Jump to content

Elektrisko skrejriteņu likums?


Recommended Posts

Nebūs pirmais. Ir bijuši LV visādi braucamie pirmstam. 

Pietam tas braucamais urban vai touring modē nav tik briesmīgs cik izskatās, ir jau ar viņu braukāts.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Braukāt varēsi ilgi pateicoties cilvēku iecietībai, savādāk šitādus sen blieztu nost klusināti

Link to comment
Share on other sites

Ar āmuru pa naglu arī ir sists, bet dažreiz sanāk uzsist pa pirkstiem

Es braucu nedaudz pārsniedzot maksimāli atļauto braukšanas ātrumu, tapēc spogulī divreiz neskatos

 

Labots - masitis
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Starp citu, visi noteikumi un visi likumi sen ir uzrakstīti, tie ir tikai jāzin un jāievēro

Link to comment
Share on other sites

Transporta un ceļa nodokli maksāt negribi, ar sabiedrisko transportu braukt negribi, da nah tu kādam esi interesants

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 5 stundām , masitis teica:

Braukāt varēsi ilgi pateicoties cilvēku iecietībai, savādāk šitādus sen blieztu nost klusināti

skaties, ka pirmais nenobliežies …..

 

tikai atbalsu motociklistus, mazāk sastrēgumu, un citas priekšrocības, pats arī braucu ar moci

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , AndrisBB teica:

Nebūs pirmais. Ir bijuši LV visādi braucamie pirmstam. 

Pietam tas braucamais urban vai touring modē nav tik briesmīgs cik izskatās, ir jau ar viņu braukāts.

Piekritīšu. Diavels, jau nav žilete un ir daudz manevrēt spējīgāks par čoperi.

Protams jaudas viņam netrūkst, bremzes labas, svars nav dikti mazs.

Laikam nav manai gaumei, bet kopumā interesants aparāts.

 

Pieņemu, ka UK gadījumā dikti jāpēta apdrošināšanas izmaksas katram aparātam individuāli, lai nav pēc tam aplauziens, ka grib no tevis vaiprāta summas par itkā neko traku.

 

Savukārt Masitis drīkst iet ievērties atvilknē.

 

 

Labots - MIGs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , MIGs teica:

Piekritīšu. Diavels, jau nav žilete un ir daudz manevrēt spējīgāks par čoperi.

Nu tas Diavels vairak vai mazāk fantāzija uz doto mirkli, pārlieku dārgs. Kā arī iemanevrēt viņu manā dārzā būtu pamatīga problēma, jāpārtaisa vārti utt.

Ja līdz pavasarim nepārdomāšu, tad vissaprātīgākais variants ko esu izpētijis ir Suziki sv650, ja pirmajā vasarā jau neapniks, tad var domāt par kautko interesantāku. 

Vai arī kautko no BMW, viņiem tagad 0% līzings un sanāk maksāt to pašu naudu par daudz labāku un dārgāku braucamo.

Link to comment
Share on other sites

SV650 ir foršs ikdienas motocikls, kas neuzko daudz nepretendē.

Kad iemaņas ir apgūtas, tad gribās labāku amortizāciju, labākas bremzes, vairāk jaudas, mazāku svaru. Bet mocis nav slikts. Ar BMW - nu tur pa lielam ir vai nu žilete vai adventūres.  Tādi ielas/pilsētas aparāti viņiem īsti nav.

Pa lielam jau pilsētai vajag pilsētas vai Supermoto motociklus.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

IamPurple
6 minutes ago, Raimonds1 said:

Labi, divritenim ar kārtigu stūri tādu jaudu, bet šitādam te?!!!

Ok, cik cilvēkiem reāli ir šie monstri? Tas galīgi nav kā piemērs parastam elektroskūterim.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Ja motociklam Brammo Enertia Plus ieliek 13 kW jaudīgu dzinēju ar 4500 rpm un 40 Nm griezes momentu, kas pieejams no 0 - 1450 rpm, tad tur viss ir kārtībā, tas ir motocikls ar stabilu konstrukciju un lieliem riteņiem. https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/brammo/2013-brammo-enertia-plus-ar161753.html

https://www.youtube.com/watch?v=jMIRhNir4FY

Tam Dualtronam tur viss ir pavisam citādi.

Link to comment
Share on other sites

Neredzu pamatu, par ko tur brīnīties..

Pasaule ir pilna ar neprātīgiem braucamajiem, un ne tikai..aparātiem u.c šņagu.

 

Link to comment
Share on other sites

Kā teica psihologs A. Kapranovs- 10%cilvēku viedoklis, iegribas, vēlmes, orientācija utt. nav jānoliek vienā līmenī ar 90% normālu cilvēku. 

Link to comment
Share on other sites

Psihologs Dr.Sējiņš ieteica visvairāk uzmanīties no cilvēkiem, kuri skaļi apgalvo, ka pārstāv normālo cilvēku viedokli.

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Nu labi, šo tēmu varēja aizvest līdz tēmai par Audi ar gāzi, transports taču, bet līdz Kašpirovskim? Kādā sakarā?

------------------------

Es tikai uzrakstīju, ka katram satiksmes līdzeklim pieejamai jaudai jābūt kaut kādā loģiskā tehniskā sakarā ar pārējo konstrukciju, riteņu un šasijas izmēriem, saķeri un līdzsvara regulējumu.

Link to comment
Share on other sites

2019.12.28. , 20:50, Raimonds1 teica:

Motora jauda 5400 W (2 x 2700W)
Max. ātrums 75-80 km/h

Max. noslodze 120 kg

Labi, divritenim ar kārtigu stūri tādu jaudu, bet šitādam te?!!!

Arī divritenim ar kārtīgu stūri tā ir ārprātīga jauda. Ja nemaldos  pasaules treka čempions var izgriezt 2kW, parasts nesportists kādus pārsimt vatus. Par rūpnieciski ražotiem elektro velo neesmu tēmā, bet ķīniešu motorus kilovatīgus cilvēki liek uz velo, un tas arī ir d@#uja. Pieci - tas ir piz*ec perebors.

Bet smieklīgākais šeit ir 80km/h maksimālais ātrums ar 11" riteņiem.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc, ka Raimonds nesaprot vienu pamata lietu - ir pie pakaļas ko ražot, ja to var pārdot.

Un daļa no braucējiem gan jau būtu priecīgi, ja viņu aparātam būtu tik daudz jaudas. Vai tas vajadzīgs, ir pavisam cits temats.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , 138 teica:

Bet smieklīgākais šeit ir 80km/h maksimālais ātrums ar 11" riteņiem.

nemaz nav smieklīgi, uz gluda asfalta būtu labi OK, lai iekļautos (pie)pilsētas satiksmē.

biki dumi ir tās "bezceļa" riepas, drošvien diezgan vibrēs pie lielāka ātruma.

kas mani reāli mulsina - priekšas konstrukcijas stiprība, baigi tievs viss izskatās. drošvien kaut kāds alu lējums sakausējums, par titānu gan jau viņi būtu pieminējuši, ja būtu. un arī, trīs uzlādes caurumi bildēs.... ta kas, max uzlādei būs baroklis ar trīs astēm reizē? ķīnietis, ļā...

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , 138 teica:

Bet smieklīgākais šeit ir 80km/h maksimālais ātrums ar 11" riteņiem.

Salīdzinājumam:

50cm3 motorolleriem standarta izmērs ir 12'. Un ar big-bore kitiem tie rolleri iet krietni, krietni ātrāk par kategorijai atļautajiem 49km/h.

Piemēram: https://yamaha.lv/product-lv-lv/skuteri/50cc/neos-4-taktu-2018/

Protams citiem ir arī lielāki riteņi.

Labots - MIGs
Link to comment
Share on other sites

Man kādreiz bij Honda Chaly ar Daytona 190cc pitbaiku racing motoru, apmēram 20zs. 

Honda Chaly nāk uz 10'' riteņiem. Bij tāds varen ņiprs braucamais.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
pirms 11 stundām , Katarakta teica:

Vinus plano aizliegt vai nee?

Ko tur aizliegsi...labākajā gadījumā izdomās regulējumu - kur un kā lietot..

Tik pat labi skrituļotāji arī bīstami... :D 

Link to comment
Share on other sites

Gadījās uzkāpt uz šitāda:

Epta, vot tā ir manta.

Imvho, dahua drošāks par stāvdrāžiem (bremzēšana ar motoru = lielāka iespēja savākties bremzējot, nav stūres ar ko vari aizķert dajebko, liels ritenis = mazāk baidās no bedrēm, vieglāk nolekt, utt.).

Kruts arī tāpēc, ka kaut kas patiešām jauns, nevis idiotiskas un tizlas pariktes (skrejriteņa) apgreids ar motoru.

Next best thing pēc BTTF hoverbōrdiem (kādus, šķiet, tik drīz nesagaidīsim).

Vienīgais trūkums - maksā kā labs cigārs ar gāzi :dry:

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , 138 teica:

Kruts arī tāpēc, ka kaut kas patiešām jauns,

Šamam jau ir vismaz 5 gadi, Latvijā arī jau ir 2 gadus dīleris.

Link to comment
Share on other sites

Nez, ar šiem ir DAUDZ čakarīgāk šķērsot apmales nekā ar skrejriteņiem (elektriskiem vai nē).

Un šams nekādi nevar būt drošāks par braucamo ar stūri, nekādi...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , itanium teica:

Un šams nekādi nevar būt drošāks par braucamo ar stūri, nekādi...

ir drošāks. jo maz kam ir drosme ar viņu mācīties braukt.

 

ps: vot redz būs jaunais rīgas domes izgājiens, 15 saraksti sasniegti. ejat uz visām sapulcēm tikšanos ar vēlētājiem - prasiet ko megakandidāti domā par satiksmes uzlabošanu. tā pa diagonāli rakstos paskatoties prioritāte nav nevienam....

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , 138 teica:

Imvho, dahua drošāks par stāvdrāžiem

Diez kā tas izpaužas? Ērtāk kā Semīram kūleni pāri kapotam pārvelt vajadzības gadījumā?

Piem par skrejriteni varu pēc 2 mēnešu lietošanas pateikt, ka tas ir 100 punkti manevrētspējīgāks par velosipēdu..

Par šo brīnumu gan šaubos.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...