Jump to content

Skrejriteņa iegāde


Stasss
 Share

Recommended Posts

Pirms 4 minūtēm , Stasss teica:

Skrejriteņa?😁

Atslēgas, protams. Neinteresē skrejriteņi pagaidām vispār, bet labprāt uzzinātu statistiku, ko cilvēki lieto un ko iesaka slēgšanai. Cik izplatītas ir angļu tipa serdes, cik - "disc detainer" tipa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , usver teica:

Cik izplatītas ir angļu tipa serdes, (..)

Šitās tak vispār ar nelielu praksi bez "dārgiem" un "sarežģītiem" instrumentiem varot 2-3 sekunžu laikā atvērt :crazy:

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

@binary: Daļu lēto (un ne tik lēto) tiešām tā ļoti ātri, bet stipri atkarīgs no firmas, zobojuma un konstrukcijas kvalitātes. Lētām "disc detainer" var būt ietaupīts uz atslēgas aizsargu, ko var izbirdināt vēl ātrāk un ar vēl vienkāršākiem rīkiem. Tā viena tante teica :)

Ja par riteņiem runā, tad trošu veida atslēgām lielāks risks ir knaibles, ko var paslēpt piedurknē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , usver teica:

Ja par riteņiem runā, tad trošu veida atslēgām lielāks risks ir knaibles, ko var paslēpt piedurknē.

Nu nezinu. Vienreiz sanāca ņemties ar šādu troses veida slēdzamo (visparastākā) dēļ nozaudētas atslēgas.

Bez flekša netiku gala pat ar diezgan jaudīgām kniebjamajiem.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , binary teica:

Šāda? Pat pusotru minūti nevajag, lai klusām tiktu ar viņu galā...

Nekā labāka jau īsti nav. Vēl var ķēdi vadāt līdzi, bet tā ir vēl smagāka.

Pēc būtības jau galvenais tās atslēgas uzdevums ir atsijāt zagli viduvējo. Ja būs dārgs velo un pro zaglis, tad nekodaudz jau tur tāpat nepadarīsi. Varbut 2 dažādas atslēgas var palīdzēt, jo vienkārši nebūs jēga čakarēties.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ar šādām trosīti var pārkniebt bez čakara:

Lielās sānu knaibles 600  mm

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , usver teica:

Lētām "disc detainer" var būt ietaupīts uz atslēgas aizsargu, ko var izbirdināt vēl ātrāk un ar vēl vienkāršākiem rīkiem. Tā viena tante teica :)

Vēl viena tante teica, ka neko tur nevajag ne knibināt, ne birdināt, pietiek ar atslēgu (universālu, nevis derīgu konkrētai slēdzenei; ka tik tām sānu rievām kreisā/labā puse atbilst) un āmuru. Turklāt nepaliek pilnīgi nekādu "ielaušanās" pēdu, kas mājokļa gadījumā var sagādāt problēmas ar apdrošināšanu.

 

https://www.youtube.com/watch?v=LESs-5Q-YPQ - šī jau tāda apgreidotā versija, ar gumijas gredzenu uz atslēgas (lai pastumj mazliet ārā) un teleskopisko āmuru. Kad pirms kaut kādiem gadiem šo biju redzējis, tad tu atslēga bija bez tā gredzena, teleskopiskā āmura vietā bija parasts āmurs vai pat skrūvgriezis (vai jebkas cits, ar ko uzsist pa atslēgu).

 

Nu tas ir tad, ja atslēgas ir ar šāda tipa zobiem, kā tu iepostēji:

2624a566afa18c325bb20cce0c15afc9.jpg

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Nu vismaz te pie manis pēc statistikas neviens tās atslēgas vaļā nemūķē, bet pārkniebj. Zagļi nav tik izglītoti. Tādu kā @Stasss bildē ar parastām plaķenēm pārkniebj un viss.

Pilsētas centrā ar tādu atslēgu atstāt velo tas ir tas pats ka neslēgt vispār. Pilns youtube ar video, kur Bristolē dienas laikā pienāk, izvelk knaibles tādas mazliet mazākas par @Kazarms bildē, pārkniebj un aizbrauc ar velo, cilvēki tik noskatās.

Policistiem velo zagļi īpaši neinteresē. Man kad iepriekšējo nofenderēja, tad pat video ieraksts viņiem neinteresēja.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Otra galējība ir ka apskrūvē no riteņa visus sīkumus vienu pēc otra, tā ka tikai rāmis paliek karājoties pieslēgts, tādi arī ir uz katra stūra. 

Link to comment
Share on other sites

Es arī maksāju velo apdrošināšanu vienam velo. Tagad gan mazliet bezjēdzīgi, jo uz darbu diendienā vairs nebraukāju, bet uz GBP 800 velo gadā izmaksā ap 60, laikam būs jāatsakās, jo viņa katru gadu automātiski atjaunojas.

Otram velo nepērku, jo tam sanāk ap 100 gadā, plus reti ar viņu braukāju, pārsvarā tik vīkendu izbraukumi.

Atslēgas ir prasība tām apdrošināšanām, nezinu kā viņi to var pēctam pārbaudīt, bet uz to velo, kuru aprošinu jau prasa Kriptonītu New York vai ko tamlīdzīgu, te tām atslēgām ir reitingi.

 

Nu vienīgais labums ka vēl nosedz kautkādus citus negadījumus, nezinu gan cik daudz.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , binary teica:

Vēl viena tante teica, ka neko tur nevajag ne knibināt, ne birdināt, pietiek ar atslēgu (universālu, nevis derīgu konkrētai slēdzenei; ka tik tām sānu rievām kreisā/labā puse atbilst) un āmuru.

izskatās interesanti! 👍

Labots - usver
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jautājums kam ir m365 pro

Stāvot uz vietas, grozot stūri var just..., kas tur iekšā gultņi? Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Netraucē braucot vispār, bet neliek mieru, tas tā jābūt vai man tur sažuvis sausais :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , kicker teica:

Jautājums kam ir m365 pro

Stāvot uz vietas, grozot stūri var just..., kas tur iekšā gultņi? Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Netraucē braucot vispār, bet neliek mieru, tas tā jābūt vai man tur sažuvis sausais :D

Man ir 2.gab. 365Proškas, abiem pēc sajūtām jūtu "pārspriegotus" gultņus, bet vispār nav tā, ka gribētu tos palaist vaļīgākus. Netraucē

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

pirms 22 stundām , kicker teica:

Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Ar Pro 2 tieši tas pats.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , itanium teica:

Ar Pro 2 tieši tas pats.

Tad varu aizmirst šo šo :D

 

Tātad iegādāji braucamo👍

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kādu brīdi šeit klusums..

 

Tā kā ziemis nāk un termometrs pie loga agri no rīta rāda tuvu nullei, sāku meklēt info par to kā aukstums samazina/nesamazina baterijas ilgmūžību, domas dalās, gribētu dzirdēt jūsu viedokli, ieziemot vai var satuntulēties un droši braukt nedomājot kas notiks ar bateriju pēc pāris mēnešiem pārvietojoties ap nulles temperatūru. Brauciens īss, 3.5km uz vienu pusi

 

P.S ~800km pa pusgadu būs noripināti

Bremzes ručka nu jau nospiežama līdz galam, bet ritenis nešļūc, jāgaida kad kalotkas atnāks no Ali

 

Link to comment
Share on other sites

Es pagaidām rullēju. Bet nu mans Pro jau pamazām paliek par sprāgoni. Uz darbu aizripinu vēl ok (10km), bet atpakaļ jau braucu ar trambūzi. (slinkums uzlikt lādēt un lādekli vizināt līdz)

Uz odometra jau pie 3K pa nepilnu pusgadu.

Netur vairs tā baterija ne sūda, un tāds gauss arī paliek.

Ja nākamsezon vēl gribēšu ar šo dragāt, tad jāsūta jauna baterija.

Diez vai tev kalotkās problēma. Man ar visiem 3K bišķi pievelkot trosīti bremzes ir atkal.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Stasss teica:

Netur vairs tā baterija ne sūda, un tāds gauss arī paliek.

Varbūt temperatūrā vaina?

Link to comment
Share on other sites

Gan jau tas arī ietekmē, bet gan jau arī baterijai savs resurss. Man tomēr bez maz vai katru dienu pilna izlāde/uzlāde.

Varētu mēgināt uz garantiju aizstiept, bet visdrīzāk tas būs lieki.😏

Link to comment
Share on other sites

Auksts akumulators slikti lādējās kā arī slikti atdod strāvu. Sākot braukt, situācijai vajadzētu uzlaboties, jo baterija uzsilst, t.i. faktiski, ja iznes no siltām telpām un sāc braukt, vispār tam aukstumam nevajadzētu traucēt.

Protams, tas ja baterija nav tuvu beigām.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu par braukšanu, bet mazizmēra lidmodeļiem tas "jo baterija uzsilst" manā gadījumā neko nepalīdzēja - kā uznāca vēsāks laiks, tā ar vienu lipo varēja nolidot krietni īsāku brīdi.

 

Tāpat arī nezinu, ko Stasss gadījumā nozīmē tas "pilna izlāde/uzlāde". No interneta dzīlēm par li-ion:

Citēt

Most Li-ions charge to 4.20V/cell, and every reduction in peak charge voltage of 0.10V/cell is said to double the cycle life. For example, a lithium-ion cell charged to 4.20V/cell typically delivers 300–500 cycles. If charged to only 4.10V/cell, the life can be prolonged to 600–1,000 cycles; 4.0V/cell should deliver 1,200–2,000 and 3.90V/cell should provide 2,400–4,000 cycles.

Pat ja tiešām ir pilns cikls (no <3.0V uz 4.2V) katru dienu, tad pēc gada tomēr gaidītu, ka vēl ir 75-85% resursa. Pārējais jau atkarīgs no apstākļiem. Šķiet, kaut kādi lādētāji redzēti, kas lādē līdz tam 4.10V (tas ne par skrejriteņiem, bet vispārīgi).

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pailgi klusums šeit

Tātad drandaļetam laiku atpakal pārlūza pakaļējās lampas vads, pasūtot Ali jaunu, salodēju, bija izdarāms tikai noņemot pakaļratu. Dubleķis bija jau ieplīsis staipot ik pa reizei auto bagažniekā

Šeku reku kautkad šajās dienās tas neizturēja kvalitatīvo trotuāru bedres, no vibrācijas atdalījās.

Šoreiz izskatās jāmaina viss vads kas ir apakšā zem bačas vāka

No Ali dubleķis pailgi nāks, kautgan pasūtīju

Skatos tepat arī dabūjams, gan vads gan dubleķis:

Viensrats elvē

ir kāda te pircis detālijus kautkādus? 

Par lodēšanu bačas zonā, kā tur ir, nepakāsīšu garantiju nez?

Kurš te vispār skaitās garantijas serviss, varbūt jādod tur lai samaina, pa velti gan nebūs, tas skaidrs..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , kicker teica:

Viensrats elvē

ir kāda te pircis detālijus kautkādus?

Jā, es pie viņiem pērku visu, ko savajagas, jo gaidīt uz Aļiku parasti negribu.

Dubleķim obligāti izliec to dubleķa turētāju un epopeja ar lauzīšanu beigsies.

Tas luktura vads man jau nopuva pirmajos mēnešos, un noplēsu vispār. Nevajag ar.

Pa lielam vairs vispār nebraukāju. Nav vairs intereses. Labāk izvēlos pamīt velo.

Link to comment
Share on other sites

Īstenībā bez tās lampas var iztikt, jā, bet gribētos lai darbojas ja jau viņa tur ir..

Dubleķa turētājs ir, tikai nebiju saņēmies uzlikt

Es nosolījos ar velo tagad arī biežāk mīties, meitai tas vecums tagad, ka var vizināt velo benķī, pāris līkumi izbraukti, ir forši..

Bet nu uz darbu lai ved tas skūters, nav tālu :D

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 57 minūtēm , Stasss teica:

Labāk izvēlos pamīt velo.

Tu tak pirms kāda laika teici ka velo nav aršana un krejritens ir īstā stelle :D

 

Link to comment
Share on other sites

(labots)
Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

pirms kāda laika teici

Man lietas ātri apnīk.

Nez, nenopietns braucamais tas drunduļets..😁

Īstenībā besij, ka ar viņu var nobraukt tik maz. Kā dzelzis aizlaist uz darbu viņš der, bet tādam normālam izklaides braucienam ar tiem 20 km ir maz. Izbrauc no mājas un pēc brīža jau domā kur ripā mest, ja negribi rokā šo stiept.

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

S režīmā kautkādus 35km esmu izvilcis, bet uz tukšāku baterijas līmeni viņš paliek vēl gausāks nebaudāmāks :D

Ar velo feināk gan, jā.

Man pēdējais brauciens aparātam beidzās Bolt bagažniekā :D Nebija pietiekami uzlādēts, sanāca brauciens kur teorētiski bija jāpietiek, bet nesagāja, kā arī ganjau zemā temperatūra darīja savu iespējamam nobrauktamajam attālumam :D

Link to comment
Share on other sites

Pēteris Kažoks
On 9/7/2020 at 12:17 AM, usver said:

Atslēgas, protams. Neinteresē skrejriteņi pagaidām vispār, bet labprāt uzzinātu statistiku, ko cilvēki lieto un ko iesaka slēgšanai. Cik izplatītas ir angļu tipa serdes, cik - "disc detainer" tipa.

Tikai idioti pieslēdz ar atslēgu skrejriteni. 20 minūsu laikā kamēr būsi veikalā ar urbi var ļoti daudz rezerves daļas ievākt. ok varbūt ja pie riteņa kur iekšā ir motors pieslēgsi pie kaut kā tad tas saglabāsies. bet zem decka esošo akumulātoru nomaiņā tev var prasīt pusi no skrejritena vērtības. nākamais pa tām 20 min var vadības bloku smuki izravēt. 
šīs ierīčes ir jāņem visur līdzi.

Link to comment
Share on other sites

Pēteris Kažoks
On 3/29/2021 at 10:31 AM, kicker said:

Pailgi klusums šeit

Tātad drandaļetam laiku atpakal pārlūza pakaļējās lampas vads, pasūtot Ali jaunu, salodēju, bija izdarāms tikai noņemot pakaļratu. Dubleķis bija jau ieplīsis staipot ik pa reizei auto bagažniekā

Šeku reku kautkad šajās dienās tas neizturēja kvalitatīvo trotuāru bedres, no vibrācijas atdalījās.

Šoreiz izskatās jāmaina viss vads kas ir apakšā zem bačas vāka

No Ali dubleķis pailgi nāks, kautgan pasūtīju

Skatos tepat arī dabūjams, gan vads gan dubleķis:

Viensrats elvē

ir kāda te pircis detālijus kautkādus? 

Par lodēšanu bačas zonā, kā tur ir, nepakāsīšu garantiju nez?

Kurš te vispār skaitās garantijas serviss, varbūt jādod tur lai samaina, pa velti gan nebūs, tas skaidrs..

m365  lampas vads ir slikti aizsargats lampinas izbeidzas atri tur iesaka nemt un uzlikt to silikona limi pa virsu uzreiz pēc pirkuma.
fender var dabut te : 
Vilda Shop – Xiaomi M365/Pro/1S/Essential electric scooter repair parts and accessories

viensrats krievu kantoris kas pusgada laika nav spējuši atsūtīt prasīto dokumentāciju tirgo dārgi.

principa garantija anulejas iesaku uzticet remontu autorizetajam servisam.

Link to comment
Share on other sites

martinno

Pēteri, Tu slimais anālfabēt - raksti, lūdzu, ar pieturzīmēm un garumzīmēm. Lūdzu!

Link to comment
Share on other sites

Pēteris Kažoks
On 3/29/2021 at 11:54 AM, Stasss said:

Man lietas ātri apnīk.

Nez, nenopietns braucamais tas drunduļets..😁

Īstenībā besij, ka ar viņu var nobraukt tik maz. Kā dzelzis aizlaist uz darbu viņš der, bet tādam normālam izklaides braucienam ar tiem 20 km ir maz. Izbrauc no mājas un pēc brīža jau domā kur ripā mest, ja negribi rokā šo stiept.

vajag normālu braucamo Dualtron X 2 Electric Scooter | USA Minimotors

Link to comment
Share on other sites

Pēteris Kažoks
10 hours ago, martinno said:

Pēteri, Tu slimais anālfabēt - raksti, lūdzu, ar pieturzīmēm un garumzīmēm. Lūdzu!

Atvainojos , tev ir skrejritenis ? 
 

10 hours ago, AndrisBB said:

 

Kautkā nelīmējas kopā

Nu tu gribi teikt ka nevari iestumt 62 kg smagu scooter rimi ?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...