Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Kamēr te kaujas notiek, jāizmet līkums un pusdienlaikā jāaizmin līdz darbam ar manu jauno (ne tik jauno) pilsētas/ziemas braucamo.

Nopirku lietotu no kolēģa priekš bračkas, kautkad būs jāaizved līdz LV.


 

Spoiler


PXL_20221213_121404171.jpg

 

 

 

 

Driveside.jpg?17367340092584484814

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , osscar teica:

un dažiem ražotājiem nenormāli platas stūres :D

zāģi pazīsti?... :biggrin:

bet nopietni... es jau diviem savējiem esmu stūres sašaurinājis... reāli ērtāk un labāk vadās (asāk)...

pašreizējam izdevās līdz 59 cm sašaurināt... būtu vēl šaurāku sataisījis, bet ciešāk vairs nevarēja visu sabīdīt...

Link to comment
Share on other sites

Vienu brīdi tracināja to plato stūru ipašnieki, kad braukāju uz iepriekšējo darba vietu. Bij tur veloceļš, kurš iet pār tiltam, diezgan šaura tā mala, tad nu mūžigi bij jāapstājas (vai jāuzlec uz pretējās joslas ielas, ja neviens nebrauc pretī), lai izmainītos ar viņiem. Ar normāla platuma vai šosejniekiem problēmu nebij.

Vienreiz viens bij tā sabijies ka neizmainīsies, ka jau lacīgi saka vilkt uz vienu malu, kamēr aizķēra ar sturi tilta margu restes. Diezgan smuki nomaicās :D

 

 

 

Šeit, tik kādā 2012 gadā, tagad platāku uztaisījuši.

https://www.google.co.uk/maps/@51.5026895,-2.5131563,3a,75y,148.26h,62.76t/data=!3m7!1e1!3m5!1s2bIC5xgedekw80OlwYFT7w!2e0!5s20080801T000000!7i13312!8i6656?hl=en

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , AndrisBB teica:

Vienu brīdi tracināja to plato stūru ipašnieki

Tu esi ļoti interesants un dīvains velorasts... Es saprastu vēl kad saka, ka tracina tie hipsteri ar fiksīšiem kuri brauc kā pajoli neievērojot satiksmes noteikumus, nomet savus sūuuu visur kur pagadās utt... Bet te Tu runā, ka besī ka grūti samainīties... bācc...

Ko Tu šeit teiktu???

 

image.thumb.png.7a307ccaed629afb4bc9c755b0694885.png

 

Visa velo kustība notiek pa šo Brīvības ielas kreiso pusi (virzienā uz centru - bildē labā mala...) tur augšā nesavācot stūri nekādīgi nevar samainīties... 

 

Labots - Regisss
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tas ka kautkur ir vēl sūdīkāk, nenozīmē ka tā jābūt :D

Manuprāt ja ir velojosla, tad tai jābūt pietiekoši platai, lai divi velo var izmainīties normālā ātrumā, nepiebrenzējot un neriskējot ka aizķers viens otru, it īpaši ja turpat blakus fūres moči.

Nu bij tur uz tilta mazliet šaurāka (tagad pārbūvēja platāku), "ierindas" velosipēdi varēja izmainīties bez problēmām, izņemot tie ķēmi ar super platajām stūrēm :D Nu ja ir tev tik plata stūre, tad pagaidi lai pārējie aizbrauc, nevis čakarē pasākumu visiem. Vai brauc pa ceļu.

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

izņemot tie ķēmi ar super platajām stūrēm :D

Labprāt Tevi ar pleciņu satiktu tajā šaurajā vietā... ;) :D 

Un pirms 10 gadiem bija cik platas stūres?! 60? mazāk? Tolaik tak uz 26" velo bija šaurāka stūre ar ragiem galos... uz 29" MTB ir tās platās 70+cm... attiecīgi ko Tu tur tagad darītu kad pretī brauktu džeks ar 740mm stūri? :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tak brauc pa mežu, kur vietas pietiek kaut ar 1m platu stūri. Tas jau nenozīmē ka jāpaliek par traucēkli citiem. Ja esi traucēklis, tad pagaidi kad visi citi aizbrauc, vai brauc pa ceļu.

It īpaši gadījumos kad sīkie brauc pretī, kas ne vienmēr var novērtēt risku tik aizķertiem utt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Tas jau nenozīmē ka jāpaliek par traucēkli citiem. Ja esi traucēklis, tad pagaidi kad visi citi aizbrauc, vai brauc pa ceļu.

Tu tak zini teicienu par sūdīgu baletdejotāju un viņa traucēkli? :D :D :D  un jā... tas tieši par Tevi! :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu kāds tur sakars ar baletdejotāju? Paņem mērlentu un nomēra, fiziski nevar izmainīties, lai vai kā tu tur dejotu, nākas apstāties. Ja katru dienu braukā pa to pašu maršrutu pa 2X dienā un tādi tilti ir vairāki pa ceļam, tad jau uz aci uzreiz pa kilometru var pateikt ka nevarēs izmainīties. Nākas apstāties. Pēc kada pus gada piebesī. Ja vēl izmanto to rīta/vakara braucienu kā treniņu un seko laikiem, tad vēl besīgāk. :D

 

Nu kā arī ja tā nebūtu problēma, tad neviens netērētu naudu un nepārbūvētu to tiltu. Vajag tik pietiekoši daudz cilvēku, kas regulāri trobelē atbildīgās iestādes līdz kamēr kautkas netiek lietas labā darīts.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ā, un nenožēloju, ka paņēmu 2x nevis 1x. :)

 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Aiznākamnedēļ jāsāk jauns darbs. Offiss pašā pilsētas centrā, ar savu dīzeli braukt sanāk dārgi, dīzelim par iebraukšanu pilsētā £9 dienā.

Tagad neko nedarot jau kādu mēnesi pa mājām, izfunktierēju ka varbūt jānopērk e-baiks, ko uz darbu braukāt. Sanāks lētāk un ātrāk kā ar auto vai sabiedrisko.

Gravelis un šosejnieks jau ir, varbūt jāpaņem kāds pilsētnieks vai MTB?

 

Nu kautkas tāds:

https://www.cube.eu/uk-en/cube-kathmandu-hybrid-pro-625-flashstone-n-black/631212

https://www.cube.eu/uk-en/cube-reaction-hybrid-pro-625-flashwhite-n-black/634112

 

Skatijos ka Bosh'am diezgan viegli var 'atslēgt' 25 km/h ierobežojumu. Uzlikt kautko jēdzīgāku, teiksim ap 30 - 35, varot bez problēmām dabūt 48 km/h ar vienkāršu dongli ko piesprauž.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imho, ja roundtrip sanāk zem 25km, tad no elektriskā nav lielas jēgas. Īpaši, ja braukšana pa līdzenu veloceļu un reljefu. 

Es pat patiesībā savus 8km uz vienu galu ar visu ģērbšanos ar velo nobraucu tajās pašās 25-30 min kā ar motociklu, jo abos variantos izbraucu kvartālu 1 luksafora cikla laikā, tāpēc vidējais ātrums būtiski neatšķiras iekšpus dzelzceļa loka, kamēr ārpusē visu iegūto sanāk zaudēt uz apģērbšanos. Vienīgais ieguvums no elektriskā būtu, ka nav jālej benzīns un varbūt drusku mazāk sasvīstu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , kaads teica:

min uz darbu ar to kas jau ir 😀

 

Droši vien tā jau būs jādara, nav jau tālu, kādi 5 - 6km. Uz darbu ideāli -> no kalna lejā.

Atpakaļ tik pret kalnu un pa centru + visu satiksmi. Nez, nākamnedēļ vai pa wīkendu jāpamēģina cik grūti vai viegli.

 

Iekšējais dēmons gan saka, ka gribās kādu jaunu gadžetu :D

 

 

 

 

Screenshot from 2023-01-03 14-32-32.png

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

Imho, ja roundtrip sanāk zem 25km, tad no elektriskā nav lielas jēgas.

Uz iepriekšējo darbu, kā reiz tā arī sanāca, bet tas bij pa taisnu veloceļu ar dažiem krustojumiem pa vidam. Nu tā, kautkur pa 20 - 30 mkin varēja aizmīties, atkarībā no vēja virziena.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , AndrisBB teica:

Aiznākamnedēļ jāsāk jauns darbs. Offiss pašā pilsētas centrā, ar savu dīzeli braukt sanāk dārgi, dīzelim par iebraukšanu pilsētā £9 dienā.

Tagad neko nedarot jau kādu mēnesi pa mājām, izfunktierēju ka varbūt jānopērk e-baiks, ko uz darbu braukāt. Sanāks lētāk un ātrāk kā ar auto vai sabiedrisko.

Gravelis un šosejnieks jau ir, varbūt jāpaņem kāds pilsētnieks vai MTB?

 

Nu kautkas tāds:

https://www.cube.eu/uk-en/cube-kathmandu-hybrid-pro-625-flashstone-n-black/631212

https://www.cube.eu/uk-en/cube-reaction-hybrid-pro-625-flashwhite-n-black/634112

 

Skatijos ka Bosh'am diezgan viegli var 'atslēgt' 25 km/h ierobežojumu. Uzlikt kautko jēdzīgāku, teiksim ap 30 - 35, varot bez problēmām dabūt 48 km/h ar vienkāršu dongli ko piesprauž.

 

 

 

 

 

 

 

Brālēns ar draugiem iekš UK vasarā paņēma šitādus Cube, kas viņi skaitās MTB, nezinu: https://www.cube.eu/uk-en/cube-stereo-hybrid-160-hpc-slx-750-27.5-carbon-n-reflex/637103

Sākumā šis paņēma, draugi paprovēja iepatikās, paņēma šie arī, kautkādi 5gab :D

Bet nu dikti priecīgs, tikai jā, štuko arī par "čipošanu" :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

nav jau tālu, kādi 5 - 6km.

Šitam tok elektrisko nevajag. :D

Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

Iekšējais dēmons gan saka, ka gribās kādu jaunu gadžetu

Šis jau ir cits stāsts. :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , kicker teica:

Bet nu dikti priecīgs, tikai jā, štuko arī par "čipošanu" :D

Full suspenšinu jau visdrīzāk neskatītos, nav jēgas pa pilsētu un nelieliem bezceļiem (ja izdomā uz tādiem braukt).

Iečipot varētu tā, lai mierīgi var pret kalnu turēt kopā ar satiksmi tos 25 - 30 mph, kas apmēram arī ir 48km/h.

 

Starp to MTB un touringa veļuku, ģeometrijas ziņā izskatās ka pilnīgi nekādas starpības, tik vizuāli izskatās mazliet savādāk.

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

Šis jau ir cits stāsts. :D

Nu kā reiz ap par 'veco' BMC samaksāts, kautko vietā var paņemt.

e-baikiem nekur īpašas atlaides pagaidām neredzu, te vienīgi mazliet zem MSRP

https://www.theelectricbikeshop.co.uk/bikes/electric-mountain-bikes/2022-cube-reaction-hybrid-pro-625-electric-mountain-bike-in-grey__4267

 

Ja pieskaita vēl 45% atlaidi tam pa virsu (aka Cycle2Work), tad sanāk lētāk kā ar autobusu braukāt.

Link to comment
Share on other sites

Kas tur dīvains? Vakar negribēju, šodien gribu :D

Pietam nekas jau īpaši savādāks tajā sacītajā nav, fitnesam nav jēgas, braukšai uz darbu vai tūrismam var domāt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nebiju redzējis Kazarma velo foto - lai jaunais rumaks labi ripo !

 

Es arī tiku pie jauna, gribēju no Vācijas sūtīt, bet kamēr meditēju...xxl aizgāja. Big nain 600  ar gandrā 400 eur atlaide beidzās..nokavēju.. Nu neko jāņem bija te.. biku dārgāk.

Man psiholoģiski bail ar tik garu izbīdītu sēdekļa stuti :D Un man garas rokas tapēc xxl man ir ērtāks.

 

Bija biku diskusija ar pārdevēju par to kāda vella pēc cube ir selle italia īsais beņķis ar caurumu nevis cube beņķis...jo nevieno oficiālajā lapā/veicī nav tāda setapa. labi ka vismaz +-150mm manai platajai pakaļai nespiedīs cerams. Bet nu labi par cik šis beņķis =- tos pašus 50 eur maksā lai nu paliek - testēs.

 

Jā vēl jocīgi ka priekšā kaut kāds oldskūlīgs sudraba QR  priekšā  un melns aizmugurē = pēc oficiālajām 6000 rumbu un cube bildēm abiem jābūt melniem, žēl ka uz vietas nepiefiksēju - pakasītos.

 

Uzreiz ALU pedāļus paķēru klāt....vēl laikam 100+ par dubļu sargiem, lampiņām, turētājiem + bāgūzis tikai cube der ...(tas garākiem  izbraucieniem tiks uzlikts) , dakšas pumpis, ķēdes posms.. kaut kādi vēl sīkumi.

 

Tā cik notestēju - bremzes kā bremzes +- tas pats kas manas 15 g vecās tektro...nu un baigi par ripošanu offroad/trase nepateikšu - tikai "pa mierīgo testēju" ..skatīsies kāds laiks weekndā..cerams uz trases pietiks ar to mazo front zobratu + 11 aizmugurē...Lielā panna gan izskatās biku smieklīgi....nez kur to izmantot :D PXL-20230116-160722782.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

svars kādi 14.2 kg xxl rāmī..ok vēl pasūtīšu vieglās kameras, būs 14 :D 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , osscar teica:

Man psiholoģiski bail ar tik garu izbīdītu sēdekļa stuti :D

Nu, jo garāka stute, jo lokanāka. Dibens tik traki nesāpēs :D

Bet nu alumīnija jau tāpat cieta, lai vai cik gara.

 

 

Visulaiku šādu gribējās, bet esošajam veļukam nav īsti laikam jēgas, rāmis pats par sevi mazliet lokās. Plus arī esošā stute.

https://www.canyon.com/en-gb/gear/bike-parts/contact-points/posts-and-clamps/canyon-s15-vcls-2.0-cf-seatpost/148287.html

Link to comment
Share on other sites

Nu hvz es ar saviem 115+ viņu salicīšu 100% tievo 27...ja būtu 30 cik tur mm...vel varbut...90kg čali loka stutes mierigi..un uzcrami slodze lielaka...var saplaisāt

Nē paldies es par tādu naudu stuti nepirkšu🤪

Link to comment
Share on other sites

Deformesies..uzreiz jau nenolūzīs...biku jau lokas alumīnijs arī

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Nu nez, man jau liekas tur pāris tonnas vajag, lai viņu nolocītu.

Bet nu ja jau viņi tā lūztu, tad lielie ražotāji tādus garus netaisītu, neies tak maksāt kompensācijas. kautkur jau specenē jābūt, cik ir maksimālais garums. Man parasti uz stutes ir līnija, kur min un kur max. Maksimālāis garums ir diezgan liels, plus tur ganjau ar 4x rezervi.

If you are on the limit of the minimum insertion mark on your current post, then go a size up as there’s a minimal weight penalty and it’s much safer!

Link to comment
Share on other sites

Ir ir līnijas.bet ir arī vel brauceja masas limits...kas daudziem velo ir ap 100kg...mtb biku vairak attiecigi no cubikam ir 115 rider+25 krava.

Graveliem zem 100tie cipari..tapec tos pat neskatoju

Link to comment
Share on other sites

Šosejiem/graveļiem jau tie braucēji parasti 60kg, plus katru gramu cenšas ietaupīt.

Nez, es īpaši par tās stutes garumu nesatrauktos, ja galīgi neiet pāri jau tai līnijai arī pie max svara.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, osscar teica:

+ bāgūzis tikai cube der

kads tad tas ir??

1 stundu atpakaļ, osscar teica:

- bremzes kā bremzes +- tas pats kas manas 15 g vecās tektro

gan jau pašas vienkāršākas uzliktas, vismaz bremžu diski izskatās visprastākie

Link to comment
Share on other sites

jā shimano 200 gan jau. Bet man ar tektro  ar bloķējas īzī rati.

cube kaut kādi slēptie stiprinājumi - generic bāgūzi neuzlikt

Link to comment
Share on other sites

varbūt - ja no kalna ilgi brauc - iespējams. esmu ar deore bremzēm braucis - neko baigi diži labāk nejutu. xt laikam 3 cilindri un niknāk ņem, bet pa tām vietām kur es braucu - bremzes nekad nav šķitušas par īsu...ja nu tikai tad kad kluči bija netīri pa padsmit gadiem - tad biku slīdēja...bet uzliekot jaunus - viss mani apmierina.

Link to comment
Share on other sites

Tās disku bremzes jau arī vajag 'iededzīnāt'.

Iespkrieties un tad nobremzēt cik vien stipri var. Tā kādas 20 reizes.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nav vēl sūtīšu ja šeit būs 2x dārgāks:

 

https://www.bike-discount.de/en/acid-rilink-sic-pure-29-rear-carrier

 

 

kaut kas tāds...nu nez vai tā sistēma bija tā vērta lai nomaskētu pāris caurumus kuros parasti ir ņeržas skrūves :D

un rats jāņem nost 😐

jo skrūves iekšpusē ..nē nu varbūt var iemānīt arī neņemot ratu nost...hvz redzēs. skaistums prasa upurus.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...