Jump to content

Automašīnām plāno būtisku nodokļu kāpumu 'rūpēs par klimatu'


mooopsis
 Share

Recommended Posts

kas tas ir? - Kurzemes dialekts, lai nebūtu lieku reizi falli jāpiesauc, izlaboju jau...

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt, snjukurs nav lauksaimnieks, bet arī kkads tur sistēmu uzturētājs vai kas tur,.kas strādā no mājām un rajona centrs un skola un viss atrodas 100iem kilometru no viņa sētas..

 

Otrkārt, neviens neko nesaka neko par autoparku, kur mašīnas tiešām tiek saimniecībā izmantotas.... Pārmetumi šeit izskanēja par tiem, kas tur sētā 5 lūžņus, jo vnk tāpat, prieka pēc

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Nu dažam lūznis ir >3 gadus vecs, citam tāds, kuram redz zemi caur stūri. Kāda vispār kuram daļa gar svešiem lūžņiem?

Link to comment
Share on other sites

Kaut 5 hammeri in 8 Bugatti Chiron sētà, lai jau, bet tad nav jaraud par nodokli un apdrošināšanu un neizpratnes seju jautāt - kādēļ tik dārgi to ir uzturēt un kādēļ no manis slauc naudu... Latvijā auto vismaz bez apdrošināšanas un tehniskās var stāvēt sētmalē, UK pat sētmalē nedrīkst stāvēt bez apdrošināšanas, tikai nost no publiskajiem ceļiem

Link to comment
Share on other sites

Nu un ja arī prieka pēc tur, kas tur traks? Var jau noņemt no uzskaites un gaidīt līdz kļūs par retrocars, bet ja jau reiz neņem nost no uzskaites, tad... lieto taču kaut kam, vajag tātad. Sodīt ar rubli tik tāpēc vien ka ikdienā pietiek ar Ford Ka, bet 2x mēnesī nepieciešams busiņš kaut ko vairāk pārvadāt? Skaidrs jau ka nodokļi vienkārši ir par lieliem priekš šīs valstiņas, nevar visu iekļaut degvielas cenā, jo tad pirks pie kaimiņiem, tāpēc uzliek tam ko nevar tā vienkārši pārnest uz citu valsti – auto, nekustamais īpašums.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Vēlreiz tiem kas tankā. Kāda vella pēc būtu jāmaksā nodoklis kaut par 17 abramsiem sētā, ja šie nebrauc? Neiet runa par apdrošināšanu. Ielej 7000 litru degvielas un samaksā izmešu nodokli nevis maksā defaultā  kaut kādus mistiskus ciparus.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Jāsaprot kurā brīdī ir izdevīgāk iznomāt to busiņu 2x gada un kurā brīdī viņu uzturēt...  Nav tak mašīnai uz vējstikla rakstīts - šo izmantoju 2x mēnesī, tādēļ man atlaidītes tehniskajā un ceļu nodoklī... Tā būtu, nebūtu 2x jādomā, ka tiktu ar šo mahinēts - Ford Ka kā "ar šo braucu ikdienā" un BMW 760Li ar - "šo braucu uz baznīcu"

Link to comment
Share on other sites

Da kāds naher ceļa nodoklis? Bez degvielas tak nevar pa to ceļu ne 10 metrus nobraukt ne 10 bizmārītēm ekoloģiju ar izmešiem sačakarēt. Tupi ierēdnieciskais debīlisms.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

P.s. Zin... Tev kā adminstrātoram nepavisam neliekas dīvaini ka salas mīnusu muļķītis ir sev dažās dienās no savas īstenās vietas parašā pats sev salicis vismaz 250 plusus?

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

1)neesmu admins

2)plusus un mīnusus nevienam neregulēju, tas, ka te daži to vien dara kā mīnuso un pluso ir skumji, jā, dēļ tādiem arī iespējams šo sistēmu vērs ciet

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , abi teica:

P.s. Zin... Tev kā adminstrātoram nepavisam neliekas dīvaini ka salas mīnusu muļķītis ir sev dažās dienās no savas īstenās vietas parašā pats sev salicis vismaz 250 plusus?

Tev neliekas savādi satraukties par citu plusiem vai mīnusiem?

Link to comment
Share on other sites

Savādi ir ka admini nereaģē. BAPā par šmaukšanos ielej штрафную... Nu ieliekiet viņam kādu -2000, būs šim reāli kādu nedēļu ko ņemties kamēr atkal būs plusos – paliks mazāk laika šeit muļķības rakstīt. Tie taču ar betonu ir viens zābaku pāris – neārstējami optimisti.

Labots - abi
  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Haha 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , abi teica:

es tā arī sapratu, ka pļavas tur ir asfaltētas un govis apmeklē sabiedriskās tualetes?

Nezinu ka tagad, bet 19. gadsimtā karaliskā govju kūts izskatātās pēc pils.

Karaliskās govis

Tagad

Citēt

Currently two robots milk the cows, which allows the cows to come and go as they please, and improves the welfare of the herd. Robots also sweep the floor, gathering the slurry, which is then recycled as fertiliser.

 

Labots - Aigars
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

Vēlreiz tiem kas tankā. Kāda vella pēc būtu jāmaksā nodoklis kaut par 17 abramsiem sētā, ja šie nebrauc? Neiet runa par apdrošināšanu. Ielej 7000 litru degvielas un samaksā izmešu nodokli nevis maksā defaultā  kaut kādus mistiskus ciparus.

 

Kā Lietuvā piemēram ir nodoklis jau degvielas cenā. Vairāk brauc = vairāk maksā. Un tas pats soļķis tuvāk pie pl cenā 1.06 € /L

Labots - zmeyok
  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Nu tad tev neliekas, ka cigāra vietā tev racionālāks būtu pikaps vai buss?

Link to comment
Share on other sites

Par jautājumu vai likt lielāku nodokli pie degvielas vai pie "celja nodokļa" izskatās ka Eiropā jau strīdas kopš 20.gs sākuma. Ja izņem no konteksta jautājumus par to kā tas ietekmētu ekonomiku, tad valstij jau pa lielam ir vienalga kā tiek iekasēta X summa, vai tā nāk no devielas vai ceļa nodokļa.

Vācijā un Francijā pat bij pilnībā atteikušies no ceļa nodokļa un aplika tikai degvielu (kas vairāk brauc, tas vairāk maksā), bet milzīgo protestu dēļ nācās atgriezties pie vecās sistēmas. Ar degvielas nodokļa metodi nebij mierā laucinieki, pārvadātāji, zemnieki, taksisti utt, jeb tie kas tālu vai bdaudz brauc. Tie kas maz brauc tiem tāda sistēma protams patika. Ja kādam interesanti tad pietiekoši daudz vēstures internetā. 

Vai tagad ir kas mainijies un tāds models strādātu un vai LV būtu konkuretspējīga, ja viena no retajām apliktu vairāk degvielu ar nodokli, tas jau jautājums ekonomistiem.

Fakts jau arī ir tāds ka degviela ir dārgāka LV, ja pieliktu vēl tur ceļa nodokli, tad lietuvieši izkonkurētu vietējos ka nebūtu ko redzēt.

Ganjau Lietuvā tie kas daudz brauc vai kautko pārvedā sūdzas, tāka visi vienlaicīgi priecīgi nebūs.

 

Drīzāk būtu jāsāk ar to ka jānoskaidro kapēc degviela LV ir dārgāka, pārējais ir tikai sekas tam.

 

pirms 5 stundām , Tuubijs teica:

Kura gada golfs Tev ir?

 

Vairs nav, bet bij 16. gada.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

tad lietuvieši izkonkurētu vietējos ka nebūtu ko redzēt

Pag, bet leišiem jau arī tajā cenā ir gan akcīze gan ceļa nodoklis. Un tā cena ir +/- tāda pati. Un ceļi ir labāki. Jautājums ir tikai un vienīgi par negausību.

Labots - Jurkins
  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ja te LV pieliktu pie degvielas nodokli, tad tā degviela būtu dārgāka.

 

 

Pieļauju domu ka te liela daļa foruma par to nebūtu lielā priekā un lielais vairākums maksātu vairāk. Tik snjukuram sanāktu lētāk.

 

Vispār viņam Francijā būtu paradīze, jo tur laikam vecāki auto par 20 gadiem vispār neko nemaksā, bet jāpapēta sīkāk.

 

Tur tomēr diezgan sarežģita formula kur ieskaita jaudu, co2 un motora izmēru, bet ja vecāks par 10 gadiem, tad 50% atlaide.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Interesanti kā tiks rēķināti nodokļi, kad lielākā daļa auto būs elektriski (ja būs). Tad elektrību būs jaapliek ar papildus nodokli, bet kā atšķirs vai tā elektrība izmantota ledusskapim vai auto lādēšanai. Drošivien būs jārēķina pēc mašīnas svara un izmēriem, varbūt pēc nobraukuma. Jebkurā gadījumā iesākumā tie kas brauc ar iekšdedzes dzinēju faktiski apmaksās elektroauto, tapēc varbūt arī ir plānots palielināt jau tagad ceļa nodokli, vēlāk vēl vairāk. 

Tad fakts ka elektroauto maksā par kādi 5 - 10k vairāk būs nebūtisks, jo uz iekšdedzes dzinēju nāksies maksāt gadā nodokli kādus 2k kā minimums.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Lietuvā nav nekāds “ceļa nodoklis” klāt pie degvielas cenas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , snukurins teica:

Uzliek nodokli un par iekasēto naudu finansē katra indivīda elektroauto kur paša indivīda līdzfinansējums 1000Eur max

Mazliet neprecīzi izteicos, nevis apmaksās elektroauto kā tādu, bet apmaksās to nodokļa daļu ko elektroauto ipašnieks būtu maksājis pirmstam par iekšdedzes dzinēju.

Jo ja valstij vajag X daudzumu naudas infrastruktūras uzturēšanai, tad viņu vajag. Pirmstam katrs maksāja pa 700EUR, vēlāk viens maksās 1200, otrs varbūt 200.

Sponsorēt kādam to jauno auto nav vajadzības, jo nodoklis kā tāds izdarīs savu darbu, jo otrais variants ilgtermiņā auto īpašniekam vienkārši sanāks lētāks tikuntā.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

https://twitter.com/talis_l?lang=en

"Vai divi Ašeradeni? 2018.gada 16.decembrī LETA ziņo (tolaik EM ministrs A.Ašeradens): EM rosina par 30% palielināt TEN lielu emisiju auto vai auto ar motora tilpumu, kā arī rosina ... par 20% palielināt akcīzes nodokli degvielai un ieviest ogļskābās gāzes nodokli. "

 

Un šodien:

Un atsauce uz to, ka TAGAD Ašerdens saka, ka EM ierēdņu sagatavotais dokuments ir nekompetents un pārsteidzīgs un rada trauksmi sabiedrībā.

Link to comment
Share on other sites

Šai topikā var labi redzēt, cik kuram smadzenes izskalotas, un nav svarīgi, vecs komunists, modernais demokrāts, vai vienkārši tuparila, kas tic visam, kas internetos sarakstīts.

P.S ejiet kājām ;)

Labots - aoma
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

@e=d atkal izliekas, ka nesaprot, par ko ir runa.

Kāda starpība, kā to nosauc. Svarīgi ir tas. ka daļa no degvielas naudas bez vārda runas aiziet uz ceļiem. Vai tā nav?

A bet te ievieš vēl vienu nodokli. Pareizi, to nodokli vajag arī administrēt. Krēslā pirdējiem ir vairāk darba.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

pirms 20 stundām , snukurins teica:

Tūbijam vienudien ir mīnus trīsdesmit bet otrā dienā jau plus 300

 

Tādēļ ka šamais pats uzprasās! Mežonis pats sāk mīnussot citu profilus un tad jābrīnās kādēļ tieši viņš ir mīnusu karalis. 

Labots - staylez
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Kontrolēt krāsniņas un kanalizāciju nav ne patīkami ne viegli

Vispār jau es biju domājis šo abu tēmu lielo līdzību – skaļš virsraksts, vēlme sacelt ažiotāžu.

1. gadījumā komersanti no RTU uzraksta reklāmrakstu, kurā biedē tautu ar prasību visiem cietā kurināmam uzstādīt dūmgāzu attīrīšanas filtrus.

2. gadījumā ažiotāžu saceļ auto tirgotāji, žurnālisti un visi kam nav slinkums.

 

Abos gadījumos nav nekādas atsauces uz oficiāliem skaitļiem – par cik paliecināsies tas vai cits nodoklis, un kādām normām ir jāatbilst uzstādāmajiem dūmgāzu attīrīšanas filtriem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tas dokuments visu laiku bija publiski pieejams. Nekas nebija paklusām. Kārtējā vaimanoloģija no pietiek

Link to comment
Share on other sites

Paklusām, acīmredzami domāts, bez atbilstošas publiskas "reklāmas" kampaņas, kā tas parasti ir ar likumiem par pensiju indeksāciju, pabalstu un algu valsts sektorā celšanu.

Link to comment
Share on other sites

Tak tad kad pieķēra, ka ir reāli izstrādāta anotācija (tiem kas tankā - tas nozīmē, ka dokuments jau tiek virzīts), tad ieslēdza atpakaļgaitu. 

Link to comment
Share on other sites

Te ar dabas aizsardzību nav nekāda sakara. Tikai biznesa intereses. Ja domātu par dabu, tad dīzeļi jau sen būtu likvidēti un visi brauktu ar gāzes auto. Tagad kaut kā dīvaini grib attīstīt dabas gāzes auto, bet par tādu opciju kā visiem pieejamā propāna gāze aizmirst. Kāda ekoloģija? Tas tāpat kā saldēšanas iekārtās tika nomainīts freons, cik miljardus ieguva biznesmeņi ? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...