Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Šitās tās kas neapžilbina pretī braucošos (Ion PRO)?

Kad kādreiz braukāju uz darbu diendienā, tad besīja tie kas pa tumsu uz veloceļa moči pretī ar kautkādām 1500W lampām tā ka pēctam raibs gar acīm uz minūtēm piecām. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Šitās tās kas neapžilbina pretī braucošos (Ion PRO)?

Šis pilnā jaudā ir sajūta ka vilciens pretī nāk... ja brauc auto, tad slēdzu uz 3. līmeni... 1. līmenis tikai tad, kad tukšs un reāli melns ceļš... Bet atbilde - man jau šķiet ka žilbina ja ir augstāk pacelta.

Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Šitās laikam kas nežilbina, tjipa stars iet uz leju. Neesu gan redzējis kā dzīvē izskatās.

 

https://www.trekbikes.com/gb/en_GB/equipment/bike-accessories/bike-lights/bike-front-lights/trek-commuter-pro-rt-front-bike-light/p/34037/?colorCode=black

šis jau jaunākais modelis... kad savu pirku, tad nekas tāds nebija... tolaik mēs pāris tās nakts gonkas nobraucām... ;) Patika! :)  1 lukturis uz stūres, otrs uz galvas un super!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Kam tavējām ANT+? Var pārslēgt spožumu no devaisa?

Varbūt tu man iedevi ideju kameras projektam pie kā strādāju. Ja kamera detektē pretī braucošo velosipēdu, tad pārslēdz uz zemāku spožumu. (Vajag uztaisīt kautkādu demo kā izmantot AI uz viena CPU moduļa priekš konferences)

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Jā... šī nežilbina...
https://veloprofs.lv/lv/prieksejas-lampas/5376-lampa-trek-commuter-pro-rt-601842202760.html

un

https://veloprofs.lv/lv/prieksejas-lampas/5375-lampa-trek-commuter-comp-r-601842202760.html

šī arī nežilbina... es gan nestādos priekšā kā to var panākt smuki un automātiski...

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

Kam tavējām ANT+? Var pārslēgt spožumu no devaisa?

no Garmin velo datoriem utt... Es neesmu mēģinājis ar savu Fēnix 5 pārot... tumsā tāpat neko neredz pulkstenī, ja nu vienīgi ieslēdz gaismu... 

Pirms 8 minūtēm , AndrisBB teica:

Varbūt tu man iedevi ideju kameras projektam pie kā strādāju. Ja kamera detektē pretī braucošo velosipēdu, tad pārslēdz uz zemāku spožumu. (Vajag uztaisīt kautkādu demo kā izmantot AI uz viena CPU moduļa priekš vienas konferences)

šīs jau izvirtības... :D Tu mani nomierināji... manas lampiņas vēl ir OK :D 

Link to comment
Share on other sites

@AndrisBB Tu filmē visus savus izbraucienus? Vienmēr liec kameru?

 

Link to comment
Share on other sites

Nē, es reti kad lieku kameru. Tikai tad, kad zinu ka kautkas interesants pa ceļam būs.

Kādreiz liku, kad pa pilsētu diendienā braukāju uz darbu.

 

Tagad gan arī neesu kādu laiku braukājis. Lēnā garā pāvācos uz jauno māju. Kad pārvākšos tad būs ko braukāt, pētīt un filmēt. Diezgan interesanta vieta :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kā man tas Gārmins var brīžiem besīt :D

Lai piekļūtu ANT+ Bike Lights profila dokumentācijai, jāmaksā 1500 bakši gadā kā memberam :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Lai piekļūtu ANT+ Bike Lights profila dokumentācijai, jāmaksā 1500 bakši gadā kā memberam :D

 

Kas tā par dokumentāciju? Izstrādātāju?

Link to comment
Share on other sites

Nu ja. Ja gribi tikt pie dokumentācijas, tad jāreģistrējas. Bezmaksa basic accounts dod lielāko daļu info, members+ dabon visu, bet 1500 gadā maksa.

Tad nu protams, ja reāli sāc izmantot ANT+ produktā vai pat tikai ANT , tad jāmaksā par katru devaisu (jādabon licenze).

Firmwāre protams viss 'closed source', tik iedod API dikumentāciju kā tavu softwāri salinkot ar viņiem.

 

Piemēram šis, labi ka ir labdari kas nošārē

https://forums.garmin.com/cfs-file/__key/communityserver-discussions-components-files/155/D00001621_5F00_ANT_2B005F00_Device_5F00_Profile_5F002D005F00_Bike_5F00_Lights_5F00_Rev_5F00_2.0_5F00_M.001.pdf

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu ja. Ja gribi tikt pie dokumentācijas, tad jāreģistrējas. Bezmaksa basic accounts dod lielāko daļu info, members+ dabon visu, bet 1500 gadā maksa.

Tad nu protams, ja reāli sāc izmantot ANT+ produktā vai pat tikai ANT , tad jāmaksā par katru devaisu (jādabon licenze).

Firmwāre protams viss 'closed source', tik iedod API dikumentāciju kā tavu softwāri salinkot ar viņiem.

 

Piemēram šis, labi ka ir labdari kas nošārē

https://forums.garmin.com/cfs-file/__key/communityserver-discussions-components-files/155/D00001621_5F00_ANT_2B005F00_Device_5F00_Profile_5F002D005F00_Bike_5F00_Lights_5F00_Rev_5F00_2.0_5F00_M.001.pdf

 

Īsāk sakot... Tu darbojies un tad mums vienkāršā valodā pastāsti par rezultātiem! ;) 

Pirms 6 minūtēm , kaads teica:

šīs arī dārgas!!!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

Īsāk sakot... Tu darbojies un tad mums vienkāršā valodā pastāsti par rezultātiem! ;) 

Maz jau ticams ka tuvākā gada laikā kautko izdarīšu tik tālu, lai būtu kādi rezultāti.

Bet vajag uzrakstīt pāris bloga postus darba lapā un prezentāciju priekš vienas konferences.

Varbūt varētu uztaisīt ideju ka izmanto AI uz Action Kameras, lai slēdzelētu velo gaismas automātiski.

Tur var veselu piecu daļu esseju sarakstīt :D plus pašam interesanti/lietderīgi, izdevīgi. Mums darbs par katru bloga postu 1.2k eirikus piemaksā :D

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , kaads teica:

 brauc kā dienā, pat neslēdzot uz pilno jaudu 

Nu man tie 1300 ir wowo... es parastu braucu ar 2. vai 3. līmeni... 1. tā lai pazīmētos vai reāli meža takās... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Tas vai žilbinās, viss atkarīgs no tā, kā to lampiņu uzliksi uz stūres. Tas pats kas as piekrautu auto, kam nav automātiskā korekcija, un autovadītājs arī par tādu regulatoru neko nav dzirdējis.

OK, gan jau kaut kādām ir kāds korektāks kūlis, kur tā iespējamība žilbināt mazāk, t.i. tas nav uz visām pusēm, kas vajadzīgs kādā alā vai tml.

 

 

Link to comment
Share on other sites

smalki jums lukturīši, es gan tādu ciparu negribu par lukturi atdot + reti  man sanāk tumsā braukt...

izlīdzos ar kaut kādu pāris 10 eur kitu + uz galvas liekamais parasti ir somā garākos braucienos ( no copes krājumiem man tur tādi labāki ir pāris).

Link to comment
Share on other sites

Nevajag jau nemaz tādu. Man aizmugurē pašlaik ir kaut kāds rimi lētais. Priekšai ir kaut kas dārgāks. Bet arī no ali, tāds jaudīgs. Es gan arī sen pa kārtīgu tumsu neesmu braucis. Stāv bez pielietojuma.

Tikko nopirku pa 9 EUR pieres lukturi Regata veikalā pa 9EUR, arī ir riktīgi jaudīgs režīms pieejams. Vecais petzl sāka jukt ārā, slēgties uz katru 3. reizi un tml. Tas pieres lukturis gan man tagad tāds ar ko ziemā uz šķūni aiziet.

Link to comment
Share on other sites

ja vizinies ar velo, pietiek pat ar sveču gaismu, ja min, tad  vajag kārtīgu un lai ilgu laiku deg, savādāk aizdzenies uz kādu ellii , vai uz mežu, un atpakaļ netiec 😀

Link to comment
Share on other sites

nē nu skaidrs, ka vajag :D 

tagad jau rudenī jo īpaši agri tumšs...vēl ar plāns kādu 70nieku uztīt weekendā, ja nebūs baigais draņķis.

Link to comment
Share on other sites

Līdz cik kmh skaitās vizinies? Man ir bijušas vairākas situācijas, kad braucot ar velo ap 20-25 kmh pāris metrus priekšā stirna izlec no grāvja un nesas pāri ceļam. Knapi sabremzējos.

Link to comment
Share on other sites

nu man  tūrsima režīmā arī tie paši 20kmh gan jau vidēji pa granteni  - atkarībā no seguma, kāpuma  etc :D

 

Link to comment
Share on other sites

Minot pa asfaltu var iztikt ar vienkāršāku lukturi. Ja melnā tumsā brauc pa grunteni, meža ceļiem un meža takām, tad vajag labu gaismu.

Man patīk kārtīga gaisma, attiecīgi tādi lukturi! Ar mašīnu tāpat - vajag lai labas tuvās un tālās gaismas!

Link to comment
Share on other sites

Šogad tikai 3. brauciens ar šosi…

 

816FF99E-AD7D-4ADF-9528-6DB3E97DD1ED.thumb.jpeg.79873e1cb847d4052b2225651ddcb6e2.jpeg
 

D40F996A-5F54-49D1-856C-691EC82E186B.thumb.jpeg.56ab45710d7b7f06d3c80bc974ca9d00.jpeg

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

nez man bailīgi būtu  ar šosi - visu laiku pa šoseju močīt ja nav normāla veloceliņa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , kaads teica:

nu nemauc pa maģistrāliem ceļiem, ar vienu joslu katrā virzienā.

Labs aizmugurējais lukturis un stress 0… tikai dažas fūres un baļķvedēji 🤬

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , kaads teica:

nu nemauc pa maģistrāliem ceļiem, ar vienu joslu katrā virzienā.

Vot problēma ar šoseju - ap Rīgu ~60km rādiusā viss ir jau n'tās reizes izbraukāts. Prasās pēc graveļa dažādībai. :D

Link to comment
Share on other sites

Tapēc arī es nonācu pie secinājuma ka graveļbaiks ir visuniversālākais verķis.

Uzliec šosejas ratus un riepas un mauc pa šoseju. Skaidrs ka Tour de France neuzvarēsi, bet nu pat priekš amatiera lielas starpības starp true šosejnieku nebūs, kur nu vēl sestdienas braucējam.

Uzliec 650b ar kādām 45 - 50mm riepām un brauc visur. Ja vien ar kautkādu dowhilu nenodarbojies, tad nekas vairāk nav vajadzīgs.

 

Nu protams ja var uzturēt 3 veļukus, tad kapēc nē.

Link to comment
Share on other sites

Tagad dilemma - ņemt atsevišķu gravel baiku vai pārsēsties uz labāku šoseju ar disku bremzēm, lai virsū var uzlikt kādas 30-32mm slikus. It kā pa vieglām grantenēm ar tādām mauc un baigo problēmu neesot, bet nu nezinu, cik tas baudāmi :) 

Labots - phuck
Link to comment
Share on other sites

Pilns jau ar `gravelbaikiem`, kur nu tā īsti par gravelbaiku nenosauksi. Šosejnieki ar mazliet vairāk vietas platākām riepām :D

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Interesanti kādas sajūtas ar velo uz 90km/h. Ir mēģināts uz 60 - 65 pa ceļu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kaut kur sociālajos tīklos uzjautā Krišjānim Ratinikam.

Lielākais pašam ir bijis no Siguldas kalna tuvu 80km/h. Pie tam, ar MTB. Tā kā viss veiksmīgi, tad jau forši :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Diezgan lielam skillam un pārliecībai jābūt.

Cik pamēģināts uz lieliem ātrumiem, tad vējš un garām braucošās mašīnas ir mazliet dīvaini.

Jā, nobrenzēt arī labi jāmāk.

Nu pa tādu seper līdzenu asfaltu varbūt mazliet drošāk, es esu mēģinājis pa parastu ceļu, kur bdre vai plaisas viena pēc otras.

 

Ir arī gadījies ka piemetas šis `speed wobble`, mazliet bailīgi tad paliek.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vobleri esmu ar motociklu noķēris pie 150+ ātruma Biķerniekos. Nekas patīkams tas nav. Ar riteni noteikti negribētu. Pašam ar riteni (ne to labāko MTB) max ir bijis 65km/h lejā pa kalnu. Sajūtas līdzīgas, kā arī moci 2x lielākos ātrumos. :D  

Link to comment
Share on other sites

pirms 22 stundām , AndrisBB teica:

Interesanti kādas sajūtas ar velo uz 90km/h. Ir mēģināts uz 60 - 65 pa ceļu.

Spānijā no kalna nākot lejā ir bijis pāri pa 80km/h noteikti... Neesmu nekad čekojis max ātrumus attiecīgi tad jāskatās cauri workouti...

Toties ar gigantenēm no kalna esmu nācis lejā ar  ~120km/h... sajūtas iespaidīgas... ātrums fiksēts ar Garmin Fenix 5 ;) Oficiālos ātruma mērītājos šķiet ap 107km/h bija maksimums... 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...