Jump to content

Automašīnām plāno būtisku nodokļu kāpumu 'rūpēs par klimatu'


mooopsis
 Share

Recommended Posts

pirms 6 stundām , snukurins teica:

Nu es tādus nepazīstu.Es gan nepazīstu arī tādus kam nav auto un tiesību.

Neiet kopā ar taviem brecieniem, ka visi tavā kraja pelna <300 EUR un tu vienīgi tur 1000+

 

pirms 7 stundām , snukurins teica:

Neviens pie pilna saprāta esošs arpusridzinieks nebrauks uz Rīgu ar sabiedrisko transportu kārtot lietas.

Iekāpj autobusā/vilcienā, izkāpj centrā, paņem Bolt/fiqsy/citybee/Sab transporta biļeti, aizbrauc..... Tik vien tā darba apskatīt Google maps kur tev īsti jābrauc.

Protams burzujiem to grūti saprast.

 

 

Vispār tagad nedēļu pa Rīgu padzīvoju, daudz sanāca ar Bolt nobraukat.. nu nezinu, joprojām cenas patīkamas, braucu no Teikas līdz Stradiņa slimnīcai, 7 EUR sastrēgumu laikā... Nu nebūs diži lētāk ar savu + tev vnk nav jāuztraucas par stāvvietu un citām lietām.

 

Gribēju citybee pamēģināt, bet pie reģistrācijas tur kkads īslaicīgs sistēmas gljuks bija, atmetu ar roku, izsaucu bolt. Pazīstamie gan saka, ka Rīgas starprajonu parbraucieniem laba štelle

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Zin... teica:

Nu nebūs diži lētāk ar savu + tev vienkārši nav jāuztraucas par stāvvietu un citām lietām.

Ar savējo par tiem 7 EUR var nobraukt nevis 10km, bet 100km. Grūti iedomāties, kā pašreizējajā dzīves modelī nomas auto cenas varētu būtu salīdzināmas ar privātā auto uzturēšanas izmaksām, viņiem tak ir arī jāpelna pēc tam, kad visi riski nomaksāti.

Link to comment
Share on other sites

Kad reti jābrauc un sabiedriskais der līdz darbam, tad atmaksājas. Nebūs tev 7 EUR uz 100km pilsētā nekādā gadījumā , tomēr amortizācija/līzings, apdrošināšana, neparedzētie izdevumi, nodoklis bla bla bla.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 13 stundām , 138 teica:

Ap 50km rādiusā ap Rīgu tā nelielos apmēros notiek - ir cilvēki kas no sava meža vidus uz darbu Rīgā braukā ar auto līdz vilcienam un tālāk ar vilcienu.

Zini, būtu jau forši, ja tā notiktu. Tagad ir kaut kādi slapjie sapņi par Baltezera staciju. Pašlaik tur nav nekā.

Garkalnē, kur tuvu šoseja, pie stacijas cik mašīnas var nolikt? Reāli - 6-7. Brauc cikos no rīta garām gribi, vietas nav.
image.thumb.png.809b0f7a9920d1a554003f8f11ca5a15.png

Pie kam, stacija slēgta, privatizēta, ziemā nevar pat sasildīties ieiet - nesen vilciens kavēja gandrīz stundu, forši.

Otrpus stacijai ir teritorija, kur NATO tankus laukā krauj, vajadzētu no AM pieprasīt, lai tur stāvvietu izbūvē, "par ciešanām". Vilciena opcija daudz patīkamāka paliktu.
Nākamvasar sola elektrisko motorolleru nomu Rīgā, starp citu. Forši, tas reāli ir mega transports, sevišķi LV, kur rollerus atļauts parkot uz trotuāra jebkur.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Ja tie klimata glābšanas un piesārņojuma samazināšanas mērķi tiešām ir domāti reāli, tad te nu reiz ir reāls, pierādāms pasākums - auto stāv vairākus desmitus kilometru no Rīgas, pilsonis izbraukā Rīgu ar sabtransu vai nomas auto. Pie tam kā tos pilsētas braucamos kā reiz var izmantot rūpnieciski ražotus CNG, LPG un pat elektroauto. pavisam ekoloģiski.

 

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , versatile teica:

Garkalnē, kur tuvu šoseja, pie stacijas cik mašīnas var nolikt? Reāli - 6-7. Brauc cikos no rīta garām gribi, vietas nav.
Pie kam, stacija slēgta, privatizēta, ziemā nevar pat sasildīties ieiet - nesen vilciens kavēja gandrīz stundu, forši.

nu jā, ha hā. stacijas pie tam bij laikam ldz īpašumā, drošvien savā laikā godīgi izsolē pārdotas.

un īpašniekam ir pilnas tiesības aplikt sētu apkārt un arī neļaut mašīnas parkot...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Raimonds1 teica:

Ja tie klimata glābšanas un piesārņojuma samazināšanas mērķi tiešām ir domāti reāli

Tak nekas tur nav reāli. ? Smieklīgi tas viss ir. Tagad Portugālē Grieta samitu "taisa". Ja papētītu tāda samita ekoloģisko pēdu...

Lai dzīvotu klimatneitrāli, radikāli jāmaina dzīves paradigma. Un visai pasaulei.

Link to comment
Share on other sites

Nu un kur problema mainit. Reizem sikumi ietekme daudz.

Vakar darba taisiju valja visadus pirkumus no Amazona (parasti kadas 20 kastes pa dienu atnak) un kludas pec atveru vienu, kas nebij domats man vai ofisam, bet citam kolegjim. 

Ko es tur atradu? 6 paku ar tualetes papiru. Pietam nekadu ipasho, bet paratu brendigo, ko var nopirkt jebkura supermarketa.

Esam nonakushi tik talu ka pat tualetes papirs japerk onlaina un japiegada atsevishkja kate ar piegadi :D

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu un kur problema mainit. Reizem sikumi ietekme daudz.

nav problēma mainīt SAVU dzīves uzskatu.

mainīt kaut ko CITAM vispārīgi ir globāla problēma, par ko tagad i sitās, i ielās iet, i tamlīdzīgi.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Reizem sikumi ietekme daudz.

Ietekmē, protams!. Bet ņem un izmaini visai pasaulei to uztveri. Naher depo parastie "kļemņiki" katrs termoplēvē? Ražotāji to uz savu galvu izdomāja? Sev papildus izmaksas? Gan jau, ka viens izdomāja iepakot, pircējs-vulgaris "wow, šitie tik cmuki iepackoti, gan jau labāki, jāņem šitie" ?. Es, protams, vulgarizēju. Bet pamēģini šito ielauzt. Galvenais jau, ka par šādām lietām jau globāli nerunā. Runā tikai par to, ka būs jāveido fonds ar pieciem kvintiljoniem eiro nākamo n-padsmit gadu laikā videi draudzīgu tehnoloģiju... bla, bla, bla... Lielie spēlētāji kā aizvien savu peļņu paslēps offšoros, bet mēs visi kopā draudzīgi maksāsim un maksāsim oikus, ekonodokļus un slavēsim Grietas.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Esam nonakushi tik talu ka pat tualetes papirs japerk onlaina un japiegada atsevishkja kate ar piegadi :D

 Bet varbūt tas nemaz nav tik slikti. Nupat kurjers atveda paciņu no TME ar elektronikas komponentēm un pie sevis tajā brīdī nodomāju, ka būtu forši un ekoloģiski, ja ar to pašu busiņu man vēl atvestu pārtiku un arī tualetes papīru - nebūtu man ar savu auto lieki 20 km šodien vai rīt jābrauc. Ja supermārkets turpat aiz stūra, 5 min. gājiena attālumā, tad cita lieta. Un vēl, mēdz būt, ka internetā kāroto lietu atrast ir stipri vieglāk, kā fiziskajā veikalā.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Jurkins teica:

Naher depo parastie "kļemņiki" katrs termoplēvē?

Bet man tas patīk...

Kad tev, it sevišķi, plastmasas izstrādājums, nolīmēts ar etiķetēm, cenu zīmēm, apd irsīsies tīrot tos...

Atceros vienreiz uz kontaktdakšas saskaitīju 7gab. dažādas uzlīmes...

Es daudz ātrāk esmu pievienojis vadus, kā nomazgājis, nokasījis to stulbumu, vēl lai nesabojātu virsmu.....

Kad viss marķējums uz iepakojuma plēves salīmēts, tad montēt cita lieta...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , M_J teica:

ka būtu forši un ekoloģiski, ja ar to pašu busiņu man vēl atvestu pārtiku un arī tualetes papīru

Ņemot vērā, ka mūsdienās kurjerpasti tikai uzņem apgriezienus, tad tas viss ir priekšā. Bet nu tur atkal savas nianses, temperatūras režīmi, utt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , M_J teica:

Nupat kurjers atveda paciņu no TME ar elektronikas komponentēm un pie sevis tajā brīdī nodomāju, ka būtu forši un ekoloģiski, ja ar to pašu busiņu man vēl atvestu pārtiku un arī tualetes papīru

amērikā nupat sekas redz, ka amazons ir pārņēmis visu un mazāki piegādātāji iznīkst.

no vienas puses varbūt labi, ja ar to pašu barboras busiņu tev kopā ar pārtiku un tualetes papīru piegādā arī elektronikas komponentes, bet no otras puses... izvēles iespēja samazinās.

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Tad jau sanāk, ka Grieta (viņai kaut kas apakšā sēž, ja tikai papēta) cīnās nevis par lieko plastmasas sūdu ierobežošanu un citiem cilvēku gudrumiem, bet par fondu ar pieciem kvintiljoniem eiro. Jā tā, tad es ar pret to Grietu :)

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Nu un kur problema mainit. Reizem sikumi ietekme daudz.

Ja mēs paskatāmies cik cilvēks vidējais savas dzīves laikā mēslu saražo, tad vairums apkristu! :D 

Un tie sīkumi ar ko te mēģina cīnīties ir piliens jūrā! Nu nevaram mēs būtiski samazināt atkritumu daudzumu un enerģijas patēriņu! Bez tam, ja cīnāmies ar atkritumiem - savācam, šķirojam, pārstrādājam - neizbēgami pieaug enerģijas patēriņš.  


Pirms 4 minūtēm , ervie teica:

bet no otras puses... izvēles iespēja samazinās.

Nu nu! Interneta tirdzniecība tieši palielina izvēles iespējas! Piemēram es tikko no 1a nopirku suņbarību! Nepilni 40 eur par maisu. Tāds pats maiss vietējā bodītē ap 50 eur. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Raimonds1 teica:

Ja tie klimata glābšanas un piesārņojuma samazināšanas mērķi tiešām ir domāti reāli, tad te nu reiz ir reāls, pierādāms pasākums - auto stāv vairākus desmitus kilometru no Rīgas, pilsonis izbraukā Rīgu ar sabtransu vai nomas auto. Pie tam kā tos pilsētas braucamos kā reiz var izmantot rūpnieciski ražotus CNG, LPG un pat elektroauto. pavisam ekoloģiski.

 

Tu zini lielu piesārņojumu rada ,lai saražotu vienu elektroauto?

https://uzladets.lv/cik-netirs-ir-mans-elektroauto/

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , Ronalds teica:

Nu nu! Interneta tirdzniecība tieši palielina izvēles iespējas! Piemēram es tikko no 1a nopirku suņbarību! Nepilni 40 eur par maisu. Tāds pats maiss vietējā bodītē ap 50 eur. 

Lūk! 1kārt tu ar savu racionālo rīcību iznīcini vietējo pārdevēju un 2kārt, kad paliks tikai nedaudzi 1a uz baltiju vai ziemeļeiropu - viņi regulēs cenu kā vajadzēs viņu peļņas plānu sasniegšanai. viss aprakstīts elementārajās ekonomikas mācībgrāmatās un jau novērots vecajā pasaulē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , ervie teica:

amērikā nupat sekas redz, ka amazons ir pārņēmis visu un mazāki piegādātāji iznīkst.

Varbūt, bet es vienreiz intereses pēc apskatījos vienu video, kur viens tirgonis no krievijas stāstīja par savu biznesu Amazon. Viņš vēlējās vairāk būt kopā ar ģimeni. Viņš tirdzniecību var veikt no jebkuras vietas, kur ir internets. Viņš pasūta preces no Ķīnas. Amazons nodrošina visu loģistiku. Tirgo viņš Amerikā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , jacobs teica:

Bet man tas patīk...

Nu lūk!? Un par kādu klimatneitralitāti mēs te runājam?.

 

p.s. par tām uzlīmēm, ko nevar nokasīt, vajadzētu šaut nost. (ne jau pārdevēju. Kapitālistu?)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Jurkins teica:

p.s. par tām uzlīmēm, ko nevar nokasīt, vajadzētu šaut nost. (ne jau pārdevēju. Kapitālistu?)

jā. label-ex ir baigi ģiptīgie sastāvi. viens senākais konkrēti pēc ētera nesa, pašreiz nopērkamais uz kautkādiem krāsu šķīdinātājiem bāzēts....

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Jurkins teica:

p.s. par tām uzlīmēm, ko nevar nokasīt, vajadzētu šaut nost. (ne jau pārdevēju. Kapitālistu?)

Profilaksei var arī kādu pārdevēju, ja viņiem ir pofig, ka pat pārtikas preces aplīmē ar nenokasāmām uzlīmēm. Piemēram, lielveikalos nopērkamos Latvijā audzētos tomātus...

Labots - boto
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , snukurins teica:

nerūsējošā tērauda mēbelēm kuras nez kāpēc aplīmētas ar plēvi pilnībā.

Šeit gan ir cita lieta... Visas slīpētās un pulētās loksnes, jau nāk no rūpnīcas ar aizsargplēvi pārklātas un tā arī tiek valcēta, liektas, štancētas utml..

Tālāk, lai minimizēt virsmas bojājumus transportējot, ar visu to pārklātas iekārtas tiek piegādātas klientiem...

Noplēst to nav grūti, jo līme tur netiek lietota...

Man mazbērniem patīk to dīrāt....☺️

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , rooyar teica:

Tu zini lielu piesārņojumu rada ,lai saražotu vienu elektroauto?

Vispār jau nemainot dzīves paradigmu labais piznesa tonis prasa palielināt elektroauto ražošanu katru gadu par n procentiem, citādi būs stagnācija, deflācija, biržu darboņiem piespiedu defekācija un vispār krīze. Tāpēc ir pilnīgi vienalga, kādus brīnumauto ražot ar bezjēdzīgi pieaugošu ātrumu un līdz ar to ar bezjēdzīgi pieaugošu piesārņojumu. Pilnīgi un absolūti vienalga.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , snukurins teica:

ūdensvada reizinātājiem

Kas tie tādi?


pirms 7 stundām , ervie teica:

kad paliks tikai nedaudzi 1a

Nemaz veco pasauli nevajag. Tepat Rīgā supermārketu ekspansijas ietekmē iznīka mazveikali. Tagad abi supermārketu tīkli atver mazveikalus.

Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

Nu es esmu iedzīts stūrī, viss sākās ar ŠO! Tātad Satiksmes ministrija spiež uz elektroauto. Tātad paredzamais maksimālais braukšanas ātrums 90. Bet tagad Satiksmes ministrija iedod pa pieri ar  ŠO! Satiksmes ministrija  varbūt var apreģeļitsa uz kautko konkrētu vienu?

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Raivis Mana teica:

Tātad Satiksmes ministrija spiež uz elektroauto. Tātad paredzamais maksimālais braukšanas ātrums 90.

Kāds sakars ir elektroauto ir maksimāli ātrumu?

 

Pirms 9 minūtēm , snukurins teica:

Izskatās ka SM tiek piegādāts labas kvalitātes smēķējamais kaprons......

Neuztraucies, tev šie ceļi tāpat nebūs jāredz, tavu cuhnju tas neskars

Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

Zin ka ir pa dzīvi?! Tagad maksimālais braukšanas ātrums pa valsts ceļiem ir 90, bet lielākā daļa brauc uz 110-120, tas nozīmē ka +30. ja maksimālais ātrums būs 120 tad +30 = 150. A 

19 hours ago, Zin... said:

elektroauto

spēs celt to ātrumu? Ja ari spēs tad pēc 40 km bačenes būs tukšas...

Link to comment
Share on other sites

Ceļam no Lietuvas līdz Rīgai un tālāk uz Igauniju jābūt ātrgaitas bānim, pārējais ir suņa murgi. Labāk būtu esošos A kategorijas ceļus saveduši kārtībā.

 

pirms 20 stundām , Zin... teica:

Kāds sakars ir elektroauto ir maksimāli ātrumu?

Jo ātrāk brauc, jo mazāk var nobraukt un vispār tur baigā zinātne apakšā. Biedrs didzis to izstāstītu tehniski pareizāk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Raimonds1

Siltais marts pēkšņi palicis nedaudz aukstāks.

Vai tā varētu būt COVID-19 ietekme. Degvielu taču tērē mazāk.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...