Jump to content

Portatīva datora konstruktīvs defekts un garantijas remonts


Logg
 Share

Recommended Posts

Labdien, tika nopirkts vidēja līmeņa MSI portatīvais dators spēlem iekš ELKOR par 1377 EUR. Situācija ir tāda ka klaviatūrai ir kaut kāds konstruktīvs defekts un pogas klaviatūrai regulāri krīt nost. Tika veikts jau divreiz garantijas remonts, bet nu jau trešais gadījums kas noticis pēc 1 mēneša kad pēdejo reizi tika remontēts. Drīzuma beigsies garantija un būs jaremontē par savu naudu katru reizi. Uzrakstīju iesniegumu naudas atmaksai un saņēmu standarta atbildi ar atteikumu atgriezt naudu. Ir kaut kāds variants nepalikt uzmestam šajā situācija? Griezties tiesā?

 

Quote

 

Sveicināti!

 Šī gada 11. novembrī SIA "ETG" saņēma iesniegumu, kurā pieprasiet atgriezt naudu par 2017.gada 20.decembrī veikalā ELKOR PLAZA iegādāto datoru MSI MS-179B. 
 Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta 3. daļu: „Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu šā panta pirmajā daļā minēto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā preces vērtību bez neatbilstības, neatbilstības nozīmību, to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības". 
 Tādējādi, preces apmaiņa radītu SIA "ETG" nesamērīgas izmaksas salīdzinājumā ar bezmaksas remonta izmaksām. Ierīce tiks bezmaksas salabota. 
 SIA «ETG» aicina Jūs, sagaidot informatīvu paziņojumu, līdzi ņemot pieteikuma dokumentu, vērsties SIA "BALTIJAS SERVISS" servisa centrā, Brīvības gatvē 201, darba dienās no plkst. 09.00 līdz 19.00 un sestdienās no 10.00 līdz 17.00, saņemt preci. 
 SIA «ETG» informē, ka servisa centram nav pienākums bezmaksas ilgstoši uzglabāt pircēju preci. 
 Ja, Jūs neapmierina SIA "ETG" pieņemtais lēmums, Jums ir tiesības ar iesniegumu vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, Brīvības ielā 55, Rīgā vai celt prasību tiesā. Komisijas lēmumam ir ieteikuma raksturs! 
SIA "ETG" atgādina, ka no 2016. gada 1. janvāra individuālajos strīdos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs vairs nepieņem saistošus lēmumus.

 

cleardot.gif

 

Link to comment
Share on other sites

Nestradaju Elkor labu laiku, bet es prasītu nevis naudu, bet mēģinātu sarunāt dāvanu kartes tad tajā summā, jeb ir bijis vairākkārt labots un nav bijusi vaina

Link to comment
Share on other sites

Tas punkts ko viņi citē nav valīds arguments, jo alternatīvais līdzeklis (remonts) tev rada būtiskas neērtības.

Pakonsultējies ar PTAC.


Dabū atpakaļ naudu un nopērc lietotu thinkpadu :king2: 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja esi 2 gadus jau lietojis, naudu neviens atpakaļ nedos. Tā tas nestrādā un nekad nav strādājis. Naudas atmaksu pilnā apmērā vari prasīt pirmā pusgada laikā. 

 

Man šķiet ka problēmas apraksts tāds stipri šaubīgs. Ne bildes, pat ne modelis minēts. Papēti internetā, varbūt bijis atsaukums, ja pogas tiešām tik daudz krīt pašas no sevis nost. 

 

100 % zini ka pogas nenoķeksē sīkie vai kaķis...? 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Žaks Noriss teica:

Tā tas nestrādā un nekad nav strādājis. Naudas atmaksu pilnā apmērā vari prasīt pirmā pusgada laikā. 

Bet nevar prasīt nepilnā, nu, mīnus nolietojums, nebija kaut kā tā?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nezinu. 

 

Kā paliek ar modeli un bildi? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Logg teica:

SIA "ETG" atgādina, ka no 2016. gada 1. janvāra individuālajos strīdos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs vairs nepieņem saistošus lēmumus.

Visa sāls ir šajā. Kopš tā datuma PTAC ir bezzobains, diemžēl, un vienīgais ceļš ir tiesa. Līdz ar to, tirgotāji (tieši viņu servisa centri) ir palikuši manāmi nekaunīgāki.

Lai gan pie PTAC esot jābūt komisijai, kurai kaut kādas tiesības tomēr ir.

Link to comment
Share on other sites

Juris Burrrr

1. Ir jāpierāda ka tas ir konstruktīvs defekts! Ne tikai tava interpretācija.
Tas ka pats sapis klaviatūru nenozīmē ka tas ir konstruktīvs defekts. Visā savā mūžā neesmu redzējis nevienu portatīvo kam kristu nost pogas pašas no sevis, arī normāli lietojot. Arī darbā, kur ir daudzi simti portatīvie, ar kuriem strādā ikdienā vairāk par taviem 2 gadiem, dažādi cilvēki. Ar dažādiem cilvēkiem es domāju arī visādus muļķus, kam tā varētu gadīties. :D
Bet cilvēkiem kam ir bērni gan tā ir normāla parādība.

Es tev nestāstīšu lielo noslēpumu, kā salabo nokritušu pogu :D Neviens neko tur neremontē, jo tur nav ko remontēt.

Ja kāds muļķis nav mēģinājis no visa spēka uzspiest viņu atpakaļ un salauzis pogas mehānismu, tad uzliekot atpakaļ nost nekrīt, parasti.

2. Pēc tik ilga laika pilnā apmērā neatmaksās pilnīgi noteikti. Tev pienākas bezmaksas remonts. Ja defekts ir tāds, kura remonts būs dārgāks par līdzvērtīgas preces cenu, tikai tad iespējams samainīt pret līdzvērtīgu. Par naudas atgriešanu vari aizmirst.

3. Ja gribi tiesāties, tad tev būs jāpierāda 1. Attiecīgi ekspertīze, tiesas izdevumi, laiks utt.

 

Tas ir tikai mans viedoklis, kas var neatbilst .....

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Juris Burrrr teica:

Ar dažādiem cilvēkiem es domāju arī visādus muļķus, kam tā varētu gadīties. :D

 

 

klaviere.jpg

Labots - Stasss
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Konkrētais modelis ir MSI GP72MVR 7RFX. Dzīvnieku un bērnu man nav, ir cits portatīvais 2012 gada ASUS kuram joprojām nav izkritusi neviena poga. MSI kad izkrīt poga vairak atpakaļ neturas. Būtu priecīgs jebkuram rezultātam lai pat atskaita amortizāciju, izsniedz ataižu kuponus vai jebko. Šobrīd divu gadu garantija beigsies 20 decembrī, no kuriem 3 mēneši vai vairāk viņš atrodas servisa centra. Droši vien šobrīd izskatās kā būs japārdod saņemot viņu no remonta.

Labots - Logg
Link to comment
Share on other sites

Jautājums vel ir tāds, piemēram nākošo klaviatūras remontu es veikšu par savu naudu autorizēta servisa. Pēc mēneša izkrit poga, es vēršos atpakaļ un man salabo bezmaksas jo gan klaviatūrai, gan veiktam darbam ir garantija kas garāka par vienu mēnesi? Vai aiziet "veiksim ekspertīzi, paši salauzat utt" ?

Link to comment
Share on other sites

Nekāda ekspertīze nebūs - detaļa pakļauta dabīgajam nodilumam. Maksā vai PN.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Juris Burrrr

Ja līdz šim remonts ir izpaudies kā pogas ielikšana vietā, tad max vari spiest lai nomaina visu klaviatūru.
Kā jau teicu par atmaksu, pat daļēju, ir naivi sapņot. Viņi arī atbildē tev rakstīja, ka piedāvās tikai bezmaksas remontu.
Bet ja nav ko darīt un gribas izlādēties, vari aiziet pabļaustīties. Bet tas ir jādara ļoti ilgi, jo viņi tur ne tādus vien ir redzējuši un atšuvuši.


Vai arī uztaisi USB killeri un nosvilini to datoru, pirms beidzas garantija ? un ceri ka samainīs pret līdzvērtīgu, bet domāju tāpat saremontēs, nomainīs mb, un atdos veco. Vai arī uztaisīs ekspertīzi ka tu pats vainīgs un paliksi ar nosvilušu datoru.

Galu galā aiznes lai sataisa to pogu un pārdod viņu, būs tev daļēja atmaksa. Ja tā ir tik liela problēma. Tas būs ātrāk un nervus saudzējošāk.

Link to comment
Share on other sites

Krīt nost AWSDE parasti. Cik sapratu katru reizi man mainīja klaviatūru pilnība pret jaunu, jo iepriekšēja reize notīrīja putekļus bonusa. Cik saprotu PTAC varas nav, tiesai vajag ekspertīzi (cik reāli?). Ja tiešām kāds domā kā cits pārdēvejs rīkotos citādak (par ko es šaubos), tad iesakiet ko un kur pirkt nākamreiz?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , Logg teica:

Cik saprotu PTAC varas nav, tiesai vajag ekspertīzi (cik reāli?)

Iesaku nečakarēt sev prātu, laiku un aizmirst par šo visu. Pasūti un ieliec jaunu klavieri, un miers.

Ja gribēji kasīties, tad to vajadzēja darīt jau sen, nevis kad pulkstenis jau skaita minūtes līdz garantijas beigām. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Logg teica:

Krīt nost AWSDE parasti

Sākumā neiebraucu.. :D

Es arī brīnos, kāpēc tieši šie man uz klavieres ir spēcīgi izdiluši..:prankster:

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Logg teica:

ko un kur pirkt nākamreiz?

Xbox vai playstation . Tur pultis oriģinālās diezgan izturīgas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , Logg teica:

Krīt nost AWSDE parasti. Cik sapratu katru reizi man mainīja klaviatūru pilnība pret jaunu, jo iepriekšēja reize notīrīja putekļus bonusa. Cik saprotu PTAC varas nav, tiesai vajag ekspertīzi (cik reāli?). Ja tiešām kāds domā kā cits pārdēvejs rīkotos citādak (par ko es šaubos), tad iesakiet ko un kur pirkt nākamreiz?

Nu viss skaidrs

https://images.app.goo.gl/vYajMaTYcuL9J1k89

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...