Jump to content

Raustās un slāpst motors benzīns/gāze


Maris77
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , osscar teica:

galvas remonts

Galvu! Jo tur ir 2 gab galvas ;) Tā kā lēti nebūs.  

Link to comment
Share on other sites

Nu tas tak skaidrs..ka 2 un ka lēti nebūs ja visu dara kā nākas...

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Jā, šis būs gan jau ka! Bet tāpat galvas remonts! 

Nē! Iemesls ir motora konstruktīvie defekti! 

 

Bez tam tam motoram vēl ir iedzimtas problēmas ar eļļošana sistēmu, dēļ kā tiek aprautas šāles. (klaņa slīdgultņi)! Man kādi gadi 8 atpakaļ bija 300m. Sev par nelaimi nopirku to hlamu. aprāva šāles, par remontu ~1500 ls samaksāju. Vēl pēc pus gada kārbai beigas, vēl 1500. Vēl pēc gada - otrreiz šāles aprāva. Tad tika pieņemts lēmums par šrotu. Dabūju 300 ls.   Pa divi gadi tika iztērēts remontos ap 5000ls, kopā ar pirkšanu! Nu ļoti izdevīgs auto! Ar taksi braukt 100% būtu bijis lētāk! Kad otru reizi šāles aprāva, sākumā meklēju citu motoru. Bet visi kuri bija piedāvājumā bija ar aprautām šālēm - tipa drusku klab... 

Tāpēc teicu, ka brīnos kā autoram tas auto tik ilgi ir kalpojis. 

 

Es teiktu ka nav jēgas tur neko labot. Salabosi galvas, bet tāpat ar lielu iespēju drīz motors noklāsies vai kārba. Pa naudu, ko remontos iztērēsi var nopirkt citu, daudz jaunāku un uzticamāku auto. 

 

 

Aizsardzība. Neļauj brīvgaitā motoru griezt! 

 

 

A tu kādreiz pamēģini uzsākot grīdā iemīt. ;) (Kaut gan tagad vairs nesanāks...) 

Tev kad bija 300M , tu viņam tīrīji vārstus ar 5000 apgriezieniem un tīrīšanas līdzekli benzīnā?

Link to comment
Share on other sites

Tur neko nevajag liet papildus vienkārši kadreiz jāpabrauc dinamiskāk...ja ir jau iecepies vārsts tad jau ir par vēlu.

Link to comment
Share on other sites

Es jau gan sapratu, kā ja tos 5000 nedabū, tad nekas nepārgriežas un netīrās. Tā ka jāpārbrauc ļoti dinamiski. ?

Link to comment
Share on other sites

Ja vien auto nav sentimentāla vērtība, dzen uz šrotu, šim auto nekāds dzinēja remonts neatmaksājās. Tirgus vērtība viņam līdzvērtīga audi 80, bet atšķirībā no audi, kurus pērk laucinieki, šo nepirks.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Maris77 teica:

Es nevaru dabūt 5000 stāvot parkingā, tikai līdz 4000 aiziet. Braucot 2000 ir uz simta un cik tad jābrauc , lai būtu 5000? 


Vai gadījumā 300M nebija Autostick? Bet arī parastiem automātiem ir pazeminātie pārnesumi kalniem etc. Ieliec tajā (L vai kas nu tur) un būs Tev i 5000, i 6000.

Link to comment
Share on other sites

Ir - var manuāli zemākā robā ielikt. 

 

1 stundu atpakaļ, ricijs teica:

Tirgus vērtība viņam līdzvērtīga audi 80

Un audi 80 kādreiz bija uzticamības etalons. Domājams ka vēl joprojām bez problēmām var atrast lietotu dzinēju normālā stāvoklī pa sviestmaizi. Detaļas lētas, remonti vienkārši!

Tam 300M detaļas dārgas, daudz ko sūtīju no USA. Jo uz vietas vai nu principā nebija vai bija pa kosmiskiem cipariem. Un tas bija pat par tādām banālām lietām kā lampiņas. 

 

Kad tiku no tā hlama vaļā  - atviegloti uzelpoju! Nē, nu tā jau auto liels, komfortabls, iet labi.... Bet nu pat parasti remonti dārgi un vēl kā bonuss birst motori un kārbas....  

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , Ronalds teica:

birst motori un kārbas....


Paskatījos, ka 300M kārba ir tā pati, kas Vision. Neko sliktu par to nevaru teikt. Nobraukums gan bija neliels. Vienīgais, ka nedrīkstēja liet parastās ATF eļļas.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Tam Audi bija jāmaina šī detaļa

https://www.rezervesdalas24.lv/meat-doria-7755257.html


2019.08.13. , 09:04, Raimonds1 teica:

Pie viena, tēmā.

Vecais Audi 80 ar gāzi!

Pēc kārtīga lietus braucot, apstājoties pirms pagrieziena, noslāpst un nav vairs piedarbināms. Dzirksteles nav. Pašlaik remontā, tā, ideju līmenī, kas tur varētu būt.

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
alusbundza

iespārdu pusmironim ....,

vairāk domāts gāzes aizstāvjiem

 

brāļdēlam mitsubishi džips, ņemts jauns no salona, nobraukti 138 000 km , motors izdilis, nav komresija, virzuļi skalojas, gredzeni beigti, jo visu laiku braucis ar gāzi, gāze uzlikta pēc 20 000 pirmajiem kilometriem


2019.08.12. , 18:55, Maris77 teica:

iedarbinot raustās dzinējs gan silts, gan auksts, uz maziem apgriezieniem raustās un noslāpst arī pagriezienos.

bija tieši tādi simptomi

Link to comment
Share on other sites

Tur tak jāmaina kā minimums gredzeni.

Pašam ir auto"benzīns-gāze, kamēr furičit, dies ar viņu.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 11 minūtēm , aoma teica:

gredzeni.

ir jau mēnesi pa servisiem nodzīvojies, nomainīs gredzenus, pieslīpēs galvu un pārdos

Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , alusbundza teica:

iespārdu pusmironim ....,

vairāk domāts gāzes aizstāvjiem

 

brāļdēlam mitsubishi džips, ņemts jauns no salona, nobraukti 138 000 km , motors izdilis, nav komresija, virzuļi skalojas, gredzeni beigti, jo visu laiku braucis ar gāzi, gāze uzlikta pēc 20 000 pirmajiem kilometriem

 

 

bija tieši tādi simptomi

 

Bet cik iet uz benzīna tādi paši vāģi?

Gāze pie gredzeniem diez vai būs vainīga

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Stepselis
Pirms 3 minūtēm , Murlo teica:

ņemts jauns no salona, nobraukti 138 000 km

Jaunās mašīnas taču nav paredzētas lielākam nobraukumam!

Garantijas laiks, un uz šrotu!

Ar gāzi tam maz sakara.

  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 27 minūtēm , Murlo teica:
1 stundu atpakaļ, alusbundza teica:

 

Bet cik iet uz benzīna tādi paši vāģi?

pat vecajiem krievu žiguļiem (benzīns) kapitālais remonts motoram bija jātaisa tikai pēc apmēram 180 000 km, secinājums - gāze nokauj motorus, jo pa sausu


Pirms 31 minūtēm , Murlo teica:

Gāze pie gredzeniem diez vai būs vainīga

tieši gāze, to visi normāli motoristi zina, 

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
Pirms 1 minūtes , alusbundza teica:

secinājums - gāze nokauj motorus, jo pa sausu

Kārtējais nepamatotais mīts!


Visu mūsdienu tehniku ražo vienreizējai lietošanai!

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , alusbundza teica:

pat vecajiem krievu žiguļiem (benzīns) kapitālais remonts motoram bija jātaisa tikai pēc apmēram 180 000 km, secinājums - gāze nokauj motorus, jo pa sausu

 

 

tieši gāze, to visi normāli motoristi zina, 

 

80 000km motoram kapi, nevis 180o km

Link to comment
Share on other sites

@alusbundza - troļļo vai kā? Normāli uzlikta un noregulēta gāze dzinēju nečakarē. Punkts. 

Link to comment
Share on other sites

Stepselis

 

Pirms 11 minūtēm , alusbundza teica:

@Stepselis, sēdies, divi ......

Tu pat divi neesi pelnījis, jo nesaproti, kā strādā iekšdedzes dzinējs - kur ir degviela, kur ir eļļa un kur ir gredzeni.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Stepselis teica:

mūsdienu tehniku ražo vienreizējai lietošanai!

Kādreiz bija visa divreizējai? Ja jau motors labojams, tad būs otra reize šim arī.

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
Pirms 7 minūtēm , e = d teica:

Kādreiz bija visa divreizējai?

Es ar Žiguli līdz kapitālam remontam nobraucu pāri par 300t.km. Pēc remonta vēl 150t. un pārdevu ejošu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, e = d said:

Nav tik viennozīmīgi. Ir dzinēju tipi, kurus čakarē

Arī ar sesto paaudzi? :) 

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , alusbundza teica:

pat vecajiem krievu žiguļiem (benzīns) kapitālais remonts motoram bija jātaisa tikai pēc apmēram 180 000 km, secinājums - gāze nokauj motorus, jo pa sausu

 

Nejauc lietas! Apskaties kādi bija virzuļi un gredzeni žigulim, kādi moderniem motoriem! Mūsdienu motoru alumīnija bloki tupa deformējas, cilindri paliek ovāli. Arī eļļas maiņas pa 15kkm nepaliek bez sekām. 130kkm mūsdienu motoram ir daudz.... 

 

Benzīns motoru neeļļo! Tieši otrādi, benzīns nomazgā eļļas plēvīti no cilindru sienām! Bez tam eļļa braucot ar gāzi kalpo nedaudz ilgāk. Ja gāzes iekārta nav pareizi noregulēta vai uzstādīta mēdz izdegt izplūdes vārsti. Bet ar cilindru/virzuļu nodilumu un eļļas gredzenu iekoksošanos gāzei nav nekāda sakara! 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žigulim vispirms nodila eļļas gredzeni. Pie ~100 000 km tie bija jāmaina. Tad pie krustojuma uzberot baltu dūmu mākonis vairs neradās. Vēl ~100 000 km varēja nobraukt līdz kapitālajam, bet viss atkarīgs, kurā desmitgadē ražots.

 

Diez vai gāze pie diluma vainīga. Iepriekšējos 3 auto ar LPG braucu > 200 000 km, tad tie tika pārdoti. Galvenai pārdošanas iemesls = ruslans. Apnika cīnīties un gribējās jaunāku. Motora problēmas netika novērotas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , alusbundza teica:

nomainīs gredzenus, pieslīpēs galvu un pārdos

Šitais reāli ir jaunā īpašnieka uzmešana uz motora kapitālo remontu. Tur kā minimums čaulas (ģilzas) jāliek cilindros, jauni virzuļi, šāles jaunas, visas blīves jaunas, gāzu sadales ķēde un visi spriegotāji. Vai motors jāmaina. Lēti nav jebkurā variantā. 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Benzīns motoru neeļļo!

zinu, vakar nepareizi izteicos,

man jau šķiet, ka pie mums ir nekvalitatīva gāze, kas pilnīgi nesadeg, jo izjaucot motoru, konstatēja, ka gredzeni iedeguši, degkamera piedegusi,

 

Pirms 22 minūtēm , Ronalds teica:

Šitais reāli ir jaunā īpašnieka uzmešana uz motora kapitālo remontu.

pilnīgi piekrītu, bet tā te pie mums ir pierasta lieta ......

 

@Ronalds, apsveicu vārda dienā !, atraušu šodien vienu ukraiņu šnabi uz tavu veselību .....

Link to comment
Share on other sites

Eļļas gredzeni piedeg no nekvalitatīvas eļļas, nevis no gāzes. Protams to dažkārt iespaido citi faktori. Sveces, nepareizs degmaisījuma regulējums, apkopju intervāls vai ilga stāvēšana 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kas ir mitsubishi džips? pajero/outlander/asx

 

kāds dzinējs?

 

kāds ir ražotāja noteiktas eļļas maiņas intervāls un faktiski ievērotais?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , alusbundza teica:

man jau šķiet, ka pie mums ir nekvalitatīva gāze, kas pilnīgi nesadeg,

Svarīgi arī kur pilda. 

Es leju tikai LPG. Pēc vairākiem 10kkm filtri tīri, nekādu problēmu.

Kolēgis pilda SOSā lēto gāzi. Viņam tur visu laiku kaut kādas problēmas. 

Var jau būt, ka viņam arī gāzinieks ar līkām rokām. Nezinu.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
1 stundu atpakaļ, Usins teica:

kas ir mitsubishi džips? pajero/outlander/asx

 

kāds dzinējs?

 

kāds ir ražotāja noteiktas eļļas maiņas intervāls un faktiski ievērotais?

 

 

aizmirsu, kāds tur viņam tas modelis, bet tam jau nav nozīmes, zinu , šis perfekti ievēro eļļas maiņas termiņus, un lej tikai paredzēto eļļu 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Arī eļļas maiņas pa 15kkm nepaliek bez sekām. 130kkm mūsdienu motoram ir daudz.... 

daudziem muusdienaas ir dubultots resurss, tfu mainjas intervaals

un pirmais saimnieks reglamentu paarkaapj tikai, ja ir paredzeejis letot auto ilgaak par liizes maksaajumiem

Link to comment
Share on other sites

Bija Astra G. Pie 150t nobraukuma uzliku gāzi. Pie 220t kapitālais remonts dzinējam dēļ plīsuša kompresijas gredzena. Pārdevu pie 390t nobraukuma jo virsbūve pārāk sarusēja. Gāzenieks pie apkopēm vienmēr slavēja diagnostikas zīmētos grafikus un skaitliskos rādītājus. Lēju tikai LPG gāzi, kopā kādus 25 t litrus. Eļļu mainīju pēc 20 t km. Pēdējā laikā palielinājās eļļas patēriņš. 

Link to comment
Share on other sites

Bija Astra G ar 1.4 ECOTEC benzīna dzinēju. Pie 160k km dzinējs negribīgi startējās, kompresija divos cilindros bija stipri zem normas, rija eļļu. Eļļu, apkopes utt veicām pat biežāk nekā pēc reglamenta, visi materiāli kādus ražotājs paredzējis. Gāze nebija uzlikta. 

Bija Audi A6 C5 Q ar 2.4 benzīna dzinēju. Pie 100k nobraukuma uzliku 4 paaudzes gāzi. Pašlaik ar to nobraukts vēl 200k. Gāzei vēl pat sprauslas nav bijis jāmaina, tikai apkopes. Ar dzinēju nav nekādas problēmas, arī eļļu neēd. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
pirms 14 stundām , alusbundza teica:

šis perfekti ievēro eļļas maiņas termiņus, un lej tikai paredzēto eļļu 

Derētu noskaidrot, kas par ražotāju eļļai. Bija viens krievu video, kur salīdzināja dažādas eļļas un dažas tur bija gandrīz cepameļļas līmenī.

 

Kādu laiku arī braucu gāzētu autiņu. Kad sākās problēmas ar motoru, tad konspiralogi sāka bīdīt visādas tautas leģendas un remontus ar motora maiņu. Galu galā pēc ilgiem čakariem, pareiziem servisiem arī apstiprinājās merša forumos rakstītais par konkrētā V6 raksturīgām motora slimībām - visas vakuuma trubiņas sakalta ar visiem savienojumiem un vajadzēja veikt pilnu to nomaiņu, kā arī MAF bija defektīvs. Līdz ar joprojām gaidu pārliecinošus argumentus par to, ka gāzei kaut kādā mērā ietekmē motora darbību. Motora sausināšana ir tāds pats mīts kā plakana zeme.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Uzņēmuma autoparkā bija padaudz wv grupas auto, un daži japāņi ar autogāzi. Visiem japāņiem bija jāliek papildus eļļošana vārstiem. Iespējams, ka dēļ šīs papildus eļļošanas ir radies mīts par sausināšanu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...