Jump to content

Skrejriteņa iegāde


Stasss
 Share

Recommended Posts

Pirms 18 minūtēm , AndrisBB teica:

Tas tikai man, vai tas velo izskatās pēc bērnu izmēra, kautkāds S vai kas tamlīdzīgs.

Izskatās, dēļ 26" riepām.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , kicker teica:

Nobraukums man smieklīgs, nedaudz virs 200

Ielīmēju velvienu kārtu, pasmagi aizlocīju to kloķi, redzēs kā tagad būs, jo ar vienu kārtu nelīdzēja nez kapēc.., tur čīkst tikai tā kāta un mehānisma saskares virsma vienu pret otru "beržoties" ne?!

Jo domāju, ja abu virsmu saskares laukumus pārklāju ar to pašu izoleni, tad kā tur kautkas var tik pretīgi čīkstēt neatkarīgi no izolenes biezuma.

 

Rekur uzgāju vel kas var radīt to čīkstēšanu

http://nelsonware.com/blog/2019/05/12/getting-rid-of-all-xiaomi-m365-stem-wobble.html

 

Urbt gan neko negribu tur, bet to šķidro metālu gan varētu iemaukt, ja tur tā vaina un līdzēs

 


Sievai braucot, parādījās kaut kāds ļureklis. Izrādā uzgrieznis (attēlā Nr. 2) atskrūvējies un nokritis. Pārbaudiet visus, vai normāli pievilkti.  Atradu kaut kādu pagaidu uzgriezni M6. Bet zināma lufte vēl bija. Pievilku skrūvi Nr. 1. Viss čikiniekā pagaidām. Un vēl vajag iepūst kādu eļļu vai smēri pie ekscentra Nr 3 un visai tai skrūvei Nr 2. Tur ir pilnīgs sausums. Nav brīnums, ka akīvāk lokot stūri, tur arī var parādīties lufte.  

image.png

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar skrūves Nr.1 pievilkšanu prātīgi, var sačakarēt skrūvi - tas ir ekscentra gals! Man no aktīvas salikšanas skrūve Nr2 bija panākusi vaļā, bet par to jau biju informēts, ka pēc kaut kāda lietošanas laika jāpačeko tā...

Šobrīd esmu nobraucis 300+km un kalpo braucamrīks OK. To "taureni" pats izveidoju no vecas velo kameras ~0,8mm biezumā, jo neciešu nekādas luftes. ....jo sākumā pēc iegādes jau pamanīju sīku kustību šajā mezglā. 

To minēto krakšķi esmu dažas reizes pamanījis, bet tas parādās ja to stūres kātu slogo - bet nu reti. Un jā, locījuma vietu iesmērēju ar teflona smēri - krietni maigāk saliekas kopā stūre! Arī iesaku iesmērēt to. 

Par riepām - nu nav nekas tur problemātisks! Nomontēt riepu tur toč var ar divām karotēm! Izlaiž gaisu kamerai, atspiež riepu no diska malas uz vidu un montē nost. Vispār lai kameras nerīvētu kopā (dēļ maza spiediena riepās) iesaku ierīvēt tās ar talku (arī riepas iekšpusi). Tad varēs braukt ar pusmīkstām - no pieredzes saku! Es pats vēl neesmu to izdarījis dēļ laika trūkuma, bet pie pirmās izdevības to izdarīšu.

Labots - DeEK
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Stasss teica:

Izskatās, dēļ 26" riepām.

Pēc L vai XL rāmja gan arī tas neizskatās, M varētu būt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , itanium teica:

biju gaidījis 10" riteņus by default

Kad mēs sagaidīsim stāvdrāžņus ar vismaz 20" ratiem?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , itanium teica:

bet izskatās, ka Pro 2 gaidīt nav vērts

Pēc tā linka es vispār nesaprotu, ar ko tas Pro 2 atšķirsies no Pro..


Man jau aizlūza pirmais aizmugurējais dubļinieks, ko nomainīju. Nopirkt varēja tepat uz Baronenes, braucamo servisā.

Ar riepām vairs nav problēmas, kopš uzturu virs 3 bariem.

Mainot dubļinieku konstatēju ka aizmugurēja luktura vads, vada savienojums jau ir nopuvis pa nepilnu mēnesi..

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Stasss teica:

Jau ir.

Kāpēc tie ķīnieši ir izdomājuši, ka stāvdrāžņu riepu resnumam jābūt proporcionālam ratu diametram?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nafig tāds vajadzīgs? Tad uzreiz ņem velosipēdu un miers, vismaz apsēsties var.

Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Nafig tāds vajadzīgs? Tad uzreiz ņem velosipēdu un miers, vismaz apsēsties var.

A nafig tad velosipēdu, uz kā apsēsties. Tad jau uzreiz auto. Tur arī apgulties varēs, ja vajag.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ar velosipēdu vismaz jaminās, kautkāda kustība vismaz, uz tāda 20''' tik jāstāv, pietam tādā visai dīvainā pozā, diezko ilgi neizturēsi.

Saprotami tie sīkie ar mazliem riteņiem un mazām baterijām, lēti, viegli kautkur nolikt, noslēpt utt. Bet kad jau paliek lieli, dārgi, tad īsti nav saprotams kapēc ņemt tādu nevis velo. Protams ja vienkārši neskaita modi.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica:

Bet kad jau paliek lieli, tad īsti nav saprotams kapēc

Tāpēc, lai retāk lauztu kaulus, aizķeroties aiz apmalēm un bedrēm.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nav saprotams kapēc tāds būtu labāks par velo, ar to arī nevar aizķerties aiz apmalēm. Domāti tiek elektriski velo. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Nav saprotams kapēc tāds būtu labāks par velo

Es tev izstāstīšu vienu lietu. Nelabu lietu.

Pirms man nebija skrejritens, es katru dienu nominu savus kilometrus 30, kas protams bija ļoti jauki. Bet tagad, kad ir skrejritenis, es nobraucu tos pašus 30, bet tikai ar skrejriteni, bet velo man vairs īsti redzēt negribas, jo no tās mīšanās metas besis.. Bēdīgi, bet tā ir.

Tā ka ja gribat uzturēt veselīgu dzīvesveidu sportojot ar velo, nepērkat to draņķa skrejriteni.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Nav saprotams kapēc tāds būtu labāks par velo, ar to arī nevar aizķerties aiz apmalēm. Domāti tiek elektriski velo. 

Sakarīgi elektrovelo ir ar baigo cenas atrāvienu no stāvdrāžņiem. Kāpēc, sasodīts, nevarētu būt kaut kas jēdzīgs pa vidu?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es tak saku ka saprotu tis sīko stāvdrāžņus jo mazi un lēti, bet tāds 20''' jau nav lētāks kā līdzīgas kvalitātes elektrovelo.

Pieļauju domu ka 30 km ir vieglāk nobraukt ar velo nevis stāvdrāzni.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Pieļauju domu ka 30 km ir vieglāk nobraukt ar velo nevis stāvdrāzni.

Nē. Pēc 30 km ar velo esi saguris tu.

Bet pēc 30 km ar stāvdrāzi, saguris ir tikai stāvdrāzis.?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu tu jau nebrauc 30 km vienā piegājienā?

Kautgan 30 km arī vienā piegājienā nav traki, vakar nobraucu apmēram 30km tīri vakarā pabraukājoties, nekas īpašs.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Beidz. Tā ir stunda. Un pilsētas režīmā tas ir sīkums. 

Ja tas stāvdrāzis turētu reizes 2, 3 ilgāk, lūk tā būtu štelle.

Bet visādi citādi to 30 km ar vienu uzlādi vismaz man liekas gaužām pamaz. Nevaru pat iedomāties, cik apmierināti jūtas tie, kas parastos piepirkuši un max 15 km var nobraukt. Ar tādu pat nav vērts no mājas iet ārā. Brauc uz priekšu un jau domā par to, kā atpakaļ tiksi.

Man čaļi uz darbu brauc ar velo. Visi ierodas mēles izkāruši, nominušies. Bet es smaidu, elementāri atskrējis ar savu stāvdrāzi.


Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica:

apmēram 30km tīri vakarā pabraukājoties, nekas īpašs.

Tieši tā. Sīkums

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

20''' jau nav lētāks kā līdzīgas kvalitātes elektrovelo

Man nav datu lai piekristu vai oponētu vai tie ir nelētāki par elektrovelo, bet cik redzēti, tie "lielie stāvdrāžņi" ir ar masīviem ratiem, masīvāku rāmi utt., tāpēc, pašsaprotami, dārgāki par "mazajiem". Bet nakujam tas masīvums? Pa mežu, pludmali braukt?

Kāpēc nav stāvdrāžņu ar 16"-20" ratiem, kam būtu rati apmēram kā saliekamvelo (Aist, Brompton) un kuri līdzarto būtu tikai nedaudz masīvāki par "mazajiem" un tikai tipa 20..30% dārgāki par tiem?


Pirms 2 minūtēm , Stasss teica:

Ja tas stāvdrāzis turētu reizes 2, 3 ilgāk, lūk tā būtu štelle.

Iedomājos stāvdrāžņus uz Jelgavas šosejas :mrgreen:


Pirms 3 minūtēm , Stasss teica:

Visi ierodas mēles izkāruši, nominušies

un riepu nepaaudzējuši.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu 30km ir stunda ko mīties, pat ilgāk.

 

Pirmstam braukāju uz darbu katru dienu 30 min katrā virzienā 10 - 13km atkarībā kādu maršrutu izvēlējos, neteikšu ka būtu mēli izkāris vai piekusis, no rita pat palīdz pamosties, tāka nāca pat par labu. Pietam pa Bristoles kalniem un pilsētu, tāka pa lielam sanāk vēl grūtāk. Pēctam darbā ieej dušā (no rīta mājās nav jāiet), spucējies un var strādāt.

Pa satiksmi ganjau ar tādu stāvdrāzni ātri vien kāds nobrauktu, nedomāju ka būtu baigi droši. Pietam UK viņi nav atļauti, ja noķers, tad pat soda punktus uz tiesībām var dabūt, ja nav tiesibu, tad vismaz ar naudas sodu var tikt cauri.

 

Tik mazas distances dēl ganjau elektrovelo nepirktu, nav vērts. Bet ja tālāk, tad tādi nelielu hibrīdu jau var paņemt, vismaz pa kalniem palīdzētu.

https://www.orbea.com/gb-en/ebikes/urban/gain-urban

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , AndrisBB teica:

Pietam UK viņi nav atļauti, ja noķers,

Tev tur kāds baigi ķer? Mana galā policisti viņus ignorē vismaz pagaidām 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Cik esu redzējis parasti pagaidām dod mutiskus brīdinājumus, bet nu tos braucamos arī baigi reti var redzēt. Tagad gan Covid, doši vien nav laika ņemties ar tādiem sīkumiem.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , Stasss teica:

Man jau aizlūza pirmais aizmugurējais dubļinieks, ko nomainīju. Nopirkt varēja tepat uz Baronenes, braucamo servisā.

...

Mainot dubļinieku konstatēju ka aizmugurēja luktura vads, vada savienojums jau ir nopuvis pa nepilnu mēnesi..

Cik saprotu, tad Pro 2 novērsīs šis nepilnības, bet, nu, man interese ir zudusi. Covid-19 dēļ uz darbu vēl labu laiku nebūs jādodas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , itanium teica:

Covid-19 dēļ uz darbu vēl labu laiku nebūs jādodas.

Kas tā par sfēru, kur viss šitā noķīlējis?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es vēljoprojām strādāju no mājas, maz ticams ka ātrāk pa septembri varēs iet uz darbu. Bet tad jau atkal rudens un iespējams otrais vilnis.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Stasss teica:

kur viss šitā noķīlējis?

Noķīlējis nav - darbs no mājām. Līdz septembrim 100% no mājām, pēc tam varēs pāris dienas nedēļā uz darbu braukt. Saprata, ka baigā jēga nav būt uz vietas, ja darbs tāpat ar ārzemniekiem.

Link to comment
Share on other sites

Šodien jau otrais dubļinieks pa pieskari aizgāja. Vārdu sakot čainīzers paliek čainīzers, vēl nav mēnesis, bet pa gabaliem jūk ārā..:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Tak nekāp viņiem virsū, tad nelūzīs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , energys teica:

Tak nekāp viņiem virsū, tad nelūzīs.

Nekāpju. Lūzt viņi no vibrācijām un no staipīšanas saliktā veidā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tak viņam max nestspēja 100 kg, nav brīnums ka jūk ārā. Droši vien ka kādi 60 kg tāda daudzmaz drošā zona.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Katarakta

Kāda šobrīd izskatās likumiskā situācija ar skrejriteņiem?

Viņus ierobežos? Vai tomēr atstās, kā ir?

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , ervie teica:

es savam m365 samērā agri uzliku kronšteinu un nekas nelūza.

Biju šodien bodē, iepirku atkal dubļinieku nu jau ar visu kronšteinu to plastmasas.

Vismaz labi, ka tepat uz vietas visus tos loriņus var dabūt par jēdzīgiem cipariem un nav jāgaida uz Aļika piegādēm.

Link to comment
Share on other sites

2020.06.29. , 14:24, Katarakta teica:

Kāda šobrīd izskatās likumiskā situācija ar skrejriteņiem?
Viņus ierobežos? Vai tomēr atstās, kā ir?

 

salinieki īpatnēji izdarījušies: atļaut nomātos skūterus, ar ķiverēm un autovadītāja tiesībām, neatļaut privātos skūterus....

https://www.theregister.com/2020/07/01/uk_escooter_trials/

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...