Jump to content

1a.lv vairs nav saistoši LV likumi, noteikumi


_dunduks_
 Share

Recommended Posts

Man nav jāstiepj uz GRIF, jo tur nav ko darīt.

Normālus darba apavus GRIFĀ nevar nopirkt.

Un zinot tevi, mudaku, nebrīnos ka tev neviens neko nemaina. Tā ka pie tā arī paliksim.

Labots - Stasss
  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Kerčenskijs Mostas teica:

Esmu staigājis ar GRIFā pirktām Cofrām  pāri pa 10 gadu.

Ja jebu…...

10 gadus viņš ar Cofrām staigā.:biggrin: Tu ar viņām svētdienās uz baznīcu aizej tik? Pedāļi nav no sēnītes jau nopuvuši?


Pirms 4 minūtēm , Kerčenskijs Mostas teica:

Nu tad varbūt pasaki KUR var.

Pasūtīju šadus, tikai nevaru sagaidīt.

Super viegli un līdz ar to ērti darba apavi. Labi elpojoši..

https://www.stokker.lv/safety-shoe-f0300-909-boa-s1p-src-esd-blue-45-mascot/-1281669714

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , base7 teica:

Klienti ir visādi.

Nu skaidrs, ka debilizācija palielinās eksponenciāli.

Link to comment
Share on other sites

.....domāju tas tāpēc, ka sācies matriarhāta laikmets :D 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , abi teica:

Savam par šīs funkcijas eksistenci uzzināju vien izlasot instrukciju

Arī šajā gadījumā lieliski pietiktu ar zīmējumu bez valodām.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

HVZ, atrodas man pa ceļam, tāpēc dažkārt kaut ko pasūtu, minimālos apjomos, kā privātpersona. Līdz šim probzu nav bijušas.

Link to comment
Share on other sites

Nu nez, nekādu problēmu ar iepirkšanos iekš M79 nav bijis. Garantijas gadījumi gan ar nav bijuši.

Pirmais un vienīgais noteikums ko ievēroju iepērkoties iekš LV internetveikaliem - nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa. Būs prece, būs nauda.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , ieleja teica:

1A

Šo no saraksta var izņemt. 

Šobrīd klientu serviss no šī uzņēmuma ir šausmīgs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , ieleja teica:

pēc iespējas mēģinās iesmērēt "atgrieztu" vai "demo" preci bez brīdinājuma un cenas korekcijas

 

Pirms 15 minūtēm , ieleja teica:

1A

1a ir vienīgais interneta veikals, kurā šo piedzīvoju - vienreiz saņēmu acīmredzami lietotu mobilo telefonu, pat nebija pacentušies atiestatīt uz rūpnīcas noklusējuma iestatījumiem, zvanu arhīvā numuri ar Lietuvas kodiem, otrreiz bija senāks gadījums, par to neko nesatraucos, bija lētais fotoaparāts, iepakojums atvērts, pats fotoaparāts ar redzamiem pirkstu nospiedumiem, baterijas kontakti tādi, ka redzams, baterija nav nelietota...

Visos veikalos visādi gadās.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , janni teica:

Pirmais un vienīgais noteikums ko ievēroju iepērkoties iekš LV internetveikaliem - nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa. Būs prece, būs nauda.

Tā var teikt, ja ir izvēle. Uz lauku adresēm praktiski nav sakarīgu piegādes variantu, ar samaksu preci saņemot, tikai ar priekšapmaksas rēķini vai samaksa tiešsaistē. Droši vien kurjera piegādes variantā varētu, bet galīgi nav vēlmes maksāt dārgi par kurjeru.

Kāpēc par to tik ļoti būtu jāuztraucas? Neesmu dzirdējis, ka tādā veidā tiek masveidīgi krāpti pircēji. Tas tā pavisam krimināli būtu. Paša pieredzē ir no nullto gadu vidus viens vienīgs gadījums, atceros vēl tā veikala nosaukumu - tv6.lv, nosaukums tāds pats kā tv kanālam, pasūtīju, apmaksāju, neko nepiegādā, sazvanīt arī viņus grūti bija, nebija nekas dārgs, padsmit latu vērta manta, kad sazvanīju, viņi apgalvoja, ka preci izsūtījuši, pazudusi sūtot, apsolīja atgriezt naudu kontā, diezgan ilgi neatgrieza, bet galā visu atgrieza.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , janni teica:

nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa

To esmu darījis tikai, ja ir tikai kurjera variants (ir pāris veikali, kuros reizi gadā kas jāiepērk un nekādus pastus vai pakomātus neatbalsta), citur tikai priekšapmaksa un arī jāsaka, nav vēl gadījies, ka apčakarētu. Pērku arī DE vai UK interneta veikalos (nez kā būs ar UK pēc Brexita, gan jau muita uzradīsies :( ) - ar visu sūtīšanu bieži sanāk lētāk un kaut kā ticība kvalitātei (varbūt paranoja) lielāka :D . 

Link to comment
Share on other sites

Nav runa par apkrāpšanu. Izveidojies priekšstats, ka internetveikali pirmām kārtām rūpējās par klientiem, kuru nauda vēl nav ierakumu viņu pusē.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vismaz ar lielākajiem veikaliem par naudas atgriešanu un preču (14 dienas) problēmas nav bijušas. RD vienreiz monitoru atgriezu, jo nepatika kā rāda, 1a radioaparātu - 2 nedēļu laikā naudu atgrieza.

Par garantijas remontiem nezinu, bet vai nav tā, ka uzreiz jau var vest uz autorizēto servisu - laptopi, smartphone u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , vvv teica:

vienreiz saņēmu acīmredzami lietotu mobilo telefonu

Es 1a.lv februārī pirku Ryobi trimmeri. Arī bija ne kā no rūpnīcas - iepakojums atplēsts un pārlīmēts, kastes saturs pamainīts - pielikti plastmasas naži (no RLT183225 komplektācijas uztaisījano RLT183225PK) un vēl viena baterija dāvanā (šo gan nebiju gaidījis). Uz kastes, šķiet, ar marķieri kaut kur bija aizkrāsots preces kods, citā vietā pa virsu svītru kodam uzlīme ar citu svītru kodu, kaut kur bija arī pamainīts preces kods. Cik saprotu, neko no tā nedarīja pats 1a.lv. To darīja kaut kāds vairumnieks(?) ārzemēs, lai tiktu vaļā no neejošas preces.

Link to comment
Share on other sites

Es jau teiktu, ka to darīja ksenukai veikalā, tas tagad viens un tas pats kantoris, kopš ksenukai nopirka 1a

Link to comment
Share on other sites

Mana pēdējā pieredze ar 1A.

Kaut kad maija sākumā iepirku pie šiem JBL Reflect Response austiņas.

Izturēja tās man līdz jūnija beigām. Pazuda sensoru vadība, un aķis minēto 10 stundu vietā turēja knapi 20 minūtes.

2. jūlijā nodevu uz garantiju iekš KSenukai Rencēnu ielā. Pie nodošanas iedeva papīru, ka 2 nedēļu laikā ziņos par diagnostikas rezultātu un attiecīgi pieņemto lēmumu.

Paiet 2 nedēļas, nekādas ziņas nav. Uzprasos pats - atbildē saņemu ka prece nosūtīta uz diagnostiku, no kurienes pagaidām nekādu ziņu nav.

Paiet vairāk kā mēnesis - nekādas ziņas no 1A joprojām nav. Sāku interesēties ar e-pasta starpniecību pats. Atkal jautāju, kur manas ausis..

Moderators atbild, ka prece joprojām diagnosticējas, un uzjautās servisam par statusu. Atkal uz 2 nedēļām klusums.

Man ZB. Rakstu meilu, ka ja nenotiks nekāda reakcija, rakstīšu uz PTACu un vazāšu pa medijiem.

Momentā atnāk ziņa, ka diagnostikas slēdziens ir par brāķētu preci. Atgriezīšot nedēļas laikā naudu uz manu kontu. Ok, gaidu.

Paiet nedēļa - naudas nav. Rakstu meilu - kur nauda?

Atbildē saņemu - atvainojas par radušos situāciju un prasa lai norādu kontu, uz kuru naudu pārskaitīt.. (Redz kā.. naudu jau pārskaitīja, bet izrādas ka nezin pat uz kurieni jāskaita)

Vakar saņēmu atgriezto naudu par austiņām.

 

Paldies! Nekad vairs ar 1A!

Kopš īpašnieku maiņas tam kantorim primārais ir preci nogrūst - pārējais serviss pie kājas.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Vilx teica:

Es jau teiktu, ka to darīja ksenukai veikalā, tas tagad viens un tas pats kantoris, kopš ksenukai nopirka 1a

Visādi "Akku-Rasentrimmer", "1x Kunststoffmesser", "GRATIS!" uzraksti uz uzlīmēm man pēc Ksenukai īsti neizskatās. Nedomāju arī, ka Ksenukai tur savās noliktavās tādas lietas pa 3 gadiem (ne trimmeris, ne baterijas, ne lādētājs nebija šogad ražoti).

Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze ar 1A:

Ziemassvētku vecīts atnes planšeti; bez tā, ka ir redzamas lietojuma pazīmes, pati planšete ir arī ar defektu - mirgo ekrāns.

Nesu uz garantiju un saku, ka gribu naudu atpakaļ. Atbilde jā, labi, un iedod parakstīt pieņemšanas/nodošanas aktu.

Mājās sāku aizdomāties; izlasu visus Internetus; zvanu uz 1A un prasu, kāpēc man neiedeva parakstīt standarta PTAC atteikuma formu, par preces atgriešanu 14 dienu laikā? Bet atbilde: nu mēs tagad uztaisīsim diagnostiku, un ja precei būs defekts un tā nebūs klienta vaina, tad aizvietosim ar jaunu preci; bet ja nebūs ko iedot, tad, PROTAMS, atgriezīsim naudu.

Aizpildīju atteikuma formu pats un aizsūtīju 1A.

Pēc 2 nedēļām zvanu un prasu, kāpēc neredzu naudu kontā!? Atbilde: nuu... diagnostika var ilgt pat mēnesi...

Zvanu PTAC; šie saka, ka pēc likuma, aizpildot un nosūtot Atteikuma veidlapu, 2 nedēļu laikā jābūt naudai kontā, un diagnostiku lai viņi veic kaut gadu! Un ja diagnosticēs, ka klients vainīgs, tad lai sūdz klientu tiesā.

Tā nu vēl pēc daudzu dienu neveiksmīgas komunikācijas ar 1A uzrakstīju PTAC sūdzību par 1A un nauda kontā bija uzreiz tās pašas dienas vakarā.

Diemžēl 1A tā izskatās pēc standarta prakses...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Viņi ir sajājuši pilnīgi visu, ksenukai veikalu telefoni tagad adresējas uz klientu servisu "Labdien jūs esat piezvanījis ārpus mūsu darba laika, veikalu darba laiks ir nemainīts", nu a#ujenna bl@d ka nemainīts, tikai kā es varu uzzināt piemēram vai tas ko man vajag nomā ir uz vietas? Malači efektīvie menedžeri :diablo:

Link to comment
Share on other sites

Stasss

138 laikam nav lietas kursā, ka ir četras brīvdienas normāliem cilvēkiem..😀

Link to comment
Share on other sites

raiviic
pirms 17 stundām , 138 teica:

tikai kā es varu uzzināt piemēram vai tas ko man vajag nomā ir uz vietas?

Kalendārā kādreiz ieskaties? Varēsi zvanīt sestdien 20.05. un tev noteikti atbildēs.:devil:

05.jpg.a65245a126a86858d226dff4d9cc7b67.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jainit
pirms 17 stundām , 138 teica:

Viņi ir sajājuši pilnīgi visu

vvz, man vakar kardināli pretēja pieredze. Ap 14-iem aizrakstīju jautājumu par garantijas situāciju, kur ko nest vai vest. Atbildi gaidīju ātrākais 2-dien. Atbildēja pēc 40 minūtēm. Uz papildjautājumu ne tikai atbildēja pēc 20 minūtēm, bet arī vēl piezvanīja, lai izstāstītu to pašu, ko jau uzrakstīja e-pastā (pieļauju, ka esmu iekļuvis "šim ir jāpaskaidro divreiz, jāpaskaidro divreiz" kategorijā. ). 

pirms 17 stundām , 138 teica:

, tikai kā es varu uzzināt piemēram vai tas ko man vajag nomā ir uz vietas?

Lombardā nav lētāk nopirkt?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

oxygen

Ar tām , pārceltajām dienām, ir liels bardaks. Aizvakar (3.maijā) apmeklēju lielu kantori (privāto) . Uzraksts : nestrādājam 4., 5, (setdienās un svētdienas viņi ir slēgti) un 20. 

Ja jau vadāties no REKOMENDĒJAMĀ ( tik valsts iestādēs ir oficiāli, bet privātajiem rekomendējami) , tad  ievērojat gan 5 gan 20. Tagad katrs dara kā grib, bet klientam atliek tik zīlēt . Labi ja ir redzams mājas lapā, bet ja nav...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

jacobs
Pirms 33 minūtēm , Jainit teica:

Lombardā nav lētāk nopirkt?

Vēl lētāk ir pašam, bez starpniekiem, nozagt?😃

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Lombardā joprojām tirgo zagtas mantas? Tur tak kkādu dokumentu prasa uzrādīt. Neesmu kursā, nekad lombardā neesmu pircies.

Link to comment
Share on other sites

Stasss

Protams, tirgo. Neviens jau čeku vai garantijas talonu neprasa.

Lai gan te jāprasa mūsu vietējam speciālistam. Tas labāk tur likumdošanu iekšējo pārzinās.:D

Link to comment
Share on other sites

2023.05.5. , 06:52, ju teica:

Domā, ka tur reālie darbinieki negrib svētkus svinēt?

Tu gribēji teikt "domā, ka efektīvie menedžeri negrib pēc iespējas mazākam skaitam darbinieku maksāt piemaksu par darbu svētku dienā?"

 

2023.05.5. , 08:12, Stasss teica:

138 laikam nav lietas kursā, ka ir četras brīvdienas normāliem cilvēkiem..😀

Neesmu lietas kursā, ka normāliem cilvēkiem aizliegts brīvdienās pašiem sev taisīt remontu.

 

2023.05.5. , 11:56, Jainit teica:

Lombardā nav lētāk nopirkt?

Ja redzi lombardā gropjfrēzi par <=13.80 €, dod ziņu! :thank_you:

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

 

2023.05.5. , 15:30, Stasss teica:

Lai gan te jāprasa mūsu vietējam speciālistam. Tas labāk tur likumdošanu iekšējo pārzinās.:D

Velosipēdiem Banknote jau kādu laiciņu prasa pirkšanas dokumentu vai lai būtu reģistrēts csdd vismaz mēnesi (vai trīs, neatceros), par instrumentiem un citām kategorijām nav nekas tāds dzirdēts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , jacobs teica:

Man šodien bija klients 205 kg dzīvsvarā.

Kandžas aparātu viš diētai pasūtināja?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

jacobs
Pirms 35 minūtēm , ggg97 teica:

diētai pasūtināja

Jebkura ražošanas iekārta jau liek operatoram kustēties to apkalpojot.🙂

Lai gan parasti es pārliecinos, ka man tomēr ir vairāk jākustās tās izgatavojot.

Tāpēc mans nepilnais centners tā arī nemainās pēdējos gados, ko nevaru teikt par klientiem un paziņām, jūtami jaunākiem par mani, tos atkārtoti ieraugot.

Tāpēc jau pasen, es kaut kur rakstīju, ka visādām garšīgām ēstuvēm, kulinārijām utml. jābūt ar šaurām durvīm, lai resnīši nemaz netiek tur iekšā.😄

Tāpat dzertuves, šņabja bodes jābūt augstāk kalnā, ēkas pēdējā stāvā bez lifta, lai pārmērīgie dzērāji nemaz nevar tur uzrāpties.🙂

Vai arī tad tie izvēlēsies mājražošanu un es tiem palīdzēšu.😉

Lūk šodien pat, resnītis, ne resnītis, dzērājs, ne dzērājs, bet savus pāris sotakus man atstāja, par kādu stundu darbu...😀

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

inteens
pirms 2 stundām , jacobs teica:

205 kg

Nezinu,vai tas ir smieklīgi, iedomājot, ka pašam šie liekie kg jānēsā uz savām kājām. Pastiept 40 kg mugursomu, un tad nomet- uh, kāds atvieglojums!

Ar topikā minēto kantori problēmas nav bijušas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

jacobs

Tas ir traģiski. Pats stāsta, ka staigājis uz potēm, kas nosit apetīti, un dabūjis 155kg. Taču zāles sitot uz nierēm un viss atpakaļ. Protams tādā svaram viņam ir arī objektīvi iemesli, arī saistīti ar agrākajām slimībām.

Taču cilvēks vēl tieši mana vecākā dēla gados, dzīvot un dzīvot.

Tas mums senioriem ir viena liela priekšrocība, ka ar jebkuru kaiti nav tik ilgi jāmokās, vai arī vairs nevar paspēt kādu citu noķert.😀

 

Link to comment
Share on other sites

versatile
(labots)
5.05.2023. , 12:25, oxygen teica:

Tagad katrs dara kā grib

Privāts kantoris jau to arī nozīmē - dara, kā grib.
Māžoties ar strādāšanu 5ajā, kad neviens tāpat normāli nestrādā un māžoties ar strādāšanu 20ajā, kad neviens tāpat normāli nestrādā ir pilnīgi lieki - man vienā darba vietā šefs vienkārši atmeta ar roku. Sak, ražošana un loģistika tāpat strādā katru dienu, a bez birojniekiem tās divas nedadienas nekas slikts tāpat nenotiks. Un ja notiks, es un galvenā grāmatvede bijām gatavībā, sīkumus novērst, preces atbloķēt, utt.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...