Jump to content

Raustās un slāpst motors benzīns/gāze


Recommended Posts

martinno
2020.10.18. , 08:50, ju teica:

Kolēgis pilda SOSā lēto gāzi.

 

Es arī pagājušo vasar domāju ietaupīt uz gāzi - ielēju 6x SOSā un piespiedu kārtā braucu pie gāziniekiem uz tīrīšanu :) Viss aizķepis, diez kas vispār darās visā sistēmā...
Idejiski ietaupījums sanāca :mrgreen: - uz pilnu balonu ietaupīju 5€, tātad 6 reizēs kopā 30€. Par tīrīšanu samaksāju 10€. 

 

Leju Circle K (piegādā tas pats LPG) - braucu bēdu nezinādams.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Maris77

    15

  • osscar

    9

  • Ronalds

    8

  • alusbundza

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nejauc lietas! Apskaties kādi bija virzuļi un gredzeni žigulim, kādi moderniem motoriem! Mūsdienu motoru alumīnija bloki tupa deformējas, cilindri paliek ovāli. Arī eļļas maiņas pa 15kkm nepaliek bez

Ja maina 1:1, tad jau tur vairāk tikai laiks. Lai gan - var jau būt, ka pa gadiem kaut kādas minimālas modifikācijas, vai kaut kādi bloki pēc to kodiem (tipa IMEI) sakodēti kopā. Nezinu. Bet gan

Pie viena, tēmā. Vecais Audi 80 ar gāzi! Pēc kārtīga lietus braucot, apstājoties pirms pagrieziena, noslāpst un nav vairs piedarbināms. Dzirksteles nav. Pašlaik remontā, tā, ideju līmenī, ka

Posted Images

Stepselis
pirms 8 stundām , Vilx teica:

Visiem japāņiem bija jāliek papildus eļļošana vārstiem.

Kārtējais mīts, kas klīst apkārt.

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk, kā vācu, franču, itāļu,.....

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
uldise
pirms 10 stundām , Vilx teica:

bija jāliek papildus eļļošana vārstiem

man kādreiz subāriem bija, reiz par šo jautāju savam meistaram - atbilde bija, ka šo liekot tikai mazajiem motoriem, tipa tur 1.2 un tml., pārējiem - mārketings.

kur taisnība, kas to lai zin.

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
pirms 4 stundām , Stepselis teica:

Kārtējais mīts, kas klīst apkārt.

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk, kā vācu, franču, itāļu,.....

Ej nu to stāsti servisam ar vairāk kā 10 gadu pieredzi gāzes iekārtu uzstādīšanā...Gan jau zina, ko dara.

Link to post
Share on other sites
Stepselis
Pirms 16 minūtēm , Vilx teica:

vairāk kā 10 gadu pieredzi gāzes iekārtu uzstādīšanā...Gan jau zina, ko dara.

Neticu! Arī 10 gadus var darīt muļķības.

Link to post
Share on other sites
Stasss
pirms 4 stundām , Stepselis teica:

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk

Gan jau ka kāda starpība bija, ja japānis savulaik ar 3 cilindriem dabuj tos pašus ZS ārā, ko vācietis ar 6.

Link to post
Share on other sites
raivix95
Pirms 1 minūtes , Stasss teica:

Gan jau ka kāda starpība bija, ja japānis savulaik ar 3 cilindriem dabuj tos pašus ZS ārā, ko vācietis ar 6.

Japāņiem jau izsenis stiprā puse ir elektronika. Veiksmīgāk optimizēta un satjūnēta motora vadība, lai efektīgāk izmantotu esošos dzelžus maksimālas jaudas attīstīšanai.

Link to post
Share on other sites

Parasti japāņiem arī redline sākas 1K tālāk nekā vāciešiem.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
alusbundza
2020.10.17. , 21:39, alusbundza teica:

brāļdēlam mitsubishi džips, ņemts jauns no salona, nobraukti 138 000 km , motors izdilis, nav komresija

tā, te būs konrētāka atbilde , džips - Mitsubishi Outlander 2008 g. , motoru tā arī nevarēja saremontēt, jo divi cilindri izdiluši līdz neglābjamam, nopirka citu lietotu motoru par 1000 eirām, + maiņa 500 eiras, pašlaik iet, jo bija atbraucis , un ukraiņu šnabi atveda ...., verdikts - šitie dzinēji gāzi netur 

Link to post
Share on other sites
Insekc
Pirms 28 minūtēm , alusbundza teica:

verdikts - šitie dzinēji gāzi netur 

Par Mitsu nezinu, bet Subaru gāze nekaitē. Bija Forester '06, ar LPG, Kad bija pāri 200 kkm tika pārdots (ne dēļ motora).

Link to post
Share on other sites
pirms 5 stundām , alusbundza teica:

+ maiņa 500 eiras

😳par motora pārlikšanu??? tas ir 2 dienu darbs pie "toļika" garažā!! kur šāds cipars!:D

Link to post
Share on other sites
Kazarms
pirms 5 stundām , DeEK teica:

tas ir 2 dienu darbs

Nu ja. Un darba stunda vidējā servisā maksā ap 30 EUR.
30*8h*2d = 480 EUR

Lai pie Toļika būtu lētāk, tāds Toļiks ar garāžu un vajadzīgajām prasmēm 2008.gada autiņa dzinēja pārcelšanai ir jāatrod. Man zināmie Toļiki var izpūtēju vai slieksni sametināt, hadeni samainīt, varbūt Golf 2/3 motoru pārcelt, bet kad jautāju padomu par 1997.gada Passat dzinēju, tad: "Nu nē, tur jau viss sarežģīti, visādi dačiki, elektronika, es tādas lietas nemāku".

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Ja maina 1:1, tad jau tur vairāk tikai laiks. Lai gan - var jau būt, ka pa gadiem kaut kādas minimālas modifikācijas, vai kaut kādi bloki pēc to kodiem (tipa IMEI) sakodēti kopā. Nezinu.

Bet gan jau vienkārši atkal stāsts par to, ka viņam tas darbs vairākas dienas, bet klients atkal jautās, kāpēc tik daudz par tik vienkāršu darbu, kur tik jāpārskrūvē.

Tad vēl, ja tas motors lietots, nav jau garantija, ka to ieliekot, viss tur strādās. Un viena summa jau nolīgta, ej pēc tam ar klientu cīnies, ka vajag vairāk, lai tiešām piedabūtu dziesmā. Tad klients vēl raudās, ka serviss motoru sačakarējis, bez tabu un tml. riski :)

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Ar to es biju domājis 1:1 pārlikšanu.

Protams, ja tur sāksi jaunajam motoram līst iekšā un meklēt vainas, tad saprotams, pasākums komplicējas.

Par dačikiem runājot - tos parasti pārceļ no vecā motora (ar izņēmuma gadījumiem). Ja dīzelis, tad sprauslas, sūkni arī - ja nav bijušas savādākas problēmas.

Otrkārt, jaunajiem autiņiem motoru pārcelt kā printerim kartridžu nomainīt - citreiz kādu "dačiku" nomainīt ir sarežģītāk, kā dzinēju izcelt..... Cik es esmu to pats jaucis un skrūvējis, un redzot, kā citi to dara - skrūvēšanas vaina.

Pēdējais ko nesen mainiju -sajūgu, ja gribētu mororu noskrūvēt, tad +stunda klāt (caurulīšu un kabeļu atvienošana no dzinēja)

Vēl viena nianse - katrā tehniskajā buletinā ir minēts, cik daudz stundu aizņem konkrētā mezgla remonts/nomaiņa (tā vismaz ir dīlerservisos) un ja skrūvētājam rokas ne no turienes ir augušas, tad man nav jāapmaksā "nepieredzētā darba laiks" 

Edited by DeEK
Link to post
Share on other sites
Pirms 9 minūtēm , DeEK teica:

Vēl viena nianse - katrā tehniskajā buletinā ir minēts, cik daudz stundu aizņem konkrētā mezgla remonts/nomaiņa

Tas darbojas līdz brīdim, kamēr visas skrūves uzvedas tā, kā tām būtu jāuzvedas, ja tās būtu lasījušas to "buletinu". Dīlerservisā, garantijas laikā, tās skrūves pa lielam tā arī uzvedas, Pēc 10 gadu ekspluatācijas gandrīz vienmēr būs viena skrūve, kas nepakļausies un nojauks šos aprēķinus. Bez tam tajos "buletinos" neesmu manījis: "ņemam jaunu detaļu, pa lēto šrotā nopirktu".

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...