Jump to content

Atsauksmes FORD Galaxy


Maris77
 Share

Recommended Posts

Es braucu ar Sharan jau 3 gadus. Neiznīcināms. izņemot atbalstus, grūti mainīt un iztur pa mūsu bezceļiem ap 30000km. Klīrens, augstu sēdi, tālu redzi utt. Es gan izvēlētos dīzeli. Man ir 1.9TDi, AUY 85kW, iet normāli, tērēm maz. Automāti arī nu... mēdz izbeigties solenoidi. Pagājušajā ziemā maucu ar ķēdēm pa sniegiem, kas bija līdz grīdai, gāja cauri kā džips. Nē, man nav 4 motion. Baigi gariem ceļojumiem nav ērts. Nu, labi salīdzinu ar BMW, bet zinu, ka Eirotripu ar šo nez vai taisītu.

Benz/gāze... nu nezinu.

Lielākais nedraugs rūsa. Seat un VW ir ļoti identiski, taču Fordam salons mazliet pa savam un arī bleķi atšķiras.

Link to comment
Share on other sites

12 gadus nobraukāju ar 2001 gada 1.9tdi automātu. Pat līdz Venēcijai biju aizripinājis :)

Liels, ērts aparāts.

Bet tad vienā brīdī izbeidzās viss, kas var izbeigties :D nojuka kārba, motors sāka ēst eļļu vienkārši nejēgā,

rūsa parādījās visos iespējamos caurumos un vēl el. instalācija kautkur sagāja uz īso un sēdināja akumulātoru.

Nu vecs auto ir vecs auto ar visu no tā izrietošo.

 

p.s. ja kādam interesē, garāžā vēl mētājas 5 dzelzs riteņu diski, varu atdot.

Labots - kava
Link to comment
Share on other sites

Ja dzīvojis LV, tad tāda gada jau būs ar padaudz rūsas. Ietilpīgs ģimenes auto. Der arī garāka auguma rumpim. 

Link to comment
Share on other sites

Vēl protams acīs iekrita Chrysler voyager 2,4 benzīns/gāze mehāniskā kārba. Ērtuma ziņā fordiņu pārspēj reizes desmit. 

Link to comment
Share on other sites

Kādēļ izvēlēties mehāniku? tādā veidā sevi apgrūtinot, ja šajā laikā ir izveidota tik ērta lieta kā mašīnas automāts. 

Labots - staylez
Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 54 minūtēm , mooopsis teica:

Dārgāks remonts?

 

Ja brauksi un sajūgu nolaidīsi līdz kliņķim? Pastāv liela iespēja ka sačakarēsi spararatu. Ja tas ir divmasu spararats, tad cena kopa ar darbu un pārējām detaļām (sajūga disks, kurvi, izspiedēju, varbūt blīvslēgs) var pārsniegt auto vērtību. 

Link to comment
Share on other sites

Es nedzīvoju Rīgā , tāpēc automāts nav īpaši nepieciešams, braucot pa šoseju ielieku piektajā un tas pats automāts ir. :)  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, staylez said:

Ja brauksi un sajūgu nolaidīsi līdz kliņķim? Pastāv liela iespēja ka sačakarēsi spararatu. Ja tas ir divmasu spararats, tad cena kopa ar darbu un pārējām detaļām (sajūga disks, kurvi, izspiedēju, varbūt blīvslēgs) var pārsniegt auto vērtību. 

Varbūt vari paņemt kādu konkrētu modeli un uztaisīt salīdzinājumu, cik remonts izmaksās manuālās kārbas un cik automāta gadījumā? Pieņemu, ka otrajā būs daudz vairāk. :)

Link to comment
Share on other sites

Manam tēvam bija Sharan 1.9tdi 2001.g. Ik pa laikam bija jāremontē, gadā 700 eiro un uz augšu (tas ir neskaitot regulārās apkopes). Kad pārmantoju uzreiz pārdevu.

Link to comment
Share on other sites

Protams ka TL automāta izmaksas būs dārgāks, bet katram ir savi plusi un mīnusi. 

Link to comment
Share on other sites

Skatos ss un brīnos , kādi kosmonauti, prasīt par 2002.gada mašīnu vairāk kā 1000 eiro, daži pat 2000 prasa. Skatos sludinājumus no pavasara, mašīnas tās pašas, neviens viņas nepērk, bet cena stāv salikta un pat nedomā nokaulēt. Nekunīgi saka, ka citi vēl vairāk prasot. 

Link to comment
Share on other sites

neviens tev neliedz atrast kaut  ko zem 1000EUR. Vai pats ar tādu gribēsi braukt, un cik tālu tiksi, tas cits jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Divdesmitgadīga mašīna ir divdesmitgadīga un ja es viņu nopirkšu par 5tk viņa jaunāka nepaliks. Vienkārši liek neatbilstošas cenas tik vecām mašīnām un tad brīnās, ka nevar pārdot. 

Link to comment
Share on other sites

Tirgus cenas ir pēc pieprasījuma, neviens tev neliek pirkt to miskasti šeit. Iekrāj nedaudz un pasūti autiņu no Vācu zemes. 20 gadīgam Vw arī cenas parasti turās.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Maris77 teica:

Nekunīgi saka, ka citi vēl vairāk prasot. 

Tev kāds liek pirkt?!

Katrs prasa cenu kādu vien viņš grib - kaut 100 000,- par AUDI 80 ar gāzi!

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , staylez teica:

Tirgus cenas ir pēc pieprasījuma, neviens tev neliek pirkt to miskasti šeit.

Jā, bet tajā paša laikā ne gluži, jo ļoti daudzi neiespringst uz pārdošanu, cerot uz zelta kalniem.


pirms 2 stundām , ju teica:

Vai pats ar tādu gribēsi braukt, un cik tālu tiksi, tas cits jautājums.

Cena jau īsti neko par auto stāvokli nepasaka. Tā ir tikai pārdevēja vēlme. Katram jau savs sūds liekas labs un vērtīgs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , itanium teica:

Cena jau īsti neko par auto stāvokli nepasaka. Tā ir tikai pārdevēja vēlme. Katram jau savs sūds liekas labs un vērtīgs.

sūds ne sūds, bet lietošanas vērtība ir. un tā parasti ir redzami lielāka par to, ko var iegūt naudā pārdodot....

Link to comment
Share on other sites

Paziņam vienu laiku bija apmēram tāda gada 2.0 bezgāzes benzīns . Beigās vairāk sanāca remontēt nekā braukt, tur plīsa viss pēc kārtas, beidzās viss ar izbeigušos reduktoru un 3.pārnesumu. Ar 2.0 dzinēju to kasti kustināt arī bija grūti, degvielas patēriņš diezgan liels.  

Link to comment
Share on other sites

Te jau lēnām izkristalizējas šī doma, bet nu varu vien nocitēt sen dzirdētu frāzi:  – minivens/busiņš – nekad vairs! Reālās izmaksas ir vismaz 2x no normāla autiņa. T.i. morāle ir tāda, ka komerctransporta ekspluatācijas izmaksas ir ļoti stipri augstākas par ģimenes universāla izmaksām. Pateikties nevajag! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kāds zin , kur Ford galaxy 2.0 benzīns, atrodas atpakaļgaitas lukturu slēdzis (ļeguška) vai kā viņu sauc. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...