Jump to content

Auto riepu kompresors 12v


kicker
 Share

Recommended Posts

pirms 21 stundām , VebKamera teica:

Kas notiek ar krievu gumiju benzīna tvaiku ietekmē - nav ne jausmas

Droši vien, nekas labs nenotiek, bet iedomājaties situāciju, pirms gadiem piecdesmit Krievijā. Interneta nav, mobilā telefona nav, rācijas nav, autiņam mīkstais, bet līdz autobāzei pāris simti kilometri, ārā -20 un mašīnu uz ceļa, kuras varētu palīdzēt, nav. Tak šoferim , tādā situācijā, pilnīgi poh**, ko pūst tai riepā iekšā, ka tik tikt mājā. Ar to gumiju arī nav tik traki. Tais laikos nebija bezkameru riepas, bet kameru nomainīt, pēc tādas pumpēšanas, nebija liela problēma. Es arī bērnībā tiku redzējis tādu šļauku, ar ko no cilindra pumpēt riepu, bet darbībā gan memanīju.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Krievu laikos, tāpat kā kara laikos; vai tā ražošana, vai transports, vai komunālā saimniecība...

Visu izšķīra radošā doma un uzdrīkstēšanās riskēt, lai viss grieztos un ripotu.

Tāpēc šodien, mums daudziem pieredzējušiem večiem, darbs ir atpūta, tāda Lego klucīšu krāmēšana...🙂

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tai šļaukai esot bijis arī vārsts, kurš ielaiž cilindrā tīru gaisu. Nepumpēja riepu ar degmaisījumu!

Link to comment
Share on other sites

Ā?... un kurš taisīja ciet ieplūdes vārstu cilindrā  pie tās iesūkšanas?... un tad vēl lai tas motors uz 3 stobriem drusku rukšķētu vēl parāva ārā čoku (bagātināja degmaisījumu)....

Link to comment
Share on other sites

Jā, jā ... un tas vārsts pats nekādu pretestību nerada ieplūstošajam gaisam?... caur sveces caurmu ar ieskrūvētu štuceri caurplūde varētu būt līdzīga ar kaburatoru tukšgaitā... tā kā labākajā gadījumā tur bija drusku "atšķaidīts" degmaisījums nevis:

1 stundu atpakaļ, Klusu teica:

Nepumpēja riepu ar degmaisījumu!

Un kā jau pie krieviem droši vien tas vārsts laida garām un bija noglušīts ...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Dils teica:

kurš taisīja ciet ieplūdes vārstu cilindrā  pie tās iesūkšanas

Izskatās, ka mūsdienu cilvēkiem, kuri pieraduši pie 16 vārstu motoriem un digitāliem vadības blokiem ar iešprici cilindrā, grūti saprast, cik tups un vienkāršs bija krievulaika gaziks. Tur tak nebija nekādu lamdas zonžuu, katalizatoru un datčiku pie katras trubas, kas liegtu motoram strādāt nestandarta režīmā.  Gaziks mierīgi gāja arī ar trim stobriem, tikai kalnā bija pagrūtāk uzbraukt. Skaidrs, ka īsti labi nav pumpēt riepu tādā veidā, bet kad mājā jātiek, tad viss vienalga.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...