Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

191cm. Mazliet par resnu, optimāli man parasti ir ap 85kg. Mājas strādāšana nenāk par labu.

Link to comment
Share on other sites

Diezgan daudz jāmin :D

1kg tauku ir apmēram 7500 kcal. Tas ir apmēram 10 stundas relatīvi mierīga mīšanās. Ja sāk intensīvāk mīties un jau iet virs 130+ sirds ritma, tad atkal jāēd minoties, savādāk ilgāk par 2 stundām neizvilkt.

 

Bet nu 95kg tas ar tā. Reku Elvim pie 90 - 95kg un 1.90m, tīri neko.

https://www.youtube.com/c/ElvisLifts/videos

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , AndrisBB teica:

191cm. Mazliet par resnu, optimāli man parasti ir ap 85kg. Mājas strādāšana nenāk par labu.

Tu jau skals ;)

man 176 un ar visu apģērbu un velo drēbēm stabili virs 90 😁😁😁

man abiem MTB ir ZTR crest aploki kur max svars ir 80kg 🤪😂

kad aktīvi braucu gonkās tad svars bez drēbēm bija ap vai biku virs 80kg 🤪

 

Link to comment
Share on other sites

Vienā gadā, kad minu mazs ( 4.5k) 🙂, pavasara- vasaras laikā, 2.5 mēnešos nosviedu 10kg. Tagad minu stipri vairāk un svars krītas pa gadu daudz mazāk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2021.06.22. , 21:51, AndrisBB teica:

Hammerhead Karoo 2

cik h velk lietojot? Var taču braucot lietojot to arī lādēt?  kaut ko viens te biedrs man  ne pārāk labi pa aparātu izsakās

Link to comment
Share on other sites

Neesu īpaši mērijis cik ilgi baterija iztur līdz atslēdzas. Garākais brauciens pagājušajā vasarā bij ap 6 stundām. Pēc brauciena pāri palicis bij ap 40%. Bez mūzikas.

Neredzu iemeslu kapēc nevarētu piespraust mazu power-banku. Ja es braucu kautkādos plezīra braucienos, tad parasti pielieku arī kameru. Cik zināms tā ilgāk par 1.5 stundu nevelk. Tad top tube somiņā iemetu powerbanku, cik tur tā darba pārspraust vadu uz Karoo, ja baigi vajag.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu kā tam hammerhead, bet man Sigma Pure, arī Garminam vadu nevarēs iespraust, kad tas ir savā stiprinājumā.

Ja ir tas izvirzītais stiprinājums, tad, iespējams, ka var. Bet man tāda nav. Man ir vienkārši uz stūres iznesuma mazais stiprinājums.

Hammerhead vads ir uz aizmuguri, nosacīti, tur gan nav problēmu.

Link to comment
Share on other sites

Garminam var nopirkt extra batteriju

g150GCPP-o_other0.jpg

Karoo, vienkārši piespraužam vadu un braucam. Ar to powerbanku ganjau nedēļu izvilktu.

 

 

IMG_20220202_122318.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hmzzz… vai tad ar visiem sensoriem un GPS tik maz tur?!

es gan visur lietoju Fēnixu. Arī uz velo ar visiem sensoriem…

Link to comment
Share on other sites

Ar Fēnisksu vai Edge īsti nav jēgas salīdzināt, jo abi iet uz mikrokontroliera.

Karoo jau iet uz telefonveidīga CPU (neatceros kāds tieši), ar Android un daudz 'ēdelīgāku' displeju.

Pa lielam tas pats kas telefonu turēt ar ieslēgtu ekrānu. 

Ja baigi gribās, tad caur adb var ieinstalēt jebkādas Android applikācijas. Pagaidām esu salicis tik kautkādus mūzikas pleiyerus un vēl dažus sīkumus.

SIM karti jau viņam ar var ielikt, ja vajag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

image.png.49f9d881033cf594540b7f1660921673.png

 

Lai nepiesārņotu auto  reģistratora tēmu, kurā mēs nonācām līdz velo, brīnums ka  netikām līdz Audi80 ar gāzi :D , tad iesviedīšu te info, kur  maļam visu ko par velo.

Tātad, februāra vidū beidzas Kasko priekš auto. No apdrošinātāja atnāk jaunais piedāvājums uz e-pastu, pēc dienas jau zvana bābietis papļāpāt par to. Parunājām par  šo par to, un tad ienāca doma uzjautāt  par velo + auto. Pēc meitenes teiktā, pats vēl neizlasīju apdrošināšanas p-tus pieminētos, ja velo atrodas auto salonā, bagāžniekā un to nosper - atlīdzība nepienākas no Kasko, bet  pienākas atlīdzība, ja ir apdrošināta manta nekustamajā īpašumā uz kaut kādu summu. Vai velo atsevišķi jāpiemin pie apdrošinātās mantas neuzjautāju.

Ja velo atrodas uz auto (nav svarīgi cik daudz tie ir) velo turētajā uz jumta, vai uz āķa un polisē ir iekļauts punkts - "Bagāža ārpus transportlīdzekļa'' un velo nosper, vai kaut kādā veidā tas tiek sabojāts, pienākas atlīdzība. Pašrisks 140eur, prēmijas izmaksa max 700 eur, bet jāuzrāda velo pirkšanas dokumenti. Manā gadījumā  Kasko polises sadārdzinājums, iekļaujot šo atsevišķo punktu ir 8,60 eināri.

 Ja nosper velo turētājus no auto, vienalga kurus ( uz jumta, vai āķa, nezinu tik kā ar piesūcekņiem) pienākas atlīdzība , ja polisē iekļauts punkts-Personisko mantu apdrošināšana.

Varbūt kādam būs noderīga info.

 

  p.s. Atsevišķi par velo apdrošināšanu nejautāju.

 

Link to comment
Share on other sites

Ganjau cik polises, tik varianti.

Palasot savu, tad auto apdrošināšana nosedz, ja kāds ienesas aizmugurē un sabojā velo, bet ja ienesas un aizlaižas, tad nē, tad jāskatās 'mājas apdrošināšana'.

Mājas apdrošināšana nosedz velo līdz 500 pa defaulto, par dārgāku atsevišķi jāpiemaksā. Nosedz, ja velo bij mājā, ja ārpus tās, tad tikai ja bij pieslēgts pie kautkā stacionāra, uz auto jumta neskaitas. Bet auto gadījumā tomēr nosedz, ja velo bij salonā un bij pieslēgts pie kautkā, piemēram durvju rokturiem un nebij 'redzams'.

Īsumā - vieglāk nopirkt velo apdrošināšanu :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tanī pašā laikā viens no 'bezmaksas' bonusiem no bankas konta, ir ceļojumu apdrošināšana pa UK un EU (nezinu kapēc maksāju par viņu, jau ntos gadus taisos atcelt), kas nosedz personīgās mantas līdz 10k, bet neiekļauj 'leisure'.

Īsti gan nav saprotams, kur beidzas 'leisure' un kur sākas ceļojums, it īpaši ja ņem tik pa UK.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

nu manā gadījumā ceļojuma piemaksa pa EU ir tik  niecīga, ka neiespringstu. kādus pēdējos divus gadus protams neesmu braucis ārpus valsts, bet pirms tam ir bijis tā, ka lēmums kaut kur aiznesties ārpus valsts robežas ir pieņemts 5min laikā :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Man jau aizdomas, ka sap.... meistarībā. Pārcentušies. Ja taisīja, tad vajadzēja vienkārši 2ātrumu rumbu uztaisīt, kas ir saderīga ar standarta shimano vai sram kasetēm.

Man arī nepatīk, ka tai viedajai asij tas ārējais bloks ir tādā bīstamā vietā. Viens "veiksmīgs" kritiens, un pērc jaunu. Nevajag pat kritienu - nobrauc gar kādu koku, kādu zaru parauj uz augšu vai tml.

Ja ir tā ka nav kur naudu likt, tad gan jau nav slikts variants.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Maz ticams ka pirktu, pārāk dārgi. Kautgan rati jau izskatās un sver labi. Bet tad jāpērk divus, jo savādāk izjuktu visa mana divu ratu komplektu sistēma, lai nav riepas jāmaina, ja grib samainīt fiksi no gludākām uz resnākām/pumpainākām.

 

Ganjau nevarēja uztaisīt ar standarta kasetēm. Nedomāju ka viņiem baigi gribējās pašiem taisīt kastetes, uzreiz piedod lielu daudzumu citu lietu par ko uztraukties, it īpaši tā varētu būt problēma 'start-upam'.

 

Īpaši jau tas puļķis uz āru neizlien. Dažiem rāmjiem izskatās ka pat faktiski līdz ar. Man vienkārši thru-axle atskrūvējamais rokturis apmēram tikpat izlien.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica:

Ganjau nevarēja uztaisīt ar standarta kasetēm.

Tīri tehniski, nedomāju, ka nebija tā, ka nevarēja. Ja nu vienīgi, kādas patentu lietas, t.i. būtu jāmaksā shimano, sram vai citam, lai savu rumbu taisītu ar saderīgām šlicēm, kur uzmaukt kaseti.

Un es neredzu vienu pašu rumbu, bet tā vienmēr ir kopā ar ratu. Tā ka domāju, ka tur vairāk nostrādāja tas, ka uz to visu varētu papildus nopelnīt.

 

OK, aiz tā puļķa jau jāskrūvē rats, tad jau varētu būt salīdzinoši izturīgs, bet man toč aiz kāda krūma aizķertos, jo regulāri sanāk pa kādu mežiņu pabraukt, pa pusaizaugušām takām.

Pēc vējiem tagad arī pilns ar zariem, cik man reizes nav bijis jāstajās, lai kaut ko ķeksētu ārā. Bet es jau tādu nevaru atļauties :D , tāpēc nav kritiski. OK, es varu nopirkt, bet uzturēt, neraustīties, ka kaut kas saplīsīs ... tad jau labāk pilnu GRX Di2 groupsetu nopirkt, un vēl nauda labiem ratiem paliks.

 

Ja tīri par GRX tēmu. Samainīju savam CX velo priekšējo zobratu uz GRX 40T. Aizmugurē atstāju Tiagra 10 ātrumu pasākumu. Manām vajadzībām pašā laikā - varu braukt optimālā ātrumu, kalniņos arī tieku. Domāju pat par MTB vēlo pārdošanu, jo īsti nez vai vairs vajadzēs. Vai nu jāpārdod abi, jāpaņem viens labs grāvelis.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 54 minūtēm , ju teica:

Un es neredzu vienu pašu rumbu, bet tā vienmēr ir kopā ar ratu.

Vienu pašu rumbu redzējis neesu (gribētos zināt cik maksātu), bet cik skatijos citi veikali tirgoi to rumbu ar dažādiem ratiem. Tāka nav tā ka viņi negribētu pārdot bez.

Plus Rose, Ridley utt jau arī liek savus ratus tiem modeļiem kas nāk ar to habu jau standartā.

 

Man ar kautkā gribās nomainīt priekšējo zobratu uz GRX (tīri vizuālu iemeslu pēc), bet čakars ka tur SRAM press-fit ar 30mm diametru laikam. Jāmaina visu bottom-bracket tad. Braukāju tagad ar to Apex 1 + Alugear 38T zobratu. Ir OK.

 

Jāpārdod tagad vecais veļuks. Nevaru saprasti tirgot pa detaļām vai salikt kopā un pārdot kā veselu velo. No vecā noņēmu GRX un pārliku uz jauno. Tagad ir rāmis + Apex 1 slēdži un visi sīkumi. Slinkums likt kopā. Plus vajag priekšējo zobratu citu tad. Atkal izdevumi.

Jāmēģina laikam būs pārdot rāki ebayā, jāpaskatās cik dabūšu.

Pagāšnedēļ pārdevu pavisam veco Scott Speedster.

Varbūt ja visu pārdod, tad vars salasīt kādus 1k mārciņas un sanāk kautkas cits interesants.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Neliels aplauziens gan jaunajam velo ar resnajām riepām. Domāju sestdien pabraukāties pa mazliet lielākiem bezceļiem.

Ir man otrs ratu kompleks ar Pirelli Cinturato M 45mm riepām.

Reāli dzīvē gan tuvāk 48 - 49mm. Un nelien man tagad aizmugurē rāmī. Itkā lien, bet paliek tik kādi 1 - 2mm brīvi. Braucot ganjau ar dubļiem vai ja rati locīsies, tad strīķēsies. Karbonu ganjau ātri izdeldētu :D

Jāpērk tagad laikam jauna riepa ko likt aizmugurē. Varbūt jāpamēģina 40mm, tad varbūt dzīvē būs tuvāk 45mm.

Tad tādā kalninieku stilā, priekšā ar resnāku un aizmugurē ar mazliet tievāku :D

 

Cannondale Topstone gan jau no rūpnīcas nāk ar pilnīgi dažādām riepām priekšā un aizmugurē Varbūt tas nav nemaz tik dīvains setupas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Itkā lien, bet paliek tik kādi 1 - 2mm brīvi.

Daudz pa maz. Ieteicams pat vismaz 5mm katrā pusē. Braucot līkumo un tml. noteikti strīķēsies. Uz šosejnieka varētu pat kādus 3mm atstāt, bet ne uz tāda, kur brauc krātās viss kaut kur.

Tāpēc man uz CX arī ir tikai 35mm riepas, kas ir protektora platums. Sānu malu pilnais platums jau ir pie 40mm.

Jā, priekšā ir vairāk rezerve, bet vienkāršāk 2 vienādas riepas nopirkt. Un arī neredzu baigo vajadzību pēc platākām. Protams, arī rēķinos, kur braucu, bet grants ceļi noteikti nav problēma.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ziemā (UK ziemā) kad braukāju, tad kad sanāk kautkāds posms pa plāvu/dubļiem, tad tās 45mm tīri labas. Jebkurā gadījumā jutās daudz labāk kā man vecās WTB Riddler 40mm.

Bet nu pašreizējais setups:

* Schwalbe Allround 40mm - priekš asfalta, parasta zeminieka, tāda vieglāka bezceļa.

* Pirelli Cinturato M 45mm (vai drīzāk ja pamēra, tad 48mm), priekš lielāka bezceļa un kad slapjš, dubļi utt. 

Link to comment
Share on other sites

gan jau beigās vēl elektrisko ricjuku paņemsi :) atradīsies iemesls tam.

Labi ka man tas updeits tā nemoka, saregulēju uzsēdi, uzbūvēju ratus savām vajadzībām, rudens-ziema -pavasaris vienas riepas, vasarā citas.  minu un baudu dzīvi, grami nemoka, drīzāk varētu mazāk pats svērt, bet alus  suka tik garšīgs ....

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Elektro-velo maz ticams ka pirkšu, neredzu baigo jēgu. Ja izmantotu kā transportu uz darbu ar būtisku distanci/kalniem, tad jā. Bet ja braukā fitnesa pēc, tad jēga maza. Ja kautkādos tūrisma braucienos brauc, tad ar varētu būt jēga.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , AndrisBB teica:

Ziemā (UK ziemā) kad braukāju, tad kad sanāk kautkāds posms pa plāvu/dubļiem, tad tās 45mm tīri labas

Protams, dubļos vai pludmales smiltīs labāk kaut ko resnāku.

Man uz CX ir bijušas Vittoria Terreno Dry, un tagad ir Continental Speedking CX. Nekas rupjāks uz tā neprasās. Ja zinu, ka braukšu kaut kur uz Kūdru, Ķemeru purvu vai tml., tad jau kāpju uz MTB.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Vakar gan interesantu lietu novēroju. Iemērcot ratu vannā, izrādās tubless riepas lēnām laiž gaisu cauri sānu sienām.

Daudz mazu caurumiņu. Pa-googlējot izskatās ka tā esot ierasta lieta, jo sānu malās pamaz gumijas, vairāk audums, lai samazinātu svaru līdz minumumam. Tā arī tie caurimiņi tādās linujās, simtiem. Itkā pēc pāris braucieniem sealantam vajadzētu tos caurimiņus aiztaisīt.

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Vakar gan interesantu lietu novēroju. Iemērcot ratu vannā, izrādās tubless riepas lēnām laiž gaisu cauri sānu sienām.

Daudz mazu caurumiņu. Pa-googlējot izskatās ka tā esot ierasta lieta, jo sānu malās pamaz gumijas, vairāk audums, lai samazinātu svaru līdz minumumam. Tā arī tie caurimiņi tādās linujās, simtiem. Itkā pēc pāris braucieniem sealantam vajadzētu tos caurimiņus aiztaisīt.

Šādi bieži novēroju super vieglajām tubeless ready riepām. Īstām tubless vai tubless ar sādu malu aizsardzību tā nav.

Šos sānus braucot grūti aiztaisīt, izņemot ja brauc pa grunteni vai bruģi. Attiecīgi, kad ielej to sealantu, tad ņem ratu rokā un krati… izej rata vienu pusi uz leju, tad otru! Krata plakaniski ar nedaudz uz leju vienu daļu un tā griež lēnām kratot..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Regisss

Vakardien izbraucu 1. braucienu ar šosi šogad... bāc ku viss ciets un sit pa rokām, dibenu un muguru... 🤪🤪🤪 tas otrs ir čoma gravel 😉

 

4649E4C1-312B-430B-ADB5-C649A81D53E2.thumb.jpeg.0331e3fdef895117da1adf18c9b9cc78.jpeg

 

B9B0A3B3-E05D-421A-A3F0-9F523E54BD5F.thumb.jpeg.0ece785447fb5217a615491cec05871c.jpeg

 

451159F8-D6B8-440A-A6CD-D0151CB92E03.thumb.jpeg.55fa6871071d68c5da5fc7cd29628545.jpeg

 


Aiz aizvakardien braucu ar treniņu (tai skaitā arī kundzes) MTB un normāli sadūru riepu ar kaut kādu suuuu... aptuveni 2mm diametrā... šķidrums nelīdzēja... 🤦‍♂️🤪

 

54AA73D1-CCDC-4D2C-8C69-BB19E1333365.thumb.jpeg.5a06cd4a10d842d0a42552530f2099c7.jpeg

 

 

 

pirms 4 stundām , AndrisBB teica:

Doma aizbraukt uz Slovēniju uz 4 dienu braucienu, sākot no Bled ezera, tad uz leju gar Alpiem līdz Itālijai. Kopā kadi 500km pa granteni, plus mazliet asfalta.

 

Bāc kā es šo gribētu... 

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Regisss

 

pirms 4 stundām , AndrisBB teica:

Beigās kautkā izdevās no sākuma ar kompresijas balonu, reizes 3, tad gandrīz dabon ka ielec vietā. Un tad piebeidz ar CO2 baloniņu.

 

Tev švaks rokas pumpis ka tā? Nezinu vai Gravel tas ir grūtāk nekā MTB bezkamerām... bet es visu izveicu ar lielo rokas pumpi. + malas smērēju ar to Schwalbes ziepūdeni :)

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
(labots)
Pirms 7 minūtēm , Regisss teica:

bāc ku viss ciets un sit pa rokām, dibenu un muguru...

Ja vēl alumīnija rāmis un sēdekļa stute tad vispār riktīgs krateklis pat pa grumbuļainu asfaltu.

Pirms pāris nedēļām pārdevu savu Scott Speedster, tas ar 22mm riepām bij riktīgi ciets.

Cannondale Topstone iztirgoju pa detaļām, tik GRX parutēju. SRAM Apex nepatika, to ar pārdevu.

Beigās sanāca ka pa lietotām detaļām dabuju vairāk naudas kā pa jaunu velo samaksāju pirms gandrīz diviem gadiem :D

 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
Just now, AndrisBB teica:

Ja vēl alumīnija rāmis un sēdekļa stute tad vispār riktīgs krateklis pat pa grumbuļaini asfaltu.

Man ir pilns karbons... stūre pati tikai alumīnija...

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

22mm riepār bij riktīgi ciets.

Man ir 25nieces tās dārgās Continental 5000

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:

Bāc kā es šo gribētu... 

Pagaidām vēl neesu samaksājis, bet doma aizbraukt rudenī, kautkad septembrī. Pa vasaru tikmēr patrenēties, lai uz 500km nenomirtu.

Viens variants ko skatos ir šis. Bet ir vēl citas kompānijas kas piedāvā tūres.

https://gloriousgravel.com/product/international/offroader-slovenia/

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Just now, AndrisBB teica:

Pagaidām vēl neesu samaksājis, bet doma aizbraukt rudenī, kautkad septembrī. Pa vasaru tikmēr patrenēties, lai uz 500km nenomirtu.

Viens variants ko skatos ir šis. Bet ir vēl citas kompānijas kas piedāvā tūres.

https://gloriousgravel.com/product/international/offroader-slovenia/

Tie 500km cik dienās? Es jau ar MTB brauktu! ;) MTB hardtail. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 3 minūtēm , Regisss teica:

Man ir pilns karbons... stūre pati tikai alumīnija...

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Tad tev bij mīkstāk kā man :D

 

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

Tie 500km cik dienās?

Tas links ko ieliku ir 3 dienas un 310km. Bet apsveru arī 5 dienas un 500km.

Laikam jāņem 'vieglākais'. MTB tur īsti nevajag, viņi pat piedāvā Scott Speedster 20 Gravel, varbūt pat lētāk nekā savu velo ņemt līdzi.

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Tad tev bij mīkstāk kā man :D

 

Nu pēc MTB tas ir CIETS... :D MTB pumpēju ap 2.0 priekšu un 2.1 aizmuguri... ja mežs, tad ~1.8 - 1.9 priekša un 1.9-2.0 aizmuguri... 

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Tas links ko ieliku ir 3 dienas un 310km. Bet apsveru arī 5 dienas un 500km.

Laikam jāņem 'vieglākais'. MTB tur īsti nevajag, viņi pat piedāvā Scott Speedster 20 Gravel, varbūt pat lētāk nekā savu velo ņemt līdzi.

Jau pačekoju! ;) nu man jau šķiet ka ar MTB ir vieglāk pa gruntenēm nekā ar gravel... šosejnieki, gravel nav mana stihija, man nepatīk tās šosejas stūres un tā sēdpozīcija... MTB ar plato stūri rullē... :D  

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Varbūt arī ka ar MTB mazliet vieglāk, bet ar tādu kārtīgu gravel ričuku būs ātrāk. Man gan tāds pavisam 'nesportisks'. Bet var uzlikt atpakaļ cieto dakšu, ja vajag, un samainīt uz otriem ratiem ar šaurāku/gludāku riepu. Varbūt kādas 20 min tas pasākums aizņem.

Šosejas stūre arī liekas ērtāka. Uz garākiem/līdzenākiem gabaliem uzliec aero bārus, iesēdies pozīcijā un minies.

Uz garu gabalu ar MTB stūri būs grūti.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...