Jump to content

HDD 1TB ,defekts.


Chocoton
 Share

Recommended Posts

Jauns HDD 1TB BaraCuda.Mēnes atpakaļ pirkts, iekopējot failus pāri 700GB. cietais sāk krikšķēt... pie faila izvilkšanas to vairs neļauj darīt...Formatēt ļāva!

Veicot testu uz programmas "Viktorija" HDD nespēj skenēties,sprūst pašā sākumā,vienvārd sakot,tas ir kapitāls defekts!

Kā domājiet- aiznesot garantijas remontā,kas tiks darīts vai izsniegs  jaunu HDD!?

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Nejauši nometīs zemē, parādīs ka mehāniski bojājumi un pasūtīs nuhaj.

Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 9 minūtēm , e = d teica:

Nejauši nometīs zemē

kas to darīs,servis!?

Tieši par šo  aizdomājos,pirms iesniedz garantijas remontā-kā lai piefiksē ka HDD nav dabūjis sitienu,vizuāli nav jēgas ko bildēt!?

Kāda  spec programma nebūs kas šo notestē pret sitieniem,nav iekš HDD kāds sensors kas to uzrād vai ir bijis štoperis vai nav!?

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

spitaligais

Ja normāls cietais disks, tad S.M.A.R.T. datos tiek ierakstīti visi sitieni kā "G-Shock event count", vai kaut kā tamlīdzīgi.

Bet, tas tiek reģistrēts tikai, kamēr diskam ir španungs.

Tā pati Victorija, vai HDTune māk smartu nolasīt, vari piefiksēt.

Link to comment
Share on other sites

Normāls kantoris vienkārši samainīs. Vari pa taisno sūtīt uz rūpnīcu pats, vienīgais būs pasta izdevumi.

Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 54 minūtēm , jema teica:

Normāls kantoris vienkārši samainīs. Vari pa taisno sūtīt uz rūpnīcu pats, vienīgais būs pasta izdevumi.

Nu tad laiks atklāt kārtis !Minētais HDD jau pabija garantijas remontā .4 dienas atpakaļ saņēmām atpakaļ "šo pašu disku ar to pašu gļuku"!!!

Kālab pārliecinoši saku ka ar to pašu ģļuku-tālab,pirms disku iesniedzām garantījā noskenējām ar to  pašu "viktoria"pie 200gb bij 9bojātie sektori....

Iesniedzot  garantīja vārdiski minēju ka diskami ir bojāto sektoru 200gb rajonā....

A ko šie disku nomarinē vairāk ka mēnesi garantijas remontā ,formatējuši un adod tādu pašu atpakaļ!

Saņemot  disku ielikām un palaidām viktorijas  testu -protams sākums vis labi testējās ...A kad tika iekopēti faili,pāri 200GB.diskas sāk krakšķēt izmet kļūdu  !Uzliekot testu jau no paša sākuma viktorija nespēj testēt!Pēc formatēšanas vis smuki testējās!

 

Nu jau 16 kļūdas       Te izskatās  ka būs jārakst iesniegums -vai kā rīkoties!?

HDD bojātie sektori.jpg

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
1 stundu atpakaļ, spitaligais teica:

"G-Shock event count"

Viktoria pie S.M.A.R.T  nekur tādu ailīti nepamanīju...Muļķīgs jautājums -vai  ailīte uzrodas kad ir  bijuši sitieni?

Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Ja ir ražotāja garants, un vietejie šitā ča*arē, tad noziedo pasta izdevumus un aizsūti ražotājam. Pats esmu sūtījis vismaz 6 reizes, vienmēr vietā atnāca rūpnieciski atjaunots vai jauns tāds pats hdd. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Es arī esmu sūtījis, nekad nekādu problēmu nav bijis! A vietējais tad ir vienkārši miskatnieks. Jo visi lielie LV vairumnieki bez iebildumiem maina, ja tā ir rūpnīcas vaina.

Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
pirms 1 stundas , kaut_kaads teica:

Ja ir ražotāja garants, un vietejie šitā ča*arē, tad noziedo pasta izdevumus un aizsūti ražotājam. Pats esmu sūtījis vismaz 6 reizes, vienmēr vietā atnāca rūpnieciski atjaunots vai jauns tāds pats hdd. 

Garantija ir tikai un vienīgi veikala čeks...HDD bija vienkārši dielektriskajā plastīkāta..bez nekādiem papīriem!

Man liekas ka vienkāršāk būs uzrakstīt iesniegumu ka garantijas laika nav nekas  darīts!

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
1 stundu atpakaļ, jema teica:

Es arī esmu sūtījis, nekad nekādu problēmu nav bijis! A vietējais tad ir vienkārši miskatnieks. Jo visi lielie LV vairumnieki bez iebildumiem maina, ja tā ir rūpnīcas vaina.

Iet runa par RD elektroniks.Kad iesniedzām teicam , dator speciālists  diagnosticēja sliktos sektorus ...pa cik garantīja lai nododot garantijas remonta-jabūt vietā  jaunam diskam jo tādas  vainas nevar salabot!

Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)

E līdz 22 gad martam,bet nopirkām takš šogad 22 jūlījā!Tad jau 22 gadā pēc marta ja disks sapļurgājas veikals mūs sūtītu ellē?!

A cik tad ir tie izdevumi naudas ziņā -un uz  kurien īsti jasūt uz Tailandi!?

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

spitaligais

Nejauc P*i ar pirkstu.

Ražotāja garantija ir ražotāja garantija.

Tirgotāja garantija ir Tirgotāja garantija.

Latvijas republikā, privātajiem, ir spēkā 2 gadu garantija no pirkuma brīža.

Ražotāja garantija ir kaut kāda, sazin kāda.

 

Pēc būtības, pofig ka ražotāja garantija cauri. Tirgonim pašam jātiek galā ar tevi.

Tirgonim ir jānodrošina ka manta strādā, nav brāķis, un nodrošina remontu/maiņu 2 gadu laikā, kā minimums.

Ja tirgonis idiots, negrib smērēties, sūta 3 mājas tālāk, vari pieteikt garantiju caur ražotāju pa taisno.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@Chocoton, kur problēmas uzrakstīt ierakstītu pretenziju vēstuli pārdevējam , kurā apraksti situāciju, kā arī informē, ka ja problēma netiks atrisināta, tad iesaistīsi PTAC? Vēstuli vari arī pats aizstiept, lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt. Gan jau kantoris šādā gadījumā sāks problēmu risināt. 

A tā, jā. Ražotāja garantija vēl ir gandrīz divus gadus, tā ka vari pa tiešo ražotājam sūtīt. Tikai tad pašam jāčikājas...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , Chocoton teica:

Kad iesniedzām teicam , dator speciālists  diagnosticēja sliktos sektorus ...pa cik garantīja lai nododot garantijas remonta-jabūt vietā  jaunam diskam jo tādas  vainas nevar salabot!

Nu visu pareizi tev pateica, a kur tad ir problēma? Dod uz garantijas remontu, lai maina disku!


Dod uz autorizēto servisu, kas ir ražojis tavu datoru.

Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 24 minūtēm , jema teica:

Dod uz autorizēto servisu, kas ir ražojis tavu datoru.

Nē nē,disks ir pirkts atsevišķi! Tālab minēju ka garantija ir plikais čeks un diskam nekādi  dokumenti nebija...tik tikai kā dielektriskajā maišelī,bet pa cik ir sērijas numurs tad tas jau ir ka  dokument!

A ,bet sūtot uz  to ražotāj pa taisno  -čeka kopija jabūt līdzi!?

Labots - Chocoton
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 35 minūtēm , jema teica:

Dod uz garantijas remontu, lai maina disku!

Tad sanāks ka  iekš RD iesniegsim -Sesdien tik sagaidījām atpakaļ no garantijas remonta....Tāgat  droši  atkal iet iesniegt-man liekas ka tagat es rakstīšu  iesniegumu par to ka nekas nav  garantijas remontā izdarīts , adeva tadu pašu  disku ar tādi pašu vainu!  Pa priekš iesniegumu ar sūdzību ...tad  redzēs kāda atbilde būs - vane tā?!

Savādāk toč ja iesniegs to HDD otreiz,tie filči nometīs pie zemes un pateiks ka pašu vaina !!! Talab  vaig  piefiksēt šo HDD veselību pirms iesniegšanas !Var redzēt  vai ir bijuši triecieni....tā ar nesaprātu ir tāda iespēja  vai nav kur redzēt!

Labots - Chocoton
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
1 stundu atpakaļ, Stasss teica:

Aizej izsit logu bodei ar to dzelzi.

Uz to pusi velk!Ar Mātes fotoaparātu vispar gāja jautiri-kā ieniedz 5mēnešu jaunu canon 430- garantīja- tā pagāja tur pat 3mēneši(pa vidam kad intresējos visu laiku nogruda uz covid19) līdz uzrakstīju sūdzības iesniegumu -pēc  tās iesniegšanas nedēļu vēlāk bija uzaicinājums uz  veikalu un izsniedza galīgu jaunu  fočiku!!! :)   Bez nekādiem paskaidrojumiem -

Labots - Chocoton
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
2020.10.7. , 10:53, rubb teica:

Vēstuli vari arī pats aizstiept, lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt. Gan jau kantoris šādā gadījumā sāks problēmu risināt. 

A tā, jā. Ražotāja garantija vēl ir gandrīz divus gadus, tā ka vari pa tiešo ražotājam sūtīt. Tikai tad pašam jāčikājas...

Ta jau ir darīs....,bet kur viņi liks parakstu? Pie iesnieguma iesniegšanas nekur nav prasīts saņēmēja paraksts!

2020.10.7. , 10:53, rubb teica:

tad iesaistīsi PTAC

PTAC man visu izskaidroja ,saskarāros ar problēmu , iesniedzu mātes fotoaparātu un tas pazuda ar galiem pēc 2 menešiem  un vienas nedēļas  rakstīju veikalam iesniegumu!Tas vis tika risināts vasaras  beigās...Pa priekšu jarakst iesniegums veikalam -tad ja 15 dienu laikā nav atbildes jeb neapmierin atbilde ,tad tikai var rakstīt  sūdzību PTAC! Un kad risinājām to problēmu,pa to laiku puikām nogrāvās minētais HDD ! Saņemot atpakaļ vis likas ka problēma novērsta,a nefiga pie 250GB. viņa ir  un kad faili iekopēti  disk parsniedzot 250GB paliek nelietojams!Formatējot disku vis ka jauns lidz 250GB  failus kopē  un ne kraksķ neka das vainas,bet ka  sasniedz izpakaļoto vietu tā  vis  auzās!

Karoč  viņi pāši saprot,ja jau reiz tiek iesniegst iesniegums  tad  zināms kas notiksies tālāk....galvenais neatlaidība un saglabāt veikala reputaciju!

Kur tad īsti ir šim  BarraCudam razotāj mājas vieta,uz diska rakstits ka razojisa Taizeme! Kad veikala bijam sūdzēties ka diskam nav noversta problēma un  pagaidām nedosim otreizēja garantīja kamer nebūs noskaidrojies ko  garantijas laika darījuši ar to  disku...       .Atbilde bija tāda  Disks  bijis garantīja Polijā un tur neesot secināts defekts!!! Man liekas  ka tur  loxi sēd! Žēl ka pirmajā reizē neiesniedzām pierādījumus ka diskam ir bojāto sektoru!

 

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Vai nu Tu stāsti vai arī ar karmu jums tur ir nopietnas problēmas.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 6 minūtēm , e = d teica:

Vai nu Tu stāsti vai arī ar karmu jums tur ir nopietnas problēmas.

A Kamaru vis kartībā-nevienam  neko sliktu nedaram! :) No ražotājiem tik palicis Brends  ne kvalitāte-drīzāk tagat sāk karma darboties pret viņiem!!!

Man pēdējā laika pat tik nekvaletatīvas preces nav atsūtītas no Ķīnas-varbūt tapēc karma ieslegusies,bet nejau pret mani!!!

Labots - Chocoton
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
2020.10.7. , 10:53, rubb teica:

lai parakstās, ka saņemta, lai uzliek štempeļus utt.

Kur viņi parakstīsies kur stempeli liks-uz tā paša iesnieguma?!

Par to es jau aizdomājos pirmajā reizē ,kā šie tak var to pretenziju iesniegumu izmest ,bet ne,pēc tās vestules prece uzradās ,bet nejau vairs tā -galīgi jauna vietā!

PTAC izskaidroja -ja nav 15 dienās atbildes vai neapmierinoša tad pie viņiem-Tatad  man no vienas puses pie kājas ko šie izdarījusi ar iesniegumu,gavenais  ka es sev sakopejis un piefiksējis ka iesniedzu.....Talāk pie viņiem!Un tas vis ir izdarāms  no mājas  :)!!! Ka nekā atalinātais!!!

Labots - Chocoton
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...