Jump to content

Šīs vasaras skurbulī uztaisītie projekti .......


alusbundza
 Share

Recommended Posts

pirms 4 stundām , binary teica:

Kā jau rakstīju - XT60 ar šito var lodēt bez bēdām, spēj tik gāzt klāt lodalvas drāti.

ne pa tēmu, kam izmanto XT60 savienojumus, Lipo ?

Link to comment
Share on other sites

Jā, lipo. Radiovadāmās lidmašīnas lidmodeļi.

Labots - binary
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , binary teica:

Jā, lipo. Radiovadāmās lidmašīnas lidmodeļi.

Ne tikai. Jebkuriem RC modeļiem, man piem, ir uz Crawleri. Tāpat tāds štekeris ir uz lādētāju ISDT q6 un ir doma neizmantot dažādus ķīniešu USB Li-io bateriju lādētājus (lukturiem utt ir 18650 un 26650 bačas), bet salodēt priekš šīm bačām atsevišķi pieslēdzamus moduļus pie šī lādētāja.


1 stundu atpakaļ, Aigars teica:

Oriģinālais maksā kosmosu. Es esmu pamēģinājis no aliexpres pirkto pakaļdarīnājumu un varbūt, ka tas ir iemesls, ka apdeg un neķer alvu klāt?

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , AndrisBB teica:

Tas TS100 stundu jāgaida kamēr uzsils, ja pieliek pie lielāka kontakta, paiet laiks kautvai, lai izkausētu paša tiko pielodētu alvas pikuci. Lodēt jau protams var, it īpaši ja nekā cita nav, bet tad jābūt stipriem nerviem. Tādus XT60 konektoris ganjau kādu laiku jāpakarsē. Neviens viņu vairs neizmanto, jo stacija vienmēr pieejama.

Nepareizi!!!

Pie 24v! barošanas uzsilst 8sek.

Un ar TS-K uzgalīti lodēju gan massīvus "pikučus" gan SMD.

 

 

Labots - IMANTS
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ja jau patīk un maz jālodē, tad var lodēt, tik tas ka pa to naudu sanāk daudz labāki lodāmuri/stacijas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , energys teica:

Oriģinālais maksā kosmosu. Es esmu pamēģinājis no aliexpres pirkto pakaļdarīnājumu un varbūt, ka tas ir iemesls, ka apdeg un neķer alvu klāt?

Kādu laiku paņemu kaut kādu Salvatā, lodē labi. Man patīk nomazgāt, bet tas ir grūti izdarāms. Lodāmura gals regulāri jātīra. Man vislabāk patīk samitrināta švammīte. Vēl par iemeslu varētu būt pārkāršana. Jo vieglāks lodāmurs, jo mazāka termoinerce, jo vairāk jākarsē. Esmu ievērojis, ka ar masīvāku lodāmuru lodējot mazāk pārkarst detaļas, pie nosacījuma, ka ir termoregulators. Zobu bakstāmie nekam neder.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Aigars teica:

Lodāmura gals regulāri jātīra. Man vislabāk patīk samitrināta švammīte.

Es daru nepareizi - papīra dvielis :D

 

Pirms 6 minūtēm , Aigars teica:

Zobu bakstāmie nekam neder.

Der. Kam tu viņus mēģināji izmantot?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Priekš kam vispār kaut kas jāvīlē? Lodāmura gals ir regulāri jānotīra.

Varbūt es te izgāzīšos kā veca sēta ar savām gudrībām, bet padalīšos ar savu metodi. Roku krēma trauciņā ieliekam metālisko trauku švammi (to, kas no drātīm), lodējot ik pa laikam iebraucam tur ar lodāmuru un gals būs perfekti tīrs un spics vienmēr. 

 

e50c6cb31b4443ef525489af8c7acd12_xbig.jp

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , raivix95 teica:

Priekš kam vispār kaut kas jāvīlē?

Cik saprotu, jāvīlē ir (bija) kapara uzgaļus. Tos, kas ar pārklājumu, vīlēt nedrīkst, ja vien nevēlas sabojāt pārklājunu un līdz ar to arī visu uzgali. Man tam kapara 4mm drāts gabalam regulāri galā izdeg tāda kā bedre, tāpēc arī jāvīlē. Rupjiem darbiem, kur vajag tikai karstumu, nevis spica uzgaļa precizitāte,

protams, tas caurums netraucē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai tad neviens nezināja, ka kapara lodgalu vajag riktīgi sadauzīt pirms lietošanas?

 

Ar dauzīšanu domāts - lodgalu izkalt (iegūt formu ar āmuru, klapēt, kamēr mazāks nepaliek u.t.t.) Tad ar vīli apraut nederīgos stūrus. Alvot, aukstu bāžot kusnī (kas nu kuram pie rokas), kamēr tas tur ieiet iekšā, tad bāž alvu arī klāt, kamēr sāk kust.

 

Un viss. Lietojiet tikpat ilgi, cik savus "tērauda" galus, reizēm piepucējot.

  • Atbalstu 3
Link to comment
Share on other sites

35va trafs. jā šis domāts lai var arī augstomīgās kačāt - 25,8 V +_ barošana un kādi 100mA miera strāva, bet šķiet ka ar esošajiem radiatoriņiem vairāk par 70 neizspiedīsi...bet būs A klase  kāds wats :D nu attiecīgu uz zmāk "omīgām" ausīm mazāk..

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Usins teica:

tikmēr kautkur kāds no tāda izmēra transformatora mēģina s90 barot

Grūti saprast bildē mērogu un perspektīvu, bet man izskatās pēc tāda, ar ko S90 var pabarot.

Kā rakstīja kādas eseskas pastūžu sludinājumu pērles autors:

- Jautāsiet, vai varēs iekustināt S90? Da viņš tās jūsu S90 no istabas ārā izpūtīs!

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, 138 teica:

Grūti saprast bildē mērogu un perspektīvu, bet man izskatās pēc tāda, ar ko S90 var pabarot.

Kā rakstīja kādas eseskas pastūžu sludinājumu pērles autors:

- Jautāsiet, vai varēs iekustināt S90? Da viņš tās jūsu S90 no istabas ārā izpūtīs!

Vai pastūža spējas nosaka tā izmērs? Man šķiet, ka tomēr svarīgākas būs tajā izmantotās komponentes.

Link to comment
Share on other sites

skaidrs, ka nē - mūsdienu d klases laikmetā. Man patīk tas kas patīk ? šim doma lai var pabarot piem. 32omu ausis (tam vajag mA - lai būtu A klase) vai 600 omu DT 600 omu  ausis - tam atkal vajag V izejā.  Tāda doma...bet tā jā- paņem kaut kādu ausu čipu un aidā...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja tev nav sertifikāts, metinājums ne sūda neturēs ?

Ja nopietni, way to go. Labs!

Link to comment
Share on other sites

Aigars

Ar Boxer 300 labs rezultāts. Ir bijusi darīšana ar dažiem. Ražotājs  ar inovatīvu pieeju. Indikators var rādīt precīzi 2 vai trīs reizes lielāku strāvu nekā patiesībā var izdod. Bij man viens pusautomāts, neatceros Boxer 300 vai vairāk. MMA kadi 120A, bet MIG- 100A. Laikam šis.

Boxer 350

 

Link to comment
Share on other sites

Tārps
pirms 2 stundām , Fortinet teica:

Cilindra gājienam atbilstošāku.

Nešķiet baigi ekonomiska tā uzparikte.

Diezgan dīvains formulējums. Vai var sīkāk  ?

Izvirzījums gan ir diezgan ievērojams un var radīt problēmas celt tādus 4 - 6 m baļķus no koka, kur 1 - 1,5 m3 iekšā. Tad būs jālieto atsvari traktora priekšā.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
alusbundza

Čau visiem ! Tuvojas ziema, un varētu kaut ko uztaisīt, tāpēc radās jautājums par tiem ķīnieša elektromotora ātruma regulatoriem, 

mājās mētājas vienfāzes 1800 w motors, ar vairāk, kā 4000 apgriezieniem min., vajadzētu regulatoru, lai apgriezienus varētu līdz 1000 saregulēt, bet, lai motora jauda pārāk nesamazinās,

neko nezinu par tiem regulatoriem, tāpēc jautāju (cik maksā, kur pirkt, kādu pirkt ?)

Link to comment
Share on other sites

Es reiz nejauši nopirku lēto frekvenčnieku (~65 eiro) ar 1F ieeju un 1.5F😁 izeju speciāli "kondensatormotoram". Vajadzēja 1F uz 3F, kļūdījos. Ja reiz nopirkts, izdomāju pielikt urbmašīnai, bet šamais nebija vektornieks tāpēc tika aizandelēts.

Jeb Tev tas motors nav asinhronais 1F (hmmm...  > 4000 rpm) un es ne par tēmu.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja pareizi atceros, tad tādam elektromotoram, ja max ir 4000 apgr. tad pie tiem ir max jauda, pie 1000 apgr. būs 1/4 no tās maks jaudas. Bet, elektromotoram jau ir tas labums, ka viņam jau bez maz vai no 0 apgr. līdz pat maks. ir visu laiku viens un tas pats griezes moments.

Link to comment
Share on other sites

Vispirms ir jāzina, vai tas ir asinhronais vai kolektormotors. > 4000 rpm liek domāt uz otro. Tad ķīniešu regulatori tipa šādi. Man viens kaut kur pašlaik nāk. 230 mm fleksim padomā.

Ja asinhronais, tad gan ar jaudu būs problēmas. Frekvenčnieku vajag vektornieku. Un tāpat uz 12.5 herciem, ar tik maz nav pieredzes. Ja arī izdodas, tad noteikti vajag piespiedu dzesēšanu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Samazināt mehāniski apgriezienus ar reduktoru nevar? Tad nav jāsatraucas par jaudas zudumu.

Link to comment
Share on other sites

Ja ievilks kādā negaidīti stingrākā vietā, tās skrūvītes nonolauzīs? Nū lai pa gaisu kas nesmuki naizlido... Pēc attēla nav skaidrs vai tas vāks skaidām vai konstruktīvs balsta mezgls. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , alusbundza teica:

varētu derēt

Par ilgmūžību gan neko nevaru komentēt, jo pašam pirmais ir kaut kur ceļā, bet krievu internets saka, ka savu darbu šie darot.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Usins teica:

Ja ievilks kādā negaidīti stingrākā vietā, tās skrūvītes nonolauzīs? Nū lai pa gaisu kas nesmuki naizlido... Pēc attēla nav skaidrs vai tas vāks skaidām vai konstruktīvs balsta mezgls. 

Satraukumam nav pamata. Pa gaisu lido skaidas. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , Knaabis teica:

Tad Tu laikam neesi redzējis kā pa gaisu lido ēveļnaži...

Neesmu.

Link to comment
Share on other sites

Vasarnieks

Vīri te pilsētas leģendas saklausījušies. Cik toreiz maz pietrūka, lai tas nazis orbītā aizietu...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pukinens
pirms 9 stundām , Jurkins teica:

Tad ķīniešu regulatori tipa šādi. Man viens kaut kur pašlaik nāk. 230 mm fleksim padomā.

Nevar saprast tas ir digitāli regulējams (enkoders) vai analogi (pocis)...
Pirms pāris gadiem smalkākiem darbiem rokas urbmašīnai ieķēru kautkolīdzīgu šim un šim. Ar kloķi regulējamo ar domu, ka regulēšanas process būs ērtāks un ātrāks. Dzīvē izrādijās mēsls - precīzāk pieregulēt ir juveliera darbs. Varbūt situāciju glābtu daudzapgriezienu pocis. Pret digitālo iebildumu nav. Bet nu jārēķinās ka zemajā galā tā regulēšana nosacīta - tikko biš mainās slodze, tā arī apgriezieni sāk labi peldēt.

Link to comment
Share on other sites

Nedomāju, ka tur ir enkoders. Parastais pocis. Man cnceškai bija pirmais motors ar 12000 rpm un līdzīgu regulatoru. Strādāja. Bez indikatora. Tādam analogam verķim no tāda nav nekādas jēgas, tāpat viss būs aptuveni. Bet nedomāju, ka @Mezavecisiecerētajam verķim būs vajadzīga precīzi apgriezieni.

Link to comment
Share on other sites

Pukinens

Nu tas jau atkarīgs no vajadzībām. Es pēdējajā slīpēšanas darbiņā jutu atšķirību starp nosacītajām 30 vienībām un 27.


Kad tev atnāks tas verķis, "parādi iekšas". 🙂 Interesē ar ko mans trīslatnieks atšķiras no 10x dārgāka, izņemot bleķa kasti un štepseļus.


Tas jau @alusbundza kuram to vajag. Bet es domāju, ka šitāds variants neder. Viņš teica, ka grib samazināt abarotus par 3/4 un paturēt jaudu. Ar šitādiem nekāda jauda tur nebūs. Jātaisa atpakaļsaite (ja vien tas nav, piemēram, vešenes motors ar jau iebūvetu) un kaut kas uz TDA1085. Runetā un jūtubī pilns ar info par samopaliem. Arī "pie žīda" krieviņi jau gatavus tirgo.
 

Labots - Pukinens
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
2020.10.8. , 13:43, Gunxx teica:

Biezumēvele

man bremze iestājās, un nesaprotu, priekš kam tev tā riteņu ķēde domāta ?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , alusbundza teica:

meituks ir profesionāls jaunzirgu iejājējs , var uzdresēt zirgu lidz sacensībām , ar labiem vērtējumiem

Super! Bet šis gan pašauram interesentu lokam. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...