Jump to content

Bojājuma pieteikšana TET


Didzis
 Share

Recommended Posts

marrtins

Viņu komunikācijas portālā tādi paši jampampi sēž!

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Aigars teica:

Tie laiki, kad katrs klients, kad zvanot par problēmām ar elektrību, runāja ar tīklu rajona dežurējošo dispečeri, kas dažreiz zināja katra elektrības staba atrašanos, sen ir pagājuši.

Un vai tas bija labāk? Tad vienam cilvēkam bija jāmēģina pacelt tos zvanus, cik nu sanāk, pa vidu jāvada brigāde, jādomā kā labāk to bojājumu lokalizēt. Jā, pie kaut kāda atsevišķa gadījuma jau nekas, bet kad pilsētā atslēdzas labs rajoniņš vai ir vētra, tad ir kā ir. Reti kurš var sazvanīt, arī kāda svarīga informācija var netikt līdz dispečeram.

Tagad ST ir jau automātiskais/robotizēts atbildētājs, kas uzreiz pateiks, vai klientam ir reģistrēts bojājums. Tikai pēc tam slēdzas klāt specializēts zvanu centrs, ja tie netiek galā, tad slēdzas klāt ārpakalpojums. Un dispečers dara tīri savu darbu.

Jā, cilvēciskais resurs ir visdārgākais. Protams, ir tādi, ka tiešām mēģina atrast pašu lētāko darbinieku, cik vien iespējams, citi meklē iespējas, kā nealgot tiešām speciālistu, kurš vienkārši būs dārgāks. Un bizness ir bizness, tur jābūt peļņai.

Kā ir pie TET, nezinu, lai gan viņiem koncernā arī ir savs zvanu centrs. Bet tur jau tie darbinieki tādi, kas vienā brīdī uzklausa TET klientu, pēc tam varbūt mēģina tirgot kādu notievēšanas līdzekli.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , marrtins teica:

Ja tur supportā sēž jampamps (kā vairumā gadījumu), tad nav iespējas, tiešām.

 

NMPD arī strādā jampampi. Izsaucot ātros - viņi var pacientu uz vietas klausīties ar stetoskopu, asinsspiedienu izmērīt,  pat kardiogrammu uztaisīt - neklausoties izsaucēja iebildumus par to, ka viņš jau uz aci ir noteicis diagnozi.

 

Labāk būtu vienkārši montieri pa sakarīgu cenu, kas aizbrauc un sakonfigurē.

 

Šeit jau mēs runājam par telefonatbalstu. Tobiš šis pats montieris lai sēž paralēli arī un atbild uz visiem telefona zvaniem. Tai skaitā, kāpēc pults nestrādā televizoram. Un kāpēc kaimiņiem kautkas aiz sienas dūc.

Labots - LPC
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 4 minūtēm , LPC teica:

NMPD arī strādā jampampi. Izsaucot ātros - viņi var pacientu uz vietas klausīties ar stetoskopu, asinsspiedienu izmērīt,  pat kardiogrammu uztaisīt - neklausoties izsaucēja iebildumus par to, ka viņš jau uz aci ir noteicis diagnozi.

Baigais jau nu salīdzinājums... Neatliekamā Tet Tehniskā Palīdzība :lol:

1) NMPD paceļ trubu dažu sek. laikā

2) Kādas diagnozes, kādi asins spiedieni - nejauc tagad ar ģimenes ārstu, ja?

3) NMPD neviens tur nekādu dižo informāciju neprasa - pasaku: "re, guļ viens pālī uz ielas un salst." un vienkārši brauc.

Link to comment
Share on other sites

laikamTak
Pirms 6 minūtēm , LPC teica:

NMPD arī strādā jampampi.

arī liek pacientam restartu taisīt un skatīties, vai lanpiņa deg?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Baigais jau nu salīdzinājums... Neatliekamā Tet Tehniskā Palīdzība :lol:

1) NMPD paceļ trubu dažu sek. laikā

2) Kādas diagnozes, kādi asins spiedieni - nejauc tagad ar ģimenes ārstu, ja?

3) NMPD neviens tur nekādu dižo informāciju neprasa - pasaku: "re, guļ viens pālī uz ielas un salst." un vienkārši brauc.

1) Taisnība

2) Nejaucu gan. NMPD funkcija neaprobežojas ar alkānu lasīšanu no ielām.

3) Neprasa gan - bet tāpat palūdz informāciju sniegt noteiktā formātā. Un ne pārāk labprāt uzklausa zvanītāja persnīgo  viedokli par detalizētu pacienta diagnozi.

Labi, offtopic.

 

Katrā ga'dijumā - runa nav par apkalpošanas kvalitāti - jā, gaidīšanas laiki ir ilgi, tas, ka informāciju nevar operatīvi nodot elektroniski - arī  ir slikti. Bt es vairāk runāju par to, ka lūgums restartēt modemu nav sazvērestība, nepatika pret klientu vai "tādos laikos vot dzīvojam, apkārt vieni vienīgi jampampi" - gluži vienkārši - zvanu centra uzdevums ir atsijāt tos gadījumus, kur tehnisko atbalstu var nepiesaistīt. Jautājums protams ir, cik tas efektīvi tiek darīts - bet pēc Didža konspekta spriežot nekas pārdabisks netika prasīts (pāris standarta darbību izpildīšana pirms informācijas nodošanas tehniskajam dienestam) 

 

Vai būtu labāk, ja zvanu centrs lūgtu atsūtīt pārrautās gaisa līnijas foto attēlu, apsolītu pāris dienu laikā izskatīt (tobiš nodot kādam citam departamentam, kurš skatītos, vai tiešām tas ir TET kabelis, kurš ir pārrauts utt. utjpr.?) - tā vietā pāris triviālas darbības ar modemu, kuras neprasa īpašu piepūli no klienta puses.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Just now, LPC teica:

lūgums restartēt modemu nav sazvērestība

Da labi, viss jau būtu labi. Bet, kad es jau uzrakstīju, ka viss iespējamais restartēts, kā pantiņu salatētim uzskaitīju kādas lampiņas eglītē deg vai ar kādu intervālu mirgo, pēc tam (nākamajā dienā) tie jampampi atraksta, ka neredzot signālu (doh, vai tiešām tā varētu būt???), vai es gadījumā neesot vienkārši izrāvis modēmam el. vadu vai DSL vadu :aggressive:Un atkal jāgaida nākamā atbilde pēc dienas vai labākajā gadījumā n-tās stundas.

 

Nu, blle, kā tad lai savādāk viņus vēl nosauc? Es maigi ar to "jampamps", bet man taču vārdu krātuvē ir arī stiprāki vārdi. Bet stāsts jau vēl turpinās. Uzrakstīšu vēlāk, lai pārāk garš teksts nesanāk. Daudziem šeit problēmas ar gariem tekstiem :crazy:


Pirms 7 minūtēm , LPC teica:

zvanu centra uzdevums ir atsijāt tos gadījumus, kur tehnisko atbalstu var nepiesaistīt.

Zvanu centru sazvanīt nervar. Un tā atsijāšana ievelkas uz pāris dienām - nav OK!!!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Citēt

Da labi, viss jau būtu labi. Bet, kad es jau uzrakstīju, ka viss iespējamais restartēts, kā pantiņu salatētim uzskaitīju kādas lampiņas eglītē deg vai ar kādu intervālu mirgo, pēc tam (nākamajā dienā) tie jampampi atraksta, ka neredzot signālu (doh, vai tiešām tā varētu būt???), vai es gadījumā neesot vienkārši izrāvis modēmam el. vadu vai DSL vadu :aggressive:Un atkal jāgaida nākamā atbilde pēc dienas vai labākajā gadījumā n-tās stundas.

Nu šeit piekrītu - idiotisms ir tajā faktā, ka elektroniski saziņa notiek lēnāk nekā caur telefonu - elektroniskajai saziņai būtu jābūt prioritārai - iespēja daudz precīzāk aprakstīt problēmu un arī uz to atbildēt  - tādā veidā motivējot klientus nevis noslogot zvanu centru, bet izmantot elektronisku saziņu un elektroniski manuprāt arī ir vieglāk atfiltrēt "zinošākos" klientus no "nezinošākajiem"  (piemēram Didža gadījumā - elektroniski šis varētu patiešām uzreiz nonākt tehniskajā daļā)

Labots - LPC
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Galvenais ka te nav neviens jampamps un visi baigie spečuki.

Tik tas ka komunikācijas līmenis ģerevņas līmenī :D

 

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 25 minūtēm , AndrisBB teica:

Galvenais ka te nav neviens jampamps un visi baigie spečuki.

Tik tas ka komunikācijas līmenis ģerevņas līmenī :D

Es savu darbu daru labi un izrunājos kā man patīk. Iepūt!

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , ju teica:

Un vai tas bija labāk? Tad vienam cilvēkam bija jāmēģina pacelt tos zvanus, cik nu sanāk, pa vidu jāvada brigāde, jādomā kā labāk to bojājumu lokalizēt.

Esmu bijis tikai pie lauku rajonu tīklu dispečeriem. Tas vēl bija iepriekšējā tūkstotsgadē. Normālos apstākļos, darbs izskatījās diezgan mierīgs.Tad, kad ir dabas stihijas, kurām pakļautas ir gaisa līnijas, droši vien neatbildēja uz zvaniem, bet pēc telemetrijas signāliem vispirms novērsa prioritāros bojājumus, pēc tam sīkos. Domāju, ka klientu apkalpošanas operatoru tādos gadījumos tāpat nevar sazvanīt. Vienreiz biju liecinieks gadījumam, kad mazgadīds puika dispečeru terorizēja pa telefonu pusdienu un neko tajā laikā viņam nevarēja padarīt.
Ja atmiņa neviļ, tad lielās restrukturizācijas laikā vairākus rajonus apvienoja zem viena dispečera.

Labots - Aigars
Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , Aigars teica:

Ja atmiņa neviļ, tad lielās restrukturizācijas laikā vairākus rajonus apvienoja zem viena dispečera.

Ja man ir pareizs info, tad tagad ( vai drīz) būs divi lieli dispečeru centri. 

Jēga tam visam tāda, ka nav tā, ka iepūš kādā reģionā, tad tas tur raujās, pārējie skatās kādu seriālu. Tagad Katru var pielikt jebkurā teritorijā. Protams, būs grūtāk, ja iepūtīs visā Latvijā, bet tur arī ir metodikas izstrādātas. Un ir arī tas tīkls tagad pūtiendrošāks :)

Pirms 37 minūtēm , Aigars teica:

Tad, kad ir dabas stihijas, kurām pakļautas ir gaisa līnijas, droši vien neatbildēja uz zvaniem

Centās jau atbildēt, sēdināja uz telefona kādu sekretāri vai tml., jo kāds no tiem zvanu tūkstošiem var būt arī vērtīgs kur pasaka konkrēti kur kāds koks uzkritis, kur vadi pa zemi.

Pirms 38 minūtēm , Aigars teica:

bet pēc telemetrijas signāliem vispirms novērsa prioritāros bojājumus,

Jā, to vienmēr pēc iespējas pirmo, tagad ir pat uzsēdināta tīra automātika, kas jau pati izdala bojāto posmu kur ir televadāmi slēdži, ja nekļūdos.

Te nav tā, ka viss ir nooptimizēts, un vienam tagad jādara piecu darbs, bet reāli jau ir viedas tehnoloģijas, kas daudz ko jau izdara, ko iepriekš darīja kāds cilvēks.

Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

Tieši tā - ieviests autoatbildētājs ar AI, kas izmantojot debilu gaidisanas sognalu tiek vala no loxiem zvanitajiem.

Link to comment
Share on other sites

Te, Rīgā, ir zvanu centrs, kurs apkalpo skandināvus. Viens paziņa, kurš padzīvojis Norgē un prot norgi, tur strādā. Algas saņemšanas mehānisms vispār iespārda. Neesmu vaicājis sīkāk, manieres.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , LPC teica:

bet izmantot elektronisku saziņu un elektroniski manuprāt arī ir vieglāk atfiltrēt "zinošākos" klientus no "nezinošākajiem"  (piemēram Didža gadījumā - elektroniski šis varētu patiešām uzreiz nonākt tehniskajā daļā)

 

- Halo, es nevaru atvērt internetu!

- Zaļā lampiņa modemā deg?

- Jā, tikai tā nav lampiņa, bet gan tiristoru gaismas diode.

- Jā, visticamāk, problēma ir mūsu pusē.. 

 

 

Virtuālie asistenti pašlaik ir līdz nejēdzībai primitīvi un ir jāpaļaujas uz labu laimi, ka čatu pārņems kāds reāls cilvēks. Es parasti pa taisno pēc īsa problēmas apraksta bliežu iekšā lūgumu pārņemt čatu cilvēkam. Parasti nostrādā - darba laikā uz kādiem 5..10 čatiem sēž 1 reāls cilvēks, kas kritiskos pārņem. Pēc noklusējuma tiec uzskatīts par tupu jūzeri, kuram pietiks iebikstīt FAQ saiti pēc atslēgas vārdiem.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

marrtins
pirms 3 stundām , usver teica:

- Zaļā lampiņa modemā deg?

-nē, bet smaržo zaļi!

-izbraucam!

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2020 at 10:40 PM, aoma said:

Mainīt kabeli pret mobilo - to tik pilnīgs dunduks var izdarīt...

 

Tu acīmredzami neesi nekad bijis Lattelecom klients.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , LeWildSchlong teica:

A tu ieej aptiekā, kur kamerām nav mikrofona, paskaties vai ir kāda gados jaunāka, nepohuistiska, aptiekāre, un paprasi cik pēdējā laikā ir audzis pieprasijums pēc pretkašķa smērēm. Tad tev rēcīgi vairs nebūs.

Es paprasiju, kad nebija klāt ne kolēģe, ne kaukādi īpašnieki/menedžeri. Meitene teica ka tādu pārdoto apjomu, kā pēdējā mēneša laikā, nav redzējusi savos 7 gados par aptiekāri. Un 1 aptiekā vispār benzilbenzoāts bij beidzies.

Tāda lūk ir latvieteļu mentalitāte, nevis pabrīdināt ka ir zarazas uzplaukums, bet gan ar abām rokām smel, es teicu!

 

P.S. Lai kā man riebtos šeit vairums "biedru", es jums to zarazu nenovēlu. Mazgājiet rokas, un ja nav iespējams, sameklējiet to tūbiņu ziepi ko kādreiz sauca par Ready, un vispār nopērciet 1 Sēra ziedi rezervē (termiņš 2,5 gadi, 3€). Tiklīdz sāk niezēt starp pirkstiem - momentā smērēt, un visas drēbes nost! Es jau te pārdevējas Devonā un biežāk apmeklētajās bodēs pabrīdināju. Un vispār kāds pārceliet šito uz atsevišķu tēmu un sticky. Tā huiņa ir nopietnāka par Covid19, jo ņem VISUS, nevis tikai distrofiķus.

 

Ak tad Liepājā ūdensvads aizsalis? Nu gan ziepes - otrdien jābrauc uz turieni.... Jāņem līdzi gumijas cimdi, lai nesaķertu TO draņķi.... ;-))

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Lai saķertu kašķi, ir tikai divi varianti:

1. Dzīvot netīrībā - bomžu variants.

2. Fiziski kontaktēties (ne 2m, bet vēlams, gultā) ar kādu, kurš jau saslimis.

 Abos variantos, kā lai to labāk noformulē - paša "īpatnējais prāta stāvokis" :D.

    P.S.

Tā kā man gan rados, gan draugi ir mediķi - humora pēc uzprasīju - atbilde - vajag mazgāties un kašķis nebūs/pāries.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Ārstē jau tikai slimos  - neatceros, kad pēdējo reizi slimoju (ja neskaita iesnas), šķiet pagājušajā gadsimtā :D . Ak jā, laikam tāpēc, ka Liepājā arī neesmu sen bijis :D .

Link to comment
Share on other sites

Vai kaut kāds cikls ir pārgājis, vai kas cits noticis? Betoni, Ķirzaki beidzot tiek respektēti, pat izskatās ka plānprātam profils uz palikšanu tā kā sakārtots..:shok:

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

An reāli žēl dzēst ārā šīs pērles no viņa tagad ? 

Niez pat rokas parakstu šim pie profila tagad ielikt ?


Tomēr nenoturējos ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , raiviic teica:

Lai saķertu kašķi, ir tikai divi varianti:

1. Dzīvot netīrībā - bomžu variants.

Tikai nevajag liet. Daudzi bomži un ne tikai dzīvo netīrībā, bet nesaslimst. Turklāt  dažs labs bomžiks veselāks, nekā tas, kas dzīvo normālos apstākļos.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, base7 teica:

Turklāt  dažs labs bomžiks veselāks, nekā tas, kas dzīvo normālos apstākļos.

Ieplēs tu odieri profilaksei ik pārdienu, arī būsi vesels kā rutks.. Tādu jaudu sajaukumā ar aromātu nepanes neviens bacīlis..:sarkasms:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

To kašķi var noķert ne tik ''kontaktā gultā'', bet arī ja kāds mājas mīlulis tipa kaķis vai suns ir noķēris un saimnieks to glauda, nesaprotot, ka lopiņš slims. Nu protams ja pēc katra glaudīšanas nomazgās rokas, tad maz ticams, bet... kurš tad tā dara. Daži tos lopiņus mīl vairāk kā cilvēkus. Cik tie gadījumi, ka plēsonis sakož bērnus, bet saimnieks saka ka viņa pitbulterjers ir pati nevainība. Pie visa vainīgs upuris jo nē tā paskatījies uz to ''mīļdzīvnieku''. Nu arī , ja no rīta paspiedīsi kādam roku, kurš slims un saksi strādāt visu dienu kādu ''melno'' darbu, tipa remontē mašīnu ( nu takšu neskriesi ik minūti mazgāt rokas), tad... beigās vari tīri smuki iedzīvoties nepatikšanās.

   Tas tāpatas kā var iedzīvoties utīs, ja brauc sabiedriskā transportā un kāda garmataina dāma noplivinot matus, ''padalās''. Bet par bomžiem: tiem jau bieži ''dabīgā izlase''. Kam vājāka imūnā sistēma ,tas ātri pie tēviem. Kas izdzīvo, tam nekādi ''koronovīrusi'' nevar neko izdarīt. Nu vienīgi, šiem jau parasti aknas ar cirozi....

Labots - oxygen
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Jauns boot lv līmenis sasniegts - tet bojājuma pieteikšana līdz kašķim betonam un bomžiem ?

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Bet tā, vispārīgi, ceru, ka šeit visi paāgudrie sagaida un uzskata par pašsaprotamu - "neuzdod man te jautājumus, es pats labāk zinu kā tev strādāt" arī bankās, pie ārsta, zobārsta, jurista, būvinspektoriem utt, ko tur laiku tērēt ar "muļķīgiem jautājumiem" .

Kā arī novēlu katram šādām pastrādāt klientu apkalpošanas centrā vai vismaz veikalā par pārdeveju - konsultantu. 

Varbūt tad dalēks, ka 95% cilvēku pat nezin ko katrs rūtera lampiņa nozīmē un viņi domā, ka telepatiski caur telefonu tiks problēma atrisināta it kā tas operators jau pirms ir bijis jūsu īpašuma un zin kā katrs vadiņš izvilkts. 

 

Un jā, standarta formas tiek aizpildītas, lai saprastu cik problēma ir prioritārā un, lai tiešām atsijātu - pārstartē modemu un viss būs k, gadījumus. Kā arī, lai atbrīvotos no potenciālam problēmām un riskiem, kas var rasties operatoram/kompānijai ja viņi nebūs izpratuši situāciju līdz galam un nosūtījis 15 tehniķu brigādi opim restartet modemu kaut viņam likās, ka kaimiņš internetu zog un viņš zin labāk. 

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Man dzīvē pārsvarā jāsaskaras ar tehniskiem cilvēkiem un tiešām nav pieredzes komunikācijā ar kautkādu robotu Aneti. Mans līmenis ir personīgi prcīzi pateikt meistaram, kabelis pārrauts tai un tai vietā, paņem līdzi remontam jaunu kabeļa gabalu un savienojuma elementus, lai nav lieki jābraukā. Lai gan, ja tā būtu mana līnija, tad pats jau būtu sataisījis. Kad vēl bija DSL pieslēgums, kaimiņš, rokot kanalizāciju, pārrāva kabeli. Pusstundas darbs un kabeli salaboju. Neiešu es kautkur zvanīt,  bojājumu pieteikt un sēdēt vairākas dienas bez interneta. Droši vien, lielā kantorī tā arī vajag klientus apkalpot, lai atšūtu bezjēdzīgus izsaukumus un ietaupītu uz kvalificētu speciālistu rēķina. Nu jā, tapēc es nestrādāju TET, jo nekad nevarētu pieņemt tādu darba organizāciju un, kā kvalificēts neistars, nepakļautos tādai kārtībai. 

Link to comment
Share on other sites

marrtins
pirms 1 stundas , Zin... teica:

Kā arī novēlu katram šādām pastrādāt klientu apkalpošanas centrā vai vismaz veikalā par pārdeveju - konsultantu. 

Paldies - nē. Tāpēc mums ir citas intereses un iespējas pelnīt citā veidā nekā strādāt pašu zemāko darbu.

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Diemžēl Latvijā speciālista cilvekstunda ir kļuvusi dārga, tāpēc arī šādi ''centralizēti''. Kad alga bija , speciālistam 300Ls, tad varēja atļauties pa taisno pie speciālista. Tagad...kāda ir minimālā alga? Nu tādas ir dzīves līmeņa /algu celšanās blaknes. Cik toreiz maksāja tas pats Lattelecom internets tad? Cik tagad? Nu algas par cik cēlušās? Kā jau viens, te forumā , pieminēja, ka no viena zvanu centra var apkalpot vairākas kompānijas. Nu nav ko gribēt no tā cilvēka, kas strādā otrā galā, lai saprastu katras kompānijas nianses. Nu izeja ir standarta lapa/algoritms, ko aizpilda/atbild/ Bet ja tie standarta, tad tīri labi tiek galā arī robots. Domāju ka 97% klientu ir galīgi maza sajēga par to , kā kas (tehniskā ziņā) . Nu to atlikušo , pāris procentu saprotošo ''drēbi'' klientu dēļ takšu neturēs zvanu centrālē dārgus operatorus, kas visu zin. Domāju ka TET būs lētāk ''pakāst'' kādu neapmierinātu klientu kā Didzi. Diemžēl tā viņš ir (pasaules tendence), kad dator suports kaut kur Indijā, kas apkalpo visu pasauli.

  Vienīgais kas man šajos servisos ''kacina'', ka dažiem maksas ( par minūti) numurs, bet nevar sazvanīt. Kamēr bezmaksas, tikmēr atliek tik pieciest progresu

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Pag, gribi teikt, ka es to gudru  P-A-J-O-L-U autoatbildētāju klausījos 15min PAR MAKSU???

Labots - marrtins
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Zvanīju no mob uz 67000177

Viņu lapā maksas nr norādīts 1877 - par rēķiniem.

Būs gan jāpavaktē nākamais rēķins.

Link to comment
Share on other sites

Jā. 

Es arī tagad zvanu uz 67000177

Jo kad pēdējo reiz zvanīju uz 177, dabūju + 5rubļi pie rēķina.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Lapais teica:

Un tāpat jau tajā stabā jākāp un tas vads jāmaina. Vai to visu vajag?

Vajag gan idzdrāzt tos traktoristus, kuri neskatās, kur vadi gaisā karajas. Konkrētā līnija smuki uz stabiem uzkārta gar ceļa malu. Cik stulbam ir jābūt lai neredzētu gana resnu melnu kabeli. Mo elektrības vadiem tie idiņi bišku raustās, jo gadās, ka pašus glupākos nosit ar elektrību, bet par citiem kabeļiem traktoristiem pilnīgi pofig. Es uzskatu, ka par savu stulbumu ir jāmaksā. Galu galā baļķus no meža veda, tātad nauda ir.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un pēc atkal liesi asaras, ka kādēļ gan tev tik daudz papīri jāpilda un tik ilgi jāgaida ?

Link to comment
Share on other sites

Ja pats sačakarē vadus vai tehniku, tad protams jāgaida meistars un jamaksā tam uz ķepas par savu stulbumu. Oficiālais TET rēķins noteikri būs lielāks, bet meistars tikai cilvēks un piečuks pusdiemām arī ir nauda.

pirms 2 stundām , Zin... teica:

Un pēc atkal liesi asaras, ka kādēļ gan tev tik daudz papīri jāpilda un tik ilgi jāgaida

Ja kabelis nav paŗrauts uz manas zemes, bet valsts ceļa malā, tad klientam nekādi papīri nav jāpilda. Tā ir TET problēma, lai paši meklē vainīgo.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...