Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Ko cilvēki domā par jauno Shimano GRX slēdžu sēriju.

 

Gribētos iegādāties jaunu off-road, pilsētas braucamo, ko var arī normāli uz kalniem aizlaist pabraukāties, kā arī šad tad uz darbu.

Būtībā galvenās prasības - normālas disku bremzes un tā lai var uzmontēt 35 - 40 mm riepas, kā arī protams viegla off-road braukšana.

 

Tāka tagad modē Gravel baiki un pierasts braukāt ar šosejniekiem, tad skatos uz tiem. Lētākie varianti nāk ar visvisādām bremžu un slēdžu kombinācijām, bet tie kas ar hidroliskajām parasti jau ir aprīkoti ari ar GRX slēdžiem.

Ir varianti ar Tiagra, lētāki, bet tad parasti mehāniskās disku bremzes, vai kā Giant gadījumā kautkāds hibrīds.

 

Pagaidām 3 varianti, Cube Nuroad Race, Bergamont Grandurance 6, Scott Speedster Gravel 30 (vēl ir daži interesanti varianti no Canyon, bet tie ātrāk par oktobri toč nebūs) atlasīti kā potenciālie kandidāti. Visiem ģomertijas faktiski identiskas, tik cik Scott mazliet īsāku riteņu bāzi plus pā lielam 10 ātrumu GRX 400 serija, pārējie jau mazliet augstāki 11 ātrumu komponenti

https://99spokes.com/compare?bikes=cube-nuroad-race-2020;*z.58cm|w.700,bergamont-grandurance-6-2020;*z.57cm|w.700,scott-speedster-gravel-30-2020;*z.XL|w.700 

 

Te tagad drizāk jautājums starp vienu vai diviem priekšējiem zobratiem. Es vairāk sliecos uz 1x sistēmu, ir kādam pieredze? Verts čakarēties ar 2x vai labāk uzreiz ņemt 1x.

 

 

Mazliet lētāki un relaksētāki braucamie ir Specialized Sirrus 4.0 un Giant Revolt 1.0

Sirrus nāk ar Deore aizmugurē un 1x zobratu priekšā, kā arī ir Future Shock, kas liekas interesanti un padarītu braukšanu "mīkstāku". Bet tikpat labi var uzmontēt kautkādu Redshift Stream uz jebkura cita riteņa un iegūt līdzīgus rezultātus. 

Revolt nāk ar šosejas Tiagra slēdžiem un kautkādu hibrīd mehānisko/didrolisko bremžu sistēmu. Pluss tas ka lētāks un ir reāli nopērkams.

 

Pārējie braucamie nekur nav nepērkami, būtībā nekādi nav nopērkami, tik tie modeļi ko neviens negrib.

 

Laikam galvenie jautājumi:

* vai ir vērts maksāt par GRX, vai labāk pieturēties pie Tiagra

* ja pērk ar GRX tad 1x vai 2x sistēmu. !x pieejams ir tikai dārgākajiem GRX 600 un GRX 800. Lētākais GRX400 tad nāk ar 2x 10 ātrumiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

martinno
pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Laikam galvenie jautājumi:

* vai ir vērts maksāt par GRX, vai labāk pieturēties pie Tiagra

* ja pērk ar GRX tad 1x vai 2x sistēmu. !x pieejams ir tikai dārgākajiem GRX 600 un GRX 800. Lētākais GRX400 tad nāk ar 2x 10 ātrumiem.

 

Tu pats saproti, ka salīdzini divas nesalīdzināmas lietas - viena sistēma ir priekš road (šosejas) velo, otra priekš gravel. Ja Tu gribi gravel tipa velo, tad jāņem ir GRX. Ja gribi šosejas, tad Tiagra arī nav nekāda medus maize... 105 vai Ultegra būtu jāskatās, nu vismaz vitāli svarīgās komponentes.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

ko var arī normāli uz kalniem aizlaist pabraukāties,

Es nezinu kas Tev ir normāli kalni, bet ja tas nav asfalts un tas ir kas lielāks par LV Siguldu, Madonu utt. tad Tev jāņem tikai normāls fūlītis... ar ļoti labu MTB hardteilu pat nav ko darīt kalnos :( es to no pieredzes saku.

man personīgi tie gravel nepatīk... es viņiem neredzu normālu pielietojumu...

labs MTB un aiziet! ;) 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
AndrisBB

Parasti braucu ar road bike, bet nu mazliet nost no asfalta un ir kā ir, tie gravel bike kā reiz radīti šādiem apstākķiem un vēl trakākiem, pilns jūtūbs, kur cilvēki močī pa Islandes vulkāniem, takām un apsteidz MTB braucējus.

 

Pirms 52 minūtēm , martinno teica:

105 vai Ultegra būtu jāskatās, nu vismaz vitāli svarīgās komponentes.

105 un Ultegra mazliet overkills priekš manis, nav tāda vajadzība. Plus šosejnieki man ir ar Tiagra, tapēc tas liekas loģiskāks variants, tīri var komponentes samainīt ja vajag. 

GTX 400 ir līdzvērtīgs Tiagra, 600 un 800 attiecīgi 105 un Ultegra.

 

Cik skatos is arī varianti, kur tiek miksēti GTX + 105 vai Tiagra, bremžu supporti ir vienkārši pārsaukti šosejas komponenti.

Piemēram reku ar 105 grupu https://www.cannondale.com/en-gb/bikes/road/gravel/topstone-alloy/topstone-105

 

Lielākā problēma jau laikam tagad, ka visur out-of-stock un nekas nav nopērkams.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

* GRX vs šosejas groupsets - GRX lielākais bonuss ir clutch aizmugurējam slēdzim, jo tad mazāk ķēde lēkā pa nelīdzeniem ceļiem/neceļiem. Ir vēl šādas tādas atšķirības, bet nu parastam braucējam nav baigi būtiski.

* zemāku līmeni par GRX 400/Tiagra nav vērts ņemt pat parastam braucējam. GRX 600/105 ir tāds zelta vidusceļš veloentuziastam. GRX 800/Ultegra jau vairāk sportistākiem izbraucieniem domāts un līdz ar to jau dārgāka gan uzturēšana, gan pašas komponentes

* 10 ātrumu sistēma parasti būs lētāka uzturēšanā, bet ja daudz nebrauc, tad nav īsti būtiski. Daudz = vairāk par dažiem tūkstošiem km gadā :)

* 1x vs 2x - te jāskatās priekšējo un aizmugurējo zobratu gear ratio, lai var stāvākos kalnos uzmīt un lai uz taisna gabala vai no kalna lejā braucot var mīties ar komfortablu kadenci. 1x bonuss ir mazāks svars un 1 slēdzis mazāk, bet aizmugurē lielāka min un max zobratu attiecība un tas attiecīgi maksās dārgāk pie maiņas. 1x mīnuss vēl ir tāds, ka ķēde ātrāk izstaipās.

* hidro vs mehāniskās bremzes - viennozīmīgi hidro, tām vienīgais mīnuss ir tas, ka nav īsti remontējamas, ja sāk spiest eļļu kaut kur garām. Savādāk bremzēt ir daudz patīkamām un kontrolējamāk

* ja daudz akmeņainu/smilšainu ceļu (pēc ceļa seguma piemēriem gan neizskatās), tad jāskatās cik max platu riepu var iebāzt gravel rāmī - tipiski max ir 42-45

 

 

Pats braucu ar Cannondale AL Topstone 105 - rāmis un groupsets normāls, bet rati un klaņi gan smagi un lēti. Prasītos arī platākas riepas priekš smiltīm, bet tā pa LV principā man liekas ideāls braucamais tūrisma režīmā. Pa smilšainām/kalnainām/sakņainām takām gan prasās MTB, bet lēnā garā var arī pa tām.

Pēc gravel iegādes ar MTB braucu daudz retāk :D

Labots - Biete
Link to comment
Share on other sites

No tiem 3 balsotu par Cube. Scott liekas overpriced, bet Bergamont tāds hibrīds ar GRX pārslēdzēju un MTB kaseti, kā arī defaultās riepas pašauras.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

MTB kasete visdrīzāk tapēc ka viens un mazāks priekšējais zobrats. Bet kopumā ātrumu attiecība tāda stipri līdzīga, maz ticams ka man baigi vajag pašus augšējākos ātrumus.

Ganjau beigās tāpat nāksies pirkt to kas būs pieejams, ja vispār līdz rudenim kautkas būs.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , AndrisBB teica:

vai kā Giant gadījumā kautkāds hibrīds

Tu runā par mehāniski-hidrauliskajām bremzēm, kurām hēbelis ar trosi kustina hidraulisku suportu?

Gadījās tādas nesen ieraudzīt uz viena grāveļu ričuka un būt ļoti izbrīnītam, ka velo "tehnoloģiskais progress" ir pamanījies nonākt līdz kaut kam šādam.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nē, protams it tādas, bet ne tādas es domāju. Pluss ka var izmantot esošos trosītes pārslēdzējus. Iespējams labāk kā parastās bremzes.

TRP%20HyRd%20disc%20brake%20-%20rear.jpg

 

 

Giant ir šādas, no pārslēdzējiem nāk paratas trosītes, tālāk aiziet hidrolika. Atkal kā iepriekšējā variantā sanāk ietaupīt uz pārspēdzējiem, it īpaši ja tādi jau ir, tik gribas nomainīt rāki un dakšu.

290000031_CONDUCT_HYDRAULIC_DISC_BRAKES_

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Giant ir šādas, no pārslēdzējiem nāk paratas trosītes, tālāk aiziet hidrAUlika

Wow. Šādas nezināju.

Pat nezinu, kurš variants pornogrāfiskākumā pārspēj otru.


Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica:

Iespējams labāk kā parastās bremzes

Kas bij vainas Avid BB7, ka vajadzēja diskontinuēt, inženieri sranmie, a?

Link to comment
Share on other sites

Regisss
pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Parasti braucu ar road bike, bet nu mazliet nost no asfalta un ir kā ir, tie gravel bike kā reiz radīti šādiem apstākķiem un vēl trakākiem, pilns jūtūbs, kur cilvēki močī pa Islandes vulkāniem, takām un apsteidz MTB braucējus.

Ar gravel pat pa normālu grunteni nevar MTB turēt līdzi kur nu vēl kanos... nezinu... čomam ir Trek gravel ar 105 + ultegra grupu... man jau liekas ka pilnīgi bezjēdzīgs ritenis... man asfaltam ir šosis un visam pārējam MTB... pilsētā arī tikai ar MTB... ļoti patīk sēdpozīcija uz labiem 29" ričukiem... lai gan man ir sacensību uzsēde, tāpat ērtāk nekā uz šosejnieka ar tādu vidēji sportisku uzsēdi...

Pagājušajā vasarā braucām ar čomiem garo minienu - 200km pa zemes ceļiem - meža zemes ceļi un gruntenes... nu tas čome ar to Treku sprāga nost ātri... man likās nereāli neērts ričuks...

Link to comment
Share on other sites

Regisss

par zobratiem... MTB ir tā, ka ja MTB paredzēts maratonam vairāk, tad 2 priekšā... Ja vairāk brauc tehniski un krosu, tad 1 zobrats. par gravel nezinu...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

SRAM Apex 1 nāk ar hidro kopā. Pats jau 3.gadu braucu ar Apex 1 uz CX un nekādas vainas nav. SRAM pārslēdzējs arī foršāks stūres galā - 1 klikšķis uz leju, pastum tālāk līdz otrajam klikšķim un pārslēdz uz augšu. Apex 1 ar hidro bremzēm iekļausies aptuveni 1300...1400 eur.

 

Priekšā ja nemaldos ir 42 zobi, aizmugurē 11-42t.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
AndrisBB
(labots)

Vairāk kā mēnesis pagājis, bet tā arī vēl īsti nav ko pirkt.

 

Vienīgais jēdzīgais variants, kas parādijies un ir nopērkams, ir Trek Ckeckpoint ALR 4. Bet cena par viņu galīgi nav kosher - £1700 ar GRX 400 grupu.

https://www.evanscycles.com/trek-checkpoint-alr-4-2021-gravel-bike-EV380469

 

Pagidām laikam esu nonācis līdz secinājumam, ka būs jāpasūta Cannondale Topstone 1, tik tas ka līdz septembra viduma jāgaida piegāde, bet tad jau tolkam vairs to velo nevajadzēs līdz pavasarim. Interesanti ka pašā Cannondale lapā tādas konfigurācijas nav, ir ar 105 grupu, bet ne GRX. Varbūt vēlāk pieliks, vai Evans Cycles pasūtījuši kautkādu nestandarta komplektāciju.

https://www.evanscycles.com/cannondale-topstone-1-2021-men-s-gravel-bike-EV380057

 

 

Tikmēr jābraukā ar savu veco Scott, kuram kautkur pazudis priekšējais pārslēdzējs, tapēc nācās kautko kolhozēt un 3d printēt, savādāk ķēde krīt nost.

Tiku arī pie jumta turētāja, uz kura var uzlikt jebkura izmēra Tru Axle dakšu bez visādiem pārveidotājiem. Quick Release gan vajag, bet tas nāk komplektā.

Šodien norullēju 52km, sen nebij braukts tāds gabals vienā piegājienā.

 

   

 

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , AndrisBB teica:

Šodien norullēju 52km

Labi, ka naudu neskaiti latos!

Labots - 138
Link to comment
Share on other sites

Tie hibrīdi, kur sākumā ir trose, pēc tam hidraulika, ja pareizi saprotu, ir pamatā tāpēc, lai var pielikt otrus bremžu rokturus, tur pa vidu.

Pašam ir CX velo. Ar to arī patīk labāk braukt nekā ar MTB. Vismaz tādiem braucieniem, kas man vairāk kā ceļojumi. Ja izdomāju, ka šodien braukšu pamatā pa kāpām un tml., tad jā, tad paņemu MTB.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
(labots)
pirms 8 stundām , 138 teica:

Labi, ka naudu neskaiti latos!

Nav skaidrs par ko ir runa? Par to ka nav jūdzes? Man Endomonto mēra kilometrus, ja gribi varu tev izrēķināt arī jūdzes :D Man jau lielas starpības kādās vienībās mērīt nav, pierasts pie abām.

Starpcitu angļi izmanto kilometrus, kad mēra/runā par distanci cik noskrēja vai nobrauca ar velo, piemēram noskrēja 5K vai nominās 40K. 

 

pirms 6 stundām , ju teica:

Tie hibrīdi, kur sākumā ir trose, pēc tam hidraulika, ja pareizi saprotu, ir pamatā tāpēc, lai var pielikt otrus bremžu rokturus

Drīzāk tapēc ka tā sanāk vienkārsi lētāk, šosejnieku pārslēdēji ar hidraukiskajiem cilindriem ir dārgi un sarežģīti, tapēc daudz jēdzīgāk tanī cenu grupā laikam sanāk trose līdz bremzēm. Ja grib upgeidzot no mehāniskajām, tad tur vispār nav ko domāt.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , AndrisBB teica:

Nav skaidrs par ko ir runa? Par to ka nav jūdzes?

Un tu vēl te kaut kur teici kaut ko par citiem cilvēkiem bez humora izjūtas :)

 

pirms 21 stundām , AndrisBB teica:

angļi izmanto kilometrus, kad mēra/runā par distanci cik noskrēja vai nobrauca ar velo

Ō! Nezināju.

 

pirms 21 stundām , AndrisBB teica:

Ja grib upgeidzot no mehāniskajām,

Šosejnieki un grāveļnieki ar mehāniskajām db gan, ja nekļūdos, bija tirgū ļoti īslaicīga parādība.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
(labots)

Kāda vēl īslaicīga parādība? Gandrīz visi kas zem apmēram 1200 ir ar mehāniskām disku bremzēm.

Šosejas Shimano pārslēdzēji tikai sākot ar Tiagra ir pieejami abos variantos.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
(labots)

Braucamais sagatavots garākam izbraucienam.

 

Nomainīti jauni:

* Rati un riepas

* Ķēde un kasete (bij 11-30, tagad 11-34)

* Priekšējais ātrumu pārslēdzējs

* Visas trosītes un bremžu kluči

* Pudeļturētāji un mini pumpis (janu dabon mīksto kādus 50+ km no sākuma)

* Soma, kur sabāzt visādus loriņus. Bet laikam būs jānopērk tādu kas liekas priekšā stūrei.

 

Nedēlas nogalē kautkur jāaizbrauc ja laiks OK.

 

 

IMG_20200722_204230.jpg

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , AndrisBB teica:

Braucamais sagatavots garākam izbraucienam.

Divi puteļturētāji - ?.

Bet kur bagāžnieks vai bikepack? Vai tas būs kredītkartes izbrauciens?

Un par pedāļiem nav kauns?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ar vienu pedeli par maz, es ātri izdzeru vienu. Kam man bagāznieku? Ēdamajam, to pa ceļam var dabūt. 

 

Kas vainas pedāļiem? Ja tu domā ka vajag clipless, tad sen jau izpētīts ka ne kādas starpības starp tiem un plakanajiem nav, tik cik kuram kādi labāk patīk. Man labāk patīk šie.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Ja tu domā ka vajag clipless, tad sen jau izpētīts ka ne kādas starpības starp tiem un plakanajiem nav, tik cik kuram kādi labāk patīk.

Tā jau īsti nav - saraus vienā kājā krampi, tad novērtēsi, ka ar otru kāju var mierīgi mīties tālāk :D kamēr to pirmo "atlaiž".

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 6 minūtēm , ju teica:

ar otru kāju var mierīgi mīties tālāk

Maz ticams ka es mītos tālāk, ja sarautu krampi :D

 

Nez, nav bijis tā ka kāju krampī sarautu, varbūt vienkārši neatceros. Kādus 2 gadus nobraukāju diendienā katrā virzienā pa 15km pa Anglijas "ziemām", nepārtraukts lietus, auksti utt, neatminos krampjus. 

Ir jau kam patīk tā "sajūta un saikne" ar velo kad ir clipless. Nez, es nekādu īpašo vajadzību neesu izjutis.

Tik cik pro šosejas velosipēdisti ir testējuši clipless vs flat, tad nekādu starpību ātrumā nav konstatējuši.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Ja tu domā ka vajag clipless

Clipless, protams, ir vienīgā karojošo velominātu košer opcija. Es neesmu karojošs velomināts, bet stock plastmasas-bleķa pedāļi par piecīti (kas uz šāda līmeņa velo mēdz atrasties tikai tāpēc, lai pircējs varētu velo ietestēt), tak žiķ ņeļzja!

BMX/DH platformas pedāļi ir lieta. Vai, ja nu tiešām patīk šitie šaurie (kaut es nespēju saskatīt nekādas viņu funkcionālas priekšrocības), tādiem arī ir zolīdāki varianti.

Bet no otras puses, pedāļi par piecīti uz ričuka ar tiagru (vai ultegru, vai kas tev tur ir), tas arī ir steitments - klasiķa vārdiem, "man nav imidžs, es klaunus piekāšu" ?

 

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Tik cik pro šosejas velosipēdisti ir testējuši clipless vs flat, tad nekādu starpību ātrumā nav konstatējuši.

Nu neticās gan. Ar clipless tu pedāli ne tikai spied, bet arī cel. Efektīvāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , AndrisBB teica:

Ir jau kam patīk tā "sajūta un saikne" ar velo kad ir clipless. Nez, es nekādu īpašo vajadzību neesu izjutis.

Tik cik pro šosejas velosipēdisti ir testējuši clipless vs flat, tad nekādu starpību ātrumā nav konstatējuši.

atkarīgs jau no tā kā brauc.... vienkārša mīšanās atšķirību neparādīs, bet sākoties interesantākam reljefam vai vēlmei paātrināties, tā ir ļoti jūtama...

pats dažus pēdējos gadus lietoju "clipless" un uz parastajiem vairs neskatos... un neesmu sportists, sacensībās nepiedalos vien hōbijs... ja nu vienīgi #velorealitāte...

es gan lietoju mtb ne road veļuku, bet 90% tik un tā ar šaurajām riepiņām maucu pa asfaltu...

subjektīvi liekas, ka īslaicīgi varu dubultot savu spēka atdevi, bet droši vien ir tuvāk šajā video minētajiem 30%...

 

Pirms 7 minūtēm , 138 teica:

stock plastmasas-bleķa pedāļi par piecīti (kas uz šāda līmeņa velo mēdz atrasties tikai tāpēc, lai pircējs varētu velo ietestēt), tak žiķ ņeļzja!

+111

Labots - Athlons
Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , AndrisBB teica:

Nez, es nekādu īpašo vajadzību neesu izjutis.

Kā jau ar daudzām "vajadzībām" mēdz notikt - neizjutīsi, kamēr nepamēģināsi.

Es esmu pabraucis ar SPD, ir kruta, arī pilsētā, bet ir ķeza, ja pilsētas ikdienā gribas ar tiem pašiem apaviem pārvietoties gan ar velo, gan ar kājām.

Eksistē dažas trail/tūrisma un bmx/dh kedas, kurām var pielikt klipšus un ar kurām var normāli pastaigāt, bet tādu nav daudz.

Eksistē uz Shimano SPD pedāļiem uzkabināmās plastmasas platformas, bet pedālis vienmēr nostājas ar tām uz leju, un slapjā laikā tās ir slidenas.

Neesmu mēģinājis tādus pedāļus, kam SPD ir vienā pusē un otrā platforma.  Varbūt tie ir lieta.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 9 minūtēm , 138 teica:

Ar clipless tu pedāli ne tikai spied, bet arī cel. Efektīvāk.

Pro braucēji iegūst apmēram 10% uzlabojumu. Ne-pro pa lielam vienalga.

 

 

Jebkurā gadījumā, man no clipless pedāļiem ieguvums nekāds jūtamais, lai būtu jēga pirkt/staipīt līdzi speciālas kurpes. Esu mēģinājis abus.

 

Pirms 13 minūtēm , 138 teica:

pedāļi par piecīti uz ričuka ar tiagru (vai ultegru, vai kas tev tur ir)

Pedāļi darbojas un nav gluži pa piecīti, īstenībā nezininu cik viņi maksāja, nāca kopā ar manu Giant šosejnieku, tam pedāļus nomainiju, bet riteni vēlāk nozaga. Šie palika, loģiski ka kautkur jāizmanto. Domā ka ja es uzlikšu citus plakanos pedāļus pa 50, tad pēkšņi sākšu ātrāk mīties  :D

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Klipšu pedāļiem jau ir vēl tas pluss, ka ir kontakts ar velo, tas vairāk der kādos nobraucienos pa kalniņiem, t.i. MTB un tml. Tad vēl, ja vajag, ir vieglāk lēcienu uztaisīt. Tad vēl tā lieta, ka pēc tam visa kurpe strādā kā viena liela pedāļa platforma (velokurpēm zole nav īpaši elastīga). Jā, minies tāpat vairāk ar purngalu, bet slodze uz pēdu izlīdzinās.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Visa tā runāšana par kurpēm sāk likt man pārdomāt ko varētu uzlabot tanī departamentā.

Jau pāris gadus braukāju ar šīm Merrel kurpēm, ir gan ādas versija, gan ar "tīkliņa" virsu, kuras ideālas vasarā, bet ne tik ļoti ziemā, jo ātri samirkst. Ādinieces riktīgi labas kvaliātes (viņiem gan visas Trail kurpes diezgan labas), pēdas vienmēr sausas lai vai cik lietus lītu, plus pietiekoši ērtas un izskatās OK, tā ka var pa ofisu staigāt. Zole kā jau velo kurpēm pa vidu cieta, bet purngali diezgan lokani.

Tākā pirmstam visu laiku braukāju uz darbu, tad bij ideāls variants. Tagad gan izskatās ka vairs nepārdod.

https://www.amazon.co.uk/Merrell-Freewheel-Speed-Laces-Trainer/dp/B00JZH9MHG/ref=sr_1_12?dchild=1&keywords=Freewheel+merrel&qid=1595685454&s=shoes&sr=1-12

 

Tapēc ka  tagad meklēju gravel velo, tad laikam kurpes arī jāpiemeklē attiecīgas. Sāku skatīties uz šīm Adidas, tik nevaru atrast nevienu veikalu kur varētu pielaikot.

Nevar arī saprast cik labas viņas būtu pa lietu un slapjumu. Tas ka izžūst ātri - labi, bet vēl labāk būtu ja jau pirmsākumos neizmirktu cauri.

https://www.adidas.co.uk/five-ten-trailcross-lt-mountain-bike-shoes/EE8889.html

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , AndrisBB teica:

Sāku skatīties uz šīm Adidas

Paskaties arī uz pedāļiem turpat bildē :)

normal.jpg

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
(labots)

Ko tu tiem pedāliem piesējies, kad pirkšu jau velo, tad arī būs jauni pedāļi. Šim esošajiem nav ne vainas.

Pirmstam bij šitādi Shimano, nekādu lielo starpību vienkārši braukājot uz darbu/atpakaļ neredzēju. https://www.evanscycles.com/shimano-pd-gr500-flat-pedals-EV315927

Ja moči sacensības pa trasi, tad tas cits stāsts.

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , AndrisBB teica:

vēl labāk būtu ja jau pirmsākumos neizmirktu cauri

Tad meklē kaut ko ar Goretex.

 

Bet - tas ir tikai mans pieļāvums, bet - lielie brendi mēdz taisīt baigo draņķi. Man vienas nelētas Adidas atplīsa purngala sānos ātrāk nekā gaidīju. Šķiet, ka tūrisma brendu (Lafuma, Mammut, utjpr) produkti turas ilgāk.

Link to comment
Share on other sites

optimuss

Mans personīgais viedoklis - clipless pedāļi parastam ikdienas braucējam nafig nav vajadzīgi. Ar tādiem Five Ten apaviem var arī normāli ikdienā staigāt, ja vajag (man ir kaut kāds līdzīgs modelis).

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 17 minūtēm , optimuss teica:

clipless pedāļi parastam ikdienas braucējam nafig nav vajadzīgi.

Es tak ar to pašu saku.

Pa pilsētu braukājot ar platformas pedāļiem vienkāršāk, ērtāk, drošām utt. Tas pats arī izbraucot pāris studas vīkendā kautkādā plezīra braucienā kādus 30 - 50km. Pietāj kautkur, apstaigā un apskata vietējās vietas utt. Tapēc arī skatos uz tām  Five Ten Trailcross kedām/velo kurpēm, lai arī ērti staigāt apkārt.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...