Maris77 Ierakstīts Oktobris 22, 2019 Share Ierakstīts Oktobris 22, 2019 Revolūcija elektroauto jomā? Radīta baterija, ar kuru bez uzlādes varot nobraukt vairāk nekā 2400 kilometrus https://skaties.lv/auto/revolucija-elektroauto-joma-radita-baterija-ar-kuru-bez-uzlades-varot-nobraukt-vairak-neka-2400-kilometrus/?utm_source=fb_skaties_zinas&utm_medium=link&utm_campaign=social Ja tiešām ir šāda tehnoloģija, tad tā var radīt revolūciju ne tikai elektroauto, bet visā elektrības nozarē. Tad arī mājās būs jēga no saules baterijām, vēja ģeneratoriem, jo varēs uzkrāt elektrību un izmantot tad, kad nepieciešams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Pēc raksta "zinātniskā rakstura" palika skaidrs, ka par tehnoloģiju nav zināms vispār nekas, kas liek domāt, ka tas ir tīrais fufelis. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Jau nezin kuro reizi citā pasaules malā uzrodas kompānija ar "revolucionāru" tehnoloģiju. Iepriekšējā, šķiet, bija Izraēlā. Kaut kā viss noklusa. p.s. vispār, ja Teslā iemauc 4 baterijas, tad arī varēs nobraukt 4*600=2400km?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Pirms 2 minūtēm , Jurkins teica: ja Teslā iemauc 4 baterijas, tad arī varēs nobraukt 4*600=2400km Nevarēs, jo auto būs palicis krietno smagāks un patēriņš pieaugs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Tur daaaudz kas pazudis tulkojumā "Jackson says the battery for that long range Tesla Model S costs about £30,000. Tesla aficionados will probably quibble with that number but Jackson claims his aluminum-air battery/fuel cell that could power the same car for longer would cost just £5,000. Of course, if the owner has to spend £5,000 every 1500 miles, the economic case for the new energy source is compromised somewhat. Time will tell." https://cleantechnica.com/2019/10/20/uk-man-invents-aluminum-air-battery-in-his-garage/ Tā tiešām ir baterija (ne akumulators), pie tam ļoti dārga baterija. Tur vēl tāls ceļš ejams līdz kaut kam ekonomiski pamatotam, ja tas vispār būs iespējams. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 (labots) Pirms 25 minūtēm , Ronalds teica: Nevarēs Nu labi, liekam 5 ? Vikipēdija raksta - " Aluminium–air batteries are primary cells, i.e., non-rechargeable. " Labots Oktobris 22, 2019 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 (labots) Nu šitādas baterijas (ne akumulatori) derēs kaut kur-nekurienē kad nevar parasto ģeneratoru ( izplūdes gāzes) vai radioizotopu elementus ( dārgāk , bīstami ka kāds vandālis neizvazā) . Auto?- var jau krāsni kurināt ar banknotēm.... Bet izklausās ka atkal ''izgudrots'' jauns divritenis. Gaisa /cinka elementi tiek izmantoti jau ''simts gadu'' dzirdes aparātos. Nu , ja neviļ atmiņa, laikam kapacitāte uz svara vienību kādas 5x lielāka ka alkalain baterijām. Izskatās ka cinks aizstāts ar alumīniju. Nu jau kopš 20 gadsimta 50-jiem zināms un ražoja (-o?) magnija -gaisa batarejas. Energoietilpība 6. 8 kWh uz 1kg. Nu tad paši varat aprēķināt cik tā Tesla nobrauks ja tā akumulatoru aizvietos ar tādu, ekvivalentu kg. Labots Oktobris 22, 2019 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VebKamera Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Šitajā jomā katrus 2 gadus tiek ziņots par kārtējo revolūciju. Ap šo laiku bija jau jābūt telefoniem, kas uzlādējas 5 minūtēs: https://www.tvnet.lv/4575075/izstrada-baterijas-ko-vares-uzladet-dazas-minutes Tas tāpat, kā pirms kāda laika ar katru draiveru apdeitu videokartes veiktspēja kāpa par 3-5 %. Beigās droši vien bija savi 395%, salīdzinot ar to brīdi, kad tika nopirkta veikalā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 Džeksons ilgus gadus darbojies inženierijas jomā – viņš strādājis “Rolls-Royce” kompānijā, palīdzot izstrādāt kodolreaktorus, bet vēlāk bijis arī Apvienotās Karalistes jūras spēku virsnieks uz kodolzemūdenēm, pārvaldot un uzturot to reaktorus. Nu. nu - ka tik nesanāk kā jeņķos bij plānots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 To kodolauto plānoja pagājušā gadsimta 50mitajos. Kad kodolenerģija bija modē. Piemēram UK pilnā nopietnībā fantazēja, ka mājsaimniecībām varētu dot elektrību pa velti. Jo domāja ka kodolenerģija būs mega lēta. Pāris avārijas reaktoros atvēsināja fantazētājus - saprata ka nekas mega lēts tur nevar būt jo kodolenerģija ir ļoti bīstama un vajag pastiprināti par drošību domāt. Kas pamatīgi ceļ izmaksas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 pirms 2 stundām , Jurkins teica: Vikipēdija raksta - " Aluminium–air batteries are primary cells, i.e., non-rechargeable. " Tad sanāk, ka tas jau sen zināms sūds svaigā papīrītī. Čalis labi ļimonus nosmēlis no stulbiem investoriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Oktobris 22, 2019 Share Oktobris 22, 2019 pirms 1 stundas , Hasīms teica: Lai gan, diezvai sapratīsi Debīlam jābūt lai saprastu ? kas notiks, ja žiguli tā čista piekraus ar benzīnkannām. Mož betons saprot. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!