Jump to content

B&S dzinējs slāpst nost kad uzliek filtru


saf
 Share

Recommended Posts

Sveiciens!

Man ienācies pavecs stiga raideris ar Brig&Stration Vanguard V-Twin dzinēju. Problēma tāda, ka bez gaisa filtra normāli lec un iet, bet tiklīdz uzliek filtru, tā noslāpst un pielaist arī ar filtru nevar. 

Liekas ka pārlej, bet pludiņš strādā, dīzīte arī vietā, un nekā cita tajā karburatorā arī nav... netieku gudrs kur vaina. Kad dod ručkā, tad no karburatora takā pūš atpakaļ... 

Kādas idejas? Kompresīju neesmu mērījis, pagaidām nav ar ko... Dūmot nedūmo...

Link to comment
Share on other sites

Sūc gaisu pa citurieni, ne tur, kur vajag. Parasti pie vainas ir kloķvārpstas manžete, var būt bojāts arī kartera blīvslēgums, /ja tāds ir/, varbūt mehānisks bojājums.

Link to comment
Share on other sites

Aha, paldies, pārbaudīšu. Viens blīvslēgs ir jauns (apakšējais), bloka blīve arī laba, citādi tecētu eļļa. Pārbaudīšu otru blīvslēgu (augšējo).

Vārsti nevar būt pie vainas?

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Bija ar B&S motoru zāles pļāvējam Stiga identiska problēma pirms pāris gadiem, vedu pie meistara, viņš skaidroja , ka beigts blīvslēgs, bet sīkāk nepaskaidroja, kurš blīvslēgs.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tur tik divi ir, apakšā un augšā, apkšā mainīts, un ja būtu beigts, tecētu eļļa, jo apakša kā karteris strādā. Būs tad jāņem spararats nost un jāskatās tā augša....

Link to comment
Share on other sites

2020.07.16. , 22:23, aoma teica:

Sūc gaisu pa citurieni, ne tur, kur vajag. Parasti pie vainas ir kloķvārpstas manžete, var būt bojāts arī kartera blīvslēgums, /ja tāds ir/, varbūt mehānisks bojājums.

Autoram ir 4-taktu motors! Tur telpa zem virzuļa nepiedalās degmaisījuma virzīšanā. (Atšķirībā no 2-taktu!) Tātad kloķenes/karte blīvējums te ņe pri čom! 

Blīve starp karburatoru un cilindru? Vai vienkārši pamēģini citu filtru. 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

2020.07.16. , 22:23, aoma teica:

Sūc gaisu pa citurieni, ne tur, kur vajag.

Nu pag, ja bez filtra iet un ar filtru neiet, tad gaisa pietrūkst, ne? Moš filtru citu pamēğināt.

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Gaisa dīze ciet. Vai nu gaisa filtram hana - bet to var redzēt, cik tas aizaudzis. Ja pieliek švammi priekšā gaisa ieplūdei, arī slāpst? ?

Link to comment
Share on other sites

Gaisa filtrs jauns. Izjaucu visu līdz cilindriem. Kolektors labs, blīves labas, karburatori ir divi izmēģināti, rezultāts nemainīgs. Pielaižot bez filtra, var uzlikt filtru un neslāpst, bet jaudas nav.

Link to comment
Share on other sites

Nu nē, tik daudz es saprotu no tehnikas. :)

Tas ir liels divcilindru dzinējs, liels apaļš gaisa filtrs, līdzīgs ka žiguļiem bija, tikai diametrs mazāks.

Link to comment
Share on other sites

Filtra vieta kā saprotu ir slēgta. Tā vieta pa kuru tiek sūkts gaiss uz filtru nevar būt ciet? Tīri konstruktīvi varbūt kaut kas nosedz. Es saprotu, ka muļķīgs jautājums, bet visādi brīnumi redzēti, piemēram, nepareizi uzliekot nosegvāku utt.

Link to comment
Share on other sites

Filtram pa virsu ir vāks, to var noņemt un apskatīt filtru, kas pieskrūvējas ar skrūvi centrā. Tur nav kur problēmai paslēpties.

 

 


451.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu baigi izklausās ka nav kas kārtībā ar ieplūdes vārstiem... Nu uztaisi pārbaudi ar ''sentēvu'' metodi- izskrūvē sveci un put saspiestu gaisu cilindrā. Stāvoklī, kad vārstiem ir jābūt ciet, sajutīsi kur kas ne tā.

Link to comment
Share on other sites

Tā jau darīju, pūšot 2 atmosfēras iekšā nokrītas uz 1.5atm. Nezinu, cik tas ir, daudz vai maz. Uz dzirdi nekur konkrēti nekas baigi nešņāca...  

Bet doma jau ir tagad ņemt nost galvas, skatīties vārstus...

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , oxygen teica:

Nu uztaisi pārbaudi ar ''sentēvu'' metodi- izskrūvē sveci un put saspiestu gaisu cilindrā.

Baidos ka nesanāks - šiem motoriem visticamākais ir dekompresators kurš strādā uz zemiem apgriezieniem. samazina kompresiju lai atvieglotu palaišanu. Tāpēc nevar viņiem tā vienkārši kā auto kompresiju pārbaudīt. Es nomainītu filtru un rūpīgi karboratoru papētītu.

Link to comment
Share on other sites

Cik es saprotu, nav viņam dekompresatora, vismaz neredzēju kur tādam būt. Esmu jaucis šitādu dzinēju.

Link to comment
Share on other sites

tehno-mans
Pirms 8 minūtēm , Indenduss teica:

Nu, ok, būsi noderīgs? Iedosi kaukādu linku? Youtube ar derēs.

LG telefons, neaceros kurš androids, ļoti negribēja slēgties starp visādiem  Engenies/Edimax sūdiem. Nomainiju APswitch uz DD-WRT (DIR-300B) un viss 1kārši zastrādājās

Tev tur nav problēmas ar burtu T? Mošk lombardā vari iemainīt kādu sakarīgu klavu pret kotletēm.

Link to comment
Share on other sites

constrig

Visu palagu nelasiiju, bet izskataas ka filtram gaiss cauri pietiekami neiet( lasi, aizstāstits, iespeejams jau natiivi) vai arii rokas liikas to uzstaadot. 2. Iespeejamiiba lielaaka.

Labots - constrig
Link to comment
Share on other sites

constrig

Es nesaku ka man taisnas rokas, reizeem pats par sevi briinos, nepamanot aciimredzamo. Citreiz probleema acu priekshaa, bet nepamanam to. Izlasot sheit rakstiitos padomus, neredzeesi veel ilgi patieso iemeslu. 
Ne visu konstruee muljkjudroshu. Simptomus esi labi aprakstiijis, bet pie shiem simptomiem mekleet vainu mezglos, kas shei dazju biedru mineeti ir nepraats, bet protams izsleegt nevar arii ko citu. Buushu pateiciigs ja atklaasi sheit patieso iemeslu.

shim dzineejam neesmu redzeejis ne filtru ne to kas tam apkaart. 

Link to comment
Share on other sites

Ir iznākusi jauna firmware ver. 2.034 filtram, varbūt vajag uztaisīt updeitu!

Labots - DeEK
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2020.07.18. , 07:13, Ronalds teica:

Autoram ir 4-taktu motors

Nu ja četrtaktu, tad vārsti, vai ieplūdes kolektors. Filtrs jau nu te nepričom, vēl var būt pie vainas kompresijas gredzeni, ja vienam virzulim tie ir bojāti, tas var radīt spiedienu karterī.

Link to comment
Share on other sites

2020.07.16. , 21:01, saf teica:

ka bez gaisa filtra normāli lec un iet, bet tiklīdz uzliek filtru, tā noslāpst un pielaist arī ar filtru nevar. 

 

Pirms 31 minūtēm , aoma teica:

Nu ja četrtaktu, tad vārsti, vai ieplūdes kolektors

Pričom vārsti??? Lūdzu paskaidro smalkāk.

P.S. ja vārstiem, gredzeniem kapzda, tad motors ar/bez filtra normāli ne lec, ne darbojas....No autora grūti saprast, kas tur vēl darīts un kas tur šaujas ārā no karbūža

 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Ja ir izdedzis/nenoslēdz ieplūdes vārsts, tad taktij beidzoties, kompresija pūš iesūkto atpakaļ. Ja bojājums nav liels, gaisa filtrs var kļūt par šķērsli, jo gāze dosies pa ceļu, kur pretestība ir minimālākā.

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Nu jā, tāds scenārijs varētu būt tādam "bēdīgam" motoram.

Vēl variants, ko Ronalds minēja..... 

 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Paldies par komentāriem. Pašreiz plānoju iepirkt galvas blīves un ņemt nost galvas un skatīties vārstus. 

Pieņemu ka gredzeni vēl ir ok, jo kad mauc bez filtra, dūmu nav nekādu, citādi vajadzētu tā kā zili dūmot.

Tas ko saka Aoma, izklausās ticami, jo kad dod ručkā, izskatās ka no karburatora pūš atpakaļ beņdžu. 

Labots - saf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vārsti pārskatīti un pieslīpēti, bet būtisku izmaiņu nav, nebija arī baigi piesviluši. Izskatās ka pie vainas kompresija, pamērot vienā cilindrā ir 60psi otrā 50psi, izskatās ka baigi maz, bet manuāļos minimālā kompresija nav norādīta (Briggs & Stratton does not publish any compression pressures, as it is extremely difficult to obtain an accurate reading
without special equipment.), tikai tas ka kompresijas starpība cilindros nedrīkst būt lielāka par 25%... laikam dzinējs ir pārāk padilis.

Link to comment
Share on other sites

Tad gredzeni, iespējams, arī pārāk izdilis cilindrs, kam gredzenu maiņa nepalīdzēs. Katram dzelzim pienāk brīdis, kad jādomā - remontēt vai pirkt jaunu.

Link to comment
Share on other sites

Tā arī ir izdomāts. Mauks bez filtra, kad nobeigsies, nopirks jaunu. Apnika jāties.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , saf teica:

Mauks bez filtra

Tā jau nu arī īsti nevajag. Kaut smirdīgu zeķi galā uzvelc..😀

Link to comment
Share on other sites

Oriģinālais dzinējs nogāja kādi 15 gadi, bet tad dīvainā kārtā izlīda virzuļa pirksts un iedzina rievu cilindrā, pie tam, sprostgredzens ir vietā. Tāda remonts neatmaksājas (ap 900 eur), bet šitas tika atrasts lietots, bet izskatās ka arī savu nogājis, tā ka, beigsies šitas, pirks pilnīgi jaunu.


Just now, Stasss teica:

... smirdīgu zeķi galā uzvelc.

Mēģināju, pie slodzes ģībst nost.

Link to comment
Share on other sites

Tad nopirks jaunu, jo jāties un remontēt šito nav ne laika ne vēlmes, zāle negaida, jāpļauj regulāri. Jauns dzinējs nedēļas laikā ir pieejams.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...