Jump to content

Jauns (lietots) auto


ŠkodaFabiaII
 Share

Recommended Posts

Pirms 9 minūtēm , versatile teica:

Pradvinutie džeki

vispār auto drošības tehnoloģijas ir tādā akmens laikmeta stadijā... gribētos jau nu kaut ko šodienas banku 2FA līmenī, tipa uzspraud telefonu uz turētāja, autorizē ar pirkstu nospiedumu un brauc... bett. līdz tam izvēlos būt idiots ar podziņpulti un atslēgu :)

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , ivo teica:

Kas par muļķībām. Man neko neprasīja papildus, kad drošināju. Kādas vispār viņiem tiesības prasīt kaut ko papildus ražotāja iebūvētajām drošības lietām.

Kāpēc lai viņiem nebūtu tiesības? Viņi piedāvā pakalpojumu ar saviem nosacījumiem. Man sievas šogad pirktajam Civicam skaidri un gaiši pateica, ka ja būtu keyless, būtu jāliek papildus imobilaizers un dārgāk. Jautājums parādījās, jo Hondai ir starta poga, bet ar atslēgu aizdedzē.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Man BMW atveras un iedarbinas ar telefonu. Nav ne vainas, nav janesa tsevishkjas atslegas lidzi. Telefons tikunta pa lielam visur lidzi.

Reizem, kad braucu kautkur talak, tad gan uznak paranoja ka telefons var izladeties un nebus neviena tuvuma, kas var mani ielaust mashina. Bet ikdiena pa pilsetu ar telefonu ir OK.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Es, protams, neesmu šņukurs, kas pēc jauna šrota iegādes sāk ar elektrostartera nahrenizāciju, lai ar kurbuli var operēt, bet ir tomēr gadījies ar pilnīgi tukšu trubu attapties kaut kur laukos - ja netiktu mašīnā iekšā, būtu skarbi.

Nevarētu teikt, ka tās pāris reizes dienā, kad jāatslēdz mašīna justu kaut kādu diskomfortu un naktīs nevarētu gulēt, domājot, kā šo problēmu risināt.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , ivo teica:

Kas par muļķībām. Man neko neprasīja papildus, kad drošināju. Kādas vispār viņiem tiesības prasīt kaut ko papildus ražotāja iebūvētajām drošības lietām

 

Vismaz man BALTA piedāvāja zemāku pašrisku, zemāku prēmiju ja papildus keyless ir ne-ražotāja imobilaizers.

 

Jebkurā gadījumā mašīnas ir zaguši/zog un vienmēr zags. Manā izpratnē papildus imobilaizers/drošības sistēma rūpnīcas drošības lietām ir must have neatkarīgi no atslēgas tipa. Diez vai keyless atslēga ir pats aktuālākais faktors drošības jomā...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Pēc drošības noteikumiem, auto, kad vairs neredz keyless atslēgu, nedrīkst apstāties/noslāpt - ja nu tehnisks gļuks, noslāpst uz sliedēm, utt. Tāpēc zagļi iedarbina un tālāk brauc līdz atstoiņikam neslāpējot.

Bet kāpēc nevar tā, ka tā mašīna nonstopā taurē, midžina visus iespējamos lukturus, laiž logus augšā/lejā, utt - gan nesaprotu.

Keyless stulbums ir tāds, ka visas standarta drošības sistēmas uzticas atslēgai, un izslēdzas + nav nekādu fizisku pēdu. Vēlāk, vietā kur ir vairāk laika, piekodē citu atslēgu un brauc. Klasiskas atslēgas gadījumā tomēr ir jālauž durvis, jāņem nost apšuvums, jākodē klāt atslēga, jālauž slēdzene - tas viss ir laiks, troksnis.

A te - zolīdz cilvēks par mugursomu piegāja pie mašīnas, iekāpa un aizbrauca. Neviens neko aizdomīgu pat nepamanīs.

Lai gan - es Rīgas centra stāvvietā, 12os naktī esmu ārdījis auto salonu, ņēmis ārā bardačoku, maģus, utt - slēdzu klāt aux - ne jautājumu, nekā cita.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , AndrisBB teica:

Man BMW atveras un iedarbinas ar telefonu.

 

Sērija un izlaiduma gads ? :)

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 19 minūtēm , versatile teica:

Lai gan - es Rīgas centra stāvvietā, 12os naktī esmu ārdījis auto salonu, ņēmis ārā bardačoku, maģus, utt - slēdzu klāt aux - ne jautājumu, nekā cita.

man meituka opeļam ziemā ''spices'' stāvietā nogļukoja centrālā atslēga, aizbraucu ar visādiem štrumentiem, lai atmūķētu durvis, pusstundu ņēmos, auto gaudo …, visiem pofig, iet garām it kā tā būtu ikdienas parādība …., beigās varēju nospiest aizmugurējām durvīm stiklu, un metuks tur ielīda, un atvēra vienas durvis no iekšpuses ...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 12 minūtēm , staylez teica:

Sērija un izlaiduma gads ?

3. serija un 2019. gads

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu par to, ka cilvēki neklapē ar ausi, kad kāds gar kādu mašīnu ņemās/ārdās un pīkst visas signalizācijas, etc. - tā jau ir pašu tautiešu vaina/attieksmes problēma nevis autoražotāju klupšanas akmens.

Link to comment
Share on other sites

Tā ir nevis cilvēku attieksme, bet filozofija - visi domā - nafig man tur līst, gan jau kāds cits.... 

 

Link to comment
Share on other sites

nu labi - pameiģini man aizdzīt auto no mājas priekšas, kad es nebūšu mājās. Menti būs klāt nepilnu 5 min. laikā :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , Ronalds teica:

nafig man tur līst

tā līšana ar lielu iespējamību var beigties ar miesas bojājumiem. Bet nu mentiem piezvanīt jau nu gan vajadzētu.


pirms 2 stundām , versatile teica:

ieroču seifu ne tik

To slēdzu, bet tikai tādēļ, ka noteikumi prasa.

Link to comment
Share on other sites

Sorry par off par tēmu, bet ...

Varbūt sarakstīšu pilnīgas dumības ?, bet patiešām nesaprotu to jezgu ar auto pultīm, skeneriem un aizdzīšanu. Kur ir problēma sakariem ar pulti būt divvirzienu. Transīvera mikrene maksā dārgāk par transmitera apmēram neko (nu jā, jā, simtos tūkstošu eksemplāros...). Nospiežu pults pogu->auto (kaut no mikrokontroliera adc) noģenerē kaut kādu gadījuma skaitli un atsūta pultij-> pults pieliek klāt savu skaitli (slepeno, var  no masīva, pēc atsūtītā skaitļa pirmajiem diviem cipariem), izrēķina hešu un aizsūta atpakaļ-> auto salīdzina hešus un atver durvis vai izsauc policiju?.

Keyless... piemēram noraida signālu un piefiksē laiku un piefiksē kad saņemta atbilde. Signāla apstrādes laiks pultī zināms (šeit nav vajadzības rēķināt kaut ko hešveidīgu, šis var būt tikai kontrolšāviens). Kā tur sanāk 1ns = 0.3metri, ja? Ar 328-to atmegu man šitas negāja cauri?, bet ar jau STMu vajadzētu strādāt. Vismaz 10 metrus no 100 vajadzētu atšķirt.

Labots - Jurkins
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , Tuubijs teica:

nu labi - pameiģini man aizdzīt auto no mājas priekšas, kad es nebūšu mājās. Menti būs klāt nepilnu 5 min. laikā :)

Kāpēc?

Link to comment
Share on other sites

Drīzāk jau Vakareiropas sabiedrības attieksme pret kaut ko aizdomīgi nelikumīgu. Ja arī viss izrādīsies štokos, štrafs par viltus izsaukumu nebūs jāmaksā.

Link to comment
Share on other sites

manā gadijumā ir paveicies ar kaimiņiem. pa lielam zinām viens otru, ar ko katrs brauc, kādi autiņi, parasti, brauc ciemos, etc.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 23 minūtēm , Jurkins teica:

Keyless... piemēram noraida signālu un piefiksē laiku un piefiksē kad saņemta atbilde. Signāla apstrādes laiks pultī zināms (šeit nav vajadzības rēķināt kaut ko hešveidīgu, šis var būt tikai kontrolšāviens). Kā tur sanāk 1ns = 0.3metri, ja? Ar 328-to atmegu man šitas negāja cauri?, bet ar STMu vajadzētu strādāt. Vismaz 10 metrus no 100 vajadtu atšķirt.

Kautka baigi garlaicigi izklausas, nekada papildus pelnja tur nesanaks, gruti bus izskaidrot to cilvekiem, butiba jega nekada.

 

Interesantak butu izmantot iebuveto kameru, kur jau ir mashina tikunta (monitoree brauceja nogurumu) un vienkarshi nevar nekur aizbraukt, ja seja nav atpazita. Panjem to pashu tehnologjiju no telefoniem. Ja saja nav atpazita, tad vajag atslegu. Shis gan neatrisina durvju atslegshanu, bet ja piemera keyless entry tiek uzhakots, tad nekur aizbraukt tikunta nevares.

 

Pa lielam jau tas mashinas zog tik reti, ka ipashas intereses kautko jaunu izdomat no autorazhotaju puses nav. Taspats KASKO te pie manis maksa tikpat cik OCTA, starpiba cena pa lielam nekada. Cilveki gan pa virsu vel njem GAP insurence, lai ja sasit (vai nozog) mashinu un apdroshinatajs nenosedz pilnu summum kas vel palikusi uz lizinga, tad GAP to nosedz.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Pa lielam jau tas mashinas zog tik reti

Vot man arī šitas ienāca prātā lasot šo tēmu - tiem ražotājiem dziļi pie kājas, kas notiek Krievijā un valstīs, kur vēl aizvien to utaino tradīcijas saglabājušās.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , AndrisBB teica:

Taspats KASKO te pie manis maksa tikpat cik OCTA,

Es vispār uzskatu, ka ja ir KASKO, tad OCTA nav vajadzīga, jo tak sedz arī paša vainu. Dubultā iekasēšana. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Vairak domaju ka OCTA maksa tikpat cik OCTA + KASKO. Neesu baigi petijis, varbut ir kautkadi gadijumi, kad viena pati OCTA sanak letak. Bet cik esu dro'sinajis savas mashinas, tad starpiba cen'a nav bijusi nekada.

Vispar jau te paasti ir 3 limenji, vai pat 4 ja pieskaita GAP.

3rd party (OCTA),

3rd party + thiefand fire,

Comprehensive (KASKO).

 

Man parasti vinji visi maksa vienadi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , Tuubijs teica:

manā gadijumā ir paveicies ar kaimiņiem. pa lielam zinām viens otru, ar ko katrs brauc, kādi autiņi, parasti, brauc ciemos, etc.

Da pesec, pa kreisi noraut noteikti nespīd, kā tikai ar kaimiņiem..

Labots - ggg97
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:
pirms 2 stundām , staylez teica:

Sērija un izlaiduma gads ?

3. serija un 2019. gads

Tev par to pakalpojumu nav jāmaksā kkada gada maksa? 

Man behai arī ar telefonu var spēlēties, kjipa gaismas ieslēgt, autonomku ieslēgt, pārbaudīt cik degviela, navigāciju uzstādot pirms dodies kkur un gan jau vēl kko, nezinu gan vai iedarbināt, bet nu prasa kkadu simbolisku gada maksa (20£ manuprāt)  par to

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Tuubijs teica:

kaimiņi :)

Artuss ar famīliju? ? Vāks... :D

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , ggg97 teica:

Da pesec, pa kreisi noraut noteikti nespīd, kā tikai ar kaimiņiem..

Visam skaistajam reiz pienāk beigas :)

 

 

Racer, ej dirst :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 2 minūtēm , Zin... teica:

Tev par to pakalpojumu nav jāmaksā kkada gada maksa? 

Manliekas bij 69gbp gada, bet tur ietilpst vel daudz un dazhadas citas lietas. Piemerem to pashu atslegu var aizsutit caur telefonu kadam citam un vinjsh var aizbraukt, utt.

Internets par br'ivu laikam ir 3 gadus, cik pectam jamaksa nezinu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Tuubijs teica:

Racer, ej dirst :D

Tādēļ jau arī ir zilas acis!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Tēma: Jauns (lietots) auto

Risina problēmu par keyless go vs parasta atslēga

mmm....Boot forums- klasika :)

  • Haha 3
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 1 stundas , Jurkins teica:

Keyless... piemēram noraida signālu un piefiksē laiku un piefiksē kad saņemta atbilde. Signāla apstrādes laiks pultī zināms (šeit nav vajadzības rēķināt kaut ko hešveidīgu, šis var būt tikai kontrolšāviens). Kā tur sanāk 1ns = 0.3metri, ja? Ar 328-to atmegu man šitas negāja cauri?, bet ar jau STMu vajadzētu strādāt. Vismaz 10 metrus no 100 vajadzētu atšķirt.

Idejiski, tas tā arī ir. Beeeeeet, praktiski ar šo ir problēmas, īpaši, ja pirmajā vietā liek lietotāja ērtības. Teiksim, lai mašīna atslēdzas nevis tikai pus metru no tās, bet drusku ātrāk, jo bērni parasti pieskrien pirmie un rausta rokturi. utt...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , versatile teica:

liek lietotāja ērtības.

Nu tad kā urlas saka... vai nu zivi apēst vai uz ...apsēsties.?

Link to comment
Share on other sites

Pēdējās keyless atslēgās repīteru problēmu risina iebūvējot atslēgā kustību sensoru - atslēga strādā tikai tad ja viņa kustās. Ja atrodas miera stāvoklī uz plauktiņa, tad nestrādā. Daudzos gadījumos palīdz.

Aiztures - radioviļņi izplatās ļoti ātri un pēc aiztures atšķirt 3m no 100m teorētiski var, praktiski ļoti sarežģīti un dārgi. 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Ronalds teica:

radioviļņi izplatās ļoti ātri un pēc aiztures atšķirt 3m no 100m teorētiski var, praktiski ļoti sarežģīti un dārgi. 

A kās tad tie lāzera tālmēri strādā, godīgi sakot, nezinu.

 

Atrādu šādu skaidrojumu

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Ne jau pēc signāla aiztures, bet pēc fāzes nobīdes, jeb interferences. Cik zinu.

https://habr.com/ru/post/327642/

 

p.s  Ir arī tālmēri, kas skatās laiku, ko impulss pavada ceļā. Bet tos parasti lieliem attālumiem (kilometri) izmanto, tie ir dārgi un viņus parasti militāristi izmanto.

Visi sadzīves fāzes nobīdi izmanto. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Runājot par keyless, tad teslai ir karte (e-talons) - atslēga. Nav vajadzīgas baterijas un mežā nepaliksi.

1544487392558.png

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...