Jump to content

Velo sievietei labākajos gados.


Recommended Posts

Pirms 6 minūtēm , Regisss teica:

karbonu var salīmēt ka konkrētās plaknēs rāmis ir ciets, bet konkrētās smuki strādā

Atšķirībā no bazara par tērauda vai titāna labajām īpašībām, šo saka ne tikai visādi braucēji, bet arī inženieri, tā ka laikam jau taisnība.

Bet KĀDS karbons dāmai labākajos gados braukšanai uz mazdārziņu? :rofl:


Pirms 10 minūtēm , AndrisBB teica:

pabrauc ar labu dzelzs, alumīnija, karbona vai titāna rāmi, tad atšķirību redzēsi

Ar pirmajiem diviem (uzsveru, labiem) esmu diezgan pabraucis un kā teicu neredzēju.


Pirms 11 minūtēm , Regisss teica:

Tas electra ir suuds... patiešām... ar tādu mēslu un debīlu ģeometriju nevar ne sūda pamīt...

Sūds gluži nav, pamīt 3km līdz mazdārziņam var. Gonkās pamīt nevarēs, jā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 15 minūtēm , Regisss teica:

Ko Tu pīpē? Kāds titāna rāmis???

Vaitad titāna rāmji trūkst? Sakars ar šo tēmu gan tam mazs. Bet tas nemaina lietas būtību, ka alumīnijs nav tik patīkams braukšānā. Par MTB neko nezinu, ar tādām muļķibām nenodarbojos un saskare nekāda.

https://store.pedalrevolution.co.uk/bike-frames/titanium

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , 138 teica:

Sūds gluži nav, pamīt 3km līdz mazdārziņam var. Gonkās pamīt nevarēs, jā.

Neee... Electra ir stilam ne mīšanai... ģeometrija itkā ērta sēdēšanai, bet ne mīšanai... es kā pilsētnieku un bērnu sēdeklīšiem skatos sev BMC ar siksnu ne ķēdi ;)  Pilsētai siksna reāli rullē... tikai progams tas viss ir dārgi...



un vispār mēs esam aizgājuši offtopic!!!

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:

un vispār mēs esam aizgājuši offtopic!!!

Vispār ja paturpina offtopiku, tad vienu brīdi pabraukāju ar pa pusei 3d printētu titāna rāmi. Bet tas vairāk bij kā demo objekts, nekā ikdienas braucamais.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:

Electra ir stilam ne mīšanai... ģeometrija itkā ērta sēdēšanai, bet ne mīšanai...

Bīčbaiks no klasiska velo atšķiras galvenokārt ar ko - ar to, ka tu sēdi vēl zemāk un seat tube leņķis ir vēl lēzenāks. Es varētu piekrist, ka relatīvi garākus gabalus (nu, ne simtus) ar klasisku velo mīt ir ērtāk nekā ar bīčbaiku, bet tā ka bīčbaiki būtu kaut kāds ergonomikas kuriozs, tā es neteiktu. Esmu pabraukājies ar Schwinn kāviņtur (tu varētu zināt, hawaii treknajos gados tirgoja), karoč bīčbaiks gandrīz precīzi tāds kā šī elektra, nekāda vaina, arī 10km gabalu pa Rīgu nobraukt var mierīgi.

Link to comment
Share on other sites

Es fanoju par MTB... agrāk par hardtail, tagad jau par fūlīšiem... šosejai man ir rotaļlieta ar Di2 pārslēdzējiem... forši regulēt pārslēdzējus caur PC... nav man jaunais bezvadu modelis... ;) un vēl kaifs ka tā jau TOP MTB no kameru ratiem pāriet uz bezkamerām... vispār liekas ka bez spēka ripo... arī ar 1.7 atm ;) tikai biku gemars... :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Regisss teica:

tagad jau par fūlīšiem

Tu davai apreģeļisj par ko tu fano. Tikko vēl fanoji par garbonu.


Pirms 16 minūtēm , Regisss teica:

jau TOP MTB no kameru ratiem pāriet uz bezkamerām

Kad tu pēdējoreiz paskatījies kalendārā? Ne jau uz datumu vai mēnesi, bet uz gadu?

Link to comment
Share on other sites

@138 neko no Tevis nesapratu... kāds sakars kalendāram? Un vai tad fūlītis nav karbona???

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:

kāds sakars kalendāram?

Bezkameru riepas starp top mtb bija "jau" kad, pirms gadiem septiņiem, desmit?

 

Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

vai tad fūlītis nav karbona?

Ēm. Karbona fullīši, protams, ir, bet.. vismaz tad kad tas karbona haips sākās, manis novērotie xc cilvēki tik ļoti slavēja karbonu par visu to par ko tu viņu slavē, ka pārgāja no alu fullīšiem uz karbona hārdteiliem vai pat karbona pilnībā cietajiem. Man likās, ka šī tendence joprojām ir spēkā - fullīši ārpus dh ir aizmirsti, karbona hārdteili valda xc pasauli. Tagad tā vairs nav un karbona fullīši ir jaunais melnais, saki?

Link to comment
Share on other sites

Jap... karbona fūlīši ir tik tālu attīstījušies, ka svarā spēj pietuvoties top hardteiliem un ir daudz komfortablāki... tagad viss LV tops XC brauc ar fūlīti... un jā arī maratonu ne tikai XCO... tādam top fūlītim uzliek dropu un var arī braukt uz leju... ok, nav downhils vai enduro, bet ir suuuuper!!! Ļoti vispusīgi un komfortabli!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wow.

Nez ko inženieri mārketologi vēl pēc gadiem pieciem izdomās, lai šābrīža top velo skaitītos novecojuši? :mrgreen2:

 

Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

uzliek dropu

dropper seatpost?

 

Link to comment
Share on other sites

Hvz ko izdomās... bet tehnoloģijas iet uz priekšu!

 

Pirms 3 minūtēm , 138 teica:

dropper seatpost?

Aha.

 

Link to comment
Share on other sites

Bļaviens, jūs lūdzu savā starpā vienojoties, kuru ērenpreisu man būtu jāņem.

Tad tas oranžais daudz maz būtu labs?

Pārējie ieteiktie pārsniedz budžetu.

 

Šodien uz vietējo velobodi aiziešu, bet domāju, nekas labāks nebūs. Tur laikam 200.00 EUR robežās ar tiem trim iebūvētajiem ātrumiem tirgo. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , base7 teica:

Bļaviens, jūs lūdzu savā starpā vienojoties, kuru ērenpreisu man būtu jāņem.

Tad tas oranžais daudz maz būtu labs?

Pārējie ieteiktie pārsniedz budžetu.

 

Šodien uz vietējo velobodi aiziešu, bet domāju, nekas labāks nebūs. Tur laikam 200.00 EUR robežās ar tiem trim iebūvētajiem ātrumiem tirgo. 

Tev takš skaidri un gaiši priekšā uzrakstīja, ka vajag karbona ņemt. + jāmeklē bezkameru riepas un kaut kādi caur tīklu regulējami pārslēdzēji. Kas nav skaidrs? Biški tikai budžets jāpastiepj :D


Bet ja nopietni, tad tomēr ieteiktu paskatīties uz dārgāiem riteņiem. Man pašam ir kaut kāds 200 vērts rock machine. Sievai nopirku ap 500 vērtu Meridu. Nu iet kā diena pret nakti. Protams tos 3km nobrauks un dikti neko nejutīs, bet gribēs vairāk pabraukt sapratīs, ka ar to dārgāko ir daudz vieglāk. Tik labi ripo, kad mans ričuks jau stājas...

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Muļķības. Vecu, stabilu, lietotu padomju sieviešu velosipēdu ar vienu ātrumu un aizmugurē uzlikt vidējo vai lielāko zobratu. Bija 3 dažādi, ar mazāko bija grūti uzsākt, toties kad uzmina, tad gāja ātri, vidējais bija standartā un ar lielāko varēja relaksēti lēni mīt uz veikalu pēc maizes, sviesta un desām. 

 

Vēl ir jautājums, cik tā sieviete liela. Mazākas brauc ar lietotiem pusaudžu velosipēdiem un viss ir labi.

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/female/bdhojk.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/female/bdeofp.html

Link to comment
Share on other sites

Šitais par kuru tu man privāti vaicāji - iemetīšu šeit, varbūt vēl kādam ir viedoklis

https://www.xnet.lv/lv/atputai-sportam-un-veselibai/velosipedi/pilsetas-velosipedi/capriolo-tour-diana-city-sieviesu-pilsetas-velosipeds-18s-ramis-28-rati-tirkiza-zils_fdd3ecfe/

Shimano tourney, ok, bremzes bildēs izskatās pēc alu, bet par rumbām ne vārda un bildēs neredz. Oranžajam 

 

2020.04.2. , 17:13, base7 teica:

tomēr normālas joytech rumbas.

Un par alumīnija rāmi zilajam aprakstā t¡ršana, lēts tērauds tas ir, ar neapbruņotu aci redzams. Oranžajam solīdāks un visticamāk arī vieglāks rāmis. Sīkums, bet oranžajam alumīnija vai tērauda pedāļi, zilajam plastmasa.

Oranžais labāks par zilo karoč.

Bet arī zilais tomēr ir bik labāks par tiem iepriekš minētajiem ķīniešiem.


2020.04.4. , 01:11, Regisss teica:

tehnoloģijas iet uz priekšu!

Speciāli centies piemeklēt visklišejiskāko mārketologu saukli? :D 

Link to comment
Share on other sites

Tam capriolo vismaz ir alumīnija rāmis, t.i. būs par kādiem 20% vieglāks. Un tas šajā izvēlē te ir galvenais.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Īsto ekspertu atradis kam jautāt :D tak aizej uz veikalu un apskaties, kurš štrunts, kurš nē. Visi viņi tanī grupā ir vienādi, tik tā atšķirība cik kurš veikals vairāk uzliek peļņas daļu pa virsu.


Pirms 4 minūtēm , ju teica:

vismaz ir alumīnija rāmis

Tik tas ka visos citus veikalos uzrādās kā steel

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , ju teica:

Tam capriolo vismaz ir alumīnija rāmis

Tu tici arī uzrakstam p¡zda pie cauruma uz žoga?

Nav tur nekāda alumīnija. Paskaties uz dropautiem un seatclamp. Ja nemāki ieraudzīt, tad nestrīdies ar tiem, kas māk ;) 


Pirms 8 minūtēm , AndrisBB teica:

Visi viņi tanī grupā ir vienādi

Tas oranžais romet tomēr ir trīssimt piecdesmit eiro velo, kuru šobrīd dod par zem divsimt. Tas nav divsimt eiro velo.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 6 minūtēm , 138 teica:

trīssimt piecdesmit eiro velo

Tici visam kas rakstīts internetā? Visur citur viņu tirgo ap 250, plus nav teikts ka viņiem vispār tas ritens ir, vai arī nav viens apskādēts eksemplārs palicis un tas pats bērnu izmērā, tapēc uzlikuši cenu 159, lai tiktu vaļā.

Link to comment
Share on other sites

Par internetveikalu aprakstu ticamību runājot, aizdomājos vai tam romet aprakstā par rumbām ir taisnība.

Laikam jau ir.

Ražotāja lapā starp šīgada modeļiem ir tikai versija ar dinamo rumbu priekšā, bet aizmugurē joytech.

https://m.romet.pl/en/Rower,VINTAGE_D,10,779,780,15061,2020.html

Un zolīds poļu ražotājs. Pat nezināju, ka viņiem tik daudz modeļu, arī mtb utt. Malači, kurwa.


Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Tici visam kas rakstīts internetā? Visur citur viņu tirgo ap 250

Nebiju paskatījies. Bet nenoliegsi, viņš vairāk līdzinās citiem trīssimt - četrsimt eiro dāmu velosipēdiem, nevis simt piecdesmit - divsimt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica:

un tas pats bērnu izmērā

Ražotājs par līdzīgo šīgada modeli raksta, ka divi izmēri tik ir

Citēt

Available frame sizes: 18" / 20"

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , 138 teica:

Tas oranžais romet tomēr ir trīssimt piecdesmit eiro velo, kuru šobrīd dod par zem divsimt. Tas nav divsimt eiro velo.

Tie, kas citos veikalos pāri 200.00 EUR, pie nosaukuma D burts norādīts. Intereses pēc, ko tas nozīmē? 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , rubb teica:

Fck, kas ir labākie gadi!

Tie sākas kad jaunākais dēliņš aiziet pensijā.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Klau, būsim korekti un tēmas arī sauksim korekti.

Link to comment
Share on other sites

Labi, nopietni. Jūs paklausoties, velo zem 200simtiem nav ko pirkt. 

Teikšu, lai pērk baiku. Rītdien uztaisīšu tēmu, lai iesakāt kādu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , base7 teica:

Labi, nopietni. Jūs paklausoties, velo zem 200simtiem nav ko pirkt. 

Kas tad vainas oranžajam?


Pirms 10 minūtēm , base7 teica:

baiku

mtb vai moci?


Pirms 38 minūtēm , base7 teica:

D burts

Ja nopietni - varbūt dāmu, no latviešu vai vācu vai kādas citas valodas kur dāmas ir ar d burtu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , 138 teica:

Kas tad vainas oranžajam?

Jau pasūtīts.

 

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , 138 teica:

Paskaties uz dropautiem un seatclamp. Ja nemāki ieraudzīt, tad nestrīdies ar tiem, kas māk

Nepērku jau sev, izlasīju tik aprakstu. Tad jau vienalga kuru no šiem pirkt, būs tāpat nekāds.

 

pirms 19 stundām , 138 teica:

Tas oranžais romet tomēr ir trīssimt piecdesmit eiro velo,

Ja sūds no sākuma maksā 1000EUR, un pēc tam to tirgo pa 100EUR, tas tāpat paliek tāds pats sūds.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Negribas tāda sīkuma dēļ jaunu topiku, tapēc te sieviešu, piena un alus braucēju velo sadaļā ielikšu, jo tas  vairāk par šīs kategorijas velo.

Tātad sievastēvs čīkst, ka šim piena braucamajam Romet nedeg ledi priekšā un aizmugurē, tad nu sūcot alu tika nočekots, ka no rumbā iebūvētā šimano ģenģera AC pienāk...skaidrs ka lukturī esošā plate čau...

Tad nu šodien pieķēros...shēma tur prasta - vienkārši taisngriezis, stabilizators uz 1 traņa un maza IC on/off funkcijai. (atceros kā 80-tajos lodējam paši stabilizatorus ko likt kantainajos velo lukturos - bija shēma žurnālā "RADIO" ).   ātri patestējot ar 9V bateriju - tapa skaidrs, ka elektrolīts beigts un tranis arī ( BD237) . Tad nu pa fikso ielodējot krievu KT815  - viss strādā, drošībai uzliku radiatoriņu, jo tomēr karst - jā ātri brauc pēc piena....tagad būs alus no sievastēva un atkrīt gemars ar cita luktura likšanu, stabilizatora lodēšanu u.t.t. jo jāizmanto "dinamo" ja jau tas reiz ir.

IMG_20200724_133220.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nebūtu lielderīgi ieviest kautkādu bateriju shēmā, lai lādē kad nav iespēgts un deg kad neminās? 

Link to comment
Share on other sites

viņš jau tā pat spožumu nemaina...jo tas ģenģeris izdod cik pamēriju - 6-padsmit (atkarībā no ātruma) VAC, protams, šajā gadījumā paliek lielākā daļa uz tranzistora siltumā.    Aķiem īsti tur nav vietas tajā ala retro korpusa dizainā.Protams varētu biku jaudīgākus ledus ielikt, bet tad jameklē tādi kur trāpa tā reflektora "fokusā".

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...