Jump to content

Pirmais auto


Recommended Posts

martinno

Abi ir grāvji. Jā, 100zs ir maz, bet 200+zs ikdienā arī nav vajadzīgi un lieki mudina uz pārgalvību.
150-200zs ir pilnīgi pietiekami komfortablai braukšanai.

 

Pats nesen pārsēdos no 260zs (turbo motors) un 150zs bezturbo. Pirmajā brīdī liekas, ka vispār neiet tā mašīna. Bet pabrauc, pierodi pie iespējām un saproti, ka visu var izdarīt. Jā, kaut kādu jaunieti ar BMW pie krusta vairs nevari pārsteigt, bet tam ir citi transportlīdzekļi :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Athlons teica:

jo biezāks uz jaudīgāks dampis, jo lielāka bravūra uz ceļa...

Tu esi redzējis kādu ārdoties uz A8. MB S vai 750, 760, tev nav taisnība, ārdās "tīņi" ar pusmotoriem  uzskatot ka nu tagad ar Ferrari mauc :biggrin:

Ar lieljaudas motoriem parasti brauc lēnam, jo nevieniem neko nevajag pierādīt, dabiski atsaldēto netrūkt, bet tie parasti adidas trenuškās mašīnās brauc.

Labots - jema
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
1 stundu atpakaļ, Athlons teica:

jaudas limitam (nez 100 ZS?) kādu drīkst vadīt iesācējs pirmos 2 (?) gadus, lai nebūtu vēlmes darīt muļķības...

Citur to problēmu atrisina aprošināšana, jo jebkam lielākam par Ford Fiesta kā minimums 2k gadā vismaz pirmos 3 gadus (ja prātīgi brauc), lielākoties dārgāk kā paši braucamie. Prātīgie braucēji gan var tikt cauri mazliet lētāk, ja uzstāda GPS iekārtu.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , jema teica:

Tu esi redzējis kādu ārdoties uz  MB S vai 750. 

 

Pirms 30 minūtēm , jema teica:

dabiski atsaldēto netrūkt

Bla, esmu atsaldēto kategorijā, man patika citreiz ar to jaudu izpausties 😁

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Zin... teica:

esmu atsaldēto kategorijā

Bija vēl kaut kādas šaubas? 🤔

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Zin... teica:

man patika citreiz ar to jaudu izpausties

Es domāju ja pameklētu, i arī adidas paradītos :biggrin:

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , jema teica:

Tu esi redzējis kādu ārdoties uz A8. MB S vai 750, 760,

Nezinu, kā tagad, bet 90-tajos un 2000.  sākumā tie paši Ventspils "brekši" ar šādas klases autiņiem, starp Ventspili un Rīgu tā vien kursēja, regulāri pārsniedzot ātrumu par kādiem 100 km/h. Un paši pat īpaši neslēpa, pat lepojās ar to.

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , darklight teica:

Volvo ir sēņotāju un pensionāru mašīna, lai ko arī kāds neteiktu 😎

 

Kaut kad pasen Klārksons vienā raidījumā labi pateica, par ko mēs kantorī šad tad iezviedzam:

Tad, kad uz jūsu piebraucamā ceļa parādās Volvo universālis, tad visiem kaimiņiem ir skaidrs, ka jūsu seksuālā dzīve ir beigusies...

pirms 1 stundas , M@R$$ teica:

Tikai mazliet citā līmenī. 

 

Galvenais, lai tas līmenis nebeidzas ar game over.

1 stundu atpakaļ, martinno teica:

150-200zs ir pilnīgi pietiekami komfortablai braukšanai.

 

Pirmkārt auto svaram ir nozīme. Otrkārt 100zs nav maz, vienkārši jātrennē sevi neveikt idiotiskus uzrāvienus ar tikpat idiotiskām bremzēšanām.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

raivix95

Nu ir taču arī ātri un dinamiski Volvo ar V8 dzinējiem, pat bez Polestar tur jaudas ir daudz par daudz. Cilvēkiem vienkārši patīk iesmiet.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man pašam 15 gadus atpakaļ bija Volvo S80T6 272 Zs, nu ļoti jau grūti nosaukt par opīša mašīnu un tagad tādi arī ir :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

palasot komentarus saprotu,ko jau zinaju....ir shvaka izvele lidz 8000eiro(un shini cenu kategorija ari nobraukums parsvara ir no 280.000...) citaa lieta butu jau virs 10tkst.,bet nu...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Leo teica:

citaa lieta butu jau virs 10tkst.,bet nu...

Nebūtu.

Lai cik naudas būtu ķešā, vienmēr priekš nākamā līmeņa kāda tūkstoša pietrūks..

Būtu tev 10k, teiktu - būtu cita lieta ja man būtu 12k..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Priekš pirmā auto 8000 jau ir piecreiz par daudz.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

vispar es sheit temu saaku,cerot uz konkretu pieredzi,ar personigi lietotiem auto....nevis bezjedzigu filozofeshanu...bet nu laikam tada ir shi foruma specifika...

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2021.06.25. , 11:40, Usins teica:

ja max budžets norādīts 8000 tad kādēļ sludinājumi par 8xxx. Tur bija jabūt max 6200 lai atliek riepām, u.c. neparedzamiem sīkumiem kas var labi saskriet.

Re kur tev bija reāls ieteikums...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

laikamTak
Pirms 31 minūtēm , Leo teica:

foruma specifika

plurālisms...

Plurālismа еsаmībа ir оbligātа brīvībai un оtrādi, tas ir, gan barоjas, gan barоjas viena ar оtru, un kādā brīdī tо nеvar iеdоmāties atsеvišķi.

Iеcietībа, diаlogs un ciеņа ir vissvаrīgākās vērtībаs, kuras mēs varam atpazīt, iеvērojot plurālismu . Jo atšķirīgie nе tikai pаstāv līdzās, bеt vаr mijiеdаrboties, nеpiespiеžot viņu domāt tāpаt kā viņš.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , Leo teica:

cerot uz konkretu pieredzi,

Cerēji, ka kāds ar pirkstu parādīs, vai vislabāk, pie namdurvīm pievedīs - ņem šito un dos garantiju, ka 5 gadus bēdu nezināsi? Bet pieredzes šeit gan atliektiem galiem tika izklāstīts.

Pirms 1 minūtes , laikamTak teica:

nеpiespiеžot viņu domāt tāpаt kā viņš.

Tā šeit ir reta parādība. Katrs mauc citiem virsū ar savu ticību.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 2 stundām , ridao teica:

Priekš pirmā auto 8000 jau ir piecreiz par daudz.

Kapēc? Viss jau atkarīgs cik brīvas naudas makā. Es savu pirmo pirku nepilnu gadu brauktu/vecu un 4 gadu laikā nekas viņai nenotika.

Bet nu tas gan nebija ne Saab, ne Volvo, bet gan pieticīgs Leon.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

darklight
Pirms 34 minūtēm , AndrisBB teica:

pieticīgs Leon

Man pašlaik ir otrās paaudzes FR Leon. Superīgs vāģis, varu skrieties ar daudz krutākām tačkām, pilsētā viegli manevrēt, bet salons pietiekami plašs diviem pieaugušajiem un diviem sīčiem. Paņēmu pirms nepilniem diviem gadiem pa 2,5K, tiesa gan diezgan slikti uzturētu, vēl tagad neesmu ar visiem sīkumiem ticis galā. Bet galvenais, ka praktiski nav rūsas (kaut arī visus savus 15 gadus pavadījis Latvijā) un dzinējs ideāls. Pārējais ir taisāms.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nav ne vainas Leonam, ir plastmasas lētākas kā Golfā un nav tik patīkams salons, bet visādi citādi lielas atšķirības nav. 

Man arī tagadējais jaunais patīk, bet kamēr hečbeks izskatās labi, univesālis kautkā ne visai, un gribās man tagad universāli.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , M@R$$ teica:

Ielikšu vienu blogeri, kurš par šo tēmu ilgi iznesās

Ieteiktu paskatīties šī vlogera sadaļu - kā rūsē xxxx markas auto.

un kā šis saka, rūsē visas tās kastes.

Pirms 31 minūtēm , darklight teica:

Bet galvenais, ka praktiski nav rūsas (kaut arī visus savus 15 gadus pavadījis Latvijā) un dzinējs ideāls.

Ziemā stāvējis apkurināmā garāžā un vasarā 3x braukts uz kapusvētkiem?

Link to comment
Share on other sites

darklight
Pirms 2 minūtēm , dzincha teica:

Ziemā

Kur stāvējis - nav ne jausmas, nobraukums bija kādi 2,2K - pārbaudāms. Kā jau teicu, kopumā autiņš bija ar visādiem sīkiem defektiem, remontēts tikai pats nepieciešamākais, apkopts ļoti pavirši. Tādēļ pats brīnos, ka nav sarūsējis.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , kreizā Kāja teica:

morāle ta kāda - pirmos autiņus iznīcina

cik cilvēku, tik viedokļu... situācijas dažādas, attieksme pret lietām dažāda...

savu pirmo autiņu paņēmu tālajā 2008-tajā, līzingā, jaunu no salona, jo iedeva atlaidīti...

un joprojām ar to braucu, neesmu ne nošķīlis ne nokāvis, lai gan laika zobu var manīt...

ne mirkli nenožēloju, ka ņēmu jaunu... jā dārgi ar visām kaskām, toties bez liekiem pārsteigumiem...

tagad prasās nomainīt ne tāpēc, ka nokalpojis or smthn, bet vienkārši apnicis...

Link to comment
Share on other sites

Daiļais
Pirms 12 minūtēm , Athlons teica:

tālajā 2008-tajā

O! Treknie gadi. Tad jaunos auto meta pakaļ. Trīs mēnešus oficiāla alga kontā un Škoda Oktavia RS ir tava

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 27 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Nu pirmo autiņu parasti pērk 18. dzimšanas dienā vai druscītiņās vēlāk

Un ko tad pēctam 8 gadus tur pagalmā bez pielietojuma, ja vidējais vecums kad iegūst tiesības ir 26 gadi :D

Vai arī tos 8 gadus mācās braukt?

 

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Autor, pērc Škodu. Cik ir dzirdēti viedokļi no braucējiem, mehāniķiem vai vienkārši auto entuziastiem, tad Škoda šobrīd ir optimālais variants. Zinu cilvēkus, kas brauca ar Škodu, turpina braukt un brauks arī turpmāk. Un zinu tādus, kas no Audi pārsēdās Škodā. Oriģinālās detaļas esot lētākas nekā veikalā nopērkamās. Nav gaumīgākais un klusākais interjers, protams - pēc 50k pa LV jau kaut kas kaut kur pačīkst un pagrab, bet tā daudz ir racionālāka izvēle par kaut kādu milzīgu vācu lielmotoru.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 19 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Nu nezinu, pirmajā kursā visi organizēti saņēma kursus uz vietas blakus auditorijā.

Tas bij 95. gadā Turībā?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu tak skaidrs ka tas nav nekads rādītājs, plus tagad tiesības liek retāk un vēlāk, jeb vidēji 26 gadu vecumā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ko tur apšubīt? Apskaties statistiku, kautvai to cik cilvēkiem ir tiesības pa vecuma grupām.

Tāpat arī precās vēlāk, apbērnojas vēlāk, mācās ilgāk utt, vienkārši 20 gadīgien nav ne vajadzības, ne īpašas intereses pēc tiesībām.

 

18-20         20634
21-24         37871
25-29         72951
30-34         101832
35-39         98355
40-44         86148
45-49         83475
50-54         72937
55-59         66175
60-64         57984
virs 65         101812
Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Protams ir kas kārto tiesības 18 gadu vecumā un ir kas 35. Ja gribi precīzus datus, tad ej uz statistikas lapu un saliec visu kopā, bet ja CSDD saka ka vidējais vecums tagad ir 26 gadi, tad ko man tur apšaubīt? Tas ka tu noliki 18 gados, tas nenozīmē ka tā ir valsts mērogā. Pie tam tas vecums 26 gadi liekas diezgan loģisks un ticams. No maniem vienaudžiem es tik dažus atminos, kas ieguva tiesības 18 - 20 gadu vecumā, pārsvarā daudz vēlāk, kad bij darbs, nauda un vajadzība.

Arī topika autors meklē ģimenes auto, tas kautkādā mērā norāda uz to ka ir ģimene. Maz ticams ka viņam ir 18 gadi. Nu tas neizslēdz gan iespēju ka viņš tiesības ieguvis jau sen, tik auto nekad nav bijis.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu mani vienaudži lielākā daļa 18 kārtoja, bet es tā arī 26 gados tik dabūju - kā jau te teica, pirms tam nebija ne naudas, ne baigā nepieciešamība.

Nu man nebija tādu senču, kuri varētu man uzsaukt tiesības un mašīnu.

P.S Arī fakts, ka 26 gados jau paliek prātīgāks. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 50 minūtēm , xp teica:

P.S Arī fakts, ka 26 gados jau paliek prātīgāks. 

Šobrīd 26. Gaidu to brīdi.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , AndrisBB teica:

Protams ir kas kārto tiesības 18 gadu vecumā un ir kas 35

Attīstot šo tēmu:

Lielākoties laukos tiesības noliek tajos 18-19 gados jeb vidusskolas/tehnikuma izskaņā, bet pilsētās drusku vēlāk. Īsti statistika man šim nav, bet tīri personīgs novērojums no savas lauku vidusskolas un tālāk jau darba pilsētā, kur no laukiem nākošajiem ir tiesības kopš vidusskolas, dzimušiem līdzīga vecuma pilsētniekiem lielākoties nemaz zem tiem 30, jebšu pirms reālas ģimenes, nav.

Un tas ir gana loģiski, jo pilsētā visur vairāk vai mazāk var tikt ar kājām/velo/sabiedrisko/taksi, kamēr laukos auto ir reāla nepieciešamība un vecāki ir priecīgi, ka mājās parādās vēl viens šoferis. Nav jau obligāti sākumā jābūt savai mašīnai.

 

Link to comment
Share on other sites

raivix95
1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

Attīstot šo tēmu:

Lielākoties laukos tiesības noliek tajos 18-19 gados jeb vidusskolas/tehnikuma izskaņā, bet pilsētās drusku vēlāk. Īsti statistika man šim nav, bet tīri personīgs novērojums no savas lauku vidusskolas un tālāk jau darba pilsētā, kur no laukiem nākošajiem ir tiesības kopš vidusskolas, dzimušiem līdzīga vecuma pilsētniekiem lielākoties nemaz zem tiem 30, jebšu pirms reālas ģimenes, nav.

Un tas ir gana loģiski, jo pilsētā visur vairāk vai mazāk var tikt ar kājām/velo/sabiedrisko/taksi, kamēr laukos auto ir reāla nepieciešamība un vecāki ir priecīgi, ka mājās parādās vēl viens šoferis. Nav jau obligāti sākumā jābūt savai mašīnai.

 

Bet ir otrs faktors - dzīvojot laukos ir krietni grūtāk tikt uz teorētisko apmācību un braukšanas nodarbībām. Arī finansiālais aspekts spēlē lielu lomu - ģimenes pagastos nereti nevar atļauties sponsorēt auto apmācību atvasei. Un tā iespēja rodas tikai studiju gados, kad pašam parādās ienākumi, bet ir zudusi vajadzība, jo students jau ir lielpilsētā, kur visur var tik daudzos citos veidos.

Vienvārdsakot - tas ir no paša cilvēka atkarīgs. Cik ļoti viņš grib būt šoferētājs vai tieši pretēji - negrib. Daudzi saprot, cik lielu ieguldījumu prasa auto un negrib to klapatu sev uz kakla, un tādējādi neredz pamatotu argumentu apliecības iegūšanai.

Labots - raivix95
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...