Jump to content

Auto remonta bedre/estakāde/rampa


Kazarms
 Share

Recommended Posts

Labs vakars. Laikam meklētāju īsti nemāku, tāpēc cepu jaunu topiku

Auto pienākusi kārtējā eļļas maiņa, šoreiz aukstā laikā, tāpēc vārtīties pa zemi pie garāžas negribu un meklēju info par kādām brīvi pieejamām estakādēm/bedrēm/rampām, no kurām nedzen prom un pie kurām nesēž dārgumu sargātāji. Cik nu meklēju, uzduros veciem topikiem no 2010-2013. gada un netieku gudrs, vai šīs vietas vēl eksistē un kā ir ar piekļūšanām. Varbūt zinātāji var pakomentēt.

Tātad lokācija Rīga.

1)Mežciems, pie Kaivas ielas, netālu no MMK riepām.

2)Lizuma iela, pie dzelzceļa.

3)Katrīnas dambis - Waze saucas Bezmaksas estakāde

4) Ganību dambis 16, pie Optibet biroja

5)Esmu ievērojis starp Jelgavu un Ozolniekiem pie Dinaz. Varbūt kādam ir info par šo vietu?

6)Pļavnieki, Keldiša iela, pie meža un stāvvietas - vecajos topikos saka, ka kādam jāsamaksā summa X lai tiktu virsū, varbūt tagad tā vairs nav?

 

Paldies!

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Kazarms teica:

vārtīties pa zemi pie garāžas negribu

 

pamet kartonu uz grīdas lai muguru nesaldētu un dari to garažā IEKŠĀ

Link to comment
Share on other sites

Tiešām nav vienkāršāk iedzīt kādā prastākā servisā? Tajās publiskajās estakādēs parasti novērojama tāda cūcība, ka bail tur kāju spert. Otrabotka neaizvērtos traukos un atkritumi pa zemi visriņķī apkārt.


Just now, Usins teica:

 

pamet kartonu uz grīdas lai muguru nesaldētu un dari to garažā IEKŠĀ

Ja bedres vai pacēlāja nav un ja autiņš ir salīdzinoši zems, tad izdarīt to ir teju neiespējami.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , raivix95 teica:

teju neiespējami.

paceļ, pamet trauku, izskrūvē korķi, nolaiž atpakaļ lai viss smuki iztek. 

 

par pirmo rindkopu gan piekrītu. 


un ar TĪĪĪK zemu uz tam garažu estakādēm netik neuzbrauksi. 

 

var sākumā izsūkt no augšas daļu caur tausta caurumu. 3L burka un putekļūcējs noder.

 

 

es saprotu cilvēkus, kam paranoju, ka viņu eļļu savāks bet ielies kādu lētāku via viltotu. Bet nu ar to paranoju kopā būtu jābūt gribešanai un spējai tad pašam pačakrēties. Pats mainot vari atstāt lēnām lai viss izpil kārtīgi. 

 

var gan gadīties lai auto iedzītu garažā ir nepieciešama pusdiena aktivitātei: "izvākt garažu" 

 

Labots - Usins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Usins teica:

paceļ, pamet trauku, izskrūvē korķi, nolaiž atpakaļ lai viss smuki iztek. 

un ar TĪĪĪK zemu uz tam garažu estakādēm netik neuzbrauksi. 

 

var sākumā izsūkt no augšas daļu caur tausta caurumu. 3L burka un putekļūcējs noder.

Tu gribēji teikt paceļ, noskrūvē pannu, atskrūvē filtru (ne vienmēr šis ātri izdodas), izskrūvē korķi, pieskrūvē jaunu filtru, aizskrūvē korķi un nolaiž atpakaļ. Arī tik primitīvs darbs kā eļļas maiņa var neparedzēti ievilkties.

Link to comment
Share on other sites

ko vaig to skrūvē. biju aizmirsis ka var būt arī apakšā filtrs. pēdējā laikā sanāk augšā blakus eļļas koŗķim. 21. gs. vai zinies. 
ja mēsli sanāk, tieši labāk savā garažā ne sūduciema garažu estakādē.s

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , raivix95 teica:

Tiešām nav vienkāršāk iedzīt kādā prastākā servisā?

Protams, ka ir. Varu arī aizdzīt uz servisu, kuram uzticu nopietnākus darbus un vienmēr viss ir tip-top sadarīts. Tomēr ir darbi, kurus labprāt daru pats un kas neaizņem baisi daudz laika.

pirms 10 stundām , Usins teica:

es saprotu cilvēkus, kam paranoju, ka viņu eļļu savāks bet ielies kādu lētāku via viltotu

Nav paranoja, vienkārši papildus eļļas maiņai nočekoju visu citu, kamēr panna nost. Kā arī pašam patīk darboties.

pirms 10 stundām , Usins teica:

 

pamet kartonu uz grīdas lai muguru nesaldētu un dari to garažā IEKŠĀ

 

pirms 10 stundām , raivix95 teica:

Ja bedres vai pacēlāja nav un ja autiņš ir salīdzinoši zems, tad izdarīt to ir teju neiespējami.

Garāžā iebraukt nevaru, durvis ir par zemu un par šauru, kaut iekšā vietas pietiktu. Tā būvēta motociklam ar blakusvāģi, bedres arī nav. Galvenā problēma ir panna, kuru noņemt, nepaceļot auto par apmēram 30cm ir tīri neiespējami.

Vasarā viss risinās vienkārši, uzbraucu priekšu uz "rampiņām" (lasi: bluķis+ planka) un viss notiek.

 

pirms 10 stundām , Usins teica:

biju aizmirsis ka var būt arī apakšā filtrs.

Man filtrs slēpjas starp ieplūdes kolektoru un priekšējo tiltu, tādā vietā, kur nevar normāli tikt klāt ne no augšas, ne apakšas, tādēļ filtra nomaiņa notiek mēģinot no abiem galiem, līdz tas iekustās, jo arī atslēgai tur tā īsti nesanāk vieta.

 

 

Jautājums par šādām vietām joprojām aktuāls.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , Kazarms teica:

vasarā viss risinās vienkārši, uzbraucu priekšu uz "rampiņām" (lasi: bluķis+ planka) un viss notiek.

Es visu gadu tā daru un joprojām esmu dzīvs. Ja nu tiešām nav kāda matracīša, ko pamest apakšā, tad var iepirkt vai uzkonstruēt ko tamlīdzīgu: https://pkmoto.lv/product/remonta-ratini-g02096/

 

Labots - ridao
Link to comment
Share on other sites

Manam autiņam pannai ir lūciņa lai tiktu klāt eļļas noliešanas skrūvei, filtram var tikt klāt aizbāžot roku aiz pannas gala. Vēl pa visam nesen bija vajadzība kaimiņzemē ziemā, sniegā ap 20 cm, uz piebraucamā ceļa pie -20C mainīt. Ņemam 6-10 parastus sarkanos ķieģeļus (atkarībā no iemaņām), veidojam kāpnīti pirms priekšējiem riteņiem un uzbraucam tā lai priekšejie riteņi stāv uz 2 ķieģeļiem. Ja ir pieejami piemēroti dēļi, vispār haļava. Viss, ar to arī pietiek lai pie kliedzošas vajadzības nomainītu eļļu.

Labots - abi
  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , abi teica:

kliedzošas vajadzības nomainītu eļļu

Gribētos zināt, kā pie šādas situācijas var tikt? Skopums vai alcheimers?

  • Patīk 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , abi teica:

Vēl pa visam nesen bija vajadzība kaimiņzemē ziemā, sniegā ap 20 cm, uz piebraucamā ceļa pie -20C mainīt.

Kur lētāka eļļa, tur jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Usins teica:

var sākumā izsūkt no augšas daļu caur tausta caurumu. 3L burka un putekļūcējs noder.

interesanti, vai ir kāds (no ķīniešiem?) nopircis kādu specializēto "atsūkšanas"  risinājumu un sekmīgi lieto?

(es te tādu ar litra burku skatījos, atsauksmēs raksta, ka der priekš stūres vai bremžu bačoku tukšošanas, priekš motoreļļas pa švaku)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , jema teica:

Gribētos zināt, kā pie šādas situācijas var tikt? Skopums vai alcheimers?

un kaa atbriivojas no vecaas eljljas?

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 8 minūtēm , MartiniB teica:

un kaa atbriivojas no vecaas eljljas

Tak viņa pati iztek ¯\_(ツ)_/¯

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , MartiniB teica:

un kaa atbriivojas no vecaas eljljas?

 

Tā lai neuzzina vecā labā Grēta Tūnberga.

Labots - V.S.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , usver teica:

Elementāri.

  

Pirms 49 minūtēm , MartiniB teica:

un kaa atbriivojas no vecaas eljljas?

 

Svētajos Rakstos ir teikts – „no zemes tu esi nācis un par zemi tev ir jāpaliek”.

Labots - abi
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Garažā vajag siltumu un vecā eļļ tak ir ''kododegviela''. Tāpat vecā  lupatas kautkur jāliek. Es iemērcu eļļā lupatu un pēc tam sadedzinu to garažas krāsniņā. Ja ar švunku dedzina, pat nekādus dūmus neredz un uzreiz silta garaža.

Labots - Didzis
  • Patīk 1
  • Bēdīgs 1
Link to comment
Share on other sites

Ar eļļas likvidēšanu tikšu galā, pie bedres/estakādes neizliešu, neba pirmo reizi eļļu mainu.

pirms 10 stundām , abi teica:

Ja ir pieejami piemēroti dēļi, vispār haļava. Viss, ar to arī pietiek lai pie kliedzošas vajadzības nomainītu eļļu.

Augstāk jau minēju, ka tā vasarā izpildos, nekādu problēmu tas nerada. Panna gan man jānomontē pilnībā, kā jau aftermarketam, lūciņas nav, filtram klāt netieku pašķirbiņu.

Gribēju kā labāk, sanāca kā sanāca. Braukšu uz laukiem, būs jāpalūr vai šajā gada laikā vispār var tikt virsū uz vienas publiskās bedres, un ja ne, nāksies izpildīties ar bluķīšiem vai braukāt un inspicēt augstāk minētās vietas Rīgā, cerot ka nepalikšu pusratā dēļ kāda iedomātā "saimnieka"

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kamēr meklē to estikādi, tikmēr jau pa to laiku sen būtu aizbraucis uz servisu un nomainijis :D

Kāda jēga pāris eiriku dēļ čakarēties pašam pa netīrām publiskajām estikādēm īsti ar nav skaidrs.

Servisā vismaz savāks veco eļļu, dēļ tā vien izdevīgāk uz servisu braukt.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Nauda šeit tiek aizmirsta un netiek izmantota kā mainīgais, gan jau man pašam sanāk pat dārgāk, iesakaitot laiku, instrumentu amortizāciju, materiālus utt.Tu negribi mainīt, tu aizbrauc uz servisu. Man patīk atslodzei no biroja ikdienas apkopt savu autiņu, es mainu pats. Tikai patikšana darīt. Es, piemēram, nodarbojos arī ar veciem motocikliem, kam vispār nav nekāda racionāla pamatojuma: tērē nejēgā degvielu, necik neiet, daļas dabūt nevar utt. Varu tak nopirkt jaunu moci un braukt bēdu nezinot, bet vot negribu.

Tas ir tāpat kā cits audzē tomātus, kur pašizmaksa krietni pārsniedz veikalā garšīgāko tomātu cenu. Arī tur nav finansiāla pamatojuma, tikai tik cik patikšana. Ja dzīvē viss būtu tikai racionāls un kā vieglāk, būtu trakoti neinteresanti...

Ienācu vien uzjautāt, varbūt kādam ir informācija par konkrētām vietām, kur var palīst zem autiņa, kamēr pašam nav sava garāža ar bedri, pieņemot ka šeit apgrozās diezgan praktiski cilvēki, kuri daudz ko paši pieprot un iespējams ir lietas kursā par konkrētu tēmu.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja nauda nav problēma, tad ņem un noīrē normālu vietu siltā servisā ar pacēlāju, apgaismojumu un miskasti. Man ir sajūta ka tas maksā ap 10...15...20 eiro stundā vai kaut ko tādu. 

  • Bēdīgs 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Žaks Noriss teica:

ņem un noīrē

Lasīt nemākam?

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Žaks Noriss teica:

noīrē normālu vietu siltā servisā

agrāk šādi reklamējās, bet pirms 4 gadi viņu vairs nebija. 

par 20euro/h gan jau atrastos kas pieteiksies

bet problēma ir citur. 

nedrīkst skrūvēt auto ar ko brauc. to var darīt tikai ja esi salūzis ceļā. 

pareizi ir izjaukt remonta vietu, jaucot atradīsies vēl šis un tas maināms, tad to visu pasūtīt/sagādāt, un tad salikt. 

Tādēļ ar savu auto kautkur aizbraukt un sākt nez ko darīt varu tikai izmsisuma gadījumā. 

Dzīve - izmisums, gan ir normāls stāvoklis daudziem.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēkiem, kuri no autiņa maz ko sajēdz, grūti saprast tos tos, kuri paši eļļu maina. Eļlas maiņa nu galīgi nav tā sarežģītākā operācia un pie reizes palūr, kas vēl autiņam perspektīvā var nojukt. Lai es čakarētos, sarunātu laiku pie meistara, tad izbrīvētu vēl  savu laiku un dzītos uz sevusu. Tak  sen pa to laiku pats eļļu jau nomainījis esmu. Protams, man ir sava silta garaža kurā iebraukt un visi instrumenti, kuri ne tik vien eļļas nomaiņai vajadzīgi, bet arī jebkuram citam remontam. Tai pat laikā, es nu galīgi neesmu fans, kurš to vien tikai dara, kā savu autiņu čiņī. Es kā murgu atceros laiku, kad dzīvoju dzīvoklī, savas garažas nebija un vajadzēja dzīt pie meistariem autiņu. Simtreiz labak to naudu, kuru samaksāju meistaram par darbu, ieguldu kādā jaunā instrumentā vai atslēgu komplektā. Man tā ir kā peļņa par sava autiņa remontu, jo instrumenti paliek, tos es es izmantoju citos darbos, bet tā nauda, kuru atdodu  meistaram, man liekas  zemē nomesta. Tas tā tematā par tiem pašaudzētiem tomatiem. Vismaz es uzskatu, ka man tie ''tomāti'' atmaksājas. 

Labots - Didzis
  • Patīk 2
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

@Kazarms nopērc polšu un aizlaid līdz kādam tuvējam garāžu kolektīvam un uzjautā riņķī apkārt.

 

Tur apmēram kā tajā amatieru filmā par garāžu kolektīviem ar notiek. Nopirku ss'ā diskus un mazliet iepazinos ar garāžkolektīva dzīvi. Viens opis ieteica ka šito rūsas pleķi vajag sataisīt, pipec būs spārnam. Pēc disku salikšanas bagāžniekā rokas nomazgāju zem ieriktētā rokas pumpja un noberzu ar skrubi un noslaucīju papīra dvielī, katra sastāvdaļa no citas garāžas.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Didzis teica:

Cilvēkiem, kuri no autiņa maz ko sajēdz, grūti saprast tos tos, kuri paši eļļu maina. Eļlas maiņa nu galīgi nav tā sarežģītākā operācia un pie reizes palūr, kas vēl autiņam perspektīvā var nojukt. Lai es čakarētos, sarunātu laiku pie meistara, tad izbrīvētu vēl  savu laiku un dzītos uz sevusu. Tak  sen pa to laiku pats eļļu jau nomainījis esmu. Protams, man ir sava silta garaža kurā iebraukt un visi instrumenti, kuri ne tik vien eļļas nomaiņai vajadzīgi, bet arī jebkuram citam remontam. Tai pat laikā, es nu galīgi neesmu fans, kurš to vien tikai dara, kā savu autiņu čiņī. Es kā murgu atceros laiku, kad dzīvoju dzīvoklī, savas garažas nebija un vajadzēja dzīt pie meistariem autiņu. Simtreiz labak to naudu, kuru samaksāju meistaram par darbu, ieguldu kādā jaunā instrumentā vai atslēgu komplektā. Man tā ir kā peļņa par sava autiņa remontu, jo instrumenti paliek, tos es es izmantoju citos darbos, bet tā nauda, kuru atdodu  meistaram, man liekas  zemē nomesta. Tas tā tematā par tiem pašaudzētiem tomatiem. Vismaz es uzskatu, ka man tie ''tomāti'' atmaksājas. 

Piekrītu katram vārdam. Ja vēl to visu papildina veiklas iemaņas metināšanas mākslā un tehniski radošā izdoma, tad neviens remonts nav par grūtu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , ieleja teica:

 

un kad labo kādu reāli advancētu auto ar visuresošu elektroniku, tad galējas frustrācijas brīdī, vienkārši ņem un aizmetini auto visas durvis

 

Haubi un bagažnieka vāku arī tad droši vien jāpieķer pie virsbūves, lai nav vairs it nekāda atpakaļceļa.

Labots - raivix95
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , Didzis teica:

Es kā murgu atceros laiku, kad dzīvoju dzīvoklī, savas garažas nebija

Beidzot kāds reāli saprot par ko es runāju. Es esmu tieši šajā stadijā, dzīvoju dzīvoklī un pašlaik ir parodija garāžas vietā, tā pati baisi tālu. Un pareizi tu saki, pie reizes, kamēr panna nost, apskati arī citus mezglus un jau vari plānot turpmākās darbības. 

Par instrumentiem arī pilnīgi piekrītu, tie ir zelta vērtē ja zina ko ar viņiem pasākt.

pirms 11 stundām , raivix95 teica:

veiklas iemaņas metināšanas mākslā

Šī ir lieta ko vēlos apgūt un esmu ierakstījis savā wishlist.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , Didzis teica:

Lai es čakarētos, sarunātu laiku pie meistara, tad izbrīvētu vēl  savu laiku un dzītos uz sevusu.

Lai es ietu meklēt veikalā vajadzīgo eļļu, pasūtītu visus filtrus un pats čakarētos?

Eļļa jāmaina max 2x gadā.  Es normāli rezervēju laiku servisā, kuram uzticos un viņi man dienas laikā nomaina eļļu + visus filtrus + pārbauda ritošo un bremzes + palūdzu novērst vēl kādu defektu, ko esmu pamanījis. Pie vienas reizes servisā nomaina visu, kas maināms. Un TA man parasti nav problēmu, izeju ar pirmo reizi.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , Didzis teica:

Cilvēkiem, kuri no autiņa maz ko sajēdz, grūti saprast tos tos, kuri paši eļļu maina. Eļlas maiņa nu galīgi nav tā sarežģītākā operācia un pie reizes palūr, kas vēl autiņam perspektīvā var nojukt. Lai es čakarētos, sarunātu laiku pie meistara, tad izbrīvētu vēl  savu laiku un dzītos uz sevusu. Tak  sen pa to laiku pats eļļu jau nomainījis esmu.

Jo piezvanīt servisam aizņem stundu ?

Ok, es saprotu, ja vecs autiņš un pašam silta garāža, bet cik % Latvijā tā ir? + Jaunākam autiņam, kad nomainīsi eļļu tāpat pie konpja jāslēdz, ja nē, katru rītu mašīna tevi sagaidīs ar kjeercienu - service!!!

Link to comment
Share on other sites

Ar nesaprotu, kas tur ko runāt ar servisu. Vaitad internetā nevar no-bookot kad un cikos. 

Parasti tak visa eļlas, filtru, visādu citu šķidrumu maiņa/uzpildīšana aizņem mazāk par stundu. Parasti pa to laiku aizeju kautkur paēst.


Īstenībā jau vēl arī fakts ka ja pats maina eļlu, filtrus utt, tad nebūs kas iespiež zīmogu servisa grāmatā. 

Pēctam pārdodot var rēķināties ka 2-3k tiek zaudēti.  

Labots - AndrisBB
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , AndrisBB teica:

Īstenībā jau vēl arī fakts ka ja pats maina eļlu, filtrus utt, tad nebūs kas iespiež zīmogu servisa grāmatā. 

Pēctam pārdodot var rēķināties ka 2-3k tiek zaudēti.  

Kādam auto tiek zaudēti 2-3k?

Pie pa.., sēžamvietas tā servisa klade.

Vajag štampeli iespiest tajā grāmatā kādam? Sakiet, varu iespiest cik vajag.

Kādas izskatās tās grāmatas ievestiem auto., sarakstīts un sazīmogots kā vien iegribas, kaķim zem astes šitas..,

Ja vienīgi nav te pirkts jauns auto, bet tad atkrīt pašdarbības, tad auto remontē pie dīlera.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...