Jump to content

Auto maiņa, atsauksmes par Bmw e90


Cappuccino
 Share

Recommended Posts

Ir pienācis laiks jaunam auto un kārtējo reizi dilemma. Esmu noskatījis Bmw trešās sērijas piekto paaudzi - e90, e91

Vēlos dīzeli! 320d vai 325d (3,0d)! 

Varbūt kāds var padalīties savā pieredzē vai zināšanās par šiem konkrētajiem dzinējiem? 

Paldies! :) 

Link to comment
Share on other sites

mazjam motoram ķēde ilgi neiet un mainās ap 800 euro (jo starp kārbu un motoru)

vispār par šo auto labāk būs kādā citā lv forumā apspriesties un palasīties.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cappuccino
Pirms 10 minūtēm , Usins teica:

mazjam motoram ķēde ilgi neiet un mainās ap 800 euro (jo starp kārbu un motoru)

vispār par šo auto labāk būs kādā citā lv forumā apspriesties un palasīties.

 

 

Paldies par atbildi! Eju cauri visam internetam un tā kā arī šeit ir cilvēki un ar dažādām interesēm, nodomāju varbūt ir kāds ar savu pieredzi. 

Par ķēdēm biju lasījis un tieši N sērijas dzinējiem itkā esot šī sāpe.. ar M dzinējiem viss esot kārtībā. 

Link to comment
Share on other sites

bmwpower īstā vieta - nostāstiīs tevi un ar to arī viss beigsies!

Labots - xp
Link to comment
Share on other sites

Imbaworld

kā jau ūsiņš teica, ķēde jāmaina un atrodās salona pusē. Ja vecais 2.0, kas nāca pirmajos 90, tad noteikti 2.0.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , xp teica:

bmwpower īstā vieta - nostāstiīs tevi un ar to arī viss beigsies!

Tā kā šeit būtu savādāk. Tāpat visas tēmas agri vai vēlu beidzas ar audi (80) ar gāzi.

 

Bmwpowerī vismaz cilvēki proporcionāli vairāk zin, kas un ap šo lietu.

Tas pats būtu, ja bootists ietu jautāt powerii, kādu kasti no kādām komponentēm labāk krāmēt.

 

Bet ja par Bmw, tad protams savākties visu info, + un - modeļiem, komplektācijām. Izvērtēt. Un tad ķert ko sirds vēlas, nevis pēc kāda pamatojuma, kā kuram ir gājis. Jo auto pirkšana un turpmākā lietošana ir laimes spēle. Cits jājas mūžigi ar vienu  un to pašu vāgi, kur cits problēmu nezin vispār.

Par šeit runāto ķēdi kaut vai - meibii tā ķēdes maiņa benzīnam izmāksās lētāk, nekā kādam dīzelim 3 sprauslas samainīt, vai arī otrādi.

Tāpēc, kā jau teicu, ņem vāģi kādu pašam gribas, nevis klausīties, ko kaimiņš saka - eh,  kā es jājos..

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ui, tagad tik ieskatījos, ka runa tieši par dīzeli.

Negribas jau pūst ausī, bet vis atkarīgs, kas svarīgāks.

1. ja skaiti kapeiku uz degli - neapšaubāmi 2.0

2. ja kapeika pofig, un gribi just ka tiešām kurini ar bembi, un pie sarkanā gribi izcirst gandrīz jebkuru,  neapšaubāmi 3.0

 

Ja zelta vidusceļu, tad 3.0 benzīnu, un iemet gāzi. (tulīt visi sāks bļaut) :swoon2:

Pats vālēju ar 2.5 benzīnu ar gāzi (tomātu) E46. Fūres dzīt intensīvā satiksmē var pīpējot ar cigāru rokās.. Tikai iemin, un viss notiek. Un par propānu maksā 5-6 eur par 100km. Easy

Pa 2 gadi esmu laikam tik eļļu nomainījis, un vēl biški loriņus par kapeikām. Gan jau vēl kaut ko.

Kad pirku, visi (dīzelisti) teica ka esmu cirvis kvadrātā - varēšu jāties un lai meklēju striķi ar ziepēm. Tagad es viņus, it īpaši ziemā, tai pat striķī pa servisiem valkāju.:yes2:

 

Link to comment
Share on other sites

Par to ķēdi runājot, vai ražotājs ir teicis, pēc cik ilga laika tā ir jāmaina?

Zinu VW , ražotājs nekur nav minējis par maiņas intervālu!

Link to comment
Share on other sites

Kā reiz sievai tuvākajās nedēļās plānoju iegādāt E91, arī to pašu divnieku, iepriekš ar E46 divnieku ķīseli 110kw nebija problēmu pabraukt, eko un sačipojot kautko kust uz priekšu, tapēc uz trijnieku neskatos.

Katra pieredze ar konkrēto auto pa lielam ir laimes spēle.

Kā jau iepriekš minēja, pauwerā jāmeklē info, rekur var lasīt, info daudz, domāju būs prātīgāk un info būs plašākā jēdzienā, kā tikai no kāda, kam ir paveicies/nepaveicies ar konkrēto auto  ;)

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21392

 

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , xp teica:

Par to ķēdi runājot, vai ražotājs ir teicis, pēc cik ilga laika tā ir jāmaina?

Zinu VW , ražotājs nekur nav minējis par maiņas intervālu!

prakse

 

imho, ražotājaprāt šos jau laiks uz metālu un ņemt jaunu vietā

Link to comment
Share on other sites

2.0 bus problēmas ar to ķēdi un viss atkarīgs no iepriekšējā saimnieka.... Ņem labāk citu motoru...

Link to comment
Share on other sites

Ja kas, gāzu sadales mehānisma ķēde starp motoru un kārbu ir moderno motoru motoru tendence! Ne tikai BMW, ne tikai dīzeļiem! Piemēram WAG grupa šo plaši izmanto! Tas tiek taisīt tikai tāpēc lai lietotājam neienāktu prātā ķēdi nomainīt un ilgi braukt ar to auto! Bet ja ķēde trūkst, motors metams.

Jo nekādu citu priekšrocību no šāda ķēdes novietojuma nav, kā tikai mākslīgi tiek sarežģīta un sadārdzināta ķēdes nomaiņa! Bet uz konveijera montējot motoru ir vienalga kurā pusē ķēde.   

1 stundu atpakaļ, Zin... teica:

un viss atkarīgs no iepriekšējā saimnieka.

Kas atkarīgs? Domā kāds pirms pārdošanas būs pa 800 - 1000 eur ķēdi nomainījis? :D:D :D  

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Kas atkarīgs? Domā kāds pirms pārdošanas būs pa 800 - 1000 eur ķēdi nomainījis? :D:D :D

To taču apstiprina katrs sevi cienošs autoīpašnieks savā pārdošanas sludinājumā..?

Link to comment
Share on other sites

Nē, visiem pārdodamiem auto nobraukums ir ne vairāk kā 120kkm un līdz ar to ķēdi mainīt nav nekādas vajadzības! 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Piemēram WAG grupa šo plaši izmanto!

VAGam cik redzēju, tagad mēdz būs zobsiksan "pareizā" pusē, bet tur kaut kur otrā pusē ir maza siskniņa uz ūdensūkni, vai tml. Kur arī normāli klāt netikt.

Un kādreiz tauta smējās par frančiem :)

Man arī patīk, ka reizēm, skatoties jūtūbē video par auto servisu jautrībām, tad tur parasti stāstā, kā frančiem čerez ž ūstaisīts šis un tas, bet redz šitam vācietim tā interesanti :D

Link to comment
Share on other sites

Tā ķēdes epopeja bija arī SAAB9-5, kur arī visi masveidā pie 150k to mainīja - izmaksāja kaut kur 1000LS. Es ar to mašīnu bez ķēdes maiņas nobraucu 380k, un ne kādu problēmu. 

Tajā gadījumā arī ražotājs neko par tās maiņu neteica.

Tā kā jāskatās reāli dzīvē vai tās nomaiņa ir vajadzīga. Gan jau ir kāda metode, kur pirms pirkšanas var pamērīt tās izstiepumu (SAAB9-5 tā varēja izdarīt)

Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 16 minūtēm , xp teica:

Tajā gadījumā arī ražotājs neko par tās maiņu neteica.

Ražotājam servisa apkopju un maiņas intervālu grafiks sniedzas tikai līdz 200k, tālāk viss ir Dieva Tā Kunga ziņā.

Bet vispār saka, ka ~300k ir ķēdes mūžs.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Ronalds teica:

vairākus DIYJa kas, gāzu sadales mehānisma ķēde starp motoru un kārbu ir moderno motoru motoru tendence! Ne tikai BMW, ne tikai dīzeļiem! Piemēram WAG grupa šo plaši izmanto!

Atslēgas vārds uz ķēde, parādi kaut vienu video, kur WAGam zobsiksna atrastos ne motora labajā pusē vai priekšā, bet motora aizmugurē. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E91 man, visadi citadi neko lielu negribejas baigi, vietas ir gana salona, bet bagaznieks... sieva negribeja ari baigo kugi pec hecbeka, bet nu galvenais nosacijums izpildits, lai rati vieglak ieliekami.

Link to comment
Share on other sites

laimīgais, parasti sievas, kā pabrauc ar lielu auto- mazu vairs negrib ?

Link to comment
Share on other sites

Ne ne, vinai bija hecbeks, nu joprojam ir vins mums, E91 vel pec izmeriem saiet, ne ta kugis ne ta baigi mazins :) Domaju neko mazaku ar vairs negribes, kur nu vel divdurvi, tadi ir gana bijusi :D 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...