Jump to content

Vai mobilo sakaru operatoru alkatībai ir iespējamas kādas robežas?


MartiniB
 Share

Recommended Posts

trīs sāpes :)

 

1.

kuru, izņemot operatorus, priecē 13 tūkstoš kāršs uzcenojums par datiem viesabonēšanā?

 

2.

vai klients nebūtu jāaptaujā pirms tik ekskluzīva pakalpojuma pieslēgšanas?

elementāra jautājuma sms operatoram neko nemaksātu.

 

3.

kur skatās robežsardze, Krievijas radioviļņi pārkāpj ES robežu :)

bet ja nopietni, ir tak pieejami instrumenti atrašanās vietas noteikšanai

 

skāde ir pagalam niecīga - 19.99 euro,

bet manā skatījumā, šis ir spilgts negodīgas komercprakses piemērs

 

uz zemāk redzamo vēstuli, Tele2 solīja atbildēt 30 dienu laikā

Citēt

Labdien!

 

Jūsu atbildi nekādi nevaru uzskatīt par pieņemamu -

atbilde neatšķiras no informācijas, ko pats varu izlasīt rēķina pārskatā

un tā neatbild uz jautājumu, kas tas ir un kamdēļ esat to man pieslēguši?

 

Liekat atkārtoties, MĒS NEESAM BIJUŠI KRIEVIJĀ!

personīgi es 28 gadus, bet meita, kas lieto šo numuru, vispār nekad.

 

20. jūlijā apceļojām kaimiņvalsti Igauniju, šādā maršrutā -

https://www.google.com/maps/dir/Tartu/Mustve/Narva/Merepuiestee/Valaste+Waterfall/Tallin/

 

Narva ir visai tuvu Krievijas robežai un tīri teorētiski radioviļņi var šķērsot robežu.

Kādas rīcības ir klienta ziņā, lai nepieslēgtos svešzemju operatoriem?

atslēgt mobilo internetu pavisam, bet kamdēļ lai klients iedomātos ko tādu darīt

atrodoties valstī, kur mobilie interneta dati ir relatīvi bez maksas?

 

Ko ir darījuši mobilo tīklu operatori un ierīču ražotāji lai nenotiktu netīši savienojumi?

1. vai operatoru bāzes stacijas veic aptauju par ierīces atrašanās vietu?

 nezinu nevienu, 4G atbalstošu, ierīci bez GPS sensora,

 tātad dati ir pieejami, bet vai kādam interesē tos izmantot? nevarēs tak izlikt slazdus.

2. nedaudz saprotu, kā ir darbojas mobilie tīkli, ierīces dinamiski pāriet no bāzes stacijas uz citu

 un nepārtraukti notiek tehniska rakstura saziņa, kur ierīces paziņo bāzes stacijām par savu esamību.

 nez kamdēļ 4G tīklos šī, klientam nekādi neinteresantā, datu apmaiņa tiek pieskaitīta klienta datu patēriņam,

 tajā pat laikā iepriekšējo paaudžu tīklos tehniska rakstura datu apmaiņa ir uz operatoru pleciem.

3. neticu, ka Igaunijas trešās lielākās pilsētas iedzīvotāji nevar lietot mobilo internetu,

 jo pastāv varbūtība pieslēgties ārzemju operatoram.

 operatoriem noteikti ir jābūt savstarpējiem līgumiem, kur atrunātas šāda rakstura kļūdas.

4. balss zvaniem, nezinu vai vairs mūsdienās, ir dotas 6šas sekundes lai pagūtu saprast,

 ka savienojums ir kļūdains un pārtraucams, tādiem teorētiski nav jābūt pieskaitītiem rēķinā.

 ir kāds līdzīgs mehānisms mobila interneta datiem?

 meitas telefons 20. jūlijā nesaņēma nevienu īsziņu ~Laipni lūdzam Krievijā~,

 tikai nākamajā dienā atnāca šāda, pilnīgi neko neizskaidrojoša, īsziņa:

 200721_sms.png.18598822111812cc9191b078439ed788.png

 

nebrīdinot klientu, par pakalpojuma pieslēgšanu, Tele2 klaji pārkāpj pastāvošo likumdošanu,

un tā jau ir otrā reize trīs mēnešu laikā.

 

5. Līdz brīdim, kad iestājās lieliskā mobilo tīklu operatoru ierobežošanas regula,

 par viesabonēšanas izcenojumu griestiem ES valstīs, Tele2 tīkls bija, kā viens vienots visās trijās Baltijas valstīs,

 un izbraucot uz Lietuvu vai Igauniju nebija pat jāaktivizē viesabonēšanas ķeksītis.

 Tātad Tele2 ir apzināti ieviesuši izmaiņas, lai ķertu neuzmanīgus klientus?

 Vēl jāpiemin, ka pēc šim izmaiņām viesabonēšanas tīkla protokolos, gandrīz katru trešo reizi, šķērsojot robežu,

 telefons paliek nesazvanāms, līdz tas tiek pārstartēts.

 Tajā pat laikā interneta dati iet un to, ka neesi sazvanāms, nemaz nevar nojaust.

 

 

Cena par megabaitu ir atsevišķi izceļams jautājums,

mūsu ģimenē jūlija patēriņa rekords pieder meitai - 69,30 GB mēnesī,

operatoriem noteikti ir daudzi smagāki gadījumi,

katrs Mb, kas iztērēts ES/EEZ robežās, ir izmaksājis 0.00014 euro

tajā pat laikā par ārpus ES, bez klienta ziņas, iztērētu Mb prasa 1.835629 euro

tātad 13112 reizes dārgāk, pie kam dati neceļo ne caur Marsu, ne pat Latviju.

vai operatoru alkatībai vispār ir robežas?!

 

p.s.

Krievijā, dārgākais mobilo datu pieslēgums ir 2x lētāks –

900 rub(~10 Euro) mēnesī par 40Gb + bezlimits naktīs

https://msk.tele2.ru/mobile/internet

 

 

  MB

 

Labots - MartiniB
  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

Apsveicu!

Drīz dzīvosim leiputrijā, visus viss apmierina, reketieri var turpināt kāst.

 

iztulkoju namsainiecēm saprotamā valodā,

šajā forumā gan nevajadzētu būt jautājumiem, kas ir MB :)

 

tātad divi identiski produkti, varbūt caur dažādām trubām un filtriem tecējuši, bet principā vienādi

853111875_200808_Milk1-ed_2_LVES.png.b8503298cee828517dc48ecd159beff9.png  200808_Milk1-ed_2_RU.png.0e81ff1940168783f0b53a2f2830a05c.png

 

 

bet identisku produktu var taču apmaksāt attālināti, neiegādājoties lokālu Krievijas simkarti,

lūdzu -

200808_Milk2-ed_2_Ru_from_Lv.jpg.6222e1aeadbfc86453f309fc89289583.jpg

 

jāpiezīmē, ka atšķirībā no balss zvaniem un sms,

interneta trafiks netiek paaradreseets caur Latvijas operatoriem.

tātad Latvijas operatoram nav jāstaigā klientam līdzi ar piena kannu, nav jāuztur veikalu tīkls,

tik vien, kā jāsaņem automatizētas atskaites par patēriņu un jāpiestāda rēķins, pēc pašizomāta cenrāža,

jo redz vietējos tarifus, kauč vai kā var ietekmēt SPRK, ES robežās darbojas brīnišķīgā pretreketa regula,

bet visur citur liek cenu kādu vien vēlas.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

CosmosDC

Kā jau pie iepriekšējā tava topikā @hero norādīja, svarīgi ir tas, vai operators nosūtīja SMS ar informācija, ka telefons ir piereģistrējies kādas noteiktas valsts operatora tīklā (šajā gadījumā Krievijas). Un ja tas ir bijis izdarīts, tad pārējais ir lirika. Un to SMS var dzēst/nedzēst no telefona, tas tāpat ir ielogots un pārbaudāms. Ja ir 100% ticība, ka nekas tāds nav saņemts, tad Telei ir jāatvainojas un jādzēš rēķins. Bet šādas muļķības, kādas sarakstītas augstāk, gan nevajadzētu rakstīt vēstulēs, nopietna cilvēka iespaidu tas neatstāj.

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , drunk_lizard teica:

nafig vazaajies gar austrumu robezju?

Tāpēc Latvijas austrumu pierobežas iedzīvotāji staigā ar podziņtelefoniem.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

@CosmosDC @drunk_lizard

Neviens nav perfekts, bet Juusu komentaari arii liecina par brieduma apogeju,

iecikleejaties uz norakstaamiem 20 euro, kas manu dziivi stipri maz ietekmee,

ignoreedemai teemas nosaukumu, 13112 kaartiigs uzcenojums ir apbriina veerts "pliks karalis",

kuru nezkamdeelj neviens neredz

Link to comment
Share on other sites

CosmosDC
Pirms 18 minūtēm , MartiniB teica:

liecina par brieduma apogeju

Kas tas par zvēru?

Pirms 18 minūtēm , MartiniB teica:

kuru nezkamdeelj neviens neredz

Redz, bet tu to pasniedz puspatiesību "mērcē", tāpēc to nav vērts izcelt. Pirmkārt, tas cipars 13112, ko esi sakalkulējis, ir neko neizsakošs, jo ja es iztērētu tikai mēnesī 1 MB, tad, pēc tavas loģikas sanāktu, ka mobilie dati Latvijā maksātu vairākas reizes dārgāk nekā Krievijā. Dzelžaina loģika.

Otrkārt, nav gluži tā, ka mobilie dati kaut kā maģiski tiek piegādāti uz lietotāja iekārtas, par trafiku un infrastruktūras izmantošanu ir jāmaksā. Tu rēķinā samaksā Tele2 LV, bet pēc tam tā nauda galā tāpat iekrīt Tele2 RU (vai vienalga kurš operators nodrošinājis viesabonēšanu) makā. Kāds nu ir tas savstarpējais līgums noslēgts, tāds nu ir, priecājies, ka neesi Bites klients, tiem gandrīz ar visiem operatoriem Krievijā noslēgts līgums par 8+ € par MB. Tāpēc neesot "iekšienē" ir muļķīgi runāt kaut kādām cenām, tas ir tikpat lietderīgi kā skaitīt akmeņus uz pasaules.

pirms 21 stundām , ieleja teica:

jo diez vai ir kāds, kas gribētu izpildīt šo neiespējami neizdevīgo tarifu maiņu

t.i. maksāt par viesabonēšanā sniegtajiem pakalpojumiem? Pirms Covid epidēmijas, pieņemu, ka simtiem tūkstoši cilvēki to darīja ikdienu.

 

Problēma jau bija tajā, ka bez iepriekšējas brīdināšanas tika uzsākta viesabonēšana un tā nedrīkst operatori rīkoties.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 32 minūtēm , CosmosDC teica:

nav gluži tā, ka mobilie dati kaut kā maģiski tiek piegādāti uz lietotāja iekārtas, par trafiku un infrastruktūras izmantošanu ir jāmaksā.

Takš neviens nesaka ka datiem jābūt par brīvu! 

Pirms 33 minūtēm , CosmosDC teica:

, tiem gandrīz ar visiem operatoriem Krievijā noslēgts līgums par 8+ € par MB

Nu tā vienkārši ir nagu maukšana! Tur nav nekā kopīga ar reālajām izmaksām un samērīgu peļņu! 

 

Reku ES aizliedza operatoriem vārīties uz viesabonēšanas rēķina -  kāds ir nobankrotējis? :D 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , base7 teica:

podziņtelefoniem

jā.. it kā gudrajiem nebūtu iespējams norādīt konkrētu tīklu? :D :D :D

 

šī tēma ir veca kā zeme.. nu lab.. mobilie sakari.. pierobežnieki šo joku zina un zina kā izvairīties...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

A kāpēc pierobežnieki ir kaudkādā veidā īpaši? Lai operators viņiem un citiem, kuri atrodas ES pierobežā nodrošina līgumā atrunāto tarifu atbilstoši  ES. Operators negrib, nemāk, nav izdevīgi?


Pirms 12 minūtēm , AndrisBB teica:

vienkārši diseiblo data roaming

Tad jau visā Igaunijā nebūs pieejams nets, ne tā?

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , ggg97 teica:

nebūs

aha.. nebūs gan.. tā kā vieglākais variants vk pašā EE nofiksēt tīklu (jo sevišķi zinot, ka pierobežā atradīsies...)

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 43 minūtēm , AndrisBB teica:

vienkārši diseiblo data roaming

Kamdeelj taa dariit, ja zini ka konkreetajaa valstii ir pieejami 5GB?

Link to comment
Share on other sites

Visi TIK gudri....BET atslēgt mobilā tīkla izvēles automatisko režīmu nekādi neienāk prātā.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , ggg97 teica:

ES

līdz nonāc ES pierobežā :D un saņem jauku rēķinu..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Līgumā par pierobežu ir kas rakstīts? Sorry, neesmu tele2 klients, līgums man nav.

  • Bēdīgs 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , drunk_lizard teica:

nafig vazaajies gar austrumu robezju?

Es regulāri braucu uz Alūksni pie radiem.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Biju te pagaišgad Klajumos (zirgu sēta pie Baltkrievijas robežas). Zona soso, 4G +/- turējās bitei. Īpašnieks tā arī visus pabrīdināja, slēdzat ārā data roamingu, jo baltkrievu pārklājums vilka līdz turienei, un nedod dies, pastrimosi radio vai youtubi ar Baltkrievijas operatoru...

Link to comment
Share on other sites

Maris77

Dzīvoju pierobežā, bet esot Latvijā nekad nav pārslēdzies uz kaimiņvalstu zonu, pat iebraucot Igaunijā vai Krievijā pārsimt metrus , citreiz pat vairākus km vēl turas Latvijas zona. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Maris77 teica:

Dzīvoju pierobežā, bet esot Latvijā nekad nav pārslēdzies uz kaimiņvalstu zonu, pat iebraucot Igaunijā vai Krievijā pārsimt metrus , citreiz pat vairākus km vēl turas Latvijas zona. 

Tev ir nospīdējis...Diemžēl bet mobīlais meklē labāko signālu...un viņam ir dziļi vienalga no kurienes viņš nāk.

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

tā vien šķiet, ka daži diskusijas dalībnieki nāk no augļotāju vai tiesu izpildītāju kastas,

kuru dzīves moto ir "Ja likums pieļauj, neapkāst ir grēks"

 

pirms 17 stundām , CosmosDC teica:

tas cipars 13112, ko esi sakalkulējis, ir neko neizsakošs, jo ja es iztērētu tikai mēnesī 1 MB, tad, pēc tavas loģikas sanāktu, ka mobilie dati Latvijā maksātu vairākas reizes dārgāk nekā Krievijā. Dzelžaina loģika.

dzelžaina loģika too :)

ja tiek tirgots produkts, 40 GB par 10 euro, vai tā pašizmaksa varētu būt kaut centu dārgāka?

vai operatoram jātur sakrustoti pirksti, cerībā ka vairums iztērēs stipri mazāk?

 

pirms 17 stundām , CosmosDC teica:

nav gluži tā, ka mobilie dati kaut kā maģiski tiek piegādāti uz lietotāja iekārtas, par trafiku un infrastruktūras izmantošanu ir jāmaksā

vietējam operatoram ir jāuztur infrastruktūra lai konkurētu vietēja tirgū.

kad Jums atnāk kāds ciemiņš un pavaicā WiFi paroli, tfu tā neviens nav darījis pēdējos ~5 gadus,

labi, palūdz uzlādēt telefonu, Jums ir jāmaina elektroinstalācija vai pamanīsiet kaut niecīgas izmaņas rēķinos?

 

pirms 9 stundām , ieleja teica:

bet blakus ir pakaļas caurums ar laupītāju tarifiem

nagu maucēji ir lokālie,

vietējos tarifus regulē klientam pieejamā iespēja pāriet pie konkurenta,

ES viesabonēšanu piežmiedza regula,

ārējā viesabonēšana netiek regulēta

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

^^^

@ieleja

tas, ka pa kluso uzšļaksta pienu uz muguras, ir punkts #2

punkts #1 ir pulku svarīgāks, bet ja reiz neviens neiebilst . .

Link to comment
Share on other sites

ne velti ir teiciens par to, ka nezināšana neatbrīvo no atbildības..

 

protams, nevienam nepatīk saņemt lielus rēķinus, bet.. šeit jau paši vien vainīgi, ne operators.. nu tā pa lielam ņemot. Varēja ieslēgt smadzeni un padomāt.

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 3 stundām , MartiniB teica:

vai operatoram jātur sakrustoti pirksti, cerībā ka vairums iztērēs stipri mazāk?

Protams, ka visi piedāvātāji sakrusto pirkstus un cer, ka lieki nenoslogos infrastruktūru, lai varētu piedāvāt 100/1000 Mbit ātrumus, bezlimita sarunas, 15GB free epasta kastes vai mākoņa vietu. Tu tiešām domā, ja visi sāks tērēt sev dotos maximuimus, tad infrastruktūra/resursi spēs to turēt?

Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , ggg97 teica:

Līgumā par pierobežu ir kas rakstīts? Sorry, neesmu tele2 klients, līgums man nav.

 

Ja nekā nav (pat smadzeņu) tad nav jāraud par iztrūkumu makā....😇

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , maxisl teica:

Ja nekā nav (pat smadzeņu) tad nav jāraud par iztrūkumu makā

Pie tele 2 tikai bezsmadzeņnieki.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 20 minūtēm , maxisl teica:

 

Ja nekā nav (pat smadzeņu) tad nav jāraud par iztrūkumu makā....😇

sekojot šādai loģikai, ES regula par viesabonēšanas tarifu griestiem arī ir biznesu graujoša?

Jūs esat jau uzrakstījuši savam operatoram?

ka tādu kārtību neatbalstāt un vēlaties maksāt kā iepriekš, *13112

 

šī kārtība neiestājās pati no sevis

Citēt

Kad dodaties ceļojumā no savas valsts uz citu ES valsti, jums nav jāpiemaksā par mobilā tālruņa lietošanu ārzemēs. To sauc par viesabonēšanu pēc principa "abonē viesos tāpat kā mājās". Par jūsu zvaniem (uz mobilajiem tālruņiem un fiksētajām līnijām), īsziņām un datu pakalpojumiem jāmaksā tāda pati cena, kādu maksājat savā valstī.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_lv.htm

 

 

 

 

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 5 minūtēm , ggg97 teica:

Pie tele 2

konkrētajā jautājumā nav atšķirības kurš konkrēti operators, visiem + - līdzīga prakse

un arī kādam acī var kost, mūsdienās nepopulārs, vārds "Krievija", šo arī var aizstāt ar jebkuru citu ne ES valsti.

interesanti kā būs ar UK, kāds gan jau paguva pierast

Link to comment
Share on other sites

"Welcome" sms atnaca no RU operatora?

Narvas iedzīvotāji izmanto ee tīklu kā mājas tīklu un roamings off- problēmu nav. Bet ja roaming on, tad truba ņem kam labāks signāls. Lai gan iebraucot LT, LMT tīkls tik pie Jonišķiem atslēdzas tjipa norauj līdz offline un tad tikai pieslēdzas LT tīklam. 

Ko saka PTAC?

 

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 6 minūtēm , dzincha teica:

"Welcome" sms atnaca no RU operatora?

kaarteejais "nelasiiju, bet ir viedoklis" :)

pirmajaa postaa, buus gruuti, daudz burtu.

peec meitas tektaa nebija un sms no Tele2 arii atnaaca tika naakamajaa dienaa,

tas gan ir redzams ekraanshaavinjaa

 

Pirms 7 minūtēm , dzincha teica:

Narvas iedzīvotāji izmanto ee tīklu kā mājas tīklu un roamings off- problēmu nav.

labi ka Narvas iedziivotaaji nekad un nekur neceljo un nevar, atbraucot maajaas, piemirst nonjemt viesaboneeshanas kjeksi

 

un vispaar, kamdeelj jaaiecikleejas uz #2, kad #1 ir neadekvaatuma kalngals

 

Link to comment
Share on other sites

2020.08.7. , 14:31, MartiniB teica:

Tele2 klaji pārkāpj pastāvošo likumdošanu,

un tā jau ir otrā reize trīs mēnešu laikā.

 

Kas tai telei tik svēts, ka jāpacieš viss šis?

Pats arī esmu saņēmis no tele2  rēķinu par mobilajiem datiem (~150 LS). Pāris gb bija iztērēti, bet pieslēgums ta bezlimits( 14 vai 15 LS).

PTAC ar iesaistiju, beigās pieprasiju 3 mēn bezmaksas abonēšanu - tā arī notika. 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

PTAC jau paguva atšūt:

Citēt

ja pakalpojuma sniedzēja darbība ir neatbilstoša un atbildē netiek sniegts pamatots skaidrojums, ieteiktu vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (turpmāk – SPRK), jo SPRK kompetencē ir izskatīt jautājumus, kas saistīti ar: enerģētiku, telekomunikācijām, pastu un dzelzceļa transportu.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , MartiniB teica:

kaarteejais "nelasiiju, bet ir viedoklis" :)

pirmajaa postaa, buus gruuti, daudz burtu.

peec meitas tektaa nebija un sms no Tele2 arii atnaaca tika naakamajaa dienaa,

tas gan ir redzams ekraanshaavinjaa

 

labi ka Narvas iedziivotaaji nekad un nekur neceljo un nevar, atbraucot maajaas, piemirst nonjemt viesaboneeshanas kjeksi

 

un vispaar, kamdeelj jaaiecikleejas uz #2, kad #1 ir neadekvaatuma kalngals

 

Protams cepiens ir par papildus robu makā, bet paši jau vainīgi esiet.

Tas ir tas pats, ja tagad čīkstētu, par veikala pārdevēju, kura pārdodot kasti ar šņabi nepiekodināja, ka nedrīkst braukt dzērumā. Tagad čīksti, ka policija atņēma tiesības un piestādīja 1k soda naudu.

 

Visi operatori pirms RLAH bija brīdinājuši, ka uzturoties pierobežā var sanākt, ka pārslēdzas uz kaimiņzemes tīklu un var būtiski pieaugt rēķins. Kas tagad ir mainījies? Viss tas pats. Arī ir izstrādāta prettirliņu aizsardzība- andrioīdi pēc noklusējuma nāk ar izslēgtu roamingu funkciju.

  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

2020.08.8. , 13:28, CosmosDC teica:

Kā jau pie iepriekšējā tava topikā @hero norādīja, svarīgi ir tas, vai operators nosūtīja SMS ar informācija, ka telefons ir piereģistrējies kādas noteiktas valsts operatora tīklā (šajā gadījumā Krievijas). Un ja tas ir bijis izdarīts, tad pārējais ir lirika. Un to SMS var dzēst/nedzēst no telefona, tas tāpat ir ielogots un pārbaudāms. Ja ir 100% ticība, ka nekas tāds nav saņemts, tad Telei ir jāatvainojas un jādzēš rēķins. Bet šādas muļķības, kādas sarakstītas augstāk, gan nevajadzētu rakstīt vēstulēs, nopietna cilvēka iespaidu tas neatstāj.

 

Tā arī notiek. Tiek pārbaudīti sms nosūtīšanas laiki, pārslēgšanās starp torņiem un tad tiek lemts par rēķina paturēšanu spēkā vai anulēšanu.


pirms 2 stundām , ggg97 teica:

Pie tele 2 tikai bezsmadzeņnieki.

Uzbrauciens ne pa jokam, jo paliela Latvijas daļa izmanto Tele2.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tad tu pats biji Narvā vai meita? Meita varbūt aizmirs kautko pastāstīt, izdzēst utt. 

Link to comment
Share on other sites

Liam Ethernety

Ko jūs te ņaudat par Narvu un Krieviju, ir arī dārgāki rēķini. Šveicē 1MB maksā 5eur. Tad varat parēķināt cik maksās pierobežā paskatīties youtube.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
(labots)
Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

Tad tu pats biji Narvā vai meita? Meita varbūt aizmirs kautko pastāstīt, izdzēst utt. 

Tieshaam pirmais posts nav izlasaams? :)

Celjojaam visa gjimene,

mans un sievas Samsungi izspruka svekaa,

RU internetu saostiijaas iPhone 8

 

Teema var paariet jaunaa religjiju karu faazee

Labots - MartiniB
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...