Jump to content

Raustās un slāpst motors benzīns/gāze


Maris77
 Share

Recommended Posts

2020.10.18. , 08:50, ju teica:

Kolēgis pilda SOSā lēto gāzi.

 

Es arī pagājušo vasar domāju ietaupīt uz gāzi - ielēju 6x SOSā un piespiedu kārtā braucu pie gāziniekiem uz tīrīšanu :) Viss aizķepis, diez kas vispār darās visā sistēmā...
Idejiski ietaupījums sanāca :mrgreen: - uz pilnu balonu ietaupīju 5€, tātad 6 reizēs kopā 30€. Par tīrīšanu samaksāju 10€. 

 

Leju Circle K (piegādā tas pats LPG) - braucu bēdu nezinādams.

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
pirms 8 stundām , Vilx teica:

Visiem japāņiem bija jāliek papildus eļļošana vārstiem.

Kārtējais mīts, kas klīst apkārt.

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk, kā vācu, franču, itāļu,.....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Vilx teica:

bija jāliek papildus eļļošana vārstiem

man kādreiz subāriem bija, reiz par šo jautāju savam meistaram - atbilde bija, ka šo liekot tikai mazajiem motoriem, tipa tur 1.2 un tml., pārējiem - mārketings.

kur taisnība, kas to lai zin.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Stepselis teica:

Kārtējais mīts, kas klīst apkārt.

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk, kā vācu, franču, itāļu,.....

Ej nu to stāsti servisam ar vairāk kā 10 gadu pieredzi gāzes iekārtu uzstādīšanā...Gan jau zina, ko dara.

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
Pirms 16 minūtēm , Vilx teica:

vairāk kā 10 gadu pieredzi gāzes iekārtu uzstādīšanā...Gan jau zina, ko dara.

Neticu! Arī 10 gadus var darīt muļķības.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Stepselis teica:

It kā japāņu iekšdedzes dzinēji strādātu savādāk

Gan jau ka kāda starpība bija, ja japānis savulaik ar 3 cilindriem dabuj tos pašus ZS ārā, ko vācietis ar 6.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Stasss teica:

Gan jau ka kāda starpība bija, ja japānis savulaik ar 3 cilindriem dabuj tos pašus ZS ārā, ko vācietis ar 6.

Japāņiem jau izsenis stiprā puse ir elektronika. Veiksmīgāk optimizēta un satjūnēta motora vadība, lai efektīgāk izmantotu esošos dzelžus maksimālas jaudas attīstīšanai.

Link to comment
Share on other sites

Parasti japāņiem arī redline sākas 1K tālāk nekā vāciešiem.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
alusbundza
2020.10.17. , 21:39, alusbundza teica:

brāļdēlam mitsubishi džips, ņemts jauns no salona, nobraukti 138 000 km , motors izdilis, nav komresija

tā, te būs konrētāka atbilde , džips - Mitsubishi Outlander 2008 g. , motoru tā arī nevarēja saremontēt, jo divi cilindri izdiluši līdz neglābjamam, nopirka citu lietotu motoru par 1000 eirām, + maiņa 500 eiras, pašlaik iet, jo bija atbraucis , un ukraiņu šnabi atveda ...., verdikts - šitie dzinēji gāzi netur 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , alusbundza teica:

verdikts - šitie dzinēji gāzi netur 

Par Mitsu nezinu, bet Subaru gāze nekaitē. Bija Forester '06, ar LPG, Kad bija pāri 200 kkm tika pārdots (ne dēļ motora).

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , alusbundza teica:

+ maiņa 500 eiras

😳par motora pārlikšanu??? tas ir 2 dienu darbs pie "toļika" garažā!! kur šāds cipars!:D

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , DeEK teica:

tas ir 2 dienu darbs

Nu ja. Un darba stunda vidējā servisā maksā ap 30 EUR.
30*8h*2d = 480 EUR

Lai pie Toļika būtu lētāk, tāds Toļiks ar garāžu un vajadzīgajām prasmēm 2008.gada autiņa dzinēja pārcelšanai ir jāatrod. Man zināmie Toļiki var izpūtēju vai slieksni sametināt, hadeni samainīt, varbūt Golf 2/3 motoru pārcelt, bet kad jautāju padomu par 1997.gada Passat dzinēju, tad: "Nu nē, tur jau viss sarežģīti, visādi dačiki, elektronika, es tādas lietas nemāku".

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja maina 1:1, tad jau tur vairāk tikai laiks. Lai gan - var jau būt, ka pa gadiem kaut kādas minimālas modifikācijas, vai kaut kādi bloki pēc to kodiem (tipa IMEI) sakodēti kopā. Nezinu.

Bet gan jau vienkārši atkal stāsts par to, ka viņam tas darbs vairākas dienas, bet klients atkal jautās, kāpēc tik daudz par tik vienkāršu darbu, kur tik jāpārskrūvē.

Tad vēl, ja tas motors lietots, nav jau garantija, ka to ieliekot, viss tur strādās. Un viena summa jau nolīgta, ej pēc tam ar klientu cīnies, ka vajag vairāk, lai tiešām piedabūtu dziesmā. Tad klients vēl raudās, ka serviss motoru sačakarējis, bez tabu un tml. riski :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ar to es biju domājis 1:1 pārlikšanu.

Protams, ja tur sāksi jaunajam motoram līst iekšā un meklēt vainas, tad saprotams, pasākums komplicējas.

Par dačikiem runājot - tos parasti pārceļ no vecā motora (ar izņēmuma gadījumiem). Ja dīzelis, tad sprauslas, sūkni arī - ja nav bijušas savādākas problēmas.

Otrkārt, jaunajiem autiņiem motoru pārcelt kā printerim kartridžu nomainīt - citreiz kādu "dačiku" nomainīt ir sarežģītāk, kā dzinēju izcelt..... Cik es esmu to pats jaucis un skrūvējis, un redzot, kā citi to dara - skrūvēšanas vaina.

Pēdējais ko nesen mainiju -sajūgu, ja gribētu mororu noskrūvēt, tad +stunda klāt (caurulīšu un kabeļu atvienošana no dzinēja)

Vēl viena nianse - katrā tehniskajā buletinā ir minēts, cik daudz stundu aizņem konkrētā mezgla remonts/nomaiņa (tā vismaz ir dīlerservisos) un ja skrūvētājam rokas ne no turienes ir augušas, tad man nav jāapmaksā "nepieredzētā darba laiks" 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , DeEK teica:

Vēl viena nianse - katrā tehniskajā buletinā ir minēts, cik daudz stundu aizņem konkrētā mezgla remonts/nomaiņa

Tas darbojas līdz brīdim, kamēr visas skrūves uzvedas tā, kā tām būtu jāuzvedas, ja tās būtu lasījušas to "buletinu". Dīlerservisā, garantijas laikā, tās skrūves pa lielam tā arī uzvedas, Pēc 10 gadu ekspluatācijas gandrīz vienmēr būs viena skrūve, kas nepakļausies un nojauks šos aprēķinus. Bez tam tajos "buletinos" neesmu manījis: "ņemam jaunu detaļu, pa lēto šrotā nopirktu".

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...