Jump to content

Stūres pastiprinātāja elektriskais hidrosūknis


Knaabis
 Share

Recommended Posts

Nav jau nekāda starpība KAM - ja remontē vai atjauno, tad jebkādu.

Tā ir specifiska niša.

Zafira B, ja kas.


Parastos hidrosūkņus remontē vairākās vietās, bet te ir runa par elektrisko.

Link to comment
Share on other sites

Kā tu zini, ka hidrosūknis jārestaurē, kurš Tev to teica? Man arī reiz pazuda elektriskais hidrosūknis, lampiņa iedegās panelī un stūre griezās ar milzīgu piepūli, kā jau bez pastūža. Rezultātā elektriķis atrada nekontaktu elktrosūkņa elektriskajās spēka ķēdēs un pa 20€ saremontēja.

Link to comment
Share on other sites

Nu hvz..ja jauns 200, es ņemtu jaunu ja auto plāno izmantot vēl ilgāku laiku.100 pa lietotu imho garām...

Link to comment
Share on other sites

Cik lasīts par hidrosūkņu restaurācīju (tieši pašu sūkņu) tas esot diezgan bezcerīgs variants.

 

Pats braucu ar nedaudz gaudojošu sūkni w163, kopš iegādes jau 15+ k km, Eļļu saimainīju (bija tīra) bačoku (tur filtrs iekšā) ielēju pēc spec eļļu - līmenis ar nekrīt. virs 1500 rpm dzinējam sāk neglīti skanēt. Stāvvietās un no kaimiņiem kauns. Pie 50+ km/h pazūd pie pārējām skaņām . Cik lasīts, lētākie "jaunie" ir rūpnieciski restaurēti un veiksmes jautājums vai ies un cik ilgi.  man gan jauns no 200 euro sāktos tā kā pērkama ražotāja. 

 

Elektriskam, nez, tur būtu liela cerība uz elektriskas daļas kontaktu/oglīšu (ja tur tādas ir) problēmām. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Kazarms

Pacelšu, lai nav jauna tēma jātaisa.

Tātad, pacients Passat B5 1.6 AHL.

Jau 100k km maucu ar ņaudošu stūres sūkni un nedaudz sulojošām hidrocaurulēm. To var pieciest un uz skati visu smuki samazgāt, eļļu arī vajadzēja uzliet kādus 200-300 ml gadā. Bet šogad, pēc dižās ziemas arī reika pamanījās sākt puņķoties un tecēt. To gan pieciest nevar, jāremontē, gribas vēl kādu gadu - divus ar to autoņu pabraukt.

Jautājums sekojošs. Kur vissakarīgāk (par pieejamu cenu) varētu visu stūres sistēmu sakopt (šlangas + sūknis + reika)? Pagūglējos, atradu Autoritms, Hydrotech, Autosaimnieks, ProRing un Gaspars. Gribētos jau vismaz ar meistariem/pieņēmēju latviski parunāt un jau sākumā saņemt provizorisku ciparu (kaut lielāku nekā gala, ar piebildi, var būt līdz X), lai nesanāk, pa 200 sataisīsim, bet beigās rēķins pa 500.

 

Der arī ieteikumi, kur iegādāt restaurētas reikas, sūkni pat varētu paņemt jaunu, nemaksā nemaz kosmosu, ar šlangām tas pats, varētu parādīt hydroscand, varbūt pat var samainīt šlangu, galus atstājot taj vienai, dārgākajai šlangai, pārējās abas maksā simboliskas naudiņas.

Varbūt kādam ir pieredze ar tām rūpnieciski restaurētajām reikām no AutoDoc? Cipari šķiet diezgan adekvāti, tik jāmaksā ķīla un jāsūta atpakaļ sava reika pēc nomaiņas, bet nav garantija, ka tā šamiem patiks :D

 

P.S. - gan jau te cilvēki ir remontējuši reikas. Cik apmēram tas nostājas tīri par reikas remontu ar uzlikšanu un noņemšanu?

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Kazarms teica:

Cik apmēram tas nostājas tīri par reikas remontu ar uzlikšanu un noņemšanu?

Ui, ar reiku ir cīnīts vairākas reizes. ~400€ un tie nav griesti. Restaurācija, ne jauna.  Bet pēdējo reizi tikai 200€. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem un tā ir tikai reika, bez hidrosūkņa. Jāpieskata reikas piļņiks, ja tas caurs, tad pa ziemas sāļiem reika sapūs fiksi.

Link to comment
Share on other sites

osscar

jā domāju ap 350 - 400 būs. sencim nissanam izbeidzās - jauna apm.500.  salaboja pa 350 (restaurēja) + pēc tam savirze, lodbalstu nomainīja pie reizes un eļļu dzinējā -beigās tā pat 500 sanāca. Principā nekāda mega starpība ar jaunu nav..

Link to comment
Share on other sites

@osscar vai jauns ir oriģinālais? Reizēm labāk ir kvalitatīvi restaurēts oriģināls, nekā kāds aftermārketa pakaļdarinājums. 

Link to comment
Share on other sites

osscar

hvz, neatceros..eparts/trodo skatījāmies

Link to comment
Share on other sites

xmix100

https://nerings.com/lv/home/sasija/stures_sistema

Tas gan Baldonē, bet ļoti sakarīgs džeks viņiem tieši pie reikām darbojās. Ņēmu gan tikai blīvslēgus , jo autiņš ne kā visiem, bet visu parādīja, pastāstīja, arī knifus neslēpa, un rezultātā pats nojaucu un saliku, nekāda raķešzinātne jau patiesībā nav.  Uz vietas viņiem ir arī apmaiņas fonds. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 34 minūtēm , constrig teica:

Kas ir volvo P3?

Tā krutāk izklausās, nekā uzrakstīt modeli un gadu :D, tāpat kā Pasāti B5 en BMW e78. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Paldies, vismaz virziens kur rakt, skaidrs!

Pirms 44 minūtēm , AndrisBB teica:

Tā krutāk izklausās, nekā uzrakstīt modeli un gadu :D, tāpat kā Pasāti B5 en BMW e78. 

Ne gluži. Pasakot Passat B5 ai BMW E78 tu uzreiz vari iztēloties par kādu autiņu ir runa, taču sakot Volvo P3, kas ir platformas indekss, runa var būt gan par S60, S80, V70 utt.

Tas būtu tas pats, kas teikt, VAG Group B, kurā ietilpst Audi A4, Škoda Superb, daļa no Passātiem.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
pirms 1 stundas , constrig teica:

Kas ir volvo P3?

v70 3.paaudze

Pirms 22 minūtēm , Kazarms teica:

Paldies, vismaz virziens kur rakt, skaidrs!

Ne gluži. Pasakot Passat B5 ai BMW E78 tu uzreiz vari iztēloties par kādu autiņu ir runa, taču sakot Volvo P3, kas ir platformas indekss, runa var būt gan par S60, S80, V70 utt.

s80 tā ir 2.paaudze.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Stūres pastiprinātāja elektriskais hidrosūknis, ja viņš nedarbojas tad viņš ir jānomaina??  Forumā, liekam ar bildēm sačakarētu moduli, mezglu, bloku un "autoexpertu konsīlijā", tad to arī apspriežam :)

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Klau, lai nesāktu jaunu tēmu.

 

Man autiņa ir PILNĪBĀ ELEKTRISKS stūres pastiprinātājs. T.i. štoka galā "elektromotors" - nav nekāda hidro. Šopavasar pamanīju, ka uzreiz pēc piestartēšanas griežas tā, itkā tā pastiprināšana slikti nostrādātu. Mazliet ar pretestību, mazliet ar rāvienu. Agrāk tā nebija ~ 2 gadi viss bija ok. Savā prātā domāju - vai tā var būt akumulatora problēma, ka nedod ārā pietiekami daudz ampērus? Aķis vecs, ziemu izbraucu, bet zinu, ka jāmaina. Gribējās izvilkt līdz rudenim.

Link to comment
Share on other sites

ruukjis

@VebKamera

Pavēro kas notiek ar "pečkas" ventilatoriem - ja tie uzņem pilnus apgriezienus tajā pašā brīdī, kad pilnībā sāk darbu pastiprinātājs, tad diezgan droši, ka aķis iet uz beigām. 

Link to comment
Share on other sites

@VebKamera dodies uz servisu - šeit par Tavu problēmu brīnumus sāk stāstīt. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nekad nav bijusi darīšana ar pilnigi elektrisku stūres pastiprinātāju, bet lai problēmu nogrūztu uz sliktu aķi (un sliktu ģeneratoru vienlaicīgi) - stipri šaubos. Tur reāli visām lampām būtu jākļūst blāvākām. Pie tam, ja starteri var pagriezt, tad nedomāju, ka tas nespētu pagriezt pastiprinātāja elektromotoru.

Ar voltmetru to pārbaudīt nevajadzētu būt problēmām.

Link to comment
Share on other sites

Ja kas, elektriskais pastūzis (tāpat kā visas auto smadzenes) darbojas pie visai liela borta sprieguma diapazona. Lai aķis to kā ietekmētu - tad nekas tur jau nedarbotos. 

Kā jau teicu - uz servisu pie kompja. 

 

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Kompis zem 11V aptuveni (kā nu kuram autiņam) to motoru vairs negriež vispār. Ja stūre ar rāvieniem, tad gan jau kaut kas eļļai vai kādam kanālam, vai sūknis spiedienu nenodrošina.

Kompis var teikt tikai to, ko saka kaut kādi reikas devēji, daudz jau viņu tur nav.

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

superKrona
pirms 2 stundām , VebKamera teica:

T.i. štoka galā "elektromotors" - nav nekāda hidro

Gribi teikt, stūres reikai eļļas nav vispār?

Link to comment
Share on other sites

ruukjis
Pirms 19 minūtēm , superKrona teica:

Ja stūre ar rāvieniem, tad gan jau kaut kas eļļai vai kādam kanālam, vai sūknis spiedienu nenodrošina.

Nekas no šī nav pilnībā elektriskajam pastūzim. Tobiš tev nav kur uzpildīt eļļu.

 

Labots - ruukjis
Link to comment
Share on other sites

VebKamera
1 stundu atpakaļ, superKrona teica:

Gribi teikt, stūres reikai eļļas nav vispār?

 

Nav. Mašīnas apakšā, pretī stūres kolonnai stāv paresns disks, kuram pieiet klāt jaudas vadi. Tas disks arī elektristiskā veidā nodrošina to pastiprināšanu. Līdz šim darbojās perfekti.

Link to comment
Share on other sites

Manam VW Touran 2003 ik pa laikam slēdzēs ārā stūres pastiprinātājs- elektriskais. Kad vairs iekšā neslēdzās, čoms nomainīja pret lietotu... pat nemeklēju, kur vaina vecajam.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
VebKamera

Varat ieteikt, no pieredzes, labu auto elektriķi Rīgā?

Ne-elementāro problēmu risināšanai.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera
pirms 17 stundām , Arnis2002 teica:

a auto marku grūti pieminēt?

 

A tipa katrai markai elektroni pārvietojas citā leņķī???

Link to comment
Share on other sites

bmw / mb ļoti dziļi un specifiski visas lietas notiek

 

tādēļ Tevi ar bmw sūtīt pie vispārējā elektriķa var nebūt labi, vai Tevi ar opeli sūtīt pie MB speca, vēl vairāk, nu tā 
 

+ speciem ir tendence sašaurināties zināšanām uz auto paaudzēm, kurš strādā ar 2015 gada MB  ikdienā, diezvai gribēs ņemties ar 1995 un tas kurš darbojas 1995 diezvai pratīs 2015. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 18 stundām , VebKamera teica:

Ne-elementāro problēmu risināšanai.

 

1 stundu atpakaļ, VebKamera teica:

A tipa katrai markai elektroni pārvietojas citā leņķī???

Sevišķi, ja sūknis tiek vadīts ar CAN signālu, tad ir svarīgs ne tikai elektrona leņķis, bet arī ātrums, impulss, amplitūda, vektors un mēness fāze.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...