, A jau daudziem toreiz bija, B pienācās automātiski pēc 2 gadiem, ja gribēja varēja nokārtot arī to, par nevienu nebija jāmaksā.

Link to comment
Share on other sites

Šāda veida topikos runā vieni un tie paši gadiem ilgi, ka teica Čikāgas Piecīši vienā ierakstā: prieks redzēt tik daudzas vecas pazīstamas sejas! :biggrin:

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Daiļais teica:

Pareizais risinājums ir pārdot dzimtas mežu, nopirkt BMW, un ieraut ar to kokā. Lūk, tā ir piepildīta dzīve

Tā ir dzīves skarbā patiesība, diemžēl.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
pirms 7 stundām , AndrisBB teica:

Tagad gan skatos ka beidzot vairs nebūs jāmokās pa visādiem autoplačiem un manevrus būs jāmācās/jāliek uz koplietošanas ceļiem.

Kabatu arī..? Tādā gadījumā jūtu līdzi instruktoram.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nezinu kas ir kabata, bet parkošanos atpakaļgaitā stāvvietā, paralēlo parkošanos, ārkārtas apstāšanos utt būs jāizpilda uz ielas. 

Neko īpašu gan tur neredzu, tā ir lielākajā daļā pasaules.

 

Link to comment
Share on other sites

darklight

Tikai tagad atvēru šo tēmu. Vai ta jaunajam cilvēkam pašam nekādu vēlmju nav? Bet no visiem sākumā minētajiem es ņemtu Saab. Saab ir stils un pačots, kā arī 9-5 Aero ies labi. Galvenais atrast nenojātu un nesapuvušu eksemplāru. Volvo ir sēņotāju un pensionāru mašīna, lai ko arī kāds neteiktu 😎

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , AndrisBB teica:

Īsti arī nav saprotams kapēc ir jāmāk braukt pirms liek tiesības? Kāda tad jēga no tā instruktora un braukšanas stundām?

Kaut vai tādēļ, lai pats satiksmes plūsmā justos droši un līdz ar to neapdraudētu pārējos dalībniekus. Domāju, viss tas braukšanas stundu skaits katram jaunajam vadītājam lai apgūtu iemaņas arī Ļoti individuāls.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...