itanium Ierakstīts Janvāris 10, 2020 Share Ierakstīts Janvāris 10, 2020 Sveiki, biedri! Tā kā ir neliels izmisums un nogurums saistībā ar šo tēmu, vērsīšos pie jums pēc idejām, kas varētu būt pie vainas. Mana Ford Mondeo 1.8 TDCI motors vibrē... Jūtams neitrālajā no ~1400-2000 RPM un, braucot, sākot ar 4 ātrumu pie tiem pašiem apgriezieniem. Principā var braukt, bet tā kā man patīk, ka manas iekārtas ir labā stāvoklī, gribētos tomēr šo salabot. Pārbaudīta turbīna, sūknis, spilveni, skriemeļi, visi sensori. Ir mainīts spararats kopā ar sajūga komplektu, sprauslas. Biju Ford dīlera servisā uz diagnostiku, kur uzreiz saka, ka vainīga sprausla 3. cilindrā un ka pie viena, lai pārbaudu 1. cilindra: Nopriecājos, ka dabūju mācību par atjaunotu sprauslu likšanu un nomainīju 1. un 3. no atjaunotām uz jaunām.... Tieši tie paši rezultāti. Disbalanss 1. un 3. cilindrā: 1: 1.05 2: 0.6 3: 1.39 4: 0.76 Uz doto brīdi man pašam vairs nav itin nekādu variantu. Idejas? Kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 Kompresija ok 1. un 3ajā cilindrā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Janvāris 10, 2020 Author Share Janvāris 10, 2020 Jā, aizmirsu pieminēt, ka kompresija ir OK visos cilindros. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 Sprauslas parasti ir jāmaina visas.... Domājams ka te arī būs problēma. Jā, zinu cik sprausla maksā. Bet tā - te vajag slēgt klāt oscilogrāfu - ir skripti kas analizē signālu no kloķvārpstas stāvokļa devēja un pasaka kuri cilindri gļucī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Janvāris 10, 2020 Author Share Janvāris 10, 2020 (labots) Pirms 18 minūtēm , Ronalds teica: Sprauslas parasti ir jāmaina visas.... Domājams ka te arī būs problēma. Jā, zinu cik sprausla maksā. Nav itin nekas, kas uz šo vērstu aizdomas. Pat dīleris neko tādu neteica. Kā arī, tagad sanāk, ka visas sprauslas jau ir nomainītas. Pirms 18 minūtēm , Ronalds teica: Bet tā - te vajag slēgt klāt oscilogrāfu - ir skripti kas analizē signālu no kloķvārpstas stāvokļa devēja un pasaka kuri cilindri gļucī. Šis jau interesantāk. Tik vien, ka pats kompis saka, ka gļučī 1. un 3. - kāds tikai tam iemesls. Labots Janvāris 10, 2020 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 Tajā bildē redzamas sprauslu korekcijas. Tur tomēr nav redzams kā cilindri strādā, jeb kāds ir kloķenes paātrinājums brīdī kad cilindrā notiek sadegšana, jeb darba takts. Iemesli te tikai divi - vai nu sprauslas, vai mehāniskas problēmas cilindrā - piemēram vārsti laiž garām. Tev tika testēti cilindri uz hermētiskumu? Sprauslas vietā pieskrūvējam kompresoru un manometru, cilindrs stāvoklī, kad abi vārsti ciet un skatāmies krīt spiediens vai nē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurijs Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 Nebija mēģināts nomainīt 2 un 4 sprauslas uz atjaunotām kuri stāvēja 1 un 3? Ar tiem korekcijām ir tā, ka ne vienmēr tie rada kura sprausla ir vainīga, tie rada ka šitas sprauslas mēģina normalizēt dzinēja darbību un var būt vainīgas blakus esošas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Janvāris 10, 2020 Author Share Janvāris 10, 2020 Pirms 2 minūtēm , Yurijs teica: Nebija mēģināts nomainīt 2 un 4 sprauslas uz atjaunotām kuri stāvēja 1 un 3? Nē, bet pirmdien servisā pamēģinās. Kopš problēmas sākuma gan ir nomainītas visas 4 sprauslas. Pirms 29 minūtēm , Ronalds teica: Tev tika testēti cilindri uz hermētiskumu? Sprauslas vietā pieskrūvējam kompresoru un manometru, cilindrs stāvoklī, kad abi vārsti ciet un skatāmies krīt spiediens vai nē. Nē, tikai parastais D kompresijas tests: 25-27 bar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 Parastais kompresijas tests nerāda nelielas noplūdes, kuras var pamatīgi ietekmēt dzinēja darbību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Janvāris 10, 2020 Share Janvāris 10, 2020 tev tas vibrators pats parādijās vai kaut kas bija darīts? pameklē līdzīgas problēmas krievu val. https://mondeoclub.ru/forum/topic/153762/ http://forum.fordclub.org/viewtopic.php?f=44&t=10098 Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Janvāris 13, 2020 Author Share Janvāris 13, 2020 (labots) Nezinu kuras, bet dažas apmainīja vietām vai ielika iepriekš izņemtās. Nedaudz normalizējās: 0.94, 1.13, 1.05, 0.86, arī vibrējot nedaudz mazāk. Paspēlēsies vēl ar to maiņu, varbūt kādā kombo būs ciešami. Labots Janvāris 13, 2020 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Janvāris 13, 2020 Share Janvāris 13, 2020 Audi forumā viens biedrs teicā, ka līdzīgu problēmu atrisināja nomainot sprauslu/kompja vadus uz jauniem oriģināliem. Nezinu, cik tur var būt taisnības. Varbūt vienkārši sakritība. Es pats neko neapgalvoju, vienkātši izsaku citu pieredzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Janvāris 13, 2020 Share Janvāris 13, 2020 Nezinu kā jūsu fordiem, bet manam pēc sprauslu maiņas ir jāiziet apmācība, vibrē vienmēr un tā koda pierakstīšana kompī nepalīdz Jāaizbrauc līdz šosejai klusākai kādai un ar 3.ātrumu līdz 2.5k/min, tad neizņemot no ātruma, atlaist gāzi un gaidīt, kamēr sadzēšas līdz 1,5k/min un tā 3-4 reizes atkārtot. Ja šoseja atļauj, var arī 4.robā to pašu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Janvāris 13, 2020 Author Share Janvāris 13, 2020 Manam gan nekas kompī nav jākalibrē (apstiprināja gan Ford dīlera serviss, gan cits serviss), bet varētu pamēģināt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurijs Janvāris 14, 2020 Share Janvāris 14, 2020 Ja Siemens neko nav jākalibrē, ja Delphi tad ir gan. Ir vēl divas idejas, viena ja vēl nav mēģināts, pārbaudīt ar noņemto siksnu, lai griežas tikai dzinējs bez agregātiem. Un otra, ir tāda metode, lai pārbaudīt kas dzinējā grāb, sprauslas vai pats dzinējs. Uz apgriezieniem viņu slāps nost un ja turpina grābt tad dzinējs vainīgs ja nē tad sprauslas. Var būt tev arī pamēģināt noslāpst uz 2000 apgriezieniem un vai paliks vibrācija uz to mazu mirkli kamēr apgriezieni krīt no 2000 līdz 1400. Tikai pakonsultējies ar meistariem vai var tā izdarīt, un vai tā nevar neko sabojāt, es neesmu 100% pārliecināts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Februāris 15, 2020 Author Share Februāris 15, 2020 Tā, man laikam jāatvainojas, ka tā arī neatskaitījos, kā šis tik atrisināts. 2020.01.10. , 20:34, Yurijs teica: Nebija mēģināts nomainīt 2 un 4 sprauslas uz atjaunotām kuri stāvēja 1 un 3? Servisnieks tās sprauslas mainīja vietām entās reizes un diemžēl nespēja piedzīt perfektus rezultātus tajā pašā augstāk minētajā testā. Ar bēdīgu seju atdeva auto man atpakaļ, sakot, ka uz doto brīdi viņam nav variantu, bet domāšot. Beigu beigās izrādās, ka viņš tik ļoti koncentrējās uz tā testa vērtībām, ka palaida garām to, ka vibrācijas pazuda Vismaz braucot, ir pa pirmo. Neitrālajā gan šis tas pie 1400-1700 ir jūtams, bet tas man galīgi netraucē. Protams, vvz, kas būs tālāk - laiks rādīs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!