Jump to content

Skrejriteņa iegāde


Stasss
 Share

Recommended Posts

AndrisBB

Ir kāds pēdējā laikā pircis e-velosipēdu?

 

Muterīte tagad vairāk tusējas pa lauku māju nekā pa Rīgu un vajadzētu uzdāvināt velo uz vasaru ar ko braukt uz dārzu, veikalu utt.

Skatos kautko jēdzīgu, nevis ķīniešu brīnumus. Pagaidām skatos uz visādām Gazellēm, piemēram:

https://www.gazellebikes.com/en-gb/chamonix-c7-hms

https://www.gazellebikes.com/en-gb/grenoble-c8-hmb

 

Viens ar Shimano motoru, otrs ar Bosh. Abi ar Shimano Nexus rumbu/ātrumiem un ķēdi.

Ir kādam pieredze ar Bosh vs Shimano sistēmām?

 

Vēl protams interesanti ir Reise & Muller. Tiem ir lielāka izvēle, bet cena arī augstāka. Bet var dabūt ar jaudīgākiem motoriem, siksnu ķēdes vietā utt. Piemēram:

https://www.r-m.de/en-gb/bikes/swing3/

 

Un vai Bošam ir serviss Rīgā kas apkalpo arrī velosipēdus?

Link to comment
Share on other sites

Fans, laikam apkalo Bosch e-velo aprīkojumu.

Tam r-m man patīk, ka ir tā siksnas piedziņa.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Jā siksna ir forši, mazāks čakars un eļļošana/tīrīšana. Drosī vien ka labāk būtu skatīties uz kautko ar integrētu batteriju, nevis kluci uz bagāžnieka.

R&M arī daudz dažādi aksesuāri, pēmēram somas utt (braucot uz veikalu).

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Un vai Bošam ir serviss Rīgā kas apkalpo arrī velosipēdus?

Fans CUBE tirgo ar Bosch motoriem tad jau arī serviss ir

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Izmérs tikai XS, vajag kautko pa vidam starp S un M, dāzāk M.

Tam ko ieliku jau arī 47mm riepas, vairāk nekā pietiekoši.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
RudeWolf

Būs kādreiz jāaizšauj uz trasi pabraukāties, varēšu ielikt turbo režīmā un līdz 40km/h paprovēt izspiest. Pagaidām man kruīza ātrums uz laba seguma ir konstanti 30km/h un ir bijuši tikai daži strjomnie momenti. Izskatās, ka tagad sāk līst uz ceļiem zūmā apdullušie jaunieši un vienu vakar viegli aizķēru ar plecu. Šis vairāk nobijās nekā tika sāpināts. Kļūstu jau pamazām par normālu braucēju, kas heito zināmas satiksmes dalībnieku kastas.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Tu ar tiem 30-40 km/h vispār legāli drīksti pārvietoties? Tas neskaitās jau uz "mopēda" pusi, kam vajag valsts numurzīmi?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Elektro-velosipēdiem parasti ir 25km/h, virs tā motors vairs nepalīdz un atslēdzas.

Ja grib ātrāk, tad jau skaitās mopēds.

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
pirms 6 stundām , itanium teica:

Tu ar tiem 30-40 km/h vispār legāli drīksti pārvietoties? Tas neskaitās jau uz "mopēda" pusi, kam vajag valsts numurzīmi?

Legāli... es esmu gājējs. Jo nepakrītu zem nekā cita. Šķiet, ka uz veloceliņa drīkst līdz 25km/h, aiz kā skūteris kļūst par mopēdu. Jautājums, protams, par ko pārtop velosipēds, kas arī viegli pārsniedz 25km/h.

 

Ar mazo elektrotransportu vispār likumiski ir ņigu-ņegu. Esošais regulējums ļoti nesen ir sapratis, ka eksistē tāds elektroskūters, kas var teorētiski arī braukt uz 100km/h, ja elektronika ļauj. Visi vienriteņi, segveji, žiroskūteri un arī e-skeiti ir pelēkā zona, kas patlaban ir "gājējs ar rotaļlietu".

 

Vismaz nav kā citur, kur viss ir aizliegts, ja vien nav atļauts. Es pamatā arī cenšos puslīdz godīgi braukt, lai nesanāk slikta publicitāte un kāds aptracis JKP uzliks man važas.

Labots - RudeWolf
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 12 minūtēm , RudeWolf teica:

pārtop velosipēds, kas arī viegli pārsniedz 25km/h

Neparko nepārtop, tas ir tīri vidējs ātrums braucot ar velo.

Link to comment
Share on other sites

Īsumā ir tā - pa gājēju celiņiem visam japarvietojas gājēju ātrumā, vienalga vai tas velo vai kāds elektriskais pļerdaks.

Pa veloceliņu brauc cik iet. Viss.

Pie tam - pa gājēju celiņiem gājējs ir Kings un dara ko grib.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Nekur citur kā uz veloceļa to tricāru reāli nevar atvilkt. Uz trotuāra parasti segums tāds, ka jākustās uzmanīgi. Plus nereti apmales pie iebrauktuvēm tādas, ka no dēļa jākāpj nost.

Link to comment
Share on other sites

ruukjis
pirms 11 stundām , RudeWolf teica:

Legāli... es esmu gājējs.

Nē. Kopš šī gada 11. maija tu esi elektroskrejriteņa vadītājs un tev ir vesela sadaļa (22.1) satiksmes noteikumos.

 

Ciest nevaru kretīnus uz 2 riteņiem. Kretīna pazīmes: viņiem parasti ir austiņas, viņi vienmēr pērsies pāri gājēju pārejai, nesamazinot ātrumu, un pilnīgi nekļūdīgi noskaitīs no galvas 145. punktu, bet neko nebūs dzirdējuši par 15. un 204. punktu. 

Ar vienu tādu cirvi man bija pavisam īsa diskusija: "Ūūūū 145. punkts - drīkstu, nenokāpjot no sava dranduļeta, šļūkt pa gājēju pārēju!" Uz ko es atbildēju: "Vot, kad ar pārlauztu mugurkaulu vizināsies uz mana pārsega, tad paskatīsimies kā tev tas 145. punkts palīdzēs."

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
1 stundu atpakaļ, zeds teica:

četrriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura pašmasa nepārsniedz 350 kilogramus (neskaitot akumulatoru masu elektrotransportlīdzekļiem), motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45 kilometrus stundā

Hmm... uz mani jau drīzāk otrā puse attiecas, jo es esmu četrriteņu mehāniskais transports. 

 

Pirms 10 minūtēm , ruukjis teica:

Nē. Kopš šī gada 11. maija tu esi elektroskrejriteņa vadītājs un tev ir vesela sadaļa (22.1) satiksmes noteikumos.

image.png.8b218d8d9397c88104636d07c074bb20.png

B-bet... man nav stūres, ko turēt!

 

Pirms 11 minūtēm , ruukjis teica:

Ciest nevaru kretīnus uz 2 riteņiem.

Es arī! Un uz 4 un 3 un 0 riteņiem arī!

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Nu es braucu pēc motto - "neesi pimpāda". Tam nabaga jaunietim es līdu garām iešanas ātrumā, kad bik ar pleciņu uzsitu un šis vairāk sabijās nekā tur kāda skāde. Ātrums man atkarīgs no ceļa seguma + esošās situācijas + situācijas paredzamības. Ja viss brīvs, tad atvelku līdz tam 30iekam, bet es īsti nelienu, kur daudz cilvēku. Un uz 30 garām omītēm nemaucu, kaut pilnībā tukšs ceļš, nekad nezini, kur cilvēks paleks malā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf - motto ir pareizs un tas ir labi. Tu vari te izrunāties cik tīk, bet kad tu kādreiz kaut vai vienu švīku uztaisīsi kādam ceļu satiksmē uz veloceliņa vai ietves tevi uz desas var uzvilkt pēc pilnas programmas.  Gan par to ka nav ķiveres, gan par atstarotājiem,bremžu gaismām, tiesībām un visu pārējo. 

ruukjis: ceļu satiksmes likumā ir speciāli uzrakstīts ka elektroskrejritenis ir nevis tas kas brauc lēnāk par 25kmh, bet tie kas konstruktīvi nevar pabraukt ātrāk. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
Pirms 17 minūtēm , zeds teica:

Gan par to ka nav ķiveres, gan par atstarotājiem,bremžu gaismām, tiesībām un visu pārējo. 

Pēc burta sanāk, ka esmu jocīgs četrriteņu mopēds. Smieklīgāk, protams, ja es brauktu ar kādu no tiem vienriteņa žiro-dranduļetiem, kam nav pareizais riteņu skaits. Ķivere un ceļu/elkoņu/plaukstu sargi man vienmēr mugurā, tas gan pašu sargā, gan arī drusku iedveš bijību citos satiksmes biedros, ka neesmu traks pusaudzis, kas paķēris no kāda pabraukties.

 

Atstarotāji, bremžu gaismas... Tas pasākums izskatās šādi:

Wowgo 3X: the Latest Belt Drive Electric Skateboard in 2019 - YouTube

 

Man tās gaismas sev uz pakaļas un pupiem būs jākarina. Ir, kas skeito tumšākā laikā un tie uz trekiem liek LED lukturus, lai būtu redzami. Es padomāšu, vai tumsā vispār gribēšu uz tās motolaipas līst.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kur problēma atrast vietas , kur maz gājēju vai velosipēdistu un tad močit kaut uz 40?

Man ar nepatīk braukt pa veloceļiem tikai tapēc ka pārāk daudz gājēju, suņu kas skraida krustu-šērsu, citu velobraucēju utt, nav iespējams pabraukt daudzmam normālā ātrumā.

Link to comment
Share on other sites

ruukjis
Pirms 43 minūtēm , zeds teica:

ceļu satiksmes likumā ir speciāli uzrakstīts ka elektroskrejritenis ir nevis tas kas brauc lēnāk par 25kmh, bet tie kas konstruktīvi nevar pabraukt ātrāk. 

Vai tu uz aci vari pateikt, kurš no tiem dranduļetiem var pabraukt ātrāk par 25km/h un kurš nē? Es nevaru. Pieņemu, ka policisti arī nevar. Attiecīgi, varu saderēt, ka visi, kas akurāt neizskatās pēc motorolera, tiks klasificēti kā elektroskrejriteņi. Jo uz ielas neviens tevi ar radaru neķers un specifikāciju dranduļetam neprasīs.  

Pirms 7 minūtēm , RudeWolf teica:

Man tās gaismas sev uz pakaļas un pupiem būs jākarina.

Un galvenais - neaizmirsti stūri paņemt rokās... 

Labots - ruukjis
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Kur problēma atrast vietas , kur maz gājēju vai velosipēdistu un tad močit kaut uz 40?

Es saku, kad nav neviena riņķī, tad arī braucu ātri. Uz veloceļa braucu drusku ātrāk par velo, lai nav aiz lisapēda jābrauc, jo neesmu pārliecināts, ka vienmēr varēšu nobremzēt tik strauji kā velo. Protams, normāli atvilkt droseli var uz ietvēm/veloceļiem starp Berģiem un Juglu, kur reti kāds staigā un no krūmiem nelec neviens ārā.

 

Pirms 9 minūtēm , ruukjis teica:

Vai tu uz aci vari pateikt, kurš no tiem dranduļetiem var pabraukt ātrāk par 25km/h un kurš nē?

Hārdiski visi elektrotransporti brauc ātrāk par 25km/h, jautājums, kā softā lietas uzstādītas. Man arī dēlim var uzlikt turbo režīmu, kas virs 40km/h ļauj braukt un ir bērnu režīms, kur Vmax ir 20km/h. Es braucu otrajā "ātrumā", kam Vmax ir 30km/h, jo uzrāviens labāks, kas ļauj veiklāk manevrēt.

 

Pirms 15 minūtēm , ruukjis teica:

Un galvenais - neaizmirsti stūri paņemt rokās... 

Man stūre vienmēr ir droši satverta ar kājām!

Link to comment
Share on other sites

ruukjis
Pirms 15 minūtēm , RudeWolf teica:

Man stūre vienmēr ir droši satverta ar kājām!

Fui! Par tik rupju likumpārkāpumu tevi vajadzētu sodīt!

Tev ir divi varianti:

1. Kad būsi pie pupiem piespraudis atbilstošus LEDus, neaizmirsti uz pakaļas uzlipināt invalīda uzlīmi, lai visiem būtu skaidrs, ka tu vadi savu transporta līdzekli kā cilvēks ar kustību traucējumiem - stūrē bez rokām.

2. Kā jau teicu: paņem stūri rokās un brauc. Nekur nav noteikts, ka tai stūrei ir jābūt piestiprinātai pie elektroskrejriteņa, galvenais, lai ir rokās.

  • Bēdīgs 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
RudeWolf

200734155_4376854545700646_5768701507382305833_n.png

 

Mazs čiekuriņis gāž lielu vezumu! Visā visumā pa lēto tiku cauri - drusku deguns un zods pačamdīja trotuāru, viss cits vesels.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
RudeWolf

Nu ko, reports pēc 500km norullēšanas. Kopumā ir super - braucamais ir gana ātrs, ērts un braukt ir patīkami. Reāli visu nosaka segums - ja ir labs, tad iet kā pa sviestu, ja nē, tad ir jāciešas. Tas uz 90mm poliuretāna riteņiem. Nostiepos vienreiz arī uz 30km/h, jo braucu par ātru un priekšā no iebrauktuves iznira mašīnas purns. Džeks mani nepamanīja, es braucu par ātru. Mašīnai aizstūrēju garām, bet no dēļa nolidoju un kādus 2-3m palidoju pa gaisu. Sargi ir savu svaru zeltā vērti. Principā vienīgā trauma bija sastiepts celis tai kājai, kas pirmā piezemējās un saņēma triecienu. Pēc 2 nedēļām vēl celi just var, bet lielākoties ir saārstējies. Nupat arī dēlim viens gultnis sāka streikot, tāpēc nomainīju visu komplektu.

Kurp tālāk?

 

Preorder July - ONSRA BLACK Carve 2 - Direct Drive - Electric Skateboa –  ONSRA Europe

 

Pirmo dienu izbraucu ar jauno Onsra Black Carve 2. 115mm mīkstie gumijas riteņi, lai arī nav >150mm vissegumu pneimatiskie, bet dažādus pampakus un bortus ēd brokastīs. Uz gājēju bruģa arī nav tāda sajūta kā skeitojot uz vibroblietes. Dēlis ir ciets un platāks par iepriekšējo, kas manā gadījumā ļauj kājas uz pilnas pēdas turēt uz dēļa. Šim arī piekare ir savādāka ar diviem salieces posmiem, kas ļauj manevrēt ar super mazu pagrieziena rādiusu. Mīnuss šai piekarei ir stabilitāte ātrumā un pagaidām ātrāk par 25km/h pabraukt baidos, kas varbūt pat ir labi. Drusku sajūta kā balansējot uz virves un ātruma tirekli noķert ir viegli. Otrs mīnuss slēpjas tiešās piedziņas motoros, kas diezgan tuvu zemei. Tie ir efektīvāki un ar mazāku apkopi nekā siksnu piedziņa (un strādā pilnībā klusu!), bet esmu jau tos apsitis gar bortiem, ja braucu virsū pa diagonāli. Par to gan ir padomāts un motoriem ir extra 4mm bruņu bundža, ko var nomainīt, kad vairs nevari izturēt apdauzīto paskatu. Ā un aparātam Vmax ir ap 50km/h, un bāka ļauj ap 50km nobraukt... es gan esmu pārāk mīzelīgs, lai virs 30km/h uz jebkādas pagales brauktu, bet extra jauda palīdz drošāk apdzīt.

Pagaidām Wowgo 3X paprovēšu draudzenei iebarot, bet, ja nebūs lemts, tad sitīšu gaisā. Ja ir kāds interesents, droši varat rakstīt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
RudeWolf

1000km reports! Braucu uz darbu katru dienu, kad nav slapjš. Var braukt arī slapjumā, bet riteņi nopūš ar ūdeni. Problēma arī tajā, ka riteņi pat no mitra asfalta velk ārā ūdeni un met gaisā. Esmu arī sapratis, kas ir bīstamākās vietas uz ceļa - aklie krustojumi/izbrauktuves, no kuriem mēdz izspraukties steidzīgu autiņu purni. Tāpēc esmu maršrutu nooptimizējis tā, ka ceļš ir garāks, bet drošāks un attiecīgi vidējo ātrumu var turēt augstāku.

Ja runājam par tehniku, tad no iepriekšējā postā minētā Onsra dēļa izaugu ļoti ātri. Tas ir super ērts un veikli iet pagriezienos, bet es esmu vairāk attālumu braucējs nekā kārvotājs, tāpēc tirgoju nost. Dēlis patiešām lielisks, bet nav mans žanrs. Tad nu nākamā lappuse ceļojumā -

 

May be an image of outdoors

 

Ja Wowgo 3x bija elektrificēts longbōrds un Onsra bija kruīzeris, tad šo aparātu hobijā sauc par urban carver. Pamatā tas ir elektrificēts kalnu skrituļdēlis, kam ievērojamie izmēri ļauj pielikt maksimāla izmēra akumulatorus, lielākos motorus un parasti tos aprīko ar 7-8" pumpējamām ielas riepām. Iespaidīgie riteņi ļauj īpaši nespringt par seguma īpatnībām un vienkārši braukt. Dēli nopirku mazlietotu no viena zviedra. Tam ir Flux Motion deks, 190mm riteņi, MBS kalnu piekare, 2x3500W motori un baterija saviem 80km. Jauki, ka ir lukturi, kas darbojas no borta akumulatora un padara mani nedaudz pamanāmāku. Galvenais ieguvums ir lielie riteņi, kas ļauj braukt jebkur un tāpēc ar dēli var doties nelielos ceļojumos izpētīt vietas, kur iepriekš neesi bijis. Ar mazo riteņu dēļiem tu reāli esi piesiets kvalitatīvam asfaltam uz trotuāra. Riteņi arī labi slāpē seguma nelīdzenumus un var gana ātri braukt pa lāpītu asfaltu. Motori ļauj braukt līdz aptuveni 60km/h, bet kalnu piekare vislabāk jūtas ap 40km/h, ātrāk jau sāk kļūt nestabili. Protams, pa trotuāriem un veloceļiem šādi ātrumi nav iespējami, jo situācija ir pārāk neparedzama. Riepas arī ļauj droši braukt pa grants ceļiem, ja tie nav pārāk izdangāti. Zemes ceļiem problēma mēdz būt dubļi vai plūstošas smiltis, jo ielas riteņi ir ar nelielu kontakta virsmu un viegli grimst mīkstā segumā. Šim dēlim dinamika ir pabaisa un es ticu, ka labs braucējs uzrāvienā līdz 50km/h varētu izkabināt vairumu vieglo auto. Salīdzinot ar Onsru pagrieziena rādiuss ir lielāks, bet laicīgi sagrupējoties var veikt arī 90 grādu pagriezienus. No mīnusiem jāmin pults - tā ir laba, bet pīķa stundās mēdz dažās vietās zaudēt savienojumu, jo laikam 2.4GHz joslā pārāk liels trafiks. Piemēram uz Pērnavas un Čaka krustojuma šādi es vienreiz gandrīz uzripoju uz braucamās daļas, jo pazuda bremzes. Man jau ir daži varianti, kā šo labot. Pults neuzticamība ir super riebīga, jo pie lieliem ātrumiem dēļa kontrolieris uzspiedīs max bremzes, ja pults pazūd. Attiecīgi dēlis paliek nekaitīgs, bet pats pilots ceļu tālāk turpina pa gaisu. Ar Ķīnas darboņu ražojumiem šādas problēmas man nekad nav bijušas. Mīnuss arī ir gana ievērojamais svars - 19kg. Sākumā dēlis bija domāts kā parocīgāks variants 6. stāva iemītniekam, bet tagad citas prioritātes. Kardio kačājas tīri labi!

Šim aparātam arī ir borta telemetrija, kas ļauj telefona redzēt brauciena datus reālā laikā un tos arī ierakstīt. Te, piemēram, mans brauciens uz darbu. Nākotnē, iespējams, nomainīšu siksnu piedziņu pret zobratiem, lai palielinātu pārnesuma efektivitāti un izslēgtu siksnas pārlēkšanu, kas mēdz notikt pie straujas bremzēšanas. Visādi citādi - esmu super apmierināts!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja ir labs ceļa segums, tad šim ir viens liels pluss, to salīdzinot ar skrejriteni - kompaktums.

Skrejritenis tomēr daudz vietas aizņem un paņemt to līdzi, piemēram, sabiedriskajā transportā nebūs diez ko ērti. Varbūt pat jāpērk atsevišķa biļete?

 

Pirms 49 minūtēm , RudeWolf teica:

Piemēram uz Pērnavas un Čaka krustojuma šādi es vienreiz gandrīz uzripoju uz braucamās daļas, jo pazuda bremzes. Man jau ir daži varianti, kā šo labot. Pults neuzticamība ir super riebīga, jo pie lieliem ātrumiem dēļa kontrolieris uzspiedīs max bremzes, ja pults pazūd. Attiecīgi dēlis paliek nekaitīgs, bet pats pilots ceļu tālāk turpina pa gaisu.

Šausmas. Šī dēļ gan es laikam no tā turētos pa gabalu :D 

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
Pirms 7 minūtēm , itanium teica:

Ja ir labs ceļa segums, tad šim ir viens liels pluss, to salīdzinot ar skrejriteni - kompaktums.

Mazs dēļuks noteikti ir kompaktāks par jebkuru e-skūteri. Manās acīs gan ieguvums ir tieši braukšanas pieredzē - skūteri tu tomēr šoferē, kamēr dēli stūrē ar visu ķermeni. Man personīgi uz skūtera ir garlaicīgi.

 

Pirms 9 minūtēm , itanium teica:

Skrejritenis tomēr daudz vietas aizņem un paņemt to līdzi, piemēram, sabiedriskajā transportā nebūs diez ko ērti. Varbūt pat jāpērk atsevišķa biļete?

Ja tukšs, tad gan jau traņņukā iestiepsi. Par biļeti nezinu. Dēli tādā ziņā vienkārši piecel stāvus un tur pie kājām. Neko daudz vairāk vietas par tevi pašu tas viss neaizņems.

 

Pirms 10 minūtēm , itanium teica:

Šausmas. Šī dēļ gan es laikam no tā turētos pa gabalu :D

Šis ir scary shit un pēc pirmās reizes reāli sāc raustīties no dēļa. Manai pultij ir ekrāns ar telemetriju, tāpēc savienojums ir prasīgāks kā tai, kas tikai uz dēli sūta akseleratora pozīciju un atpakaļ neko negrib. Domāju vai nu vienkāršāku pulti pielikt, vai arī ir tāda, kas izmanto channel hopping un ik milisekundi izmanto citu kanālu, lai izvairītos no jamming. Dienas beigās tā telemetrija brauciena laikā īpaši vajadzīga nav.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , RudeWolf teica:

Man personīgi uz skūtera ir garlaicīgi.

Viss laikam atkarīgs no tā, ko tieši Tu sagaidi - pārvietošanās līdzekli vai arī izklaidi. Var, protams, mēģināt apvienot abus.

 

 

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf
Pirms 2 minūtēm , itanium teica:

Viss laikam atkarīgs no tā, ko tieši Tu sagaidi - pārvietošanās līdzekli vai arī izklaidi

Tieši tā tas arī ir. Uz dēļa Tu vari domāt tikai par braukšanu, jo visu laiku turi līdzsvaru un maini braukšanas pozīciju atkarībā no paātrinājuma. Esmu pāris reizes uz dēļa aizsapņojies un gandrīz uz acīm norāvis. Tā kā man darbs ir gana stresains, tad man vajag tādu mentoru, kas liek iztukšot galvu un vismaz stundu dienā nedomāt par neko. 

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Es nomierinos tikai tad, ja man piesola ar kritienu uz 30kmh uz asfalta.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Uj, uz dēļa daži ir izslēgušies uz visiem laikiem tikai tāpēc, ka nevilka ķiveri! Vai arī labākajā gadījumā - ieguldījuši daļu sevi ceļa segumā.

Link to comment
Share on other sites

Bokss ir labs motivators neaizsapņoties :D

Ar to dēli kritiens varētu bū gaužām nepatīkams, īpasī lielā ātrumā, p.s nebiju domājis, ka tik ātri viņi iet

Kautkādus aizsargus izmanto vai pa pliko mauc ar dēli?

 

Ir redzēti tie vienriteņi, acis ieplešas kad redzu, ka bez jebkādām bruņām mizā, ir redzēti arī normaļi nopaunājušies, jo ar to man liekas, ka liekas haiznirienā (lidojums ar galvu pa priekšu) tad ir slikti :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...