Jump to content

Elektrisko skrejriteņu likums?


Recommended Posts

2019.09.11. , 13:00, kicker teica:

Tiem Fiqsy beidzoties naudai kura iemaksāta aplikācijā, skūters neapstājas, tarifs turpina skaitīties un skūters brauc..

 

Diez tur vajag reģistrēties ar īstajiem datiem? Ja nē, tad varētu notestēt ar bezpersonisku maksājuma karti un par pāris € vizināties visu dienu (vai kamēr izbeidzas baterija) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , Kramerss teica:

Nav jāņemas ar tām motora eļļām

Kāpēc lai būtu jāņemās? Mopēds ar 4T dzinēju ne kūp, ne jāņemās. . Tad jautājums drīzāk, cik tu nobrauc, lai tev liktos, ka reiz 1000-1500km eļļas maiņa ir baisā ņemšanās.

Tas elektro skrejritenis pie smagāka indivīda un lielāka ātruma ir diezgan bīstama uzparikte. Domā, ka tā mazā mehāniskā disku bremzīte spēj to pasākumu kaut necik pieņemamā gabalā no 40km/h apturēt? Ne vella, pamēģini kaut ar velo, kam mehāniskās bremzes, ieskrieties līdz kādiem 30-35km/h un bremzēt cik spēka. Nekas prātīgs nesanāks, Tagad iedomājies, ka tev ir tikai viena bremze, nekādi riteņi ar nekādu saķeres laukumu, bet masa +/- tāda pati. Tas arī ir iemesls ātruma ierobežošanai, kaut tīri motoram pietiktu spēks ieskrieties. Protams, konstrukciju ar vaig izturīgāku pie lielākiem ātrumiem un braucēja svara.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši jāpiemēro nodoklis. Komercijai 20EUR gabalā/mēnesī un privātajam 50EUR gadā. Ja pieķers kādu izīrējam savu personisko, tad naudas sods 5000EUR, rīka konfiskācija un 30 dienas administratīvais arests, liegums braukt ar jebko elektrisku 10 gadi (tajā skaitā ar tramvaju, vilcienu un trolejbusu).  

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

PlayingTheSaint
1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

Ne vella, pamēģini kaut ar velo, kam mehāniskās bremzes, ieskrieties līdz kādiem 30-35km/h un bremzēt cik spēka.

Ziņas galvenajai domai piekrītu, bet šī daļa ir pilnībā nepareiza. Neatkarīgi no bremžu tipa (, ja neskatamies 30-40+ gadu vecā vēsturē) viss atkarīgs no braucēja pieredzes, bremžu tehniskā stāvokļa un ceļa seguma stāvokļa. Cita lieta, ka transporta līdzekļiem, ar diviem riteņiem, uz sausa seguma priekšējās bremzes ir galvenās darba darītājs, diez cik labi skūteriem tās strādā, ja tādas ir.
~
Ir tāds teiciens, ka motorolleri ir priekš vīriešiem, kuriem patīk kā vējš vēdina viņu vagīnas. Kaut ko līdzīgu derētu par skūteriem izdomāt.


 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@PlayingTheSaint Protams, ka ir 101 faktors, kas nosaka kā sanāks apstāties. Šoreiz neņemsim tos vērā, pieņemsim, ka bremzē pilnīgs čaiņiks, kas māk nospiest abas bremzes un nenolikt uz muti. Braucu ar dažādiem divriteņu transportiem, ar un bez dzinēja, pieredze dzelža apstādināšanā ir. Cik saprotu, šim brīnumam ir priekšas piedziņa, līdz ar to pie bremzēšanas, priekšriteni bremzē dzinējs, pakaļējo ar nelielu, mehānisku disku bremzīti. Principā, var uzskatīt, priekšā bremžu nav. Cik nu vari ar pakaļējo, tik vari.

Motorolleristiem vismaz ir obligāti pēc CSN kaska jāuzliek, lai neizšķada smadzeni, ja nu tāda ir un nespēj izdomāt par pasargāšanu pats. Gudrākie tāpat paši izdomās, ka vajag, pārējiem jāizraksta protokoliņš, lai aizdomātos.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, martinno teica:

A ja kartē vējš svilpo? :)

Par šito arī domāju, tāpat kā iepriekš minēji par bezpersonisku karti ar dažiem eiro.., ganjau iet cauri, piemēram ar premium plus mastercard, vienīgi vārds kautkāds jāizdomā, jo nav uzštampēts :D

bet, ja reālajā kontā ir tukšums, interesanti kā piedzen sev pienākošo summu..

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Gan jau viņi kaut kā uzskaita parādu. Tad atrod tevi un aizsūta rēķinu vai tml. Ja izliecies beigts, tad uzrīda parādu piedzinējus. Tikai jautājums vai tas ir tā laika vērts. Tie būtu tik daži EUR. Nekādi jau baigie zaudējumi nebūtu, ja skatās no pašizmaksas puses.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu kā ar fiksī bet man ar boltu pievienojot tukšai sekundārai kartei viņi bļauj man uz emailu atgādinājumus.

 

Sākumā 24st, tad 48st, tad 7d, 14d :biggrin:

Labots - LagerLV
Link to comment
Share on other sites

2019.09.12. , 15:26, Kazarms teica:

Kāpēc lai būtu jāņemās? Mopēds ar 4T dzinēju ne kūp, ne jāņemās. . Tad jautājums drīzāk, cik tu nobrauc, lai tev liktos, ka reiz 1000-1500km eļļas maiņa ir baisā ņemšanās.

Tas elektro skrejritenis pie smagāka indivīda un lielāka ātruma ir diezgan bīstama uzparikte. Domā, ka tā mazā mehāniskā disku bremzīte spēj to pasākumu kaut necik pieņemamā gabalā no 40km/h apturēt? Ne vella, pamēģini kaut ar velo, kam mehāniskās bremzes, ieskrieties līdz kādiem 30-35km/h un bremzēt cik spēka. Nekas prātīgs nesanāks, Tagad iedomājies, ka tev ir tikai viena bremze, nekādi riteņi ar nekādu saķeres laukumu, bet masa +/- tāda pati. Tas arī ir iemesls ātruma ierobežošanai, kaut tīri motoram pietiktu spēks ieskrieties. Protams, konstrukciju ar vaig izturīgāku pie lielākiem ātrumiem un braucēja svara.

nu tomērt tīra vide un nav izmešu un trokšņa un nav benzīns jāpērk pārvietošanās ilgtermiņā lētaka.

Es jau tomēr vērtētu situāciju protams drīzāk pa rīgu nerisketu ātrak pa 30 km/h ar tādu pilnīgi pietiek. Ārpus varbūt 40 km/h. Man ar velo 30 km/h braucot ar riteni  jau ir jāsaka godīgi silta vasaras dienā 10 km nobraucot tomēr iesvīšana. Ja un tas ir pa plusiem.

Un piekrītu Ja protams tagad ir ļoti ļoti daudz mīnusi  Pirmkārt par tehnisko pusi.  Kaut gan mehāniskās bremzes ir arī parastiem 4t skuteriem? Varbūt kļūdos. Viņi e-skūteriem nav padomājuši par to tehnisko pusi cik tas ir prakstisks un doršs tas mazais samokats, kas fakstiski ir mazliet lielāks par to parasto samokatu ar ko bērni parasti braukā ar kāju ieminot. 

Bet, pa spīti tam, e-stransportam ir nākotne iespējams. 

E-skūteri un visas tādas uzpariktes protams ir tikai tādi "palīglīdzekli", vardu sakot īstenībā tomēr ne šis ne tas.  Tas reāli ir tā vai nu izklaide "tūrstistam" silta vasaras dienā pa gludu cēļu bez mantām vai arī tādam bez mantu ofisniekam kas brauc no mājām uz ofisu bez mantām un tad aŗī tikai vasarā silta dienā un pa gludu ceļu. Bet LV jau zināms ka nav kā vācijā.

Labots - Kramerss
Link to comment
Share on other sites

Bieži Rīgā nesanāk būt, bet tās pāris pēdējās reizes, kad biju, stāvot pie sarkanā, noskatījos trillera cienīgus elementus - pilnīga ignorance uz luksofora signāliem, zebrām, gājējiem uz ietves un visu pārējo. Brrrr

Link to comment
Share on other sites

nu, kritiskā masa. sākas ar velo, tagad visādi elektroverķi.

visiem būtu labāk, ja palielinātu spiedienu uz pašvaldību - būvēt labākus ceļus gan priekš visiem divriteņiem, gan priekš gājējiem.

kaut kā nav populārs tas domu gājiens - ātrāk braukt, ātrāk novākties no situācijas kas traucē citiem, ātrāk sasniegt galamērķi, ātrāk tikt pie ieplānotā darīšanas. profit visiem.

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , aoma teica:

Bieži Rīgā nesanāk būt, bet tās pāris pēdējās reizes, kad biju, stāvot pie sarkanā, noskatījos trillera cienīgus elementus - pilnīga ignorance uz luksofora signāliem, zebrām, gājējiem uz ietves un visu pārējo. Brrrr

Vienmēr atradīsies daži cilvēki kas ignorē pilnīgi visu neatkarīgi vai brauc ar elektrisko skrejriteņi ,mopēdu,velosipēdu vai iet ar kājām...

Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , Kramerss teica:

nu tomērt tīra vide un nav izmešu un trokšņa un nav benzīns jāpērk pārvietošanās ilgtermiņā lētaka.

Ja mēs tā uz šito paskatamies, varbūt. Degvielas izmaksas kkādam 50ccm skūterim gan ir smieklīgas. Bija man pusaudža gados kkāda pilnīgākā čaina, za to izskatījās pēc moča, ar manuālo kārbu un 70ccm cilindru. Pa pilsētu kādi 2,5l/100km, pa šoseju zem 2l . Nu tas ir ap 3 EUR. 100km. Eļļas maiņa tur pa 1000km, karterī 0,5l, visparastākā moču 10W40 eļļa, 5EUR litrā (Toļi kkāds Mannol/Eurol). OCTA uz gadu 15EUR. Es ar viņu norullēju kkādus 15 000, tagad vectēvs rullē tālāk. Pa to laiku nomainīju abas riepas 1 reizi, tas vēl kādi 50 EUR un ķēde+zobrati, normāls aftermārkets arī kādi 50 EUR. Un kaut kādi sīkumi vēl bija jāpieskrūvē pa to laiku. Visbiežāk, labāk un kvalitatīvāk, un lētāk detaļu bija uztaisīt pašam, nekā pirkt jaunu čainu. Maksāja jauns laikam kaut kādus 500 vai 600 latus, neatceros precīzi. Domāju, ka tādu noskrējienu tas elektrostāvdrāzis nesasniegs, līdz ar to benzīna mopēds galā iznāk krietni lētāk ilgtermiņā.

Ar velo, dabīgi ka sanāk iesvīst. Nesen tikai šī iemesla dēļ pārsēdos no velo uz motocikla braukāšanā uz darbu. Apnika, ka dienā jānominas ap 30-40 km un tu visur ierodies sasvīdis un smirdīgs...

Tam ir nākotne, kad būs pienācīgi ātra uzlāde, akumulatori ar pienācīgu ietilpību un samazināts svars. Īpaši uz motocikla. Griezes moments ir uzreiz, ne kūp, ne trokšņo. Kad elektor mo varēs nobraukt tik pat cik ar bāku benzīna (mans var 300-400km) un svērs tik pat cik līdzvērtīgs benzīna mo, tad man elektro motocikls kļūs interesants. Pašlaik, galīgi garām, īpaši jau izmaksu ziņā.

pirms 16 stundām , Kramerss teica:

 Kaut gan mehāniskās bremzes ir arī parastiem 4t skuteriem?

Ja tā nav kaut kāda pilnīga čaina, priekšējās parasti jau ir hidrauliskās disku, ņemot vērā īpatnības bremzēšanai ar 2 riteņu transportu, pakaļējās pilnīgi pietiek, ja ir mehāniskie barabani.  Mopēdiem gan mēdz būt priekšā neko nebremzējoši trumuļi, bet nu tur atkal bišku piešaujoties to var kompensēt ar dzinēja bremzēšanu. Kaut kā biju apguvis savējo bezbremžu aparātu ļoti strauji dabūt mierā.

Link to comment
Share on other sites

2019.07.25. , 09:29, itanium teica:

Esi braucis? Un kā vēl pabrauksi! Un pie tam, ja neesi zābaks, to vari darīt, arī nevienam netraucējot!

Piekrītu. Nav starpības ar ko pārvietojas, ja prātiņa nav.

2019.09.11. , 11:16, Kramerss teica:

Vēl pa skrejriteņiem un to ātrumu. vēlējos uzprasīt šeit ja kāds jau zin par to.

Tiem slavenjiem kas tagad nāk modē laikam tie xiaomi melnajie un baltie, kas tagad braukā un ir "galvenie" tiem arī var noņemt to ierobežotāju ja viņa jauda ir līdz tiem 250w? ja godīgi tie ierobežotāji tāč vispār ir kaut kā tā. Ja godīgi es tomer nesparotu, ir benzīna mopēdiem tie ierobežotāji uzlikti dažiem lai ātrak pa tur 50 nejiet ja noņem var līdz teiksim 70. Tas viss ir Eiropas rtegula. Bet elekltroskūteriem kur elektromotors 250w ka viņiem ko var noņemt ja paredzēts ir 25 km/h tad arī tur ir noteikta jauda līdz 250w kas atbilst 25 km/h nu labi tur pa kalnu lejā uzies uz tiem 30 ja viegls? Bet vai tiem ar var ko tur noņemt kadu ierobežotāju kaut kā tīri caur datoru ar kādu tur programmu? jeb ta ir kāda maldināšana?   

 

Lietoju m365. Nobraukums ap 200km, 250w - 500w, ar orģ.softu max 25km/h  custom softs 30/32. Nekas tur nav jālodē un jāskrūvē.  Pārvietojos pa jelgavu, te tie 25 ir pa maz, 30 ir ok. rīgā var būt pietiek ar stock. Ja ierausi kādā bedrē tad 20-25 vēl paskriesi. Par 30 nu šaubos. 

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , Kramerss teica:

Pirmkārt par tehnisko pusi.  Kaut gan mehāniskās bremzes ir arī parastiem 4t skuteriem? Varbūt kļūdos. Viņi e-skūteriem nav padomājuši par to tehnisko pusi cik tas ir prakstisks un doršs tas mazais samokats,

cik katrs verķis ir drošs - depends on braucēja un pieredzes - man tuvojas ceieris štukai, uzskatu ka varu izmanevrēt un apbraukt jebko. bet arī - ja esi neomā, vai tuvojas mēness fāzes - jābūt ļotiļoti uzmanīgam uz rīgas ielām. nu un, ķivere manuprāt būtu obligātoriska, piekristu, ka visus bez tās celtu no trases nost, līdz pat konfiskācijai.

 

m365 uzskatu ir labi - pakaļas mehāniskās, pie roktura nospiešanas pieslēdzas arī priekšas motors bremzējot. nu un vēl var piepravīt ar kurpju zolēm pa asfaltu :)

ninebot tipa ir pavisam savādāki refleksi vajadzīgi - pakaļbremze klasiskā uz dubļubleķa, bremzes kloķis iedarbina motora bremzi. man bij baigi bailīgi nepieradušam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , ervie teica:

cik katrs verķis ir drošs - depends on braucēja un pieredzes

Esi mēģinājis ar samokatu no max ātruma ekstrēmo bremzēšanu? Pamēģini! ;) Cik būs apstāšanās ceļš kaut ar normālu mopēdu salīdzinot? ;) 

Link to comment
Share on other sites

Skatos vairāki izmanto m365 un nobraukts jau diezgan, sakiet, kā ar bateriju, cik dzīva viņa ir vel pēc jūsu lietošanas? t.i sākumā cik km varēja ar baču nobraukt un tagad, pēc pusgada-gada-diviem, cik ātri nolietojas..

Neatmet doma par šī agregāta iegādi, šogad vairs nekā un nākamo vasaru varbūt, kā reiz pagaidām kā labākais variants man šķiet m365 pro.

 

 

Par tiem braucējiem, kā jau iepriekš minēja, brauc pārdroši un aplami ar domu, ar mani jau nekas nenotiks. Visi tie gājēji, vellopēdisti kas brauc kā ar klopēm uz acīm, daļa pārkāpuši uz elektro braucamajiem.., diemžēl. Mans uzskats, visnormālākais cilvēks uz ielas kas pārvietojas pa trotuāru vai braucamo daļu, šķērso brauktuvi ir tas kurš ikdienā regulāri brauc ar auto, tiesa gan, ir mazi izņēmumi, bet tā tas ir, viņš redz no visām pusēm visu, pārējie tik "mauc"

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , Ronalds teica:

Esi mēģinājis ar samokatu no max ātruma ekstrēmo bremzēšanu? Pamēģini! ;) Cik būs apstāšanās ceļš kaut ar normālu mopēdu salīdzinot? ;) 

nezinu, ko domā ar ekstrēmu bremzēšanu. es nebraucu ar klapēm uz ausīm un aizvērtām acīm. jau preventīvi čekoju un domāju no kurienes kas var parādīties - veikalu durvis, iebrauktuves, krustojumi aiz mājas stūŗa, kur var tāds pats kā es var taisīt to pašu līkni bet pretī. kā autobraucējs lasu visas auto - kur nu viņas teorētiski var braukt, kad un cik ātri.

++ (es varu arī bērnu ratiņu ātrumā braukt ja vajag.)

domāju no stoka max līdz tādam ātrumam kur var nolekt un skriet krūmos bremzējoties - pietiktu ar pusotra 2 metri.

 

 

Pirms 10 minūtēm , kicker teica:

Skatos vairāki izmanto m365 un nobraukts jau diezgan, sakiet, kā ar bateriju, cik dzīva viņa ir vel pēc jūsu lietošanas? t.i sākumā cik km varēja ar baču nobraukt un tagad, pēc pusgada-gada-diviem, cik ātri nolietojas..

Neatmet doma par šī agregāta iegādi, šogad vairs nekā un nākamo vasaru varbūt, kā reiz pagaidām kā labākais variants man šķiet m365 pro.

ja tev cena pieņemama - pro ir ideāls.

baterijas izmaiņas pa šīs sezonas mēnešiem neesmu izjutis - kā nevarēju turp-atpakaļ bez starplādēšanas, tā nevaru :D

 

Labots - ervie
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , kicker teica:

Mans uzskats, visnormālākais cilvēks uz ielas kas pārvietojas pa trotuāru vai braucamo daļu, šķērso brauktuvi ir tas kurš ikdienā regulāri brauc ar auto, tiesa gan, ir mazi izņēmumi, bet tā tas ir, viņš redz no visām pusēm visu, pārējie tik "mauc"

Paradumi mainās ļoti ātri. Pirmstam daudz braukāju ar riteni un nepatika ka gājēji iet pa velo pusi, itkā jau nav grūti apbraukt, bet citreiz bariem velkas ka pat apbraukt nav iespējams, domāju visulaiku vaitad tiešām tik grūti iet pa gājēju pusi. Tagd kad tik bieži vairs nebraucu, tad pats sevi pieķeru visulaiku velkoties pa velobraucēju pusi. Taspats arī braucot ar auto, 5dienu 6dienu vakaros centrā visi iet pāri krustu šķersu velkoties no pubiem, jābūt mega uzmanīgam. Pienāk 5d vakars un pats, kad iet tusēt tad velkos visur pāri ar domu ka nav jau tramvajs, apbrauks riņķī :D .

Link to comment
Share on other sites

Man kautkā lielas, ka tieši lielākajai daļai cilvēku tie paradumi mainās atkarībā no tābrīža lomas, vai tas braucējs, vai gājējs un sakars ar to ka ikdienā brauc ar auto ir mazs.

Ir kas ir uzmanīgi gājēji jebkurā situācijā un ir tādi kas nav, brauc vai nebrauc ikdienā tur lielu lomu nespēlē. Pietiekoši daudz autobraucēju kas paliek par pilnīgiem muļķiem kad tiek pie velosipēda.

Link to comment
Share on other sites

Es domaju ka vislabak ir ieverot konsekvenci - parkapt noteikumus gan ejot kajam, gan ar velo, gan skuteri, gan braucot ar auto! Tad neviens nevar parmest paradumu mainu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , AndrisBB teica:

Man kautkā lielas, ka tieši lielākajai daļai cilvēku tie paradumi mainās atkarībā no tābrīža lomas, vai tas braucējs,

Nepiekrītu. Mani novērojumi liecina par to, ka tie kas ir autobraucēji salīdzinoši normāli uzvedās satiksmē arī kā gājēji, vai velobraucēji. 

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Racer teica:

Nepiekrītu. Mani novērojumi liecina par to, ka tie kas ir autobraucēji salīdzinoši normāli uzvedās satiksmē arī kā gājēji, vai velobraucēji. 

jā. tie kas autobraucēji kaut ko vairāk zin par latvijā spēkā esošiem CSN, līdz ar to arī ar velo/elektro ir paredzamāki.

tā dažkārt brīnos par velobraucējiem, kas uzvedas itkā būtu no britu salām....

nu un, šorīt sev atgādināju, ka velokrustojumi (vai tas kas viņu vietā) ir pilnīgā pēckara satiksmes attīstības līmenī. (nu bīstami ir visiem, ja skūterists močī šķērsām pāri veloceļam neskatoties, ja tas viss pie krustojuma, kur velojoslai zaļais...)

Link to comment
Share on other sites

IMHO, jebkuram, kurš piedalās ceļu satiksmē ne ar savām kājām (t.i. - izņemot kājām gājējus), būtu nepieciešama atļauja piedalīties satiksmē, neatkarīgi no tā vai pārvietojies pa ietvi, vai brauktuvi. Da kaut primitīvi 5h kursi un teorētiskais CSDD eksāmens. Reāli zb cilvēku po*ujisms un tupums.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Katru dienu redzu centrā desmitiem autobraucēju, kuri nolikuši auto ielas malā ar telefonu pie auss cauri satiksmes plūsmai lavierē vai īpaši neskatoties (nav jau tramvajs, apbrauks) mauc pāri uz pretējo ielas pusi. 

Teorētiski tak vajadzētu zināt par ielas šķērsošanas noteikumiem.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Katru dienu redzu centrā desmitiem autobraucēju, kuri nolikuši auto ielas malā ar telefonu pie auss cauri satiksmes plūsmai lavierē

katru dienu redzu centrā diezgan daudz autobraucēju, kas ar telefonu pie auss cauri satiksmes plūsmai lavierē ar savu auto. un?

katru dienu redzu centrā diezgan daudz autobraucēju, kas demonstrē savu piederību alternatīvajām minoritātēm, stājoties uz veloceļiem, trotuāriem, zem apstāties aizliegts zīmes, ar vai bez ieslēgtām avārijas lampām. un?

vajadzētu taka katru no viņiem bildēt un sūtīt uz attiecīgo policijas appletu, bet vai ar to būs līdzēts?

vai tas atjaunos puslīdz izpostīto "sabiedrisko kontraktu" - domāt par citiem un uzvesties pieklājīgi....

 

Link to comment
Share on other sites

Rīgas centrā kaudzi satiksmes problēmu atrisinātu ar 30km/h max atļauto ātrumu. Tad velo, skūteri un pārējie varētu labi sadzīvot uz brauktuves, jo nebūtu tik ievērojamas ātrumu starpības.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Kolēģis paņēma kaut kādu 3.2kW skrejriteni ar pieliekamo/noņemamo krēslu, kas, protams, izskatās reti debīli - riteņi mazi, paātrinājums zvērīgs (ceļ priekšu gaisā), ejot uz visiem 70-80 km/h.

Cik nu es pabraucu - idiotisma kalngals. Ar tiem mazajiem riteņiem un šauro stūri riktīgi nestabils jau pie 30km/h, braukt ātrāk ir agra vai vēla pašnāvība.

 

Līdzīgs šim: https://aliexpress.com/item/32872577203.html

 

Labots - itanium
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , e = d teica:

Rīgas centrā kaudzi satiksmes problēmu atrisinātu ar 30km/h max atļauto ātrumu

Man ir labāks priekšlikums! Labāk vispār aizliedzam auto satiksmi! 100% garantēti ka auto vairs nevienam netraucēs! Un cietušo arī vairs nebūs! :D 

 

Bet ja runā par ātruma ierobežojumu - jo lēnāk kustas satiksme, jo mazāka ceļu caurlaides spēja un lielāki korķi! 

Konkrēts piemērs - Granīta iela.  Kamēr tur bija atļauts 70 un visi brauca uz 80 nebija problēmu sagaidīt kreisajam brīvu momentu. Tagad, kad tipa drošībai noņēma 70, noķert momentu palika krietni grūtāk! 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , e = d teica:

Rīgas centrā kaudzi satiksmes problēmu atrisinātu ar 30km/h max atļauto ātrumu. Tad velo, skūteri un pārējie varētu labi sadzīvot uz brauktuves, jo nebūtu tik ievērojamas ātrumu starpības.

Sameties ar pārējiem hipsteriem, nopērc zemi, ierobežo un izpildies uz nebēdu, bet nečakarē normālu cilvēku satiksmi.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , itanium teica:

Kolēģis paņēma kaut kādu 3.2kW skrejriteni ar pieliekamo/noņemamo krēslu, kas, protams, izskatās reti debīli - riteņi mazi, paātrinājums zvērīgs (ceļ priekšu gaisā), ejot uz visiem 70-80 km/h.

Cik nu es pabraucu - idiotisma kalngals. Ar tiem mazajiem riteņiem un šauro stūri riktīgi nestabils jau pie 30km/h, braukt ātrāk ir agra vai vēla pašnāvība.

 

Līdzīgs šim: https://aliexpress.com/item/32872577203.html

 

Pa asfaltu laižot ar tādu ātrumu riepas gan vajadzētu kādas piemērotākas, protektors jau uz uhh, kluči :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...