Jump to content

Stabilizēt 12V ?


Chocoton
 Share

Recommended Posts

Ir šie L7812CV  - hmm paprovēju ielikt jau aiz 12V !Sakālis nomet 12 V uz 10V,kas tad šis par 12 V stabilātoru!?

Iekrāvu starpā > vecā IBM portatīva barošanas blokam kam16,7V 3,4 A  Tad tieši bij 12V. 

Kur tad šie L7812CV īsti pielietojami?  Baigi vaidzētu 24V nolaist uz 12V ,vai šie šādai štelli derētu!?

20200719_155259.jpg

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Droši vien ja apskatītos datašītu, tad redzētu ka minimālāis inputs ir 19V un kā jau visiem voltāžas regulātoriem ir kritums.

Iespējams ka darbojas arī ar 16.7, bet nu tas nav garantēts.

 

https://uk.farnell.com/stmicroelectronics/l7812cv/ic-v-reg-12v-7812-to-220-3/dp/9756124 

 

 

Pirms 47 minūtēm , Chocoton teica:

Baigi vaidzētu 24V nolaist uz 12V

Tur tak rakstīts no 19 līdz 35V.

Plus kondensātorus neaizmirsti un cik ir max pielaujamie ampeeri.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Vēl arī šie mēdz " nepareizi" rādīt ja izejā nav slodze.  Pstēriņš izejā * nomestā starpība aizies siltumā...ja patērētājs būs  0.5A tad 12w siltumā..kas ir baigi daudz..ja maxaxstrāva var niekoties..bet ja- liela  vajag citu risinajumu

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , AndrisBB teica:

Tur tak rakstīts no 19 līdz 35V.

Vot šo nezināju būtu zinājis -kautgan nekas par vēlu nav! 

 

pirms 9 stundām , AndrisBB teica:

Iespējams ka darbojas arī ar 16.7, bet nu tas nav garantēts

Darbojās,bet gribēju 24" TV palaist - nespēja. Protams ar vienu šādu ar nespēs jo teļukam vajag 3A .Tas nozīme ka šos vaig vismaz 2!

 

 

Yotuba krievi šos kombinē klāt pie LED auto pasliktām diodēm un ne vienu vārdu  ka šie paredzēti no 19-35V inpu!!!

 

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Chocoton teica:

Yotuba krievi šos kombinē klāt pie LED auto pasliktām diodēm un ne vienu vārdu  ka šie paredzēti no 19-35V inpu!!!

Lai šādas lietas uzzinātu un izvēlētos piemērotāko, parasti sāk ar konkrētās detaļas datasheet izpēti. Tutorial tipa video tak nelasa priekšā parametrus, bet iedod detaļu kodus, kas izmantoti konkrētajā gadījumā. Tikko izmaina kaut vienu parametru, tā jāpārbauda vai tutoriālī izmantotās detaļas der.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

Vēl arī šie mēdz " nepareizi" rādīt ja izejā nav slodze.

Man ar to nepareiz rādīšanu bij tieši ar strāves pazeminātāju!Bez slodzes nogriezu no 16,7V uz 12,5V. Galā piespraudu 2 kameras,piekombinētais voltametrs nomainījās uz 15 V ! Strāvas pazeminātajam ir parocīga poga,nogriezu 12V .Kameras  un pati kaštele sāk aizdomīgi sīkt ,atvienoju visu nost!

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , AndrisBB teica:

Plus kondensātorus neaizmirsti

Kādi kondensātori būtu vēlami ?

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Chocoton teica:

Baigi vaidzētu 24V nolaist uz 12V ,

Tikai ņem vēra sprieguma kritumu un slodzes lielumu, tur labu radiatoru vajadzēs

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , jema teica:

Tikai ņem vēra sprieguma kritumu un slodzes lielumu, tur labu radiatoru vajadzēs

Jā ja,piemēram ar vienu pazeminātāju nekas labs nebūs -"Krievu video"  tam ko taisās darbināt uz 12V ņēma vērā to amperāžu un  salika 3 šādus pazeminātājus  jo tad vienam vai 2 nav jamokās"vai neatrubās" kopā strādājot šie tik traki nekarsē.....Un pa cik šim nav burta kas norāda A jaudu tad šis L7812CV  skaitās 1,5A!Tad ja liek divus ir 3A ja 3 tad 4,5A ! 

Labots - Chocoton
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Tā nedara..ja vajag lielāku jaudu izmanto tranzistoru...paralēli likt regulatorus var bet tā nedara parasti. Labāk nopēr kādubgatavu 24 to 12v dcdc pārveidotāju step down..maksā 2 eur 3A variants un tas nekarst.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Shkjiet, ka pashlaik notiek divriteņa izgudrošana.

Tak paņem gatavu barokli, vai kādu universālo, un miers mājās. Protams, kimereties pašam ir forshi un labi, bet nu ne jau uz shadiem elementāriem barokliem!

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Es tomēr rekomendēju izkost šitos 79xx un78xx stabilizatorus. Vēl šiem mērķiem labi ir LM317 stabilizatori, kuriem var ieprogrammēt spriegumu no 1.5-37V. Šiem ir arī 3A un 5A varianti, ar drusku citiem cipariem, kaut kas LMxx7. Principā pamatu pamats, lai ar cirvja vienkāršības shēmu saorganizētu stabilizētu +/- spriegumu. Pats arī savu laiku noņēmos ar to, ka šiem bez slodzes izejā kaut kādi brīnumi rādās un par to, ka vajag pietiekoši augstu ieejas spriegumu, utt. Un, jā, bez datašītu studijām nekā.

Jā, protams, vēlāk jau kļūst skaidrs, ka priekš visādu tur LED un motoru barošanas vienkāršāk un ātrāk ir sasūtīt čīnas impulsniekus un buck-konvertierus. Bet smalkākām signālu lietām tie īsti neder, jo baigā šņaga tomēr tur nāk ārā, un ja kaut kur vajag smuku references spriegumiņu, šos labāk ķēdei tuvumā nerādīt.

Veiksmi!

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Chocoton teica:

paprovēju ielikt jau aiz 12V

LAbi, ka vēl AC 12V nepamēģināji stabilizēt.

pirms 1 stundas , Chocoton teica:

jo teļukam vajag 3A .Tas nozīme ka šos vaig vismaz 2!

Nē, tas 3,14ģec. 😁Indigo paaudze. Fizika, matemātika priekš kaķiem? Elektronikas pamatus apgūt? Da mēs tak tāpat varam 😁.

 

Pirms 24 minūtēm , rubb teica:

kimereties pašam ir forshi

piekrītu, tikai vismaz mēs kādreiz pirms vienot detaļas (kuras pat dabūt bija problēmas) kopā meklējām infu (kuru bija dabūt vēl grūtāk) kā šamās strādā.  Un centāmies gūt sapratni kā strādā veidojamā shēma.

 

p.s. un, nē, es necepjos! 😁 Bezgalīgi jautri lasīt šādas tēmas.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, rubb teica:

Protams, kimereties pašam ir forshi

Var taču krāt, piemēram alus pudeļu korķus, bundžas, cigarešu paciņas..?😉

Vārdu sakot, lai katrs izvēlas hobiju pēc savām spējām un zināšanām.

Labots - jacobs
Link to comment
Share on other sites

Nezinu,nebij ko darīt  savienoju šos L7812CV  3 kopā,visi tris ir uz viena dzesēšanas  radiātora....Pieslēdzu aiz 16V 4.5A barokļa . Galā ir tieši 12V bez noslodzes.... Tagat jau 40min  darbin 12W LED prožektoreli .... Stabilizatori ir aptuveni 40° silti  un 11.45V .....Varbūt šo samaģelku varēšu garažā nomainīt pret pašvako 12V barokli kas darbin 2 novērošanas kameras..... 

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

jurkins tak teica - mācies matemātiku. 12W slodze =1A @ 12V. Sprieguma kritums uz regulatora  16-12 = 4V , kas ir 4W siltumā @ 1A slodzes. Tātad redzam, ka pietiek ar 1 regulatoru - nafiga 😁😁😁😁  3  

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Jurkins teica:

LAbi, ka vēl AC 12V nepamēģināji stabilizēt.

Manā gadījumā ir AC 16V  ko jau turpat sundu laiž uz 12V Vienīgais patēriņš dīvains !Itkā 12W prožektorš ,bet vatometrs rāda ka patērņs 25-26 W! 

Link to comment
Share on other sites

kas  tur dīvains  ? 12W Led + 4W uz stabilizatora =16 + uz trafa un taisngrieža kas paliek...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , osscar teica:

Tātad redzam, ka pietiek ar 1 regulatoru - nafiga 😁😁😁😁  3  

Krievi izskaidroja -Ja tu galā taisies  likt iekārtu kurai ir paredzēts 12V 3,5A  tad  vēlams likt sos stabilizātorus 2 kā minimums jo viens stabilizātos  spēj turēt 1,5A  divi kopā noturēs 3 A...!

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , osscar teica:

kas  tur dīvains  ? 12W Led + 4W uz stabilizatora =16 + uz trafa un taisngrieža kas paliek...

Tad kā tad ķīnietim izdodas  10W prozektors patērē 8W!

Mans LED prozektors ir pastaisītais 12W LED cob čips- starpā ar 5W 1 oms- tadu darbinu!

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

tā jau ir ķīnieša problēma 😄


jeb pircēja pareizāk

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , osscar teica:

tā jau ir ķīnieša problēma 😄

 

 

jeb pircēja pareizāk

 

Zinu jau zinu -par tadiem  gājieniem man  allix. atgrieza pusi naudas !!! :) Nejau visiem  mājās ir  Watametrs...

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , spameris teica:

Meklē "buck converter" ebay, vai alikaa. Manupraat taadam sprieguma kritumam un jaudai buus vispiemeerotaakais.


https://a.aliexpress.com/_mLFcUol

Man tādi ir  2 veid...tieši ar viņiem visādi brīnumi notiekās -noregulē uz 12V-galā kad slodze, uzrodas 15V, kad pieregulē lai ir 12  tad sāk  sīkt visas iekārtas!!!

Ar strāvas paugstinātājiem tadi brīnumi nav...

 

 

Pirms 17 minūtēm , AndrisBB teica:

nu jau pēc troļļošanas sāk izklausīties

Es ar tā skatos!!!

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

  • Chocoton locked un unlocked this tēmaa
Pirms 19 minūtēm , Chocoton teica:

Kā  dzesi

Nē! Vēlams iekšķigi trīs reizes dienā. Varbūt pēc kāda laika vismaz par viena indigo tiesu internetā publicēsies mazāk muļķību.😉

 

Tik-tokā jau ieliki?

 

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Bet ja nopietni iekš aliexpress ir kaudze DC/DC pārveidotāju. Ar dažādiem ieejas spriegumiem, strāvām (te gan parasti uz 2 jādala) regulējami, neregulējami, maksā kapeikas. 

Un būs stabili 12v izejā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Jurkins teica:

Nē! Vēlams iekšķigi trīs reizes dienā. Varbūt pēc kāda laika vismaz par viena indigo tiesu internetā publicēsies mazāk muļķību.😉

A ko tad tu domāji -Zābaku foorumā būs mazāk zābaku-nē ar katru gadu vairāk un vairāk   :D

Link to comment
Share on other sites

Tas ko Jurikins mēģina pateikt - nav 3 vienādu regulatoru...un ja viens rīs biku vairāk -tas karsīs vairāk- pie 1 A tu to nejūti - bet pie 4 A saodīsi :D tapēc vajag tos mazas pretestības "salāgojošos" rezistorus...

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@osscar varētu Tev pilnīgi piekrist, bet laikam tomēr operēt mandeles caur tirsu ar svarku ... ekstravaganti un inovatīvi (vismaz 10e7 sekotāju jūtrubā, instagramā, tiktokā un tviterī 😁) bet vai vajag.

Pirms 4 minūtēm , osscar teica:

saodīsi

a ja nu kovids?

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Gan jau, ka jauc. Vai runa būs bijusi par ko citu. Pastūzī ar tām pretestībām ir tā, ka vislabāk būtu, ja varētu no šām izvairīties. Piemēram "paralēlais" gala pakāpes slēgums vai "strāvas šunts" vislabāk strādā bez emiteru rezistoriem. Protams, ja iespējams piemeklēt tranzistorus, tad vispār pasaka. Bet līdzko slēdzam paralēli vairākus, tā ir problēma. Jā, var mēģināt , ja ir no vienas partijas, bet es dzīvē neesmu tādu gadījumu redzējis.

Nu es simulatorā, protams, bet varat ticēt, ka dzīvē būs tas pats, nodemonstrēju, kas notiek. Pie tam, palasot to pašu 7812 datalapu (ko autors nav darījis viennozīmīgi) var ļoti labi redzēt, ka tā izkliede ir krietni lielāka. Protams, atkal ir iebilde "vienā partijā" ( ne demokrātos😁)

Pastūzī bez rezistoriem var likt ir jāliek, ja lietoti laterālie lauķi. Ja kāds liek šos ar rezistoriem, nogaliniet viņu😁.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Just now, Chocoton teica:

Nē žopā ieliku!

Malacis! Tagad pēc iespējas plašāk apraksti izjūtas, vēlams, ar foto vai video. Šeit gan nav vērts, te par laikiem nemaksā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Jurkins teica:

Malacis! Tagad pēc iespējas plašāk apraksti izjūtas, vēlams, ar foto vai video. Šeit gan nav vērts, te par laikiem nemaksā.

Tam kam hemoroīdu  tam galigi bez izmaiņām-tam kam nav un jau izļurkāta tiem arī bez izmaiņām....Aburtais loks!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...