OneDrive uzbāzīgā palīdzība

ivo

Bļins, kā lai iestāsta kompim, ka man vajag manus failus uz mana diska nevis viņu sranajā mākonī???

One drive biju spiests aktivizēt, lai tiktu pie darba failiem, bet šis maita tagad vāc visu manu stuff uz savu stulbo mākoni. Ar DSL augšupielādes ātrumu :(

Kā man dabūt atpakaļ visu kā bija? Mākonī gribu redzēt tikai darba failus.

Esmu reāli dusmīgs

2021-03-25 12_00_49-Dokumenti.png

Labots - ivo
  • Slikti! 1

superKrona
Pirms 3 minūtēm , Arnis2002 teica:

win 10

Šitas vismaz prasa, ko gribi, ābols to dara, neprasot.

Artanis
Pirms 2 minūtēm , superKrona teica:

ābols to dara, neprasot

iCloud sync var izslēgt ar vienu togglu.

Autoram - 

Citēt
To stop a OneDrive sync:
  1. Open the settings options of your OneDrive for Business client. Right click (Windows) or double finger tap (Mac) the OneDrive icon near the clock.
  2. Click Settings option.
  3. Navigate to the Account tab.
  4. Find the folder sync you want to disable, and click Stop sync.

Btw - @ivo lūdzu uz brīdi emocijas atstāj otrajā plānā, un salabo topika nosaukumu. 

Ieej Setingos - Acconts - choose foder un izvēlies kuru mapi tur gribi sinhronizēt un miers mājās :biggrin:

• Patīk 2

Pirms 11 minūtēm , jema teica:

choose foder

es vakar jau atķeksēju lai nesinhronizē, nepalīdzēja

Nu parasti defaultā mape ir C:\Users\user\one drive, paskaties mapes saturu explorer, vai tev gadījumā šajā mapē nav tikuši, desktop, documents un foto mapes?:biggrin:

Labots - jema

Documents, Downloads un visām šīm mapītēm paņem Properties, tur ir Location. Noliec kur vēlies - ārpus OneDrive. Primstam uzliec lai OneDrive nesinhronizē neko. 

P.S. Tēmas nosaukums noteikti ir atbilstošs problēmas sarežģītībai :D 

Artanis

@ivo  Skatīt manu rakstu augstāk.

kaut_kaads

OFFT

Es atkal pēdēja laikā nesvarīgiem garažpagrab-datoriem slēdzu nost atjauninājumus, zb menesī entie restarti. It kā dators guļ, atnāc skaties ieslēgts, nu ja, šams ārpus aktīvajām stundām piemodies un lādē visu tik virsū, bet gulēt pats vairs neaiziet :mrgreen:

• Patīk 1

Artanis

EkHZh-HU0AEkgS0.jpg

P.S. es arī neieredzu forsētos neizslēdzamos update. Es, protams, saprotu, ka aiz tā stāv cēla doma beidzot samazināt miljoniem inficēto botnet datoru pasaulē, bet es neredzu iemeslu, kādēļ neļaut power useriem, kas saprot, ko viņi dara, tomēr iespēju izrubīt to visu figņu ar civilizētām metodēm, nevis desmit reģistra hakiem.

• ivo changed the title to OneDrive uzbāzīgā palīdzība
Anonīms Alkoholiķis

Un reģistra haki mēdz reizēm sākt nestràdàt..

VebKamera

Par apdeitiem ir biki cita tēma, bet es te nesen meklēju saistībā ar filezilla, uzdūros šādam tekstiņam. Nespēju nepadalīties. 😃 Nu ir mums tie softa ražotāji ar klikšķi galvā, ir...

Citēt

Re: Can't stop "Check for Updates"

#9 Post by mathiasl » 2020-04-02 10:58
Dear botg,

Please let me start with saying that I love Filezilla and I've been using it more than 10 years now. I appreciate your work and that you offer this great piece of software for free.

Please also understand that there are people in different situation than you are and people that do not share or even do not want to share your opinion. It would be great if this general public licensed piece of software would also accept and respect the different opinions, preferences and boundary conditions of users.

Personally, I spend around 5-10 % of my work time and 10-15 % of my work time dealing with updates and bugs because unfortunately, for development I need a ton of different programs. I recognized that in the last probably 5 years, trend in software development goes to: We release a new piece of software every day and FORCE EVERY D*MN USER TO UPDATE THIS F*CK*NG SH*T. S*CK IT OR DIE.

Please have a bit of compassion for the large number of users who don't care remotely about updates and are in fact very annoyed by this ridiculous trend.
When I open software, I usually don't do this for fun but because - well - I want to use the software. I don't want to update. Not daily, not weekly, not even monthly if you ask me. I want to work. I'm fine with a major functional update per year, and maybe a monthly security fixing update.
People who need security, shall have it as soon as possible or as soon as they want, perfectly fine. But not everyone is a senior security special agent responsible for a once-in-a-lifetime mars mission that is in danger of being hacked from all over the world. There are also users who don't need security (yes, that is possible!) or who'd rather have their laptop hacked than thrown away for recycling as you disrespectfully and ignorantly recommended to less wealthy users.

I get your point and I know security is underestimated by many users - but forcing them to update by annoying popups that pop up every day (which they do if you don't update everytime) even leads to people getting dumb ideas that are rarely safer than just using software, that is two weeks old and in the meantime already got 10 major updates (I mean - isn't this why we got here and try disabling updates until the end of times because of exactly that reason?).

There are also people who have bad internet or pay for their internet connection per MB (yes, MB, not TB!). Auto-updating is ridiculous, but auto-downloading tons of data and spam my whole computer with shit that I don't want and wasn't even asked for is next level. I was in a project with about 20 people from Europe in a remote place in Central Africa and we paid quite some money to get fast internet there. The first days our internet was gone right after breakfast and in the beginning we couldn't even work properly because it was not very easy to get new data in this place (spending only several weeks for work there, these auto-updates were quite expensive in opportunity cost!). We figured out that all the Windows 10 laptops sucked their daily updates and just wasted all our valuables MB as if they were free coins in a Super Mario world. Took us quite some time to figure out how to disable this crap. Did the developers of Microsoft think that a use case like this would even exist? Maybe. Did they care? Not at all, and so don't you about the other users here. Should they maybe broaden their mind, visit some other countries, spent time with foreign or different people and listen to them, should they try to see beyond their own nose and think of other users and other use-cases? In my opinion, most definitely!

Peace out.
Matthias

Labots - VebKamera
  • Atbalstu 1

Nu, ja tu gribi uz sranā diska nevis sranā mākoņa, labais klikšķis uz failiem un "Always keep on this device". Tad faili būs uz diska un tiks sinhronizēti uz mākoni. :) Ja tu esi uztaisījis Desktop, Pictures, Documents backupu uz OneDrive, tev jāspiež labais klikšķis uz OneDrive ikonas -> Settings -> Backup -> Manage Backup -> Stop Backup

Bet OneDrive nedara neko pats. OneDrive dara to, ko viņam liek. :)

Tas šortkats parādās tad, ja pārtrauc backupu vai failu sinhronizāciju. Idejiski tā linka galā būtu jābūt failiem.

• Patīk 1

AndrisBB

Nu ja nepatīk regulārie updeiti, tad balso ar maciņu un lieto citu softwāri. Balsošana ar maciņu ir diezgan effektīva.

2021.03.25. , 15:04, AndrisBB teica:

Balsošana ar maciņu ir diezgan effektīva

Multfilmu "Skudriņa Tipa" esi redzējis? Viņa negribēja "balsot", kā pieņemts skudru sabiedrībā, tāpēc tika uzskatīta par nepareizo, un ķēniņiene patrieca pie visiem velliem.

AndrisBB

Drosi vien ka esu redzējis, vismaz dridējis par tādu esu. Sižetu neatceros, vari izstāstīt sīkāk?

Labots - AndrisBB

Man ar vienu roku grūti gari rakstīt, bet pa lielam jau pateicu, filmiņa bija kā protests tam, ka visi kā aitas blēj, un nav neviena, kas varētu pateikt, pietiek! 

Tavā gadījumā ērtāk ir samaksāt, jo maciņš atļauj, un sabiedrībā ir pieņemts, ka visiem jāmaksā.

Nekā personīga, nu nepatīk man laimes meklētāji.

Labots - aoma

AndrisBB

Tiko noskatijos Tipu Yūtūbā, nebij tur nekas par karalienēm un tas ko stāsti, bet par uguns vabolēm uz zaķiem, kas grauž uguns kāpostu. Biju tādu redzējis. Varbūt tur ir vairākas sērijas.

Bet nu "maksāšana ar maciņu" jau bij domāts vairāk abstrakti, par Linuksu nevienam nav jāmaksā, kautgan neviens neliedz noziedot, ja nav žēl. Tur neviens pa lielam neko neizseko, neliek reģistrēties, neko nesinhronizē, ja negrib. Jaunu lietotāju pieplūdums ekosistēmā var pat būt kaitīgāks tradicionālajiem naudas iekasētājiem, nekā tas ka ir lietotājs pielieto alternatīvas aktivizēšanas metodes.

Blaķ, es šodien kožu, varbūt tā bija cita filmiņa, piedod, ja vari :D

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!

• Izveidot jaunu...