Jump to content

Golf MK7 zobsiksnas maiņa


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Pirms 31 minūtēm , Regisss teica:

ŠO gan Tu varētu pamatot... kādēļ jāmaina eļļa reizi gadā, ja gadā nobrauc teiksim 1.5k km?

Eļļa zaudē savas īpašības un absorbēšanas spējas tā vai tā. Vismaz zinoši vīri tā saka.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , Regisss teica:

"slavenajiem"

Ja divnieks tad noteikti domāts N47, bet nu katrs auto tics savādāk kopts, tāpēc tie viedokļi ir ļoti daudz pa forumiem

Pirms 31 minūtēm , Zin... teica:

VW ar dsg biedēja ?

DSG foršs, man patika :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , JFH teica:

Vecīt te neviens pa lēto neskatijās. BMW esot laimes spēle.
Protams pēc forumiem spriežot. Ja citiem autiņiem tā nav tad klapēc riskēt?
Jā var novieities un būsi kā tu. Bet ja vairuman neiet pat tik ļoti ka jābļāuj internetā tad ko tu var teikt?

jā piekrītu apkopes ir regulāras. TIk BMW tās ir ķēdes maiņas rupji runājot kopā ar eļļu.

 

Šo izlasot visas spalvas sacēlās... Kāda laimes spēle? Par ko ir runa? Labi... neko vairāk nekomentēšu, jo šis ir maigi izsakoties smieklīgi... 

Nojāti auto ir visiem auto zīmoliem... un ja nevar atļauties normālu premium zīmolu, tad pērk ko vienkāršāku, ne paņem nojātu vecu, tītu sūdu un piebļauj forumu, ka BMS ir sūds... Paskaties šad tad uz vismaz 5 gadīgiem 7er vai X5... regulāri var redzēt lisas riepas virsū... un tas ir tas ko es saku! NEPĒRC, ja nevari atļauties...


Pirms 7 minūtēm , Stasss teica:

Eļļa zaudē savas īpašības un absorbēšanas spējas tā vai tā. Vismaz zinoši vīri tā saka.

Tad jau arī eļļa kanniņā nevar stāvēt?


Pirms 2 minūtēm , kicker teica:

Ja divnieks tad noteikti domāts N47, bet nu katrs auto tics savādāk kopts, tāpēc tie viedokļi ir ļoti daudz pa forumiem

Aha - N47D20 - ļoti patika motors... man bija 2013 gada F30 320d sportline (sporta automātu) - ātrs, ass, salīdzinoši kluss salonā. Un pats galvenais - likās ka iet uz gaisu... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Regisss teica:

Tad jau arī eļļa kanniņā nevar stāvēt?

Tu saproti tak? Nu tā lēnām izsakoties ka pēc ši teksta tu netiec ņemts pa pilnu vērā? 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Regisss teica:

Aha - N47D20 - ļoti patika motors... man bija 2013 gada F30 320d sportline (sporta automātu) - ātrs, ass, salīdzinoši kluss salonā. Un pats galvenais - likās ka iet uz gaisu... ;) 

Ir man šobrīd tas N47D20, patēriņš nekāds un iet normāli

 

 

Link to comment
Share on other sites

Klau, nu ko te filozofēt,! Ražotājs ir pateicis tā! Mainīt ātrāk - jā, sliktāk nebūs!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:
Pirms 15 minūtēm , Stasss teica:

Eļļa zaudē savas īpašības un absorbēšanas spējas tā vai tā. Vismaz zinoši vīri tā saka.

Tad jau arī eļļa kanniņā nevar stāvēt?

 

man viens zāles pļāvējs (briggs & stratton motors), ļoti maz izmantoju, (pārsvarā ar trimeri pļauju) eļļu neesmu mainījis kādus 5 gadus, pavelkot šupu, var redzēt, ka eļļa smuka tīra, kā tikko ielieta, neredzu jēgu mainīt

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , JFH teica:

Tu saproti tak? Nu tā lēnām izsakoties ka pēc ši teksta tu netiec ņemts pa pilnu vērā?

Nav spiesta lieta! ;) 

Bet ja reāli, tad nav, manuprāt, vajadzīgs mainīt eļļu reizi gadā, ja ar auto brauc tikai siltajā sezonā un gadā ap 1.5k km.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , alusbundza teica:

pavelkot šupu, var redzēt, ka eļļa smuka tīra, kā tikko ielieta, neredzu jēgu mainīt

Tādiem vīriem kā tev, jau vajadzētu pirkstos paberzējot noteikt eļļa laba vai nē..?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Regisss teica:

Bet ja reāli, tad nav, manuprāt, vajadzīgs mainīt eļļu reizi gadā, ja ar auto brauc tikai siltajā sezonā un gadā ap 1.5k km.

Iekšdedzes motoram strādājot eļļā nonāk sadegšanas produkti kas viņu bojā. Un tie produkti ar laiku oksidē eļļu, oksidē piedevas un eļļa zaudē savas īpašības. Tāpēc eļļa ir jāmana ne retāk kā reizi gadā, pat ja brauc maz. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , alusbundza teica:

man viens zāles pļāvējs (briggs & stratton motors), ļoti maz izmantoju, (pārsvarā ar trimeri pļauju) eļļu neesmu mainījis kādus 5 gadus, pavelkot šupu, var redzēt, ka eļļa smuka tīra, kā tikko ielieta, neredzu jēgu mainīt

Tu ko traks esi? :) Zāles pļāvējiem, ja nemaldos, bija rakstīts, ka eļļa jāmaina ik pa 20 motorstundām vai 1xgadā (tas man liekas pārspīlēti). Es uz motorstundām neskatos un mainu 1xgadā. Ja ņemtu pēc motorstundām, tad būtu jāmaina vismaz 3 reizes.


Pirms 8 minūtēm , Ronalds teica:

Iekšdedzes motoram strādājot eļļā nonāk sadegšanas produkti kas viņu bojā. Un tie produkti ar laiku oksidē eļļu, oksidē piedevas un eļļa zaudē savas īpašības. Tāpēc eļļa ir jāmana ne retāk kā reizi gadā, pat ja brauc maz. 

Jo mazāk brauc, jo mazāk šie sadegšanas produkti nonāk eļļā. Jo mazāk nonāk, jo mazāk oksidē. Tāpēc domāju, ka pie tāda 1.5k km nobraukuma varētu to eļļas maiņas termiņu atlikt par gadu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu OK... Mammas Fiestai eļļu neesmu mainījis kopš 2016.g. vasaras... - nobraukti kaut kādi 6-7k km...

Labi labošos... apkopšu tuvākajās dienās! :) 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 37 minūtēm , Stasss teica:

Tādiem vīriem kā tev, jau vajadzētu pirkstos paberzējot noteikt eļļa laba vai nē..?

tā arī daru, var arī bišk pagaršot ?

 

 

Pirms 19 minūtēm , energys teica:

Zāles pļāvējiem, ja nemaldos, bija rakstīts, ka eļļa jāmaina ik pa 20 motorstundām

man tas pļāvējs ir no 2001 gada, agrāk pļāvu ļoti daudz , zemeņu rindām rindstarpas, 3 ha 2x sezonā, tad mainīju 1x pirms sezonas, pļāvējs vēl tagad iet pa pirmo, pēc ziemas guļas pielec uz otro rāvienu, nekas nav remontēts

 

Labots - alusbundza
Link to comment
Share on other sites

Pareizi, senāk dakteri esot pagaršojuši pacienta kaku, gan čuru, lai noteiktu diagnozi.. ?

Labots - jacobs
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , energys teica:

Tu ko traks esi? :) Zāles pļāvējiem, ja nemaldos, bija rakstīts, ka eļļa jāmaina ik pa 20 motorstundām vai 1xgadā (tas man liekas pārspīlēti). Es uz motorstundām neskatos un mainu 1xgadā. Ja ņemtu pēc motorstundām, tad būtu jāmaina vismaz 3 reizes.

tak tā eļļa maksā lēti un maz viņu vajag,,,nu katrs dara kā grib - es laivas motoram mainu 3x sezonā...(motors darbojas Nu hvz liekas pec grāmatas ik pa 100 vai 60h jāmaina - bet nu piecas velces copes dienas pa 6-8h un ir tas sasniegts :) )

 

tādā ziņā man patīk amīšu auto pieeja (nezinu kā ir pa visiem svaigajiem) - lej lēto eļļu bet maina bieži , kaut kur ap 5000-6000kkm.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , energys teica:

Ko nozīmē aizlaistos, smagos gadījumos? vienkārši tagad taisa tik draņķīgas mašīnas, ka Tu nopērkot jaunu jau nezini vai brauksi bez bēdu, vai drīz jau labosi. Labs piemērs ir VW Tiguan ar 1.4 motoriem. Uzņēmumā tādi vairāk ir un visiem jau ir mainītas ķēdes. Vismaz par diviem man teica, ka ķēde pārleca, kas izsauca lielākus izdevumus. Citiem sāka grabēt un servisā ieteica mainīt. Un tas ir dažu gadu vecām mašīnām ar nobraukumu 50-100 k km...

 uzzināšu kas par modeli, bet čoma firmas autoparkā kaut kādam vw bulciniekam pateica ka nav paredzēts ķēdi mainīt. tipa resurss 200k vai un viss. neesot pat remkomplekta, tipa viss dzinējs kopā jāmaina, kaut kāds mazais , cik atceros.

Link to comment
Share on other sites

Problēma ir tā ka tie glaunie BMW domāti pilsētai un siltam klimatam. Mūsu klimatā viņiem tur pietiek problēmas pat jauniem...paziņam svaigs x5 palika slīps vienu rītu - tipa vadi sapuva un pneima izbeidzās ( neesot hermētiski štekeri, vadu savienojumi, nav paredzēts pa peļķēm, sāli , sniegu, dubļiem braukt) , tad pneimu kondensāts piebeidza kurš uzkrājās tajā mūsu klimatā (vecajiem krievu kraviniekiem bija kondesāta noliešanas krāns :D). Tam manam paziņam tas  bembis, kuram pārleca ķēde bija pasvaigs - nezinu 3-4 gadi +- ar visām apkopēm, bet tāpat noklājās.  Protams tie auto tika sataisīti - turīgi cilvēki, bet nu imho par daudz gemara priekš premium. Ne viņi tos auto lauž neko, pat sēnēs nebrauc ar to x5 - tikai  pa pilsētu. laisk parādīs cik tie auto dzīvotspējīgi ilgtermiņā, bet imho e60 jau tagad ir mazāk neka e39 pilsētā..nu tā vizuāli. nemaz nerunājot par  7 sēriju, laiks labi parādīja kas ar tām govīm notiek...imho neadekvāti sarežģīti.

Link to comment
Share on other sites

nē risinājums, katram savs. Man tāds auto nav vajadzīgs ko nevar lauzt braukt kur vajag etc. Bija tepat biedrs kurš godīgi atzina ka savā 7 sērijā pa gadu 4k ielika (aizmirsu Niku).  Bija paziņam jauns lexus rx no salona, tur pat šķiet instrukcijā bija rakstīts ka aizliegts braukt pa grunteni vai pa segumu bez asfalta , kaut kā tā...Viss skaidrs, kam tie auto domāti, bet ilgtermiņā tur uzturēšanas izmaksas ir kosmiskas pie visām tām problēmām.

 


tie auto tik ātri mainās imho netiek kārtīgi notestēti un nav jēgas defektus labot jo jauns modelis jau uz līnijas.

Link to comment
Share on other sites

@osscar Nezinu kur jums tur tās problēmas ar BMW... Ja neskaita vecās lamatas (e30 un e36) tad es tikai nočakarējos ar savu e46 330ci... diemžēl atklāju ka bija tītenis... tad nu naudu savulaik tur sagrūdu dafigā... Tālāk man bija dažādas darba mašīnas + paralēli kundzei paņēmām E87 120i - foršs auto - uz atsaukumu nomainīju visas 4 spoles... diemžēl vienu pa savu naudu... tikai tad uzzināju par atsaukumu. F30 bija super auto... 3 gadi neko vairāk par apkopēm + visiem 4 bremžu komplektiem nedarīju... ok... mana pedantisma dēļ stūres reiku atjaunoju... Redzēs kā tagad G01 uzvedīsies... ir 5 gadi garantija, tā kā kopumā par remontiem nav jāsatraucās...

 

2 paziņas paņēma jaunos X5 (priekšpasūtijumā) nu un tiem biku kaut kas bija ar elektroniku... it īpaši tam kuram 3 sēdekļu rindas...

Pirms tam viņiem bija eiroparlamenta piečuki - viens ir super truper... otram biku piekare un pusasis čakarējās (bet nu tas džeks brauc kā tipisks bembists :( ) 

 

Čomam jau 3 vai 4 gadus ir 2015.g. 530d... vispār neko nav darījis... tagad kādi 180k km uz pulksteņa...

 

Nezinu... ir jau ar visiem auto visādi sūdi... Un vēl... nekad nevajag pirkt galīgi jaunu modeli - vajag vismaz lai 2 gadi paiet no modeļa prezentācijas... tad autiņš būs izslimojis konkrētā modeļa bērnu slimības!

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

tev mazi nobraukumi, 50k  tas nav nekas. Normāliem braucējiem jau 5 gados ir 100k vai vairāk. Skaidrs ka jaunam tev pa garantiju visu sataisīs - problēmas sākas tiem kuri nopērk 200K noskrējušu 4 gadīgu. Bet tā ja laižam offt, es pat nezinu ko lai pērk, kad manas lamatas izbeigsies...ceru vēl pāris gadus pabraukt....

No jauniem mani interesējošiem 4x4 vienkārši auto ar benzīnu (bez pneimām , ķēdēm, sēdekļa ventilācijām un citām gejfunkcijām)  nav ko pirkt....ir it kā foresters , bet tam ir tikai variators...meh. vai klasiskais automāts nav...dacīte tikai dīzelis ar 4x4...

jimny pārāk mazs un nīkulīgs + dārgs, kaut patīk viņa stils. Tā atliek lietotie...tur kaut ko vēl var atrast.

Analoģijai auto būvē tagad tas pats kas copē ar spolēm notiek...kādreiz vidējā gala spoles (nu 12 gadus atpakaļ ) maksāja 120 EUR, kalpoja stabili 10 gadus bez problēmām, tagad tāds pats modelis/sērija maksā 2x dārgāk , slodzi it kā tur to pašu slodzi (pēc papīriem)  bet izmērā ir 2x mazākas "advancētākas" etc ...hvz - neticu ka izvilks tik ilgi, man viņas pēc 2 sezonām jau ir izmetamas.

 

suzuki grand vitaru (kādreiz bija labi auto) piedāvā ar 1,0l dzinēju - pašļi ka viņi nax.

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , osscar teica:

tak tā eļļa maksā lēti un maz viņu vajag,,,nu katrs dara kā grib - es laivas motoram mainu 3x sezonā...(motors darbojas Nu hvz liekas pec grāmatas ik pa 100 vai 60h jāmaina - bet nu piecas velces copes dienas pa 6-8h un ir tas sasniegts :) )

100 vai 60h tomēr nav 20h :) Dārgi jau nav, bet man tas šķiet nepamatoti.


pirms 1 stundas , osscar teica:

 uzzināšu kas par modeli, bet čoma firmas autoparkā kaut kādam vw bulciniekam pateica ka nav paredzēts ķēdi mainīt. tipa resurss 200k vai un viss. neesot pat remkomplekta, tipa viss dzinējs kopā jāmaina, kaut kāds mazais , cik atceros.

Bulciņām noteikti būs citi motori, visdrīzāk 1L. Šie neveiksmīgie bija 1.4L, ja nemaldos 170 vai 175 zirgi.

Link to comment
Share on other sites

Pieļauju ka pļāvējam apgriezieni vidēji augstāki....iespējams tapēc...


Tajā pat laikā manuāli rakstīts ja bieži dots pilnā gāzē- mainit biežāk...tas par laivu

Link to comment
Share on other sites

Nu karstāki arī vini jo gaisa dzese...laikam jau paredz sliktāko scenāriju..lielāko slodzi...tapēc 20h.

Link to comment
Share on other sites

kādi siksnu ražotāji atzīti par labu esam ?

 

es paķēru gates ģeneratora siksnu + 2 ruļļi + kronšteins ar rulli - 70 eur kits

Gates zobene ar spriegotāju un 3 ruļļiem - 90 eur  ( ar sūkni komplektā tāds pats Gates  kits -  200)

sūkni Magneti Marelli ( nebija lētākais, bet arī ne dārgākais - tipa premium ar atlaidi - 30 EUR)

Link to comment
Share on other sites

Tikko bija slikta pieredze ar SKF komplektu (no APE motors), uzlikts Rolis servisā. Pēc 20K nobraukuma ziemā aukstam zobsiksna sāka strīķēties gar vāku uz 5 minūtēm tad pazuda. Vienreiz aizbraucu uz Roli, atbilde, ka defektu nekonstatēja, apsekojuši zobsiksnu- viss kārtībā. Tad otreiz aizdzinu, tad konstatēja, ka zobsiksna strīķējās gar vāku, tagad uzlikuši vāku pareizi. Neesot pareizi uzlikuši to vāku pie zobskiknas maiņas un pie pirmās pārbaudes. Tagad varot droši braukt vēl 60K. Tāpat turpināja strīķēties aukstam. Aizdzinu citur-  tur uzreiz pateica, ka jāmaina, jo sikna staigā. Uzlika Contitech komplektu, problēma pazuda.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas Rolis ir vienkārši ...@#$@#$234WEF@#%, viena vienīga jādelēšanās un eksperimentēšana :tommy:

Link to comment
Share on other sites

skf kits man nebija piedāvājumā ( bet cik mainīju SKF gulti aizmugurē kādu laiku atpakaļ - lēts nebija :D ) , Contitech bija, bet tikai ruļļi un siksna, bez spriegotāja un sūkņa. negribējās atsevišķi vēl to meklēt.

iespējams, ka to vāku arī uzlika nepareizi un tas jau "safisa" to siksnu ar laiku...


Pirms 3 minūtēm , marrtins teica:

Tas Rolis ir vienkārši ...@#$@#$234WEF@#%, viena vienīga jādelēšanās un eksperimentēšana :tommy:

 visur var uzrauties, pat pie dīlera ir tādi brīnumi redzēti :D kā paveicas

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , osscar teica:

siltam klimatam. Mūsu klimatā viņiem tur pietiek problēmas pat jauniem...paziņam svaigs x5 palika slīps vienu rītu - tipa vadi sapuva un pneima izbeidzās ( neesot hermētiski štekeri, vadu savienojumi, nav paredzēts pa peļķēm, sāli , sniegu, dubļiem braukt) , tad pneimu kondensāts piebeidza kurš uzkrājās tajā mūsu klimatā (vecajiem krievu kraviniekiem bija kondesāta noliešanas krāns :D). Tam manam paziņam tas  bembis, kuram pārleca ķēde bija pasvaigs - nezinu 3-4 gadi +- ar visām apkopēm, bet tāpat noklājās.  Protams tie auto tika sataisīti - turīgi cilvēki, bet nu imho par daudz gemara priekš premium. Ne viņi tos auto lauž neko, pat sēnēs nebrauc ar to x5 - tikai  pa pilsētu. laisk parādīs cik tie auto dzīvotspējīgi ilgtermiņā, bet imho e60 jau tagad ir mazāk neka e39 pilsētā..nu tā vizuāli. nemaz nerunājot par  7 sēriju, laiks labi parādīja kas ar tām govīm notiek...

Zini kā, nav svarīgi kurš gad un modelis, vienmēr būs problēmas auto. 

E39 Vai E60, bus veiksmīgie dzinēji un nebūs, bet 2020. gada jau e39 būs palikuši tikai "veiksmīgie". Tas kā tagad UK redzami daudz e60, bet praktiski neviens e39. 

 

Par govīm... Viņas maksā ārprāta naudu uzturēt. Man ir bijis pilns klāsts laikam garāku vai īsāku laiku - e65, audi a8, Mercedes w140... Kad jābrauc uz servisu, tad principā ir jāskaita lūgšanas un lielāka iespēja ir aparātos vinnēt 5000 nekā izbraukt pa lēto. Joprojām mans mīļākais rēķins bija par w140 sēdekļa pogu, kas uzpūš apmales cik cietas vēlies - 1x1 cm plastmasas poga - 70 EUR.

Man tas w140 joprojām stāv un gaida, kad man būs kādi lieki 10k, lai uzceltu augšā, neviena mašīna nestāv tuvu kā šī māk braukt komfortabli un mierā, lai 25 gadus veca. E65 un a8 nervozi stūrī pīpēja


Vot viena no šīm trīs pogām

87e9146cf8d753e5b05f3a0632e9cfcb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

GATES - siksnas

INA - ruļļi,spriegotāji

AISIN- ūdens sūkņi

 

skf ir pilnīgs čau kvalitātes ziņā!

skf arī varat mainīt ik pa 30k!

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Zin... teica:

Man tas w140 joprojām stāv un gaida, kad man būs kādi lieki 10k, lai uzceltu augšā, neviena mašīna nestāv tuvu kā šī māk braukt komfortabli un mierā, lai 25 gadus veca. E65 un a8 nervozi stūrī pīpēja

Tas gan. W140 ir vienkārši laineris uz riteņiem. Nav sanācis sēdēt vēl komfortablākā auto līdz šim.

Link to comment
Share on other sites

Imbaworld

Kontiks un INA nav pievīluši.  Ar gates ir bijis visādis, bet visā visumā pozitīvi.  Manā pieredzē SKF gulņi nav nobraucami. 

 

@osscar magnetti nav premium, ja nu vienīgi premium trash. =>

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...