Jump to content

Golf MK7 zobsiksnas maiņa


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Sen te nav bijis kāds topiks par auto.

 

Pie cik kilometriem/jūdzēm vai gadiem ir jēgpilni mainīt zonsiksnu?

 

Manam 2015. gada Golfam TDI 1.6 tagad ir 43k jūdzes un jau pieci gadi. Ja pagooglē, tad nobraukuma ziņā katrs dīlers/serviss/forums saka savādāk, sākot no 50 - 150k jūdzēm, bet visi parasti piekrīt ka jāmainot reizi piecos gados. Rokasgrāmatā arī nekas nav rakstīts, kautgan servisa grāmatā vismaz ir vieta kur atķeksēt kad tā ir mainīta.

Te pie manis servisi parasti prasa kādus £450 par maiņu. Nav jau tā kā kautkāda kosmiskā cena, bet bezjēdzīgi maksāt arī neredze jēgu, ja var vēl doši kādus 2  gadus nobraukt.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Prasi dīlerim ;) nav ko te daudz filosofēt!

Link to comment
Share on other sites

Nav jau kam prasīt, visi ciet. Servisā jau nav jēgas prasīt, tie jau protams teiks ka jāmaina, dīleri jau arī nav labāki.

No mājās sēdēšanas visādas domas sāk nākt prātā, tagad tā zobsiksna neliek mieru.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Piezvani uz LV Moller auto - teiksim Moller auto lidosta... Es gan teiktu ka zobsiksna ir daudz vēlāk jāmaina... 

Man viens auto ir Passat B8 2.0d - 2016.g. - Kādi 77k km norabukti... dīlers vēl nav iepīkstējies par zobsiksnu... pa garantiju nomainīja tikai rullīšus un to parasto siksnu - ģenerators, pastiprinātājs utt... čīkstēja biku...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

5 gadi ir tā robeža. Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

 

Kāds random serviss arī tev pateiks vai ir jāmaina vai nav vnk paskatoties uz visu

Link to comment
Share on other sites

Ko jūs tik ātri gribiet mainīt to zobeni??? Vai nu es kaut ko nesaprotu... 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Labāk nomainīt, sirdsmieram.

Man te pērn sūkni mainīja (un siksnu, protams, pie viena ar) - bija mainīta pirms 3 gadiem jeb apm 35k km.

Siksna vēl būtu pastaigājusi, bet plaisiņas jau bija.

Motorstundas svarīgākas par km.

 

iepr mašīnai 60k km bija galējā robeža zobenes maiņai, bet tas, protams, izņēmuma gad.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nez, man CC bija tas pats, nebija nobraukti 100k, bet visi kā viens no servisiem teica, ka jāmaina, jo sāk plaisāt, kkas vēl tur un arī pēc skaņas saku dzirdēt, ka īsti nav ka jābūt. Reizi 5 gados ieguldīt to summu ir mazākais auto ?


Btw, pie reizes paprasīsu, man ir jāmaina tagad kkas mašīnai? Ir 2015. gada beigu f10 ar 2 litru dīzeli. Kjipa tur tā kjede jāmaina vai ne? Drīz būs 110k km nobraukti

Link to comment
Share on other sites

Nu bāc... VAG mani sāk pārsteigt...

BMW ja normāli maina eļļu - vismaz ik pa 15k km, tad ķēdes tur 300-400k km ;) 

Sanāk ka man arī jāprasa Mollerim...  Es visu laiku pie viņiem kopjos un viņi neko par to man nav teikuši... Garantija man vēl līdz 2021.g. janvārim...

Link to comment
Share on other sites

Gluži rīt jau neskriešu un nemainīšu, tāpat nav jau kur braukt, bet vakar vakarā kafiju sadzēries iedomājos, pēctam visu nakti nevarēju aizmigt domājot :D vajag vai nevajag.

 

Pirms 9 minūtēm , Zin... teica:

Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

Man tepat pāri ceļam ir viens serviss, viņi prasa (vismaz weblapā tā rakstīts) 299 + VAT. Plus 50 par ūdens sūkni. 100 paudu dēļ poļus laikam nav vērts meklēt.

 

 

 

i-cant-sleep.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jēgpilni atbildēt var tikai kāds, kam ir statistika par siksnas dēļ nokautiem motoriem. Kad es mainīju (nav golfs), bija daudz vairāk gadu. Vizuāli siksnai nekādas vainas. Man šķiet, ka par gadiem vispār nav jādomā. Tikai par nobraukumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

Nu bāc... VAG mani sāk pārsteigt...

BMW ja normāli maina eļļu - vismaz ik pa 15k km, tad ķēdes tur 300-400k km ;) 

Siksna un ķēde ir divas dažādas lietas

 

 

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

100 paudu dēļ poļus laikam nav vērts meklēt.

Nez, visu laiku caur viņiem, tāpat grāmatiņà ieraksts un tā, vienīgā atšķirība, kaak arī sataisit kko nenomainot detaļu reizēm un vari dzirdēt "kursa" kamēr viņi kko dara

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Ir zināmi kādi poļu servisi Bristolē?

 

 

Pirms 8 minūtēm , Zin... teica:

dzirdēt "kursa" kurwa

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tur gan nē, bet noteikti, ka ir, jebkurā gadījumā 5 gadi vai 100k arī dari

Link to comment
Share on other sites

Imbaworld
Pirms 56 minūtēm , Zin... teica:

5 gadi ir tā robeža. Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

 

Kāds random serviss arī tev pateiks vai ir jāmaina vai nav vienkārši paskatoties uz visu

Iemāci man ar, kā diagnosticēt zobeni uz to paskatoties! 

Link to comment
Share on other sites

Imbaworld

Pajautā gan. 

 

 

Autoram - ja ir aizdomas, ka ir laiks, ej un maini, noskaldi tās 400 naudas un aizmirsti, ja plīsīs, galvas remonts būs daudz dārgāks. 

Labots - Imbaworld
Link to comment
Share on other sites

sirdsmieram 1 vari mainiit 100 k , sirdsmieram 2 atsuuti win PM.

jāskatās vai uz siknas nav traapiijusi eļļa, siknas izcelsme un tmldz faktori, tas var samazinaat mūžu.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Regisss teica:

tad ķēdes tur 300-400k km

Kuram motoram, M57, N47? :D

 

Tiešām

pirms 6 stundām , Regisss teica:

Sanāk ka man arī jāprasa Mollerim

a vispār, tie kam jaunie garantijas tarataiki, ja ar to auto ir plānots braukt un braukt, tad eļļu arī jūs mainat pēc dīlera grāmatas ik pēc 30k km? Mļa nav brīnums, ka tie auto nobraucās, pisness dīlerim, PO pa to sū longlaifu, lai raksta, ka var 20+ braukt, zinu vairākus cilvēkus kas starp tām garantijas apkopēm brauc paši uz servi samainīt eļļu, jo grib ar to mašīnu pēc garantijas arī braukt vel..

Nāk ~100k, īpaši ķīselim, maini nost to zobeni. Var noraukt vel to 2 gadus un var arī nenobraukt, izdevīgi uzzināt, nez vai..

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

salīdzinājumam:

volvo d5 maiņas intervāls ir 180k vai 10 gadi.

parasti to arī nokalpo/

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

parasti to arī nokalpo/

Parasti.... Bet mēdz būt ka nenokalpo. Gribi taisīt eksperimentu un precīzi noskaidrot pie kāda nobraukuma viņa plīst? :D 

Jāsaprot ka ja tā siksna plīsīs pie UK servisu cenām visticamākais lētāk sanāks citu motoru ielikt. Tā kā ekonomija var sanākt stipri ar mīnusa zīmi. 

Link to comment
Share on other sites

Ar aberitīvu d5 ir daudz versiju dzineeji, un visi tie nav liekami tabulā zem ailes 180 k. Precīzi ko rūpnīca priekshrakstījusi var pateikt tikai pēc vin nr. Ar kādu dzinēju aprīkota virsbūve. Dzinējus komplektē no 1000 detaljām, tās tiek mainiitas ražoshanas laikā, mēdz būt razjotaaja atsaukumi, kas var tieshi netieshi attiekties uz siksnu. 

Link to comment
Share on other sites

Nja, pareizāk jau ir nomainīt, nevis spēlēt laimes spēli. Man zobene nokalpoja 15 gadus līdz rūpnīcas teiktā 180k km pat negaidiju. Bet varēju vēl ilgāk meistars teica nafig mainu. Nuja, man benzīns ar zināmu vēsturi... Bet nu labāk laicīgi mainīt, nekā cīnīties ar salocitam sēnēm un galvas kapitālo...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

vidēji rekomendē reizi 3-5 gados +- 50-70K nobraukums . Man arī santa fe  kā reiz tagad tiek siksna mainīta..kādi 100K ( liekas pēc tik arī pēc instrukcijas jāmaina) nobraukt stabili - nav baigi sadilusi, biku plaisiņas ir. Pie reizes mainīšu ūdens sūkni, siksnas spriegotāju (tas tikai dārgajos kitos nāk)  + visus ruļļus + ģenģera siksnu ar rulli spriegotāju/kronšteinu + sadalenes savienojošās  mazās ķēdes ( nekad 300k  nobraukumā nav mainīts) ar vadulām. Bieži viens sisksnu/sūkni spriegotāju  + ruļļus lētāk nopirkt atsevišķi , nekā komplektu. pie reizes kloķenes blīvslēgu nomainīšu biku sulo. subāram pirms 50K mainīj ..domāju drīz arī mainīt...Mainot siksnu ieteiktu pie reizes vēl pārčekot ko tur nomainīt ja reiz dara

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Bijuši Mitsuki, Hondas un Golfi (vecie). visiem bijis kaut kur ap 100 000 - 140 000. Pie 150 000 es teiktu, ka noteikti jāmaina. Nu neatmaksājas tas čakars, ja tas mēsls plīst. Ja vēl uz ceļa, pieskaiti pie remonta evakuāciju.

Link to comment
Share on other sites

45 jūdzes ir 72 kilometri. Manam Skodas dīzelim pie 90 garantijas laikā dīlers mainīja. 

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

ES pieturos pie tā, ka jāmaina ik pa 60 000km. Siksna jau pati var arī būt laba, bet tik pat labi var noplīst ūdens sūknis, ieklemmēt kāds rullītis un rezultāts būs tāds pats - trūkusi siksna...

Pie mana nobraukuma tas ir reizi 5-6gados un tās izmaksas nav tik lielas, lai lieki riskētu un ietaupītu kaut ko.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Zin... teica:

Siksna un ķēde ir divas dažādas lietas

 

 

Nez, visu laiku caur viņiem, tāpat grāmatiņà ieraksts un tā, vienīgā atšķirība, kaak arī sataisit kko nenomainot detaļu reizēm un vari dzirdēt "kursa" kamēr viņi kko dara

 

tieši tā, gribu redzēt ķēdi,kura 400k velk :D un cipars tur pa visam cits uz nomaiņu. Ne par velti turīgie eiropā pie tās 200K savas lamatas tigo nost..neies tak maksāt 2K par ķēžu maiņu :D maksā tikl līzi par nākamo.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Zin... teica:

un arī pēc skaņas saku dzirdēt, ka īsti nav ka jābūt.

Kā tad! Ja sāc skaņas dzirdēt, tad jau ir par vēlu. :D

Link to comment
Share on other sites

Ja eļļu maina ik pa 10-15k km tad tas ir normāli... rietumos visi brauc ar vienu apkopi vismaz 30k km... un tad arī pēc 3-4 gadiem maina autiņus...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vēl ir jāņem vērā KUR pārsvarā auto tiek ekspluatēts.

Ja tā pamatā ir pilsēta, tad zobsiksnas maiņa ir jāveic ātrāk.

Link to comment
Share on other sites

Es domāju, ka jāpērk ir audi 80 ar gāzi un nebūs šādu problēmu


Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

Ja eļļu maina ik pa 10-15k km tad tas ir normāli... rietumos visi brauc ar vienu apkopi vismaz 30k km...

Jā, man behai laikam 25k ir tas intervāls eļļai, laikam jau kkad pie kādiem 15-20k arī mainīšu. Tu pie 10k mainīji?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , osscar teica:

tieši tā, gribu redzēt ķēdi,kura 400k velk

Žēl ka vairs nav ko parādīt, jo auto jau būs pārstrādāts naglās...

Opel Vectra 2,0 DTI - bija uz odometra kaut kur tuvu pie pusmiljona un ķēde pat negrabēja!

Motoreļļa tika mainīta vienmēr pēc ~ 10 tk.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Zin... teica:

Tu pie 10k mainīji?

Es gan B8 Passatam, gan iepriekšējam F30 mainīju, mainu uz 15k km. Passatam standarta ir 30k km, F30 jau pats rēķina (kā Tu jau teici)

tagad jaunajam X3 arī plānoju fiksēti ik pa 15k km eļļu mainīt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

ēl ka vairs nav ko parādīt, jo auto jau būs pārstrādāts naglās...

Opel Vectra 2,0 DTI - bija uz odometra kaut kur tuvu pie pusmiljona un ķēde pat negrabēja!

Motoreļļa tika mainīta vienmēr pēc ~ 10 tk.

var jau būt, ir auto kam tās ''ķēdes" ir jēdzīgas (vecākiem parasti) ...bet ir tādi kuriem viņas ir psc...tāpat ar Tāpat ar zobeni, citiem viņas plānas šauras, citiem bezmaz 5cm platumā

Link to comment
Share on other sites

Jā, @osscar, auto bija no senākiem laikiem - 2001. gada (man liekas, ja pareizi atceros).

Par jaunajiem motoriem un to ķēdēm Tev ir pilnīga taisnība...

Link to comment
Share on other sites

Speciāli aizgāju līdz mašīnai, saka, ka 13k jūdzes vēl vari vai divus gadus maukt kjipa

IMG_20200428_075955.jpg

Link to comment
Share on other sites

Un cik jau nobraukts no iepriekšējās apkopes?

Link to comment
Share on other sites

Nu tad vēl ~5400jūdzas brauc līdz nākamajai eļļas maiņai :)

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...