Jump to content

Auto serviss Pārdaugavā - Imanta, Āgenskalns utt.


itanium
 Share

Recommended Posts

Sveiki!
Saprotu, ka iespēja salīdzinoši maza, bet varbūt kādam biedram ir iesakāms kāds jēdzīgs auto serviss Pārdaugavā, kas:

  • Neceņšas apkrāpt savus klientus,
  • "Neplēš 9 ādas" - par brīvu neprasu, bet ar dīlera+ cenām labāk vedu pie dīlera

 

Šobrīd nekas sarežģīts nav - jāsaprot, kurš spriegotājs/rullītis izdveš skaņu un jānomaina.

 

Auto Fords, tāpēc specifiskos BMW, Audi u. tml. servisus laikam var arī neieteikt.

Tā kā pats esmu no Imantas, tad jo tuvāk Imantai, jo foršāk.

Link to comment
Share on other sites

Ja izdveš skaņu..jāmaina viss kits. Cik nobraukums no pēdējās siksnas maiņas...ar stetoskopu vai vienkārši pieliekot "kociņu" jāvar noteikt vainīgo.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kaut gan svelpjosa skaņa var būt no svilpojošām izplūdes  biksem, izdilušām šālēm..


Savulaik savu vienīgo dīzeli taisiju jūrmalas gatvē  labajā pusē netālu no bmw servisa...kā vinš turcsaucas ..neatceros...bija kasjaki..bet deva maiņas auto par velti.un visus kasjakus novērsa.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Hmm, par Dorfman biju aizmirsis. Biju tur uz diagnostiku kaut kad. Priekš regulārajiem darbiem likās sālīti.

 

1 stundu atpakaļ, osscar teica:

Cik nobraukums no pēdējās siksnas maiņas..

~20k, tāpēc arī viss kits diez vai būs variants. Bet, labi, tam te nav nozīmes.

 

Kopumā, tieši šādus gājienus:

1 stundu atpakaļ, osscar teica:

Ja izdveš skaņu..jāmaina viss kits.

es nemeklēju jaunajā servisā :D

 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Atvainojos par iespraukšanos, bet pie servisu tēmas - vai kāds zina servisu, kur japānim var vārstus noregulēt? Baigi negribas pašam čakarēties. Bet nu tādu sakarīgu servi gribētos - man senos laikos bijusi bēdīga pieredze, ka pašam pēc tam jāpārregulē :(

Link to comment
Share on other sites

ruļļi mēdz nobeigties ātrāk...čomam pēc 5k sāka gaudot,,,pēc siksnas maiņas...hvz..es laikam siksnu un ruļļus mainītu atkārtoti...20k jau pus termiņš +-..nekā  tikai vienu rulli mainītu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , VebKamera teica:

kur var vārstus noregulēt?

Sorry, varbūt nav bijusi saskarsme nekad, bet pirmo reiz dzirdu par ko tādu..

Kā tas izpaužas?

Link to comment
Share on other sites

regulē atstarpes, ļoti daudz japāņiem nav kompensatoru. Īpaši svarīgi ja braukā uz gāzes. jāčeko regulāri.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

20k jau pus termiņš +-

Kāds vēl Tev pus termiņš? :D Neņem ļaunā, bet pasarg Dievs tikt servisā, kur tāds kā Tu darbojies.

Tāpēc arī vajag galvu uz pleciem un diagnostiku, lai nemainītu visu pēc kārtas uz klienta rēķina.

 

Tikko precizēju - 10k km atpakaļ mainīts.

Link to comment
Share on other sites

Oriģināliem spriegotājgultņiem resurss ~+/-200tk km. Audi 1.8T mainiju siksnu uz 160tk  (reglaments). Hondai (dīzelis) arī siksnas maiņa uz 160tk....

Ben nu ir auto, kur siksna jāmaina katrus 60tk...

Par vārstu regulēšanu, man arī interesē. Hondai diez vai kāds no iepriekšējiem saimniekiem ir to darijis. Uz ausi prasās veikt šādu operāciju :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , DeEK teica:

Oriģināliem spriegotājgultņiem resurss ~+/-200tk km. Audi 1.8T mainiju siksnu uz 160tk  (reglaments). Hondai (dīzelis) arī siksnas maiņa uz 160tk....

ja diendienā noskrien labus km, tad var uz to rēķināties, bet ja sanāk brīvdienu auto, tad pēc gadiem ir jāskatas tās siksnas vizuāli. sasprēgās tāpat, kaut nebūs puse nobraukta. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvz normāli uz 50k 60k maina siksnas un visu parējo komplektā

Link to comment
Share on other sites

Pirmdien braukšu savam drapakam regulēt vārstu atstarpes. Nezinu kā būs, 120 000++ km tur pilnīgi noteikti nekas nav regulēts. Autonams pieteica lai noteikti to izdarot, kaut kāds, laikam, MAP sensors rādot 250, vai cik tur, bet esot jābūt diapazonā 300 - 400. Jau piemirsu to sarunu, precīzi neatceros un papildus interēsējies arī neesmu. Izvēlējos tuvāko servisu kurš vispār bija uz mieru to darīt Nīcgales 37, nosaukumu nezinu, cena būšot 50-60 EUR atkarībā no tā kā tur varēs klāt tikt. Iepriekš nekad to neesmu darījis, cik saprotu, nekam sarežģītam tur nevajadzētu būt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

hondai cik atceros tika pāris reizes regulēts/// savuylaik

 

bet siksnas /ruļļus iesaka mainīt reizi 3 gados vai tie paši 60k...ok var 100k nobraukt...var arī vairāk bet var saplīst..ja gultnis gaudo - tas var papildus slodzi siknai radīt ..hvz mainīt rulli nemainot siksnu ir santīpisēju variants. dari ka gribi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AlCohol teica:

tad pēc gadiem ir jāskatas tās siksnas vizuāli

taisnība  - reglaments cik tur katram tk. km, vai 6 gadi (uz aci čekojot)

 

p.s. siksnu mainīt reizi trijos gados bik overkils, vismaz manā gadījumā, kad es pa gadu apm. 12tk. novizinu. Ok, man ģimenē vairāki auto.... 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

VebKamera
pirms 11 stundām , abi teica:

Nīcgales 37, nosaukumu nezinu, cena būšot 50-60 EUR atkarībā no tā kā tur varēs klāt tikt. Iepriekš nekad to neesmu darījis, cik saprotu, nekam sarežģītam tur nevajadzētu būt.

 

Paldies, pēc tam padalies kā bija.

Man vecajam tikt klāt bija viegli un līdz ar to, es regulēju pats. Tur tiešām nekas sarežģīts nav. Bet tagadējam autiņam tikt klāt krietni sūnaināk - viss kas jāņem nost. Vairs negribas pašam ķēpāties.

Link to comment
Share on other sites

Tas stāsts par bēdīgo pieredzi un pašam jāpārregulē satrauc. Skaņas nekādas nav, baltkrievu meistari laipni atteicas tur kaut ko darīt, jo raugi, ja nav skaņas tādas ka tu točna sapratīsi, tad nevajag tur līst. Nīcgales servismenis pa telefonu ar bij diezgan pārsteigts kāpēc es vispār domājot ka vajag regulēt. Manam vēl ir tā VVTC sistēma kas pie augstiem motora apgriezieniem pieslēdz papildus vārstus (vai maina atvērumu, hz), baida bišķi vai tik tur nav regulējot tam pasākumam jābūt pārslēgtam kaut kāda noteiktā stāvoklī un meistars šo niansi nezināt (ja tāda vispār ir). Fobija, jo pēdējie remonti divos Rīgas servisos neļāva pat līdz mājām aizbraukt, nereklamēšu, bet viņi tiešām nezina ko dara, pat ja ar pirkstu parāda ko nedrīkst aiztikt un kā tieši pats ar savām rokām esmu mainījis. Vēl joprojām pakāpeniski remontēju tajos sabojāto, pēc vārstiem dabūšu braukt pie oficiālā dīlera (tik tas spēj) lai sataisa bremzes ko salauza sajūga pievadu remontējot 2x pēc kārtas.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , abi teica:

Tas stāsts par bēdīgo pieredzi un pašam jāpārregulē satrauc.

Reizēm tiešām ir tā, ka labāk nelīst pie tā, kas strādā labi.. Beigās sanāk ieberzties.

Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , abi teica:

Pirmdien braukšu savam drapakam regulēt vārstu atstarpes. Nezinu kā būs, 120 000++ km tur pilnīgi noteikti nekas nav regulēts. Autonams pieteica lai noteikti to izdarot, kaut kāds, laikam, MAP sensors rādot 250, vai cik tur, bet esot jābūt diapazonā 300 - 400. Jau piemirsu to sarunu, precīzi neatceros un papildus interēsējies arī neesmu. Izvēlējos tuvāko servisu kurš vispār bija uz mieru to darīt Nīcgales 37, nosaukumu nezinu, cena būšot 50-60 EUR atkarībā no tā kā tur varēs klāt tikt. Iepriekš nekad to neesmu darījis, cik saprotu, nekam sarežģītam tur nevajadzētu būt.

Priekš kam regulēt vārstus? Kas par vainu!

Link to comment
Share on other sites

Tak rakstīts jau – MAP (varbūt nepareizi atceros un bij cits saīstinājums) rādījumi ārpus paredzētajām robežām, kas nozīmējot par stipru piespiesti vārsti зажатые, lai ko tas arī nozīmētu.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Gāzinieku klasika..un hondām bija intervāli vārstu regulēšanai...uz gāzes tie ir biežāki..karoč dīz kapi tavai hondai

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Varbūt MAF, vēl joprojām daudz darbu, steiga, stress un tas bij pirms nedēļas, neatceros

Link to comment
Share on other sites

Nu nākošie simptomi būs kad auksts neleks..ja vārsti piecepušies regulēšana nelīdzēs..gatavo paciņu...

Link to comment
Share on other sites

Vispār paskaties, kas tev notiek, kad uz beņas un kad uz gāzes. Uz kuru pusi tev ir kompensācija un cik liela?

Vārsti tik viegli neregulējās. Tur vislielākais čakars ir ar paplākšņu biezuma esamību servisā. Puslīdz nopietns Nissan, mazda, ford serviss bija Krons auto. Tik nezinu vai nav pa burbuli aizgājis 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Krons auto ir ok..tikai nezinu vai ar hondām ņemas. Senča nissan tur tiek šad tad aizvests.nav lētākais pilsētā, bet attieksme un kvalitāte laba.

Link to comment
Share on other sites

@osscar 50/50 ja var atrast un uzreiz novērst, tad nav žēl, nevis, kad maina visu pēc kārtas.

@abi, vārstus pārbauda spiežot iekšā gaisu, ja spiediens krīt, tad vārsti neaizveras. Savukārt, ja neatveras līdz galam, tad būs džeki čans panelī ar kļūdu, ka maisījums pārāk nabadzīgs un kompensācija ārpus robežām.


Aizbrauc līdz heinrihs autogāze.

Tur tāds džeks ar auskaru ausīs vai mehs krieviņš  kurš labi runā latviski. Viņi ar japāņiem ir spaiņiem apēduši sāli. Varbūt palīdzēs ar vārstiem

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Neākstieties.

Par Hondām zinu puslīdz labi - man pēc grāmatas ir 50 000 vārstu regulēšanas intervāls, braucot pilnīgi normāli ar benzīnu. Es jau pats ~~ 45 000 esmu nokapājis, nav nekādas aizdomas, ka iepriekšējais īpašnieks pirms pārdošanas būtu taisījis mašīnas ģenerālo apkopi.

Hondām regulējas elementāri - vārsts stāv uz skrūves ar kontrējošu uzgriezni. Nekādi paplākšņi nav vajadzīgi - tie ir Nisaniem.

Viss sekss ir izmērīt atstarpes ar spraugmēru un tiem, kas ārpus robežām, ievingrināties nospriegot kontrējošo uzgriezni tā, ka pievilktajā pozīcijā atstarpe ir pareiza. No sākuma neizdodas, jo kontrējot gribi-negribi tā vārsta kāta skrūve biki pievelkas. Pēc tam galvenais ir pareizā virzienā kādas 3 X izgriezt kloķvārpstu un pārliecināties, ka atstarpes saglabājas pareizas. Servisos tiem čaļiem vienmēr ir nāvējošs laika trūkums, slinkums vairākas reizes precīzi pārmērīt - tas arī tas, kas mani besī. Kad pats vecajai Hondai beidzot noregulēju, motors palika par 1/3 klusāks.

Pašreizējam modelim, kā jau mūsdienās pieņemts, uz tā vārstu vāka salikts viss iespējamais virsū, labi, ka vēl nav diferenciālis, izpūtējs un benzīnbāka. Lai tiktu klāt pie vārstiem, motors jāizpako trakāk, kā Tutanhamona mūmija. Tipa man lēnām ņemoties pa garāžu, stabili diena aizietu līdz elkoņiem mašīneļļā.

Link to comment
Share on other sites

@VebKamera tev jau regulējās kā veciem (psrs laika) dīzeļiem- Ja ar skrūvi un uzgriezni, tad jau pa zolīdo.

Mazdai (ford) arī vajadzīgas paplāksnes, lai regulētu sprauslas, kuras bieži vien jāpasūta. un ej uzmini ar 1.reizi vajadzīgos biezumus.

 

Nesaprotu, kur problēma kaut 5x mērīt spraugas, ja viss, kas ir neuzskaitītais darbs, iet pēc stundu likmes.

 

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Nu tāda ir bēdīgā pieredze, ka veco 2X vedu regulēt uz dažādiem servisiem - negāja un negāja normāli, motors niķojas, nav jaudas, nekomfortabli braukt. Tika izfantazētas visādas teorijas kas un kā - aizdedze, sveces jāmaina, gaisa filtrs, kompis čakarējas, degmaisījums normāli nepienāk, benzīna sūkņi un kas tik netika pārcilāts. Tiesa, tā kā autiņš bija reāli vecs, pie dīlera gan netiku braucis - iekšējais žīds neļāva.

Kad pats beidzot noregulēju, visas problēmas pazuda.

Link to comment
Share on other sites

nu filtrs un sveces+svečvadi jāmaina. laikam svecēm bija 20k km limits. to tāpat būtu jādara arī bez problēmas. Parasti tipiskās vainas zin gāzes uzstādītāji, jo viņi savulaik "gāze sabeidza dzinēju" ir  atraduši dzinējiem tipiskās vainas, kas jālabo

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, un es jau nokomentēju. Tas jau neliedz citiem ieteikt citus :)

Pārdaugava visai liela tomēr.

Link to comment
Share on other sites

vairāk nezinu, kas strādā ar fordiem, ja vajag kaut ko specifiskāku par logu slotiņu maiņu

Link to comment
Share on other sites

Nav jau nepieciešams speciāls Ford serviss. Vismaz noteikti ne priekš ruļļiem/spriegotājiem.

Link to comment
Share on other sites

Ja pašam netīk skrūvēt, tad devu remontēt te. Mainīja arī siksnu ar ruļļiem manam Passat. Nevaru sūdzēties par izdarītā kvalitāti un attieksme diezgan uz klientu orientēta, darbojas ļoti veikli (principā visu priekšējo hadeni, siksnas/ruļļus/eļļas samainīja vienā dienā, kad nopirku auto. No rīta pirms darba atstāju un vakarā savācu.) . Cena bija kaut kas ap 30 EUR stundā. Rinda +/- 2 nedēļas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kādus gadus savu auto vedu uz Autofavorīts pie Ulmaņa gatves, ko var uzskatīt par tuvu Imantai. Līdz šim maz bijušas problēmas, bet cenas tuvas dīlera cenām, jo vecus lūžņus neizmanto, viss oficiāli. Vienīgā atšķirība no dīlera, ka šie piedāvā arī izvēlēties alternatīvus analogus. Pēdējos gadus neesmu braucis, jo VW serviss arī tajā pašā apkārtnē, jo specializācijai ir nozīme un daudzos jautājumos ietaupa laiku. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...