Jump to content

Bojājuma pieteikšana TET


Didzis
 Share

Recommended Posts

Iedomājies, kas notiktu, ja Tavs draugs brauktu ar Teslu....

Link to comment
Share on other sites

Tur traks var palikt ar to j%$^&%$& TĒT! Viendien zibens saspēra visu to DSL padarīšanu pusei biroja ēkas. Zvanu, bet tur tas automātiskais "visi operatori aizņemti, labāk rakstiet ziņu online portālā (Jauki man interneta ta nav!!@#!@#!@#!), tavs TĒTs" un tā ik pa 10 sec 15min garumā. Nu labi - beigās konkrēti ZB tas pamuļķa automātiskais atbildētājs un tad nu no mājām rakstu tajā viņu gļukainajā portālā - tā un tā, inets nav, broadband mirgo, internet nedeg, viss iespējamais restartēts. Protams, kārtējais riņķa dancis: izslēdziet, restartējiet, pēc kā paziņo - nu tad zvaniet un sarunājiet meistaru :D:D 

Tajā momentā es biju gatavs aizvērt to pieslēgumu pavisam un vienkārši paņemt kādu 4G :aggressive: Uzrakstīju, lai zvana tagad man paši vai arī iet uz dzimumlocekļa. Iedevu nr, ko, protams, norakstīja nepareizi - neviens neceļot!!! Āaaargh!!!

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , itanium teica:

Tet ir viens no tiem uzņēmumiem, kas ļoti reaģē uz ziņām sociālajos tīklos - tas tā nākotnei.

Dabistiski, kur tad tās biroja ''meičas'' citur lai sēdētu? Bojājumu novēršanas montieri tagad divi uz trim rajoniem. Gaidiet.... :-((

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , marrtins teica:

aizvērt to pieslēgumu pavisam un vienkārši paņemt kādu 4G

Mainīt kabeli pret mobilo - to tik pilnīgs dunduks var izdarīt...

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , itanium teica:

Tet ir viens no tiem uzņēmumiem, kas ļoti reaģē uz ziņām sociālajos tīklos - tas tā nākotnei.

Labs padoms? Arī mobilie operatori soctīklos ir ātri.

Link to comment
Share on other sites

Es protams saprotu, ka lielākā daļa TET klientu ir dunduki un tiem tiešām vajag standarta procedūru, bet ir tak arī tehniski zinoši cilvēki, kuri precīzi un tehniski argumentēti pasaka, kur ir problēma. TET arī tehniski saprotoši cilvēki stādā un priecīgi, ka pasaka priekšā, kur vaini meklēt. Kad man bija vēl DSL, tad arī vakarā bija problēmas. Es sapingoju kautkādu viņu rūteri, kur ācīm redzot gļiukoja no pārslodzes. Arī bija problēmas tikt garām tām zobubirstītēm, kuras tik prasa, kada lampiņa deg. Ja TET lasa šo manu piedzīvojumu, vai tad nebītu prātīgi dot telefonu, vai vismaz adresi uz kuru sūtīt konkrētu tehnisās problēmas aprakstu. Nu nafig man pārstartēt modēmu, ja pa logu var redzēt, ka kabelis pārrauts? Godīgi sakot, mani tas izbesīja un kad vēl paprasīja, vai neesmu slims ar kovod, tad gribējās pasūtīt. Man tak nepieleca, ka meistars baidās saslimt. Es nepārtraukti atkārtoju, ka kabelim pipec, a te prasa, vai neesmu ārzemēs bijis.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks, kurš tik vālē savu, nespēdams atbildēt uz vienkāršu jautājumu, izklausās pēc loha. 
tiešām tik grūti saprotams jautājums, vai biji ārzemēs?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Lai nu ko forumā varētu - bet Romka ar Didzi čomos un vēl kruķijās! 
Zinu to Romku, es no tā gala esmu, vecim nav pilns rublis un tā, bet jā, pie piektdienas vakara ideāli ierēkt :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , e = d teica:

Cilvēks, kurš tik vālē savu, nespēdams atbildēt uz vienkāršu jautājumu, izklausās pēc loha

Labi, esmu idiots, bet precīzi nosaucu abonentu, adresi un pat vietu, kur ir konkrēts bojājums. Tiešām ZB, kad tad vēl liek pārstartēt modēmu un pēkšņi prasa, vai esi bījis ārzemēs. Pirms tam vēl bija jautājums, vai gribu piedalītuies aptaujā, kuru protams atšuvu.Par to, vai esmu bijis ārzemēs, nodomāju, ka atkal kāda aptauja. Varēja tak iepriekš paskaidrot, kapēc tāds jautājums.  Nu labi, esmu idiots.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Neko dīvainu operatora jautājumos neredzu, standarta procedūra, jāpiekrīt par pārgudru zvanītāju. Noteikti ka operators tur aizpilda kautkādu formu un viņam/viņai pilnīgi vienalga vai tur traktors vadu pārrāva vai suns modēmu apčurāja. Zvanītājs tik klārē savu, kautvai operātors skaidri lika manīt ka neinteresē tas kas tieši tur notika.

Par braukšanu uz ārzemēm pilnīgi loģisks jautājums, bet atkal zvanītājs rupji atbild. Brīnums ka vispār meistaru aizsūtija, es būtu ielicis kādas 2 nedēļas gaidīt.

komunikācijas kultūra ļoti zema.

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Par ko tur lamāt? Cilvēks nolikts pie telefona/čata, iedota instrukcija kādus jautājumus uzdot. Iespējams pat ka sistēma uzdod jautājumus, operātors tik pārlasa viņus un ieķeksē atbildes. Ja nedarīs kā instrukcijā, tad darba pārkāpums.

Tas tas pats kas lamāt kasieri lielveikalā par to ka desā maksā tik cik maksā :D

 

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu bet tak tanī gadījumā sūdzies bosiem, kas to izdomā, nevis 

Pirms 25 minūtēm , Stasss teica:

izlamājis mātes vārdiem

operātoru. Operātors tik dara savu darbu, kas viņam likts.

Vaitad to tik grūti saprast.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu bet tak tanī gadījumā sūdzies bosiem

Neba maz ir uzklausītas pēc tam sekojošas atvainošanās par "jaunāko moderatoru" nekompetenci un kā mūsdienās moderni devēt - komunikācijas kļūdu..

Ok, tev kā koderim savs skatījums uz lietām - tu redzi visā tikai komandrindu, lai kaut kas funkcionētu..

Visticamāk bez komandrindas arī sievieti nevarētu apputeksnēt..?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , AndrisBB teica:

Par ko tur lamāt? Cilvēks nolikts pie telefona/čata, iedota instrukcija kādus jautājumus uzdot

Tu gadījumā neesi tās instrukcijas autors. Ja klients skaidri un gaiši pasaka, ka kabelis pārrauts un vēl precīzu vietu nosauc, tad cik tupam jābūt, lai  liktu pārstartēt modēmu? Nē, ja tādas instrukcijas un tādi darbinieki, tad tapēc esam kur esam.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Stasss teica:

Ok, tev kā koderim savs skatījums uz lietām

Tas nav nekāds kodera skatījums, tas ir vienkārši veselais saprāts.

Loģiski ka tie operatori tur nav nekādi IT speciālisti un neko no tā visa nesaprot. Darba pienākumi un kompetences limeņi ir izveidoti tā ka, lai jebkurā dienā tur varētu iesēdināt parastu cilvēku no ielas un viņš to darbu izdarītu.

Viņam iedod instrukciju, uzdod šo jautājumu, tad šo un šo.

Kapēc tās instrukcijas tādas? To tu prasi speciālistiem kas viņas sastāda, ganjau 9 no 10 zvaniem tā arī ir ka nekādas vainas tur nav, tik cik monitoru aizmirs ieslēgt un zvana ka interneta nav. 

Tu iredomājies ka operators tev atrisinās tehhnisku problēmu? Ja tev vajag tehnisku atbildi, zvani kā ķirzaks meistaram.


Pirms 1 minūtes , Didzis teica:

Tu gadījumā neesi tās instrukcijas autors.

Nu to tu prasi instrukcijas autoram nevis operātoram.. Ja operātors tur sāks freestailot un dot padomus vai nepildīt instrukcijas, tad čau - meklē jaunu darbu.

Toč te laikam daļa no mēness nokrituši. :D

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , AndrisBB teica:

tas ir vienkārši veselais saprāts.

Tajā supportā reti kuram ir veselais saprāts.

 

Pirms 42 minūtēm , AndrisBB teica:

Viņam iedod instrukciju, uzdod šo jautājumu, tad šo un šo.

Kapēc tās instrukcijas tādas?

Toč zini, ka viņiem ir instrukcijas? Tad instrukcijā, iespējams, ir ierakstīts, ka nav jāklausās, ko tev klients saka un pašam ar prātu pieiet problēmai arī nedrīkst? :D

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Domājams ka tā arī ir. Visdrīzāk kamēr nav atbildēti visi jautājumi un atbildes atķeksētas formmā, tikmēr līdz vietai kur nosūtīt meistaru nemaz netiek.

Tāka tie jautājumi jātbild tikuntā. Vieta kur ierakstīt zvanītāja skaidrojumu maz ticams ka ir, tapēc arī ir nebūtiska.

 

Jūs visi runājat tā itkā lieelā uzņēmumā nebūtu bijuši vai strādājuši un nezinat kā lietas tiek risinātas.

Tak no čata jau var redzēt ka no sākuma robots mēģina tikt galā ar problēmu, kad tas neizdodas, tad tikai tad pieslēdz cilvēku, lai tas savada vajadzīvo info. Ja atbildētu korekti uz robota jautājumiem, tad nonāktu līdz tam pašam rezultātam. 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Jeb

pirms 4 stundām , Didzis teica:

Ir jāveic standarta dearbības, lai reģistrētu bojājumu

 

Link to comment
Share on other sites

KO tu UK locekli te labo? Lieto TET?

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Didzis teica:

Tu gadījumā neesi tās instrukcijas autors. Ja klients skaidri un gaiši pasaka, ka kabelis pārrauts un vēl precīzu vietu nosauc, tad cik tupam jābūt, lai  liktu pārstartēt modēmu? Nē, ja tādas instrukcijas un tādi darbinieki, tad tapēc esam kur esam.

Mēs esam tur kur esam, jo cilvēki ar nosacīti tehnisku uztveri nespēj saprast elementāras pamatlietas un normāli komunicēt. Izpildi tās darbības, kuras lūdz izpildīt operators - un tālāk jau arī sniedz savus komentārus par pārrauto gaisa līniju utt

 

Pirmā līmeņa tehniskais atbalsts ir domāts, lai atsijātu elementārus gadījumus kur tiešām palīdz modema restarts/tīri cilvēcīgas kļūdas lietotāja pusē. Ja šādas sistēmas nebūtu - tu varētu 4 mēnešus gaidīt līnijas remontu, jo meistari būtu pastāvīgi aizņemti izsaukumos pie klientiem, kuriem KauKas galīgi NeJiet.

 

 Nu nav operatoram iespējas noteikt, vai tiešām tu esi zinošs lietotājs - vai arī pacients nevis klients. Neatceros, vai tas bija šajā vai kādā citā LV forumā - bet bija lietotājs, kurš sūdzējās, ka "Lattelekoms speciāli apgriež virszemes Tv signālu konkrēti viņam". Bilde kubikojoties, supports noliedzot problēmu un liekot mainīt antenu, bet pēc zvana viss esot Ok 2 dienas. Tāpēc viņš ar šo problēmu zvanot uz supportu divreiz nedēļā, un antenas problēma tā noteikti neesot.

 

Nu tad parēķini, cik šāda tipa personāžu katru dienu regulāri zvana uz TET, un cik tu maksātu par internetu, ja katram lietotājam tiktu nodrošināta tieša pieeja un iespēja izteikt visas savas vēlmes un sūdzības tehniķim pa tiešo.

 

  • Patīk 3
  • Atbalstu 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , LPC teica:

Izpildi tās darbības, kuras lūdz izpildīt operators - un tālāk jau arī sniedz savus komentārus par pārrauto gaisa līniju utt

Cmon.. Kāda mārrutka pēc man jāstāsta par lampiņām modēmā pie kārājoša vada? Tas nav tik grūti, cik tas ir vnk stulbi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Var jau nosūtīt e-pastu viņiem un neieslīgt dumju jautājumu atbildēšanā, ja vien tas nav ļoti steidzami, jo viņu pienākums ir reaģēt 24 h laikā, ko viņi arī cenšas izdarīt. Vienīgais besī fakts, ka par katru viņu tehnikas (rūtera, modēma) bojājumu un maiņu, klientam vēl ir jāpiemaksā 5 EUR, un ir pilnīgi neiespējami viņiem paskaidrot, ka tas ir viņu īpašums un pakalpojuma sniegšanas aparāts. Nav jau ļimons, bet aizvainojošs ir pats princips.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Stasss teica:

Cmon.. Kāda mārrutka pēc man jāstāsta par lampiņām modēmā pie kārājoša vada? Tas nav tik grūti, cik tas ir vienkārši stulbi.

 

Tāpēc, ka viņiem nav ne jausmas, vai runa ir par  līnijas vadu, vai tomēr demences mākts onka skatās uz elektriskā čaiņika vadu, ko pats ir nogriezies.Iziet standarta procedūru aizņem pāris minūtes - ja klients to nespēj, tad rodas šaubas par viņa adekvātumu (vai arī - kas ir raksturīgi cilvēkam dusmu/stresa situācijā - tīri cilvēciskas kļūdas, skatoties uz pārrautu vadu pa logu, ir piemirsies, ka modems tika pārnests vakar uz citu istabu)

Edited by LPC
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Tārps teica:

klientam vēl ir jāpiemaksā 5 EUR, un ir pilnīgi neiespējami viņiem paskaidrot, ka tas ir viņu īpašums un pakalpojuma sniegšanas aparāts.

Neiespējami nav. Esmu dēļ tā aizgājis līdz tādam bazaram, ka ja man par to visu jāmaksā 5cītis, tad lai braucot savāc arī visus savus loriņus. Tad liekas mierā un par 5cīti aizmirst.

Link to comment
Share on other sites

Man gan laikam paveicās.  Pirms mēneša arī pazudaTET`a  internets. Nedega PON lampočka. Protams, tas mākslīgais intelekts Anete bija garām ar saviem jautājumiem, bet kā pa brīnumu ātri (ar 3šo reizi) izdevās sazvanīt palīdzības dienestu (tā bija darbadiena, pēc 18.00). Arī prasīja visus tos jautājumus. Kovidu ieskaitot. Bet tā kā es pēc dabas pacietīgs, mierīgi uz visiem atbildēju. Beigās jamie  tajā galā nosprieda, ka optikas kabelis bojāts un nākamajā dienā atsūtīšot darbinieku.

Nu un otrā dienā  bija klāt tehniķis. Beigās izrādijās, ka miris barošanas bloks, kas Huawei modēmiem esot izplatīta kaite.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , Aigars teica:

TET, kā jebkuru kompāniju interesē peļņa.

Un valsts pret visādām puslikumīgām darbībām un savu pilsoņu čakarēšanu neiebilst, jo arī saņem daļu no šīs peļņas.

Link to comment
Share on other sites

Es nekad neesmu strādājis TET, bet princips jau visur ir vienāds, akcionārus interesē tikai peļņa. Ļoti sen bieži iznāca būt pie tīklu rajonu dispečeriem. Tie laiki, kad katrs klients, kad zvanot par problēmām ar elektrību, runāja ar tīklu rajona dežurējošo dispečeri, kas dažreiz zināja katra elektrības staba atrašanos, sen ir pagājuši.

Jāņem vērā, ka klientus apkalpo varbūt viens zvanu centrs pa visu Latviju. Bojājumi tiek centralizēti apstrādāti un tiek nodoti tālāk tehniskajiem dienestiem.
Pirms pusgada satiku pazīstamus cilvēkus no tīkliem. Sūdzējās, ka pamatīgi spiež uz pašizmaksas samazināšanos. Skaidrs, ka tādēļ jau elekrība lētāka nepaliks.

Viens piemērs par TET. Janvārī paziņa aiznesa nodot modēmu uz Origu apkalpošanas centru, jo atteicās no pakalpojumiem. Izrādās, ka nodot nevar, bet jāsūta caur Omnivas pakomātu.

Edited by Aigars
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ridao teica:

Diemžēl mums ir izaugusi paaudze, kura nav spējīga domāt loģiski un pieņemt saprātīgus un adekvātus lēmumus. Līdz ar to darba devēji ir spiesti sastādīt instrukcijas, pēc kurām vakances iespējams aizpildīt ar jebkuru tirliņu, kurš vispār izrāda vēlmi nākt un strādāt (vai, pareizāk sakot, būt darbā).

Tas nav gluzhi pilniibaa korekti. Ir arii otra moneetas puse kur darba deveeji speciaali meklee tirlinjus kas tik vergos un nespurosies pretii. Viena no ieprieksheejaam darba vietaam taada bija. Kameer pelni tiem naudu un neslimo tikmeer algas lapaas viss ok bet kaa saak paraadiities normaalas standarta kaites vai pamatoti iebildumi un vajag pretiimnaakshanu taa uzrodas "probleemas"..cik cilveeku tik viedoklju bet nu ir lietas kas ir kopiigas. Cilveeciskais faktors piemeeram. Tas laikam ir mantojums no padomju laikiem izmantot savu dienesta staavokli lai chakareetu citiem dziivi. Taapeec jau krieviski runaajoshie viesstradnieki ir izdeviigaaki par vieteejiem straadniekiem. Mazaak jaamaksaa algaa un straadaa priecaajoties ka vispaar darbs ir. Cik saprotu pashu maajaas shvaki ar darbiem.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , LPC teica:

Nu nav operatoram iespējas noteikt, vai tiešām tu esi zinošs lietotājs

Ja tur supportā sēž jampamps (kā vairumā gadījumu), tad nav iespējas, tiešām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ehh, naivie, kas te cepjās par meitenēm līnījas otrā galā. Tur var sēdēt zvanu centra darbiniece,nekas apkalpo TET, un paralēli citus kantorus kā ārpakalpojums (TET īrē zvanu centra pakalpojumu, piemēram), līdz ar to, cilvēkam pilnīgi pie kājas par taviem vadiem - mauc pēc blankas.

Pēc tam atbrauc ārpakalpojums, kas arī nav TET darbinieks un novērš problēmu jo arī to TET īrē. Līdz ar to tavs TET ir tikai logo un ēka Rīgā un tās nav tikai ar TETu.

 

P.S. cik zinu par ST tad viņus tur graiza pa nikno, domāju, kā arī tur laika jautājums līdz ārpakalpojums tiks izmantots 90% (cik zinu, tad daudz kur jau tiek).

Edited by AVilks
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...