itanium Ierakstīts Jūlijs 3, 2019 Share Ierakstīts Jūlijs 3, 2019 (labots) Sveiki, biedri! 2008. gada Ford Mondeo 1.8 TDCI, 92 KW/125 HP bija beigta viena sprausla, ko "veiksmīgi" servisā nomainīja pret citu manis sagādātu jaunu sprauslu. Kļūda pazuda, bet tagad pie slodzes un pie 1500-2000 apgriezieniem ir jūtamas visai stipras vibrācijas. Braukt var, bet noteikti vēlos savest kārtībā. Jautājumi: 1) Vai pie vainas varētu būt tas, ka jaunā sprausla netika sapārota ar mašīnu, jo sprausla tika brutāli nomainīta un viss? 2) Ja pirmā atbilde ir jā, tad vai kādam ir kāds zināms, pie kā vērsties ar šo kalibrāciju? Kas, protams, nenoplēsīs 3 ādas? Ir bildes ar visiem sprauslas uzrakstiem, tāpēc ārā ņemt nevajadzētu. Labots Jūlijs 3, 2019 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 šaubos vai sūkni un sprauslas lika uz stenda un kalibrēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūlijs 3, 2019 Author Share Jūlijs 3, 2019 Es jau rakstīju, ka nekas netika kalibrēts. Sūknis nav jākalibrē, sprauslas kods jāieliek ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiz Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 Izskatās, ka kalibrācija vispār ir uz pašas sprauslas rakstīta un var ar ELM327 ierakstīt to ECU. https://talkford.com/community/topic/241434-injector-coding-how-to-guide-on-all-mk3-tdci-including-pre-2003/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūlijs 3, 2019 Author Share Jūlijs 3, 2019 Domā MK4 nav savādāk nekā MK3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiz Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 To nu gan es nepateikšu Bet jā, tomēr tur kaut kāds īpašais ELM327 tieši Fordiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 (labots) Nu nez, man ir MK4, kalibrācija jāveic uz šosejas, ja pieņem, ka pašas sprauslas numuru mainītājs ierakstīja kompī. Parasti, mainot sprauslas, noreseto visu apmācības atmiņu, gan sprauslu, gan vārstu fāzētāja. Labots Jūlijs 3, 2019 - superKrona Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūlijs 3, 2019 Author Share Jūlijs 3, 2019 Pirms 7 minūtēm , superKrona teica: pašas sprauslas numuru mainītājs ierakstīja kompī. Nope ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 (labots) Pēc atmiņu reseta tāpat viss raustās un detonē, bet apmācību bez numura veikt nav jēga. Ja kas, apmācība uz šosejas (Resetu gan labāk taisīt tad, kad ir jau līdz tai šosejai tikts): Citēt accelerating to just over 2500 rpm in 3rd gear and letting the car naturally slow down to below 1500 rpm. Un tā pāris reizes, kamēr motorītis smuki sāk strādāt. Labots Jūlijs 3, 2019 - superKrona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 Sprauslas parametru ierakstīšana ECU palīdz viņam ātrāk pielāgoties pie jaunās sprauslas. Bet tas nav obligāti, jo ECU tāpat māk pielāgoties pie jaunās sprauslas ražības. Bet.... Sprauslas ir jāmaina VISAS! Līdzīgi kā sveces benzīna motoram vai bremžu kluči. Jā, zinu ka viņas ir dārgas, bet ja viena sprausla beigta tad parasti arī pārējās nav neko labākas.... Ir tepat foruma biedriem pieredze, kad beigās sanāk vairāk par darbu mainot pa vienai, jo stabilai motora darbībai tāpat nākas visas beigu beigās nomainīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 (labots) Kāds tur darbs, nomainīt sprauslu, to jebkurš pats var izdarīt zem skaidrām debesīm! Un maina pa vienai, pie kam mūsdienās pašas mašīnas kompis parāda, kura laba, kura nē un cik nē. Ņemot vērā cenu, vismaz kādi 180€ par vienu, nu nezinu, kam jādarās galvā, lai labu strādājošu mainītu pret citu. Labots Jūlijs 3, 2019 - superKrona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 Pirms 1 minūtes , superKrona teica: to jebkurš pats var izdarīt zem skaidrām debesīm! Kā kurai mašīnai! Ir kur nevar tikt viņām klāt, mēdz ieēsties.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 Just now, Ronalds teica: mēdz ieēsties Arī priekš tiem večiem, kas meistarus tēlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 pirms 1 stundas , itanium teica: pie slodzes un pie 1500-2000 apgriezieniem ir jūtamas visai stipras vibrācijas. Ko kompis rāda? Ir kļūdas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Jūlijs 3, 2019 Share Jūlijs 3, 2019 (labots) Pirms 4 minūtēm , Ronalds teica: rāda? Ir kļūdas? Parasti nav, vienkārši galīgi garām špricē un vārsti strādā. Bez apmācības tur neiztikt. Labots Jūlijs 3, 2019 - superKrona Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūlijs 3, 2019 Author Share Jūlijs 3, 2019 (labots) Pirms 26 minūtēm , Ronalds teica: Ko kompis rāda? Ir kļūdas? Nope, pēc sprauslas nomaiņas P1201 pazuda. Pirms 34 minūtēm , Ronalds teica: ja viena sprausla beigta tad parasti arī pārējās nav neko labākas.... Nebūs šis gadījums. Kā teica sprauslu diagnostikā - gāja uz īso elektronika. Detaļas, lai salabotu nebija uz vietas, tāpēc arī nopirku citu. Labots Jūlijs 3, 2019 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!