Jump to content

2sc5200/2sa1943 viedoklis fake vs original


spameris
 Share

Recommended Posts

čau,

 

ir kādam objektīvs viedoklis par 2sc5200/2sa1943 fake vs original. Jautājumu varētu formulēt apmēram šādi, vai ir jābūt galīgi jukušam, lai pirktu šāda tipa tranistorus feikos. Tikko nosvilināju jau kādu 3šo pāri, lai gan cik saprotu tur tādas strāvas kā norādīts datasheet vajadzētu būt diezgan patālu, pat radiators auksts bija pēc kādu 10min darbināšanas. Nopirku tikko no farnell toshiba orģinālos TTC5200/TTA1943, bet 18EUR par 4transistoriem, diezgan sālīti. Tb man nepaveicās, vai tas galīgi normāli fake detaļām ka svilst uz nebēdu.

 

Andris

Labots - spameris
Link to comment
Share on other sites

no tejienes var ņemt, bet ok par piegādi būs jamksā..

https://www.tme.eu/lv/katalog/?search=2sc5200&s_field=1000011&s_order=desc

 

https://www.lemona.lv/?page=item&i_id=41004

lemona ir uz vietas, ndiomāju ka feiks. 

Ja pirki pa lēto aļikā vai ebajā - liela varbūtība ka feiks.

Izejnieki jau tāpat nesvilst - jautājums kāda bija testēšanas procedūra - kaut vai  budžeta variants ar lampu virknē tīklam ? 

Miera strāva ieregulēta un turas stabila ?, ierosmes nav ?  Ar  mazām jaudām imho pat feiki uzreiz nenodegtu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man kaut kā mauzeris caur Baltelektronu patīk labāk nekā farnell. Tie paši tošibas 5200-tie, ja ņem 10 gab. tad 1.64  + PVN eiro gab. Nedomāju, ka jaudiniekiem tas ir dārgi.

E-līci nu i nah šādiem pirkumiem. Vienu reizi ietrinos ar SJ/SK laterāļu pārīti. Viss, pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Vai tik autors nav  ķēries pie tās tda + traņi shēmas, ja tā - varēji savā topikā tupināty..un netici ko raksta i-netā - 100+w ar vienu šādu traņu pāri nav nopietni..

Link to comment
Share on other sites

Jā tas pats, lai gan sākotnējā iecere pabeigta izmantojot kā nu pareizi to sauc diskrēto klasisko audio shēmu. Bet ne par to stāsts. Bet tā kā plates bija uztaisītas, gribējās pārbaudīt, vai viss tik slikti kā nu visi te teica.  Man nav nekādu īpāsi precīzu mērījumu, tikai tik cik ieslēdzot pirmo reizi pārbaudīju, vai nenāk kautkas no izejas ārā abnormāls. . Ieslēdzu, skanēja labi.  Pa brīdim tikai ar pirkstu temperatūru paskatījos radiatoram, radioators gandrīz vai auksts bija Pēc 10min darbināšanas nedaudz skaļāk ar veciem  radiotehnikas S1000 skaļruņiem nokūrās tie tranzistori, nekādas kroplīgas skaņas nenāca no skaļruņiem pirms tam, čiks un viss. Labi ka vel blakām biju un praktiski uzreiz paspēju no strāvas izņemt, nekādas aizsardzības shēmas man  nebija.

Labots - spameris
Link to comment
Share on other sites

Nu tā parasti nenotiek, ka nokurās pats no sevis. Nu es cik esmu testējis izejas jaudu uz max. ar taisnstūria signālu un augstām F - nekad nekas nav nokūries kaut gan varēja, jo tie ir skarbi testi.  Tranzistori bija noizolēti no radiatora ?  parasti jau ar skaļruņiem uzreiz netestē  ja vien tie nav tādi, kurus nav žēl nokurināt.  Cik V barošana ?  Parasti  testē ar slodzes rezistoru kādu jaudīgu. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

DSC00476.jpg

 

man ir  2 šādi 8 omu 100W rezistori uz radiatora - paralēli sanāk 4 omi, ja viens - tad 8 - ar tādu testēju. reāls kaļruinis vai tumba ir   "sarežģītāka" slodze par pliku "rezistoru" - un  tā shēma ar traņiem izejā , cik forumos lasīts - ļoti mīl ierosināties...un tās ir augstas frekvences..tās tu nedzirdēsi un tās nokauj pīkstuļus klusējost :D

Var monitorēt  arī strāvas patēriņu tukšdgaitā bez signāla un ar signālu - vai nenormāli nepieaug - jo ja ir nopietna ierosme - bus patēriņš.

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

atgādināšu, kas es daudz ko nesaprotu no visiem tiem terminiem, sāku lodēt kautko nedaudz vairāk par arduino dažus mēnešus atpakaļ :)

 

 

ok, kad atnāks orģinālie tranTOSHIBA , tad pamonitorēšu patēriņu. Pašu pirmo reizi es ieslēdzu ar labratorijas barošanas +-32V un maksimālais ko redzēju ekrānā bija 0.6A, radiators nedaudz silts.

 

Pēc tam pieslēdzu, +-43V toroidālo barošanu, viss itkā šķita līdz nokūrās.

 

testēšanai man ir 4 līmeņi, šis te līdz 4 nenonāktu. 

1) testeris

2) kautkāda defender tumba, kuru savācu kas stāvēja izmešanai pie konteineriem ?

3) tie radiotehnikas S1000, kam arī biju varbūt lietotu to ampu mans dēls

4) līdz kuram šis nenonāktu radiotehnika fs 10.1 , kurus tiešām būtu ļoti žēl nokurināt.

 

Transistori un tas TDA ir izolēti no radiatora.

 

Es nezinu, vai to sauc par aizsardzību pret ierosināšanos, bet uz izeju man ir 10R rezistors ar to tinumu apkārt.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Oscillation-detector.pngimho 43  ir par daudz tai mikrenei + tā shēma ir līka, un ar tendenci uz ierosmi, jo atpakaļ saite paņemto no izejas traņiem nevis no mikrees izejas. ( ir arī redzētas shēmas, kur tiek ņemts no mikrenes izejas - jo tad tā strādā  kkā datulapā paredzēts un traņi ir "piekarināti" tai klāt). IMHO tev viņa ierosinās Mhz diapazonā -to tu ar testeri  nenomērīsi. ja nav osciologrāfs var vienkārši LED testeri salodēt - ja deg - ir slikti. vienkārši tā shēma nav iesācējam piemērota ne dokumentēta normāli.

sāc kaut vai ar šo kur viss ir aprakstīts un derēs tavi traņi:

 

https://www.lf-pro.net/mbittner/Sym5_Webpage/symasym5_3.html

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ok, pamērīšu ar osciloskopu, kautvai tīri intreses pēc kad saņemšu atnāks tie nokurinātie tranzistori.

 

 

esmu pasūtījis arī šādu PCB no jlcpcb, viens no iemesliem ka daudzmaz šķiet ka saprotu un detaļas šādas man ir pieejamas.

image.png.9195f4540e516501eaf5cccebbe9d47b.png

Link to comment
Share on other sites

ak jā  hantek 2d42 uzdāvināju sev dzimšanas dienā un esmu baigā sajūsmā. Priekš iesācēja manuprāt baigi OK, signālu ģenerators, Multimetrs, 2x40MHz osciloskops, un pieslēdzams pie kompja ja grib lielāku ekrānu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tad Ar to jāskatās izeja.


bet nu šī shēma arī tāds pus hifi ?  - kaut kāds sabvūfera pastiprinātājs un kļūda - nevar būt 10R   izejā - tur spolei jābūt paralēli.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , osscar teica:

Nu tad Ar to jāskatās izeja.

 

 

bet nu šī shēma arī tāds pus hifi ?  - kaut kāds sabvūfera pastiprinātājs un kļūda - nevar būt 10R   izejā - tur spolei jābūt paralēli.

 

 

ak jā, es to spoli kautkāda iemesle pēc neliku, kad konvertē uz PCB skatu, cik atceros kautko jauca viņa tur man, bet jā spole ir paralēli.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Klusu teica:

Tad pastāsti, kas vēl shēmā nav pareizi. Priekšā neteikšu

nav laika tagad, jāstrādā :D , bet ja godīgi tad nezinu, par to 10R jau skaidroju.

Labots - spameris
Link to comment
Share on other sites

Tur daudz visa kā - 

 

neredzu jēgu no diviem pāriem pie 40V - ok ja grib zvetēt 4 omus. ok.

Bāzes stopperi - vajag ktram izjeniekam savu nevis 2 uz vienu + pievienojumam jābvūt aiz TIP emiteriem///

emiteru rezistorus samazināt uz 0,22R +- ok, tas prasīs apm 100mA miera strāvu lai būtu pareizi. 

Nav norm. miera strāvas regulēšana - tikai 3 diodes/

ieejā prasītos RF filtru R+C 

 

 

 

 

1 k ieejaā par maz - būtu kādi 22k+- ok labais tonis = ieejas r ir vienāds ar atpakaļsaites r

 

 

 

c3-c6 - virknē vajag rezistoru - lai samazina pulsācijas "priekšai"

 

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Iespējams, ka atkal kāds apņirgs šo shēmu, bet man pofigs, jo es tai shēmai neko nesaku, viņa (tā) neko nezina un funciklierē joprojām. Galā izmantoju 2sa1943 un 2sc5200. Nedomāju, ka ~ 2.5 rubuļu par štuku būtu dikti dārgi. Pasūtīju no Argusa (ar piegādi ). Tilta slēgums. Abas TDA uz viena radiatora. Katrs (+-) pāris uz sava radiatora. TDA salodētas uz kājām.

 Vienīgais - nelaidiet šito brīnumu pilnā joslā. Basam derīgs (līdz kaut kādiem 2-3 kiloherciem).

 

Un vispābā - mūsdienu D-klase, it sevišķi ar impulsu barošanu.....

 

Labots - WildGun
Link to comment
Share on other sites

nu tur jau tā lieta - ka basam der....un problēmas ar ierosmi - krievu forumos iesaka piemeklēt čipu kurš neierosinās :D
Ir labāki varianti ...

Protams D klase ir spēcīga, bet ne katram tā patīk + ilgtermiņa  kalpošanas bez problēmu laiks. Plus laba D klase nemaksā nemaz tik lēti, ja salīdzina ar ebaya ņagu kura bez tvīkiem ir garām... Parasts trafa baroklis un normāla AB shēma - kalpos ilgi - hvz ir redzēti 30 -40+ gadīgi pastūži neremontēti un strādājoši.

vienkārši domāju, ka autoram bez pieredzes labāk gar to mikreni negrābstīties.   Ok lai palaiž siīnusu no skaņu kartes un ar oscili paskatās kas notie un 10Khz vai 20Khz izejā..protams slodzi vajag arī galā. 100% ka ierosinās tā shēma varbūt pat bez signāla ieejā..

Link to comment
Share on other sites

sorry par kavlitāti, bet tā kā viena puse tik nosvila, izdomāju pieslēgt osciloskopam dzīvo pusi. Mērīts ar 10R 2W pretestību, bija gan jābūt ātram dēļ rezistora smakas :)  Vai kautkā savādāk mērtīt ?

out.jpg

in.jpg

Labots - spameris
Link to comment
Share on other sites

Te izskatās ok sine.  Vismaz uz rezistora ierosmi neredz. Ar šo kanālu būs paveicies ?


Tev tajā hantekā ir iebūvets sign ģen. Palaid 10khz un 20khz taisnstūri...uz to rezistoru..kādu 1-2w nevajag baigajā jaudā dedzinātvto rezistoru. Kāda ir bilde?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , osscar teica:

Izskatas ok.šis kanāls 

 

ja tas ko ļoti maina, tie volti uz osciloskopa ir mazāk, jo uz tā taustekļa bija 1X osciloskopā probe 10X. Aizmirsu samainīt, tagad mērīju bija aptuveni +-10V . Un fck.... apcakareeju taustejka pkastmasu, kura sakusa ;)

Labots - spameris
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...