Jump to content

Jauns vai lietots laptops?


Rasma
 Share

Recommended Posts

Sveiki, nopirkām Dell laptopu itkā labā veikalā Capital, bet pārdeva ar atvērtu iepakojumu, kaste atvērta bija, un uzlīme pārgriezta, uz tās rakstīts Dell factory outlet, strāvas vadam arī atplēsts iepakojums bet pats viņš pārklāts ar plēvi, laptops nav nobružāts un izskatās kā jauns, nebija plēvē

 

Vai tas ir jauns vai lietots dators? Jo kad pirku pajautāju vai nav no outlet - teica ka ir jauns. Un cena arī bija kā par jauno ap 1500.

Un vel Dell mājaslapā rāda ka garantija sākās no pagājušā gada decembra, un valsts rādās Igaunija.

 

Paldies.

 

 

Link to comment
Share on other sites

piečakarēja.. un pēc būtības nafig jāpērk, ja redz, ka iepakojums vaļā (tobiš.. nav attaisīts klātienē pašam redzot, lai pārbaudītu darbspēju) Nu neko.. gan jau dators darbosies... Dators jau pats faktiski var arī būt jauns... outlet nenozīmē refurbished vai renew.. vk ieķēries kkādos noliktavas atlikumos, iespējams, bija.

Link to comment
Share on other sites

(labots)
Pirms 32 minūtēm , CAP teica:

piečakarēja.. un pēc būtības nafig jāpērk, ja redz, ka iepakojums vaļā (tobiš.. nav attaisīts klātienē pašam redzot, lai pārbaudītu darbspēju) Nu neko.. gan jau dators darbosies... Dators jau pats faktiski var arī būt jauns... outlet nenozīmē refurbished vai renew.. vk ieķēries kkādos noliktavas atlikumos, iespējams, bija.

Vienīgais kā ir ar garantiju, vai būs tie 3 gadi...? Man tak laikam ir 14 dienas varu atgriezt preci, bet vai ir vērts... Dators patīk, bet bišk pa daudz ir IPS light bleed, monitora apakša un kreisajā malā...

 

Savādi pa tiem atlikumiem, kapēc tad bija atvērts iepakojums...?

Labots - Rasma
Link to comment
Share on other sites

martinno

1. EJ UZ VEIKALU UN TUR RISINI SAVAS EKSISTENCIĀLĀS PROBLĒMAS.

2. Ja pirki fiziskā veikalā, nevis internetā, tad Tev nav nekādu 14 dienu.

3. Kas ir tā 3 gadu garantija? Kāpēc 3? Ja to piedāvā ražotājs, tad atgriezies pie punkta Nr.1.

Link to comment
Share on other sites

Gan jau ka tas ir tāpat 14 dienu laikā jau iepriekš atgrieztais.. Stiep atpakaļ un saki paldies par viņu "jauno preci". 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , martinno teica:

Ja pirki fiziskā veikalā, nevis internetā, tad Tev nav nekādu 14 dienu.

Tieši tā. Arī internetveikalā var nebūt nekādu 14 dienu, ja nopērc uz vietas, kur ir visas iespējas ar preci pirms pirkšanas iepazīties. 14 dienas darbojas, ja nopirki attālināti.

 

1 stundu atpakaļ, Rasma teica:

Un vel Dell mājaslapā rāda ka garantija sākās no pagājušā gada decembra

Nezinu, kā Dellam, bet ar HP ir tāda pieredze, uzrādās tikko nopirktai precei garantijas sākuma brīdis, kaut kādus mēnešus iepriekš, iespējams, ka tas ir uzražošanas brīdis vai kaut kas tamlīdzīgs, HP mājaslapā ir forma, kā precizēt garantijas datumus, pāris reizes esmu pildījis, tur, laikam, bija jāpievieno skenēts pirkuma dokuments, tad viņi to garantijas termiņu salabo.

Link to comment
Share on other sites

martinno

Ja prece tiek iegādāta attālināti (i-veikals, telefons, e-pasts, u.t.t.), tad tiek noslēgts distances līgums.
Ja prece tiek iegādāta veikalā (ar piķi rokās un uz veikalu), tad netiek noslēgts distances līgums.

 

14 dienu atteikuma tiesības attiecas uz distances līgumu.

Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Dell by default, ja pirkts no resellera, garantija sākas no brīža kad nonācis pie resellera jeb izbraucis no paša DELL. Pa taisno garantija pie Dell bez ierunām darbosies līdz termiņam, kas atrodams Dell Waranty lapā. Tā kā Eiropā (?) darbojas 2 gadu garantija, kas obligāti ir jānodrošina, šeit tas izpildās, līdz ar to ļoti iespējams ka pa garantijai saremontēt pēc šī datuma, kas Dell lapā, nevarēs. Taču te ir viens "bet". Pēc šī termiņa var vērsties pie DELL suporta ar pirkuma dokumentu un mēģināt ko izbīdīt (neko naski viņi nav uz remontēšanu un mainīšanu kamēr nav neapgāžami pierādījumi par defektu, vēlams nepīties savos apgalvojumos, ja viena lieta ir pateikta, pie tās arī jāpaliek) vai arī caur tirgotāju, ja skaidri un gaiši dokumentā un/vai specenē norādīta 3 gadu garantija. 

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Es tikai citēju pašu Dell suportu. Protams, ka var izbīdīt garantiju. Tikai stiprāk jāiesper supportam(Capital šajā jomā ir pierādījis sevi kā galīgi nederīgus) un iedod derīgs pirkšanas dokuments. Thats it.  

Pārsvarā gan man ir noņemšanās ar Dell garantijām, kas pirkti pa tiešo no Dell, bez starpniekiem.

Link to comment
Share on other sites

Es ieteiktu atdot atpkaļ un uzrakstīt man ziņu ;)  

Visi jauni datori!

 

Ir pieejami vairāki XPS 

Dell XPS 13 9370 - I5-8250U QUAD CORE, 8GB, 256GB SSD, 13,3'' 4K UHD 3840X2160 IPS TOUCH, ENG backlit, Windows 10 Home - 1300 €
Dell XPS 13 9370 - I7-8550U QUAD CORE, 16GB, 512GB SSD, 13,3'' 4K UHD 3840x2160 IPS TOUCH, ENG backlit, Windows 10 Home - 1560 €

Dell XPS 15 9570 - i5-8300H, 8GB, 256GB SSD, 500GB HDD, FHD 1920x1080, GTX 1050 TI, UK backlit, W10 - 1340 €
Dell XPS 15 9570 - i7-8750H, 16GB, 512GB SSD, FHD 1920x1080, GTX 1050 TI, UK backlit, W10 - 1630 €
Dell XPS 15 9570 - i7-8750H, 16GB, 512GB SSD, UHD Touch 3840x2160, GTX 1050 TI, UK backlit, W10 - 1730 €

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...